single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Mijn knul was totaal niet zenuwachtig voor de Cito. Dus ik ben benieuwd. Morgen heeft hij een leuke dag. Schoolontbijt en koningsspelen en morgenavond wokken met de familie ivm trouwdag van mijn ouders vandaag.

Pleegzoon gaat morgen naar huis. In ieder geval tot Koningsdag, maar als het goed gaat langer, want hij heeft vakantie. Vanavond pleegzorgbegeleider op bezoek gehad. Ondanks dat het goed gaat met onze pleegzoon mag hij van de pleegzorgbegeleider en psychiater daar niet meer in het weekend samen met onze weekend pleegzoon zijn. Dit ter preventie, omdat het met weekend pleegzoon psychisch niet goed gaat en hij gevoelig is voor blowen. In combinatie met het verleden van pleegzoon. Pfff jammer hoor. Onze begeleider was gevoelig voor onze argumenten en daarbij was het weekend weg erg leuk, maar het mag niet meer. We moeten de weekenden van pleegzoon dus gaan wisselen. Op zich geen probleem, maar wel jammer.
Dat is zeker jammer, zowel voor jullie als voor die knullen natuurlijk. Want dat betekent dan denk ik automatisch ook dat je nooit meer een weekend voor jezelf hebt? of minder? Of zie ik dat verkeerd? Eigenlijk wel raar gezegd..bedenk ik me ineens. Alsof je ze "weg stuurt" om een weekend voor jezelf te hebben. Doe je met "eigen" kinderen natuurlijk ook niet (nou ja..whoehahaha) Je snapt me wel.

Hoe oud is weekend pleegzoon nu? Wat een geweldig weer hadden ze bij de Koningsspelen he! Echt mazzel. En wat zijn de vooruitzichten slecht voor Koningsdag..brrr, met een dekentje op de bank! Ooo lekker, vanavond jullie wokken. Gefeliciteerd met je ouders nog en ook veel plezier. Morgen de 1e thuiswedstrijd voor mijn knul, helaas kan hij in elk geval niet op het honk staan.

Misschien kan hij wel slaan, is tenminste iets. Hij baalt vreselijk, want van deze tegenstander zouden ze moeten kunnen winnen.

Heeft ook de uitnodiging voor de beroepskeuze test binnen. 19 mei pas..pfff en dan hopen dat de uitslag niet al te lang op zich laat wachten, anders kan ie zich niet eens meer inschrijven voor een nieuwe MBO opleiding.
Weekend pleegzoon is inmiddels ook 15. De knullen balen idd, degene die op de hoogte zijn dan. Weekend pleegzoon weet nog van niks.

Tja het betekend idd dat wij geen weekend meer samen zijn. Dat hebben normale gezinnen natuurlijk ook niet, maar ik ben van mening dat pleegzorg veel intensiever is dan je eigen kinderen opvoeden. Zijn toch kinderen met een enorme rugzak die al veel hebben meegemaakt.

Je knul kan zich toch wel inschrijven voor datgene hij al op het oog had? Ook zonder beroepstest, ik zou daar niet op wachten, straks kan hij nergens meer terecht.

Voor ons geen voetbal dit weekend, zoonlief was vrij.
Ja, dat gaat hij ook doen hoor. Dat kan vanaf 1 juni. Dat ben ik trouwens wel met je eens, dat pleegzorg meer intensief is. Dus wel goed jezelf in de gaten blijven houden. Hier voor mijn knul vandaag een geluk bij een ongeluk, de wedstrijd werd afgelast. Dus zijn enkel kan nu goed helen en hij hoeft niet te balen dat ze zonder hem moeten spelen. Pff, maakte ie zich maar over alles zo druk als over sport...haha. Heeft zich bij diverse uitzendbureaus laten inschrijven en elke dag internet aan het afspeuren..hopelijk vindt ie snel iets.
Drama is het om een baantje te vinden, in ieder geval voor pleegzoon wel die natuurlijk nog geen 16 is.

Heb je nog plannen voor morgen?

Wij zijn gezellig met z'n drietjes en zoonlief gaat volgens mij de hele dag met een vriendje op stap.

Dat is de eerste keer voor hem. Weer een nieuwe fase.

Zoals ik nu de weerberichten hoor blijft het toch droog morgen. Dat is wel fijn, al is het wel koud geloof ik.
Nee, ik heb eigenlijk nog geen plannen. Er is nu hier ook Koningsnacht, allerlei bandjes etc., maar niemand was in de the mood om mee te gaan. Het weer werkt ook niet echt mee, zoiets is eigenlijk het leukst als het lekker weer is, zodat je lekker overal buiten kunt zitten of hangen. Hopelijk blijft het droog ja! Mijn vriendin zit helaas (nou ja, voor haar heerlijk natuurlijk) in Amerika, lekker op vakantie en dat is toch meestal mijn stapmaatje. ja, lastig hoor, baantjes..en dan is hij ook nog kieskeurig, wil perse niet in een winkel of een horecagelegenheid. pff, dan valt er al heel veel af.
Nou, dat was voor jullie een mooi kl*te eind aan de Koningsdag zeg!! Dubbel balen dus, fiets weg en telefoon..Dat wordt een duur dagje op deze manier..(of heb je beide verzekerd?)

Maar..zonder dat eind dan he..hebben jullie wel een leuke dag gehad? Het weer viel toch 100% mee he! Ik heb nog wel lekker buiten gezeten, maar ik kreeg zo'n last van mijn ogen..Volgens mij heb ik spontaan hooikoorts gekregen. Mijn ogen jeuken en prikken, beetje aan het snotteren. Heb ik nu sinds een paar weken. Zaterdag, toen het zo nat was had ik nergens last van. Vandaag is het weer mis.

Niet leuk.
Telefoon van zoonlief is inmiddels al weer terug. Die werd vanavond gebracht door 2 jongeren die hem gevonden hadden en de oproep op Facebook hadden gezien. Dat is fijn! Van mijn fiets helaas nog geen spoor. Maar die zal wel spoorloos blijven vrees ik.

Verder hebben we een leuke dag gehad. 'S morgens eerst even naar de kinder vrijmarkt geweest. Een stel boeken en een mooie canvas voor op de kamer van zoonlief voor 2,=

Het weer viel idd erg mee, dus 's middags ook nog gezellig de stad in. Zoonlief was de hele dag met vriendjes op pad. Ging allemaal prima, tot de avond. Hij mocht nog even weg met zijn vriendjes, was op tijd thuis, maar dus zonder telefoon.

Ik was met mijn broer nog even naar de stad toe. C was thuis gebleven omdat hij vanmorgen vroeg weg moest naar Frankrijk. Die komt morgen weer naar huis. Ik ging naar huis toen ik gebeld werd over de telefoon van zoonlief en bleek mijn fiets weg. Daar ben ik nog ziek van. Mooie fiets, stond gewoon op slot, maar hij was nieuw en gewild, dus gewoon mee genomen.

Balen......

Vandaag aan de arbeid, morgen weer vrij. Dat gaat hard zo deze week.
O wat fijn zeg, de telefoon in elk geval weer terug! Ja idioot he...gewoon je fiets op slot en toch nog meegenomen..wat een lef.

Heerlijk, die korte weekjes..ik kan er wel aan wennen! Volgende week ook weer lekker..
De week is al weer op de helft ja. Heerlijk. C belde op dat het project in Frankrijk nog een dag langer duurt. Ze krijgen de boel niet aan de praat. Vanavond zijn zoonlief en ik dus wederom een avondje samen. Hij is nu nog trainen, ga hem zo ophalen.

Vanmiddag heeft hij met zijn vriendje geoefend voor het ehbo examen van vrijdag. Goed bezig knul👍
ja, echt goed bezig!Enerverend dagje achter de rug. Had afgesproken met S. vandaag. Maar wie er ook kwam...geen S.

Ook niet te bereiken, telefoon stond uit. Grrr en dan maak ik me druk he...Ik word dan bozig, verdrietig ook. Op een gegeven moment ben ik boodschappen gaan doen en bij thuiskomst een berichtje van m : verslapen. Sorry. Toen was het al 13.00 uur he! Terwijl we om 10.30 hadden afgesproken. En ook gelijk weer niet te bereiken. Frustrerend!! Ik had al wel een vermoeden dat hij te moe zou zijn, omdat ie zondag, zondagnacht en koningsdag nonstop gewerkt heeft (echt aan 1 stuk door), maar ik had het m nog gevraagd toen we de afspraak maakten, dus tja...Baal dan ook weer van mezelf dat ik me daar zo druk over maak. Er is tenslotte tussen ons eigenlijk alleen maar sex. Dat mijn gevoelens iets dieper gaan, kan hij ook niets aan doen. Nog wel uitgebreid met m gesproken vanavond.

Hij is daar ook heel nuchter over. "soms lukt het gewoon niet" Nee, dat blijkt! Dat het nu weer weken gaat duren, omdat het vakantie is volgende week en voor hem ook die week daarna, heeft hij geen problemen mee, terwijl ik zoiets heb van AARGHH. Pfff, dit soort dingetjes maakt het lastig hoor. En gezellig, weer een avondje met je knul, net als 'vroeger", haha!

De enkel van mijn knul is nog niet ok. Heeft ook niet getraind gisteren, is nog dikkig en pijnlijk. Misschien kan ie komende zaterdag ook wel niet meedoen. Balen voor m.
Pffff, dat lijkt mij dus ook zo frustrerend zeg, dat je dan afspreekt en je er eigenlijk geen gevoel bij wil hebben, maar dat dan toch die verdomde gevoelens om de hoek komen kijken.

C is eindelijk weer thuis, die kwam vanavond rond half 8 binnen vallen.

Zoonlief heeft een schoolfeest tot 22:00 uur. Voor die tijd heeft hij heel stoer met vriendjes bij de snackbar gegeten.

Woehaha, kleine jongetjes worden groot he.
Hahaha ja, jouw knul wordt echt groot! Leuk dat ie al zo zelfstandig is.

Gisteren leek het de goede kant op te gaan met de enkel van mijn knul, maar vandaag toch weer wat meer last. Kan ie morgen misschien toch alleen maar slaan..Nou ja, hij kan in elk geval mee en íets doen. Ik lekker het rijk alleen.

ach, ik wil ook niet teveel lopen zaniken over S. Ik doe het mezelf tenslotte aan. Dat weet ik ook wel hoor.

Maar daarom is het wel even lekker om mijn gal hier te spuwen, hahaha.

Leuk, een vriendin van de basisschool, die ik vorig jaar via Fb weer heb "gevonden" en in Frankrijk woont is komende maandag hier en die ga ik voor het eerst weer zien sinds we 12 waren. Afgesproken in de stad, terrasje en een beetje shoppen en dan hier thuis een hapje eten. We mailen veel en spelen wordfeud met veel gechat, maar ik ben wel heel benieuwd hoe het zal zijn om haar weer te zien. Er mist natuurlijk een heel stuk van ons gezamenlijke leven, de puberteit bijv. en het vriendjes gebeuren. Zij is getrouwd (met een Nederlandse man), geen kids. Maar sowieso wel heel leuk om elkaar eindelijk weer eens te zien!
Morgen wederom geen voetbal hier. Wedstrijd van zoonlief is uitgesteld vanwege dat de tegenstander te weinig spelers had.

Ik zou zondag gaan wandelen met pleegzoon, maar gezien het weer dit weekend gaan we morgen. Is dezelfde tocht.

Mijn knul wil morgen forel vissen met een vriendje, en zo is iedereen weer onder de pannen.

Andere pleegzoon was hier vanmiddag met zijn voogd en die is weer naar huis vertrokken omdat het zo goed gaat.

Oh ja mijn knul heeft vandaag zijn ehbo diploma gehaald. En dat na een schoolfeest. Allemaal toppertjes hier momenteel.

WoW Scarlet wat leuk om je jeugdvriendin weer te ontmoeten. Gaaf hoor.
Je hebt in elk geval goed weer gehad, met de wandeltocht! Ik vond het echt heerlijk gisteren. Mijn knul was honkballen, helaas weer verloren. Hij heeft , wel op 1 gestaan, maar kon niet goed rennen, heeft toch nog wel last van zijn enkel. Eerst druk geweest in huis, badkamer gesopt, wasjes gedraaid, maar 's middags heerlijk buiten gezeten. Nu helaas wel helemaal bewolkt hier.

Haha, iedereen hier in de ban van de wedstrijd vanmiddag. Spannend hoor...maar is haast te mooi om waar te zijn wanneer ze dit weer zouden gaan flikken. Vlgs mij gaan de supportersbussen over een half uur vertrekken, denk dat dan het vuurwerk etc. weer losbarst...

Oh ja, goed van je knu zeg, EHBO diploma gehaald! Fijn dat het zo lekker gaat met iedereen!
We hadden super weer met wandelen ja. We wilden eigenlijk vandaag gaan, maar omdat er gisteren geen voetbal van de boys was, zijn we gisteren gegaan. Geen spijt van!

Hier ook wat grauw en grijs vandaag, al scheen vanmorgen nog wel de zon.

Morgen 1 dagje werken en dan dinsdag en woensdag weer vrij. Dan donderdag werken en vrijdag vertrek ik met mijn knul naar new castle.

Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat worden.
Oh ja, helaas heeft Zwolle het niet gered vandaag he. Maar voor Groningen wel leuk. Eerste prijs in de historie.
Ja, leuk voor Groningen...grrrr.! hahaha

Het was natuurlijk super geweest als het Zwolle weer gelukt was en dan lekker Europa in en iedereen gunt het Ron Jans ook zo..jammer. Lekker kort weekje voor jou zeg. Dinsdag wel vrij, maar dat was het dan ook. En morgen natuurlijk mijn vriendin uit Frankrijk. Wel gewoon werken hoor, om 15.00 uur afgesproken in de stad. pff, hopelijk vallen er geen akward stiltes, of dat we niet meer weten waar we het over zullen hebben..Nou, ik denk het eigenlijk niet...
Zal best gezellig geweest zijn vandaag of niet?

Beide jongens vanmorgen naar het zwembad gebracht en eind van de middag weer opgehaald. Want C was wel thuis, maar ook gewoon aan het werk. Dus die kon lekker door werken. Verder weinig bijzonders hier. Zitten een film te kijken met de jongens. Morgenochtend gaat pleegzoon weer naar huis toe.

Ik gewoon gewerkt vandaag, en zo ging alles gewoon z'n gangetje vandaag.
Het was hartstikke gezellig gisteren. Helemaal geen rare stiltes oid. Eerst lekker terrasje gepakt, het weer knapte gelukkig helemaal op.

Daar een poos gezeten, nog wat hapjes genomen, toen even de stad in geweest en daarna naar huis. Lekker pasta gemaakt met garnalen en pesto, wijntje erbij. Zij komt uit de jeugdhulpverlening (net als jij een beetje), maar heeft zich de laatste tijd meer en meer toegelegd op massages. Heb een heerlijke drukpunten massage van mijn voeten gekregen. pfoe, daar kan ik wel aan wennen!

Was een zeer geslaagde ontmoeting. Vandaag erg druk geweest, vanmorgen boodschappen gedaan en daarna alles van de kant, flink gestofzuigd en gedweild, woonkamer en keuken. Wat een weer was het af en toe! Ik vond het wel lekker dat zo warm was, dat is nu wel voorbij, flijnk wat wind ook, wel droog nu. Ik hoor het bevrijdingsfestival, maar heb geen zin om op pad te gaan.Morgen weer een drukke werkdag voor de boeg, er moet weer nagedacht worden over van alles. Da's altijd zo leuk he...het managment bedenkt dat we op een bepaalde manier moeten gaan werken, maar vervolgens moeten wij, diegenen die het al niet zien zitten op op die maner te gaan werken, zelf maar bedenken hoe wij dachten het te gaan doen. Da's erg lastig wanneer je al het gevoel hebt dat het sowieso niet gaat lukken! Pff ook al de 3e week dat ik S. niet heb gezien. bleh, niks an! Hij had graag gisteren willen komen, maar helaas, zowel mijn knul thuis als mijn vriendin hier, dus dat ging niet. Dat gaat niet zo lekker momenteel..we willen wel, maar het lukt gewoon niet..hoe frusterend!
Hier ook weinig bevrijdingsfestival hoor. Zoonlief is vanmorgen al om half 11 de deur uit gegaan naar een vriendje en blijft daar ook logeren. C moest werken en bleek vanmiddag een afspraak te hebben voor een klus met de buurman, die hij was vergeten. Die is dus nu weg. Balen.... Ik ben vanmiddag wel even alleen geweest toen het weer opgeklaard was. En wilde eigenlijk vanavond een rondje doen, maar helaas had hij die afspraak naar nu gezet.

Ik ben morgen natuurlijk ook nog vrij, maar wordt dus een rustig avondje.

Ik baal er wel van hoor.

En jij baalt ook van de situatie met s, dat snap ik ook. Pfff ingewikkeld zeg.

Gelukkig heb je een leuke middag gehad gisteren.
en zo hadden we beiden een beetje saaie 5 mei..

We balen beiden van de situatie. Het is zo frustrerend. Wanneer hij kan kan ik niet en vice versa.

net ook weer heel lang zitten chatten. Hij kon vanavond wel komen, maar ja, mijn knul is thuis. En die stuur ik toch echt niet weg omdat ik zonodig...nee, dat voelt gewoon niet goed. In elk geval niet om dat zo kort tevoren te doen. Zo van oh ja, of ie even 2 uur iets anders wil gaan doen, want er komt iemand. pfff nee zeg...En dinsdagavond, wanneer mijn knul trainen is, heeft hij hondenschool.

Volgende week wordt het ook niets en zo hebben we elkaar dan al 4 weken niet gezien.

Heb je vandaag nog genoten van je vrije dag? Bijna lekker met je knul op stap! Leuk hoor, vindt hij het al spannend?
En wederom een rustige vrije dag gehad. Beetje in huis gerommeld.

Voorbereidingen voor ons tripje weg gedaan. Bekeken waar het hotel ligt in new castle, dat is gelukkig tegenover het centraal station in het centrum, waar we met de bus af gezet worden. Dat moet dus te doen zijn.

Zoonlief vind het heel spannend, en ook heel leuk.

Die kwam afgelopen week opeen weer dat hij niet meer naar zijn vader wil. Als ik door vraag wil hij wel zijn vader zien, maar verveeld hij zich daar en vindt hij het saai.

Toch maar eens met zijn vader bespreken dat hij wat meer met hem samen met doen.

Pfff dat hij dat zelf niet begrpijt. Onbegrijpelijk vind ik dat.

Morgen weer een dagje werken en dan vrijdagmiddag vertrekken naar de boot.
Zo, ons weekendje weg komt steeds dichter bij. Spannend maar heb er veel zin in. Zoonlief ook.

Morgenmiddag is het dan zo ver.

Pleegzoon appte net, die kan morgen werken bij de fruitteler. Moet hij morgenochtend om 8 uur aanwezig zijn. Hij vroeg of dit kon... Natuurlijk kan dat, maar dan moet je nu hier heen komen, zodat je op tijd bent morgen. Dat vond hij eigenlijk maar niks, maar C is hem toch ophalen nu.

Hij wilde eerst overleggen of hij niet later kon beginnen. Nee dus.... Gewoon gaan werken, geen gezeur.

Ik ga morgenochtend nog even sporten, daarna spullen inpakken, was wegwassen en gaan.
Heel veel plezier Dolphine! Leuk hoor, lekker weekend met je knul, al een avontuur zo op de boot natuurlijk. Hopelijk gaat het niet stormen, hahaha! Balen zeg, dat hij niet meer naar zijn vader wil. maar ja, als je de reden hoort ook wel weer begrijpelijk..erg he, dat ie dat dan niet snapt (zijn vader, bedoel ik). Hier niet heel veel plannen, morgen eindelijk de 1e thuiswedstrijd, als ie tenminste niet afgelast gaat worden, er wordt regen voorspeld...

Heel veel plezier!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven