Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Hoi hoi,

Tja scarlet, die perdnison helpt dus duidelijk wel. Moeders liep weer als een kievit vandaag. Woehaha bijna niet bij te houden zeg. Wat een verschil. Het is een rotmedicijn, maar doet dus duidelijk wel zijn werk. Verder is ze al gebeld door het ziekenhuis en vindt de mri scan maandag al plaats. Er wordt dus wel weer vaart achter gezet.

Shoppen was gezellig, ik ben goed geslaagd, jammer genoeg mijn moeder nog niet. Maar ja als moeder van de bruidegom wil je wat speciaals natuurlijk. Ik heb een zwart met paars jurkje, legging eronder, helemaal leuk. Ook nog een paars tuniek waar dezelfde legging onder kan, met een zwart bolerootje, ook helemaal leuk. Ben dus erg blij, 2 sets en binnen het budget gebleven. Alleen nog een paar mooie zwarte pumps.

Kirsten, je leert ons van zelf kennen als je hier mee blijft schrijven. Wij schrijven al een paar jaar samen, dus kan me voorstellen dat het even moeilijk is om er tussen te komen. Heel veel sterkte de komende tijd meid. En natuurlijk sta jij over een poosje ook sterker in je schoenen, we hebben het tenslotte allemaal gered hier.

Theetje, wat gaaf zeg voor je zoon een dagje walibi. Die zal het wel naar zijn zin gehad hebben. En jullie dus een druk weekend voor de boeg. Maar tenminste geen werk het weekend en dat is toch wel fijn.

Woehaha scarflet, heerlijk idee zo'n borrel. Moet je echt doen meid.

Hier is uiteindelijk pleegzoon toch gekomen, gezellig. Hier dus ook een druk weekend voor de boeg. Zoonlief moet morgen voetballen om 12:00 uur. Daarna naar verjaardag van mijn vriendin en verder lekker helemaal niks het weekend, maar emt die 2 mannetjes is het natuurlijk gezellig druk in huis.

Wel ff lekker de zinnen verzetten, afwachten wat de strijd van moeders verder weer gaat opleveren. In ieder geval weer een dag pijnvrij, dat is momenteel het hoogst haalbare.

Oh en lieve diaan..... dikke knuffel mop. En de volgende is wel voor jou......
Alle reacties Link kopieren
Hallo meisjes!

wauw wat een super guur weer buiten zeg,de herfst is echt ingevallen!

Zowaar een trui aangedaan vandaag,de mieretietjes liepen over mn lijf!

Gisteraaf even bij mn schoonzus op visite geweest,broer was pleite,mn kleine meid was 1okt jarig dus nog ff bakkie gehaald.

Donderdag hadden we de rechtzaak en meiden heb er koppijn de hele aaf van gehad,...treed hier niet in detail..maar spannend was het wel,ook een beetje een klucht hoor...wat heeft die muts voor paal gestaan bij die MVK(meervoudige kamer bevat 3 rechters)

Met een beetje geluk krijgt hij tbs met dwang,maar zover is het nog niet,binnen 3mnd vervolg zitting en dan nog de uitspraak...

Any way...moest nog ff kadotie brengen,nichtje viert vandaag dr kinderfeestje en vlg zaterdag als ik werk voor de fam..niet handig dus...

Was laat thuis,was half3 dat ik in nestje lag...schoonzus ff hartje uitgestort..

Verder weer een solli op het oog,bij slachtofferhulp..heb ff de hulptroepen ingeroepen om een mooie motivatie bijj mn CV te plaatsten..hihi

Dolph mop,wat goed dat je ma zo goed reageerd op die prednison,maar het blijft baggerzooi natuurlijk.

ook goed dat ze maandag al tercht kan bij die MRI!

laten we gaan duimen dat ze snel de boel in de tang kunnen nemen,ga cker voor haar duimen!!!

Dit weekend je 2 mannekes,lekker gesjopt,ff afleiding is top!

En dan ook nog strakkies aftellen voor Turkey!

Scar,wat een super idee voor die borrel!!!!

Had je hem nog aangesproken over dat aanhoud incidentje..hihi...

Enne dat pubergedrag van jou valt wel mee hoor moppie,bovendien zit ik altijd met een smile je verhalen te lezen!

essie gefeliciteerd met je hummel!!!allebei een hele fijne dag gewenst!!!!

Theetje jou nog ff in flits gesproken...was walibi leukie??

Kristen welkom in ons doldwaze meiden groeppie!

Hoop dat je blijft,er waren zoals al eerder gezegt meerdere die mee zouden schrijven,maar toch afhaken om wat voor reden dan ook..

Hoe dan ook,je kan hier alles kwijt,leuke nare lieve leuke,verdrietige dingen...wat je maar wil.

Ik ben Diana(Daan)moeder van een zoon van 20 zelf ben ik 41.en harendokter..hihi.

We zijn al 16,5 jr alleen staande ouder en kind en sinds kort hebben we er een baby bij...op 4 poten wel geteld!..bijna 5 mnd oud onze bordercollie Mojo.

Mijn zoon is chronisch ziek,en dus altijd thuis,maar de hond heeft zn leven opgebroken om weer meer naar buiten te komen en conditie op te doen...super dus!

Voor de mennekes geen tijd...en wat er rond loopt ....wil je ook niet weten....althans ..wat IK ben tegengekomen...bedriegers....

meiden,ga ff boodschaps doen,mnma komt strax even,die is verknipt door een kapper,,,en ik mag de boel opruimen...pfffff

Laters!!!

Dit ff in een note dop
hoi allemaal, ik kwam jullie een fijne avond wensen.

Had vandaag een drukke dag op het werk .

Kom morgen gezellig weer meekletsen haha .

liefs kristen
Hallo ladies,

Mijn kleine mannetje had vandaag de dag van zijn leven, want de sponsor teneu's waren er vandaag. En ja meneertje is nummer 9... woehaha de toekomstige huntelaar of van Basten in den dop. Niet aleen een shirt met rug nummer, maar ook nummer op broekje en trainingspak en voetbaltas. Boys hebben dus een heel teneu + trainingspak + hele coole voetbaltas cadeau gekregen van de sponsor. En wat denk je, ook gewonnen met 19-1. Pfff en dat terwijl ze een klasse hoger ingedeeld zijn. Nieuwe teneu's geven vleugeltjes blijkbaar. Mijn kanjer als een echte spits 4 doelpunten gemaakt. Ben weer tots op mijn mannetje.

Daarna door naar verjaardag van vriendin, daar soep met een broodje gegeten en nu liggen beide boys lekker op bed.

Het gaat flink te keer hier qua wind, dus die ruist om het huis. Ik lig lekker onder slaapzak op de bank, beetje tv te zappen.

Gih diaan wat een verhaal allermaal weer joh. slachtoffer hulp? Nou ja ervaring genoeg zou ik zeggen, want dat doe in je huidige vak natuurlijk ook al een beetje.

Hey kirsten, wat voor werk doe jij eigenlijk? dat je in het weekend aan de bak moet?: Zijn er meerdere hier hoor trouwens.

Ik zelf ben werkzaam in de jeugdhulpverlening en moest tot een jar terug ook weekenden en avonden werken. tegenwoordig zit ik in het ambulante werk en kom ik dus bij mensen thuis. en ik moet zeggen die regelmaat doet me goed, heerlijk om weer elke avond en elk weekend thuis te zijn. Vooral nu zoonlief op voetbal zit... haha

Fijne zaterdag nog.

Morning ladies!

Zoonlief al de deur uit gebonjourd, hihi, vandaag laatste wedstrijd. Was dus wel een vroegertje voor de zondag :(

Heb dus al afgewassen, was opgevouwen, lades van kast opnieuw in elkaar gezet, haha, je moet wat op de vroege ochtend..

Lekker herfstig dagje gisteren he! Het ziet er nu stukken vriendelijker uit, zonnetje schijnt.

Gaaf Dolphine, die sponsor tenues. Helemaal echt gewoon nu! En toch weer gewonnen joh, en zo dik ook nog?? Vlgs mij moeten ze nog meer klasses omhoog! Fijn dat je moeder maandag al terecht kan voor de scan, dan is er in elk geval snel duidelijkheid en kunnen ze daarnaar handelen.

Het klinkt alsof je echt goed geslaagd bent voor de bruiloft, kben sowieso dol op jurkjes en tuniekjes..Het handige is dat je die ook gewoon lekker aan kunt, maar dan ipv pumps lekker laarzen eronder bijv. Fijn dat pleegzoon toch gewoon kon komen.

Ik ben ook wel benieuwd Kristen, wat je voor werk doet?

Vandaag wel lekker vrij, hopelijk?

En is het nog gelukt Daan, om je moeders pruik weer een beetje te fatsoeneren? hihi.

Spannend zeg, die rechtzaak. Nog even onduidelijkheid dus, pff, wat een gestress.

Ja, khad um nog wel even erop aangesproken, haha, hij had het trouwens niet erg gevonden als ie een collega had gezien. 60 euro was de boete geworden, voor door rood licht rijden..sufferd. Wat trouwens nog best genant was vd week, kennen jullie dat, als er over je gepraat wordt terwijl je er bij zit? Dat was vd week zo met R. en collega. Hij had mij net aangesproken dat ik niets gezegd had over afvallen terwijl wij het daar een poosje terug over hadden gehad, gaat collega van mij erop door, dat ze niet snapte dat ie dat niet gezien had, dat het toch zooo duidelijk was, pfff, kvoelde me behoorlijk opgelaten, stelde voor om maar even weg te gaan?

haha, hij zei dat ie het wel had geregistreerd, dat er dus iets anders aan me was (hm), maar dat hij er nog niets mee gedaan had. Zei dat ie nog geen kans had gehad er iets van te zeggen, nou ja, probeerde zich eruit te redden dus. Ik keek hem sceptisch aan en heb gezegd: heeeeel subtiel R.!

Toch schept het een soort band, hij weet wat voor strijd het is, zegt al dat ie dat nooooit meer wil, zo lijnen en dat dat voor hem de stok achter de deur is. Pfff, het gaat hem in erg geval errrrg goed af...wat een body...mjamm..haha. Hij is ervan overtuigd dat dat mij ook gaat lukken, dus ik ga er weer ff voor! (da's voor mij een stok achter de deur..whoehaha)

Meisjes, een fijne zondag allemaal..ik ga onder de douche jumpen!

goedemorgen dames,

zo eindelijk even kunnen uitslapen haha, heb ik al zolang niet meer kunnen doen.

Ga straks even met de kindjes naar de kinderboerderij, ze hebben daar leuke activiteiten ivm dierendag.

Ik werk in een supermarkt, het is iets wat ik erbij deed toen ik nog samenwoonde, maar het is nu dus nu mijn `echte` baan geworden.

Ben wel druk aan het soliciteren voor een andere fulltime baan, heb het op mijn werk niet echt naar mijn zin en je krijgt er geen vast contract.

Volgend jaar ga ik terug naar het Hbo, voor de opleiding logopedie, zou eigenlijk dit jaar beginnen, maar door alle omstandigheden heb ik dat moeten uitstellen.

Diana, ik ga zeker vaak meeschrijven, in vind het erg gezellig hier. en fijn dat je zoon zo opfleurt van jullie nieuwe pup.

En ik heb ook helemaal geen tijd voor andere mannen ,

kom ook elke keer de verkeerde tegen.

en als de ware zou moeten bestaan, dan gaat hij maar achter mij aan haha.

dolphine, jeugdhulpverlening is ook een mooi beroep,

zeker wel zwaar? ja ik zou ook gewoon lekker zaterdags thuis willen zijn, dus moet nog even door soliciteren.

en scarlet lekker druk geweest vanochtend , heb je wel weer wat aan je dag he, en het is indd een mooie herfstdag.

nou ik wens jullie allemaal een fijna dag vandaag, misschien kom ik vaavond nog even spieken.

liefs kristen
Goede middag,

Wat een stralend weer he, vergeleken met gisteren. De jongens lopen hier buiten op zoek naar kastanjes.... Schoenendozen vol staan hier al, maar goed laat ze maar even gaan, ze vermaken zich in ieder geval.

Ik hier in huis bezig geweest, alles weer schoon en fris, was draait etc.

Lekker aankeutelen deze zondag.

Straks lasagna maken en na het eten pleegzoon weer terug brengen.

Het wordt nog een hele heisa rondom dat jochie want er spelen allerlei rechtzaken rondom hem en zijn broertje. De bio ouders willen namelijk de kinderen weer terug in huis. Hmmm erg dubieus, maar na een fikse fout van het om lijkt dit ze te gaan lukken, tegen het advies van jeudzorg in.

Aankomende week volgt een uitspraak van de rechter, en als het doorgaat komt het jochie denk ik ook niet meer hier in de weekenden. Maar goed, nu maar even niet op de zaken vooruit lopen en even afwachten.

Ik ga morgen ook voor zoonlief een afspraak maken in het ziekenhuis, Jullie weten dat hij onder controle staat bij de cardioloog, en hij hoefde na de laatste keer pas over 3 jaar terug, want het ging goed. Nu geeft hij echter regelmatig tijdens voetballen aan pijn op zijn borst te hebben. Hij zegt dit ook bij gym te hebben, dus morgen even navragen bij de juf. Ik vertouw het niet helemaal en hoop dat we binnenkort terecht kunnen, eigenlijk hoeft hij volgend jaar pas....

Ik hoop natuurlijk dat het niet met elkaar samenhangt en dat het iets anders is, maar ja, 1 + 1 is 2 natuurlijk.

En zo gaan we maar door, van het een naar het ander. Heb nog niks gehoord van die plaswekker trouwens.

Eb morgen krijg ik de formulieren voor zijn onderzoek mee naar huis, die school ingevuld heeft. Tenminste, als het goed is.

Kirsten, lekker naar de kinderboerderij met je jongens, het is er mooi weer voor. Hoeveel uur werk je nu?

Mijn werk vindt ik nu helemaal niet zwaar eigenlijk. Ik werkte vroeger altijd op een groep, met wisseldiensten, dat vond ik wel zwaar, maar met name lichamelijk.

Nu is het zaak om sommige dingen niet mee naar huis te nemen, want je weet af en toe niet wat je ziet bij gezinnen thuis. Maar gelukkig kan ik werk en prive heel goed gescheiden houden.

Scarlet, jouw knul heeft mooi weer om te honkballen. Hoe is het gegaan? toch wel met winst terug gekomen uit het hoge noorden he?

En jij in de vroege morgen al heel wat werk verricht zeg, woehaha.
Hallo meiden!

vandaag dierendag en Mojo heeft een drukke dag gehad...hihi

Eerst puppycursus grove pens gegeten voor het eerst(hij kreeg het bijna niet weg,dus voorlopig nog even de gemalen versie geven..)daarna smiddags naar het bos hier geweest,hij vond het helemaal super!

sávonds voor het eerst worteltjes bij zn brokken gegeven..nou ..die vind hij dus niet lekker...wat moet ik met die dingen stond op zn voorhoofd geschreven...hahaaha..keurig de brokjes ertussenuit gegeten...

Mn lieveling ligt nu ook uitgeteld op de vloer,batterijtje echt op!

Jeetje Dolph,wat een toestand met je pleegkind...zouu het echt zo zijn dat het OM zo'n domme fout gaat maken..kunnen jullie ze niet aanspreken hierop??

Wat zielig voor jou en je hummel maar cker voor je pleegkind dat hij jullie strax moet gaan missen...wat doen ze zo'n kereltje aan!!!

Wens je ook hier sterkte in,ga weeer duimen!

Ook wat met je eigen hummel...mijn God..als die van JOU dat aangeeft,zou ik cker even langsgaan..die piept echt niet zo snel!

Kga je vd week ff bellen,..kee??

kristen,das ff ander werk zeg van supermarkt naar logopedie!!

Goed van jehoor,maar kan me voorstellen dat je zoveel eruit probeerd te halen ondanks dat je 2 kids hebt,lekker jong nog bent...dus studeren geblazen!

je klinkt positief,en met die houding kom je er heus wel!!!

Het Scar,wat een sukkel...dat ie niet ziet dat....pfff...typisch kerels weer...wheohahahaha!

Misschien is ie wel jaloers dat het bij jou zo snel en goed gaat!!!

Maar...miss kan je het ook als een plispunt zien...WEER een onderwerp om over te praten..wink...

Miss...goh...zullen we een deal maken...als ik op dit of dat gewicht ben...tracteer ik je op een etentje...of...beter nog...mag HIJ je tracteren op een etentje!

Oja...die baan bij slachtofferhulp is alleen iets administratiefs...dus geen hulpverlening geven..al denk ik dat dat mij redelijk goed af zou gaan...met wat extra info over bepaalde zaken eerst te vergaren te hebben...

Nou ja,..moet het nog schrijven die solli...kijk wel ff..

Oja...pffff...oude leraar is wel errug gretig met contact..vanmorgen om kwart over 9 al !..met smsjes...pfoe...dirty old man...moet nou niet gaan denken dat!...annywee...kom morgen hier weer,trusten en fijne dag morgen...
Goedemorgen! Ik mag vandaag nog even genieten van een vrije dag. Het was een druk maar wel gezellig weekend; zaterdag ff naar de stad geweest en twee paar laarzen gekocht. Eén met hak en één zonder hak. Die laatste waren vet in de aanbieding, en echt leer. Daar ben ik echt blij mee. verder nog twee truien gekocht. Nu moet ik alleen nog een nieuwe winterjas, maar dat komt volgende maand wel weer, die knul van mij moet ook nog nieuwe schoenen dus gaan we dan wel weer samen de stad in. Zaterdagavond hadden we die toneelavond van zoons vriendinnetje wat ook wel gezellig was. Gistermiddag waren mijn schoonzusjes met m'n nichtjes op visite en gisteravond dat etentje. We hadden als kado een ingelijste fotocollage van alle kleinkinderen en ik had namens alle kleinkinderen een zeer officieel uitziende, ingelijste, oorkonde voor ieder. Waarbij mijn oma helemaal emotioneel werd en moest huilen. Was dus erg geslaagd. Al met al werd het een gezellige avond. Wel veel te laat geworden voor die knul van mij. Waren pas na twaalven thuis. Dus ik heb 'm net maar naar school gebracht dan hoefde hij niet te fietsen en kon hij wat langer blijven liggen. Morgen heb ik een teambuilding dag met werk, geen flauw benul wat we gaan doen dus ik hoop maar dat ook dat een geslaagde dag wordt. Ben iig wel blij dat ik nu vrij ben, dan heb ik ff de tijd aan mezelf en de was. Van het weekend tussen de bedrijven door heb ik met X samen wel even het huis gepoetst dus dat is allemaal lekker schoon. Ik ga strakjes eerst de hondjes maar eens even onder de douche stoppen en hun kussens wassen. Ruiken zij ook weer fris.

Scar, zoon had het super gehad in Walibi! maar sávonds in bed kon die niet goed slapen, hij had het gevoel nog steeds in de achtbaan te zitten. Dus ik denk dat die misselijkheid ook wel te maken had met al die wilde dingen ja.

hmmmm zal er nu ooit eens schot in komen met jou en je dok Scar? heb je eigenlijk het idee dat zijn interresse in jou ook verder gaat dan alleen een leuke, gezellige collega?

Jemig Dolphine, dat is toch verdorie ook wat dan zou zo'n jochie verdorie de dupe worden van een vorm fout!!! ZUCHT dat kan ook echt alleen in Nederland. Ik hoop dat er toch nog een wakker iemand is die daar een stokje voor kan steken.

Jouw knul toch maar eerder naar de cardio. Tsja als hij dat aangeeft dan is het alleen maar heel verstandig dat ie een jaar eerder gaat toch. Pfff jij blijft maar overal achter aan hollen en regelen hè meid. Succes vandaag met die mri van je mams, krijgt ze direct de uitslag?? Of laat dat weer een week of wat op zich wachten?

Kristen, gezellig hoor dat je plannen hebt om hier mee te blijven kletsen! Das al weer een hele poos geleden dat er iemand is blijven hangen hier. Ha, volgens mij ben ik de laatste en ik schrijf hier al weer dik 3.5 jaar. Overigens ben ik geen single parent meer. Maar wel lange tijd geweest en nu al lange tijd niet meer. Heb één zoon van 13 die net naar de middelbare is. Hoe was je daggie op de kinderboerderij? Was idd heerlijk weer voor zoiets zeg! En mooie plannen heb jij voor de toekomst! Zo'n HBO opleiding, goed voor jezelf en ook voor de toekomst van je kids. Heb je met je ex wel een goede verstandhouding?

Agossie, Daan, pruikie van je moeder verknipt, heeft ze weer mazzel met zo'n dochter als jij! Aaaahhh en Mojo lekker genoten van z'n dierendag, het kieskeurige mormel, whoehahahaha!! Heb je 'm niet verteld dat worteltjes goed zijn voor z'n oogjes, hahaha.

Ik zou willen hoor een c2 of c3 maar met dat debacle van X z'n auto zit dat er ff niet in. Dus ik moet die van mij gewoon goed particulier verkopen en van die centjes een andere kopen. Ik zit te denken aan een fordje Ka. Maar of en hoe en wat weet ik verder nog niet hoor.

Nou ik ben weer bij geloof ik, ga ik hier eerst maar ff bijtrekken, want was wel vroegertje vanmorgen, brrrrrr. Fijne dag allemaal, en dikke kus!

Hai girlies!

Hm, dacht gisteren dat zoonlief ziek zou worden, hij was al wakker geworden met keelpijn en kwam terug van honkbal met hoofdpijn erbij, 'savonds ineens hartstikke koud terwijl hij erg warm was...Maar even een thermometertje erin gedrukt..(jaja, the old fashion way!), 38,5. Afwisselend klappertanden en bloedjeheet, ik zag het al helemaal gebeuren (en net afgelopen vrijdag de oproepen voor de griepprikken, 3 stuks maar liefst!! in de bus...). Hij wilde persé naar school, 2 toetsen vandaag en vanmorgen ging het aardig en ook nu lijkt het nog de goede kant op te gaan. Nog wel last van keel en hoofd, maar geen koorts. Duimen dat het dus zo doorgaat!

Had een toppie wedstrijd gehad, de hele wedstrijd gepitched, gewonnen en ook nog een homerun geslagen, zijn dag kon niet meer stuk, hihi.

Wat een superinteressante studie Kristen, logopedie! Weet je al wanneer je gaat beginnen? Ben je nog naar de kinderboerderij geweest? Ik vond het gisteren toch nog wel frisjes (tenminste..toen ik de was buiten hing,,hihi)

Groot gelijk Dolphine, dat je het toch even laat checken, de klachten van zoonlief. Dat hij het aangeeft zegt toch wel wat.

Is er al iets bekend van de MRI van je moeder?

Wat zou dat verschrikkelijk zijn zeg, als door een fout de kinderen weer terug naar bio ouders zouden gaan..niet te geloven toch, dat dan maar zomaar kan en ze totaal voorbij gaan aan het feit dat het natuurlijk niet voor niets is dat ze nu NIET bij ze wonen! Echt erg...

Wat is dat nou Daan?? Sjans met oude leraar?? Whoehaha, meid, heb jij dat....Hoe oud is ie eigenlijk??

Doen hoor, solliciteren op die functie!

Mojo de dag van zijn leven gehad en 's avonds helemaal stuk..ach gosh...kleine schat...

Gaaf Theetje, 2 paar laarzen maar liefst!

En vandaag lekker vrij en een beetje bijkomen van een druk maar gezellig weekend. Ik hoop dat jullie morgen iets leuks gaan doen met teambuilding, meestal bedenken ze wel iets ingenieus voor dit soort dingen. Ach, dat je oma zo emotioneel werd..Dan weet je in elk geval dat het een schot in de roos was!

Neh, ik heb totaal niet het idee dat er van zijn kant meer interesse is, ben daarom ook van plan om het gewoon maar los te laten. Ik wil best hintjes geven of iets dergelijks, maar dan moet ik wel het idee hebben dat er van de andere kant toch wat meer belangstelling is. Zoals het in het begin een tijdje was, dat we veel mailden, dat is nu eigenlijk ook van de baan. We sturen nog wel mailtjes af en toe, maar niet dat we gewoon een hele middag dom zitten ouwehoeren via mail.

Ach..we zullen wel zien hoe het allemaal loopt, maar ik heb toch het idee dat die verliefderige gevoelens die ik had ook wat minder worden/zijn. Al kan ie nog steeds errug cute zijn hoor en heb ik nog regelmatig van die aanvalletjes, hihi.

Ik ga zo eens voor het eten zorgen.en ik vind het frisjes hier!

Eet ze allemaa!

hallo meisjes,

Lekker gewerkt vandaag. 3 afspraken buiten de deur gehad, maar toch niet mega druk geweest, dus helemaal goed.

Naar de cardioloog gebeld voor zoonlief. Helaas kan hij 11 november pas terecht. Duurt dus nog een maand.... maar is in ieder geval beter dan april.

Moeder eind van de middag mri scan gehad, helaas krijgt ze volgende week donderdag, de 15e pas de uitslag. Tot die tijd dus weer afwachten. Hoor het dus net voor ik op vakantie ga hoe het is......

Oh theetje, 2 paar laarzen. Goed zeg. en volgende week weer de stad in? haha waar doe je het van.... hihi geintje hoor.

En een zeer geslaagd etentje dus voor oma, helemaal goed.

Ow gelukkig maar scarlet, dat zoonlief niet ziek geworden is.

En niet het gevoel dat jullie gevoelens wederzijds zijn? Of is dat meer jouw wens der gedachten, dus dat het niet te dicht bij kan komen en je zo jezelf wil afschermen?

Zoals je er over schrijft lijkt het namelijk niet dat je gevoelens afnemen... je bent er nog al vol van zeg maar.... Maar dat geeft niet hoor

Tja verder weinig nieuws te melden hier..... Nog 2 weekjes, dan lekker op vakantie, daar leef ik echt naar toe.

En misschien komt T morgenavond even langs om me een hart onder de riem te steken...... Da's wel weer lief van hem.

Morgenavond ook gesprek op school. 10 minuten gesprek, ik ben erg benieuwd. Volgens mij is niet alles negatief. Hij heeft op zijn tafelkaart 2 stickers.... tafel van 1 en 10 heeft hij inmiddels onder de knie en hij gaf vandaag aan dat hij de tafel van 2 ook eens op zou zeggen voor de juf (ze mogen zelf aangeven wanneer ze dat willen) Ik ben dus zeer benieuwd.

Meiden, fijne avond.

FF gauw tussendoor Dolphine; volgende MAAND schreef ik hè. Nu zijn de centjes op. Hahahaha!

Jij nu echt aan het aftellen hè voor de vakantie.Heerlijk voor je! En enorm duimen dat de uitslag gewoon goed is.

Ze zouden toch wel eerder bellen als het niet goed zou zijn?

Tuurlijk is niet alles negatief in dat tien minuten gesprek! Dat kan natuurlijk nooit, het is alleen vaak dat juist die dingen dan zo benadrukt worden omdat dat dan aandacht behoeft. Komt heus wel goed hoor met dat manneke!

Scar, ik ben het wel eens met Dolphine hoor. En de hele dag mailen kan natuurlijk ook niet, er moet natuurlijk ook gewerkt worden op je werk, hihi. Maar daarnaast gewoon genieten van je verliefdheid is natuurlijk al fijn! Lekker toch al die vlinders. Was er niet eens een liedje dat zegt; " want verliefdheid is veel leuker"? Of zoiiets. Nou ja binnenkort die borrel maar eens "doen" toch!

Zo en nu gauw mijn bedje in, nog wat lezen en dan slapen.

Truste

Ligt het aan mij of het gewoon, ondanks dat het iets van 20 graden zou zijn, gewoon KOUD???

Brrr, kvind het gewoon helemaal niet aangenaam. In huis is het ook maar kil.

Hoe was de teambuilding Theetje? Ben wel benieuwd wat jullie hebben gedaan!

Ohh heerlijk he Dolphine, aftellen voor je vakantie..Ik hoop echt dat je daar van kunt gaan genieten, je hebt het wel even nodig!

Lief van T. dat hij misschien nog langs komt. en vanaaf dus ook het 10 minuten gesprek? Tuuulijk zijn er ook veel positieve dingen! Sowieso altijd erg spannend, die gesprekken.

Ach ja, jullie hebben natuurlijk gelijk..Het is ook een soort zelfbescherming, dat ik wil dat die gevoelens minder worden.

En tuuurlijk, verliefd zijn is gewoon erg leuk, maar toch het allerleukst als je merkt dat er op gereageerd wordt..(nou zullen jullie zeggen hoe kan ie nou reageren als ie het niet weet..OK, dat is een punt..whoehaha), maar ik bedoel eigenlijk als je gewoon op de één of andere manier merkt dat er meer belangstelling is vanuit die persoon. Zoiets bedoel ik, geloof ik..AARGHHH!!!

Zoonlief heeft toch nog behoorlijk last van zijn keel, maar is toch gewoon naar school geweest. pfff, wat dat betreft net zo plichtsgetrouw als ik..nou ja, beter zo dan anders.

Kga nu even iets te eten fixen..fijne avond!

hello girlies,

Hier weer een bewogen dagje.

Mijn moeder is vandaag gebeld door de radioloog. Op de mri is gelukkig geen 2e tumor te zien, maar wel een verzakte wervel. Oftewel, eigenlijk moet ze daaraan geopereerd worden, is te vergelijken met een hernia operatie. Alleen is het de vraag of e haar in deze toestand wel willen operen, dus dat gaat de radioloog nu overleggen en wordt weer vervolgd.

Vanmorgen kreeg ik de aanmelding van school voor het onderzoek. Ik was al gewaarschuwd door de juf dat ze het behoorlijk aangedikt hebben om het onderzoek er door te krijgen, maar het is toch behoorlijk confronterend zulke dingen over je kind zwart op wit te zien staan.Leek wel een aanmelding van een kind op mijn werk zeg...

Maar goed gesprek vanavond vond ik wel goed gaan. met lezen zit hij keurig op niveau (4), biologie, geschiedenis en verkeer gaan goed. Problemen zijn begrijpend lezen, schrijven en rekenen, maar dat komt door zijn concentratiegebrek en niet omdat hij het niet kan. Met name met rekenen schijnt hij het inzicht wel te hebben. Ze moeten alleen elke 5 minuten naast hem gaan zitten om hem aan het werk te houden. en dat is natuurlijk niet haalbaar in een klas van 26 kinderen.

Ze hebben wel het idee dat hij weer lekker in zijn vel zit en dat idee heb ik zelf ook, en dat is tenslotte het allerbelangrijkste.

Ja theetje vertel, hoe was de teambuilding? Nog spannende dingen gedaan.

Ik vond het ook erg fris vandaag scarlet, maar met name door het miezerige weer, geen zonnestraal gezien vandaag. Dat maak natuurlijk dat het ook frisser aanvoelt.

En zoonlief toch keelpijn.... hmmmm hoop dat het niet doorzet bij hem.

Hihi goed he die afweermeganismes van ons.... ik verbaas me er elke keer weer over hoe het bij ons vrouwen in werking gesteld wordt.

En gewoon lekker rustig afwachten is misschien de veiligste optie, maar..... dan gebeurt er natuurlijk niet veel, hihi..... lastig he.

Ik ga een kopje koffie zetten en proberen weer een beetje warm te worden, want ook in huis is het fris hoor.

fijne avond.
Ola chica's

Nou ff snel hoor...ben een beetje brak..vandaag helemaal nix gedaan alleen hut gezogen verder in joggingpak lekker relaxen...

morgen weer aan het werk na een weekje vrij,kon er nog wel een week bijhebben..pfff

Die leraar is cker wel rond de 60+!!!!denk ie nou wel dirty old man..denkt dat ie nog de rokkejager kan blijven zoals vroeger(die wel kon knippen als een tierelier..hihi)

Zit mamma dus echies niet op te wachten..heb al een vader..hihi

Mn ex zwager gaat ook nog ff bellen,vanaaf of iig deze week...loopt een beetje raar...aan de ene kant denk ik..hallo...de oom van mnkind...die best wel leuk is..en aan de andere kant...Daan..doe es gek voor de verandering...

ben er nog niet uut...jullie horen wel..haha

Dolph,wat een nieuws,en ben heel benieuwd wat ze nu gaan doen met mam...

Zou zo'n operatie nu wel slim zijn...miss beter als ze geen zware medicijnen hoeft in te nemen...weet het niet hoor..hoop dat er snel hoe dan ook wat aan gedaan kan worden.

Hummel goede prestaties!!!toppertje!!!

Scar,wat is verliefdheid tegenwoordig...om gek van te worden..je kan goed en slecht nauwlijks meer onderscheiden...

Doe gewoon je ding zoals ik ...en lekker blijven twijfelen...zoals ik...zucht....mannen...

Hummel toch naar zn school gegaan..topkerel!!!

Hier ook vies koud,maar vertik het om de kachel aan te zetten///vandaar mijn stofzuig avontuur vandaag om warm te blijven...wink

Theetje wijffie 2 p laarzen gescoord!!!

Enne ,..onthoud wat ik je had verteld over die C1....99 eurie pm..

misschien de moeite waard om even je erin te verdiepen...zie je eigg er al in rijden...zilverkleurtje ofzo!

Wat leuk en lief dat met oma....geslaagde actie dus!!

Kan X ook ff hier helupuh met soppen...pffffhihi

Meiden wens jullie een fijen aaf en dag morgen,word een latertje voor mij morgen weer...tot 21.00 werken...bah...heb er zo geen zin an///

Kuzzz
Ha meiden ben net terug van...... Volendam!!! Was echt leuk!!! Was er nog nooit geweest maar vond het erg leuk, we kregen een rondleiding met gids die veel vertelde van de geschiedenis en het reilen en zeilen daar, ook heden ten dage. Zijn ook nog bij een bierbrouwer geweest, wat ik iets minder vond maar goed voor de mannen was dat erg leuk. En jawel, op de foto gegaan met z'n allen in klederdracht!! Lekker toeristisch maar oh zo gelachen! Daarna nog ff de kroeg in en heerlijk gegeten in restaurant. Alleen geen Jan Smit of Nick en Simon gezien, was wel jammer want had mijn omaatje een handtekening beloofd als ik ze zou tegenkomen. Die vindt Jan Smit zo leuk.

Al met al een erg leuke, gezellige dag.

Ahhh joh Scarlet, geniet gewoon lekker van de vlinders en misschien gewoon wat minder analyseren. Knul toch nog flink keelpijn, dapper hoor dat ie gewoon naar school gaat!

Dolphine, gelukkig geen enge dingen dus maar toch best heftig dus. En ja een operatie is natuurlijk wel een aanslag op je lijf met zo'n narcose, ben benieuwd wat ze daarvan gaan vinden.

Knul gaat op zich dus wel lekker, maar die concentratie problemen zijn het eigenlijke euvel dus. Nu maar hopen dat er dan wat uit die aanmelding komt of dat onderzoek bedoel ik. Dan kunnen ze er wat mee. Best grote klas trouwens, 26 van die kids...

Daan, we moeten echt binnenkort wat afspreken weer hoor. Pfff moeten nodig bijbeppen, hahaha. Die C1 voor 99 euri's gaat niet ivm hyotheek en dus koophuis. Dat gaat de bank niet goed vinden. Zucht, ik zie mezlef er ook wel in rijden hoor!!

Die zwager is degene van die ene foto toch?? Doe jij maar es flink gek dan!!!! Whoehahahahaha!!!!

Nou meiden spring ff onder de douche, welterust voor straks!
Heb net zwager 'opgehangen "......van beide kanten voorzichtigheid geboden...om zoveel redenen...tis allemaal zo dubbel...ga nu snel duiken...duty is calling tomorrow!

haaaaai mädels!

Vandaag 2x echt zeik en zeiknat geregend, getverdemme wat een hondenweer!! Eerst vanmorgen toen ik naar kantoor ging (had geen regenkleding bij me...eigen schuld) en net weer..

Vlgs collega's zag ik eruit als een verzopen katje..(hihi, dat klonk ook wel weer lief). Nah ja, nu lekker thuis!

Ik moet alleen nu even met de franse slag als een razend roeltje door m'n huus, want buuf komt straks een bakkie doen.

Betekent bank inklappen (die staat tegenwoordig als we gewoon lekker samen zijn constant in de lounge stand, haha, jullie kunnen je wel indenken wat onze favo hangplek is!!)

Later

Hallo, hallo,

Hier ook veel regen vandaag. Gelukkig niet nat geregend, was precies op de goede tijden droog. Tijdens de training van zoonlief was het zelfs warm.

Moest vanmorgen eigenlijk werken, maar gelukkig zette ik vanmorgen vroeg mijn werkmobiel aan enhad die vrouw ingesproken dat ze er niet was en dat de afspraak niet doorging. Heerlijk, heb er een lekker lui dagje van gemaakt, me alleen met de was bezig gehouden.

Vanmiddag wel ff met een virendje uit team van zoonlief en zijn moeder naar scapino gereden voor nieuwe voetbalschoenen voor hem. Zij heeft geen rijbewijs en ik had aangeboden dat ik wel een keer wilde rijden.

Ik voor zoonlief gelijk nog een winterjas op de kop getikt voor weinig die hij gelukkig mooi vindt. Hij kan die van vorig jaar nog wel aan, maar die is zo vaak gewassen dat er allemaal van die bobbels inzitten

En scar, was het gezellig met de buuf? hihi de lounge stand.... bij jullie veel loungen dus in huis.

Woehaha diaan, doe eens gek meid, kan jou het schelen...

Hoop trouwens niet dat je ex zwager letterlijk opgehangen hebt hoor.

Theetje, geslaagde teambulding dus. Hmm volendam... mixed feelings voor mij. Daar heb ik namelijk toendertijd de vader van zoonlief leren kennen. hihi wat is de wereld toch klein dan he.

Zoonlief heeft helaas de pech dat hij in de grootste groep van school zit. De huidige groep 3 heeft bijvoorbeeld maar 18 kinderen. Maar ja helaas, het is niet anders, we moeten er maar mee dealen.

Zoonlief heeft hier spontaan de sinterklaas cd opgezet. pfff begint dat nu al? hahaha

Ga hem zo maar eens de douche in schoppen.

Kreeg vandaag trouwens de plaswekker over de post. Is niks meer dan een soort horloge waar het alarm in zit. Daarin zitten 2 draden die je in de onderbroek moet klikken. Als er een druppel plas op dat sensortje komt moet het polsbandje gaan piepen, ben zeer benieuwd. Hij wilde gelijk vannacht beginnen. Hoop niet dat zijn verwachtingen te hoog zijn, dan is het gelijk weer zo'n tegenvaller.

Meiden fijne avond.
Hallo dames, ik ben er nog hoor :-)

wat een snertweer he buiten:s

Moest vanmiddag met zoonlief naar een pompoenenfeest, aangezien de kinderboerderij(dierendag) niet door kon gaan,

gelukkig regende het niet.

Maar kan echt geen pompoen zien haha.

Was vanmorgen bij de dokter ivm gedrag van mijn oudste, hij functioneert slecht in de klas en is vaak erg aggressief of bang.

En kan moeilijk tegen teveel geluid en is erg op zichzelf gesteld.

Hij krijgt binnenkort waarschijnlijk een pdd-nos test.

Nadat ik hem na het doktersbezoek weer terug naar school bracht werd ik na een half uur alweer gebelt of ik hem op wou halen, hij wou naar huis en wou niet meer van de rand van de zandbak afkomen.

Ik denk soms bij mezelf, kan er nog meer bij?

Maar goed ik blijf positief.

ik ga straks maar even wat meer berichtjes van jullie lezen, want ik vind het zo moeilijk om nu al commentaar terug te schrijven , ik ken jullie nog niet zo goed, ben bang dat ik wat verkeerds schrijf haha.

ik wens jullie een hele fijne avond

groetjes kristen

Goeieavond!

Wat een regen he! Wel heerlijk weer om lekker binnen te zijn, behalve dat nat regenen af en toe geniet ik ook erg van de herfst.

He Kristen, vervelend, dat je je ook nog weer zorgen maakt om je zoon. Zou het niet ook nog te maken hebben met de scheiding en alles wat er gebeurd is? Arm ventje..én arme jij natuurlijk! Een pompoenfeest,wat leuk! Hebben jullie ook van die haloweenpompoenen gemaakt?

Jeetje Dolphine, je moeder ook nog een verzakte wervel..Aan de ene kant natuurlijk hartstikke fijn dat het dát is en niet weer een tumor, maar pfff....daarom heeft ze ook zo'n pijn natuurlijk.

Ik ben benieuwd wat de behandeling zal zijn en of ze het aandurven te opereren. Als ik dat zo lees van je loopt het allemaal wel los met die kleine man! Hartstikke fijn dat lezen nu zo goed gaat zeg! Idd moeilijk om te lezen hoe ze het op papier hebben gezet, maar houd goed voor ogen dat het overdreven is. En spannend, de plaswekker! Als ie nou maar niet geëlektrocuteerd wordt....whoehaha!!

Ben benieuwd of hij/jij er wakker van gaat worden.

Hm Daan...wat een ingewikkelde situatie? Gevoelens voor ex zwager en vice versa?? Zoiets kan natuurlijk heeeeel gevoelig liggen binnen de familie..Maar what the heck...als ie nou echt echt leuk is...??? Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen!

Volendam dus Theetje! Ben ik nog nooooit geweest! En dan niet eens Nick en Simon of Jan Smit zien?? nou moe...Ook niet moeder Gerda Smit?? whahaha

Je hebt helemaal gelijk, ik ga nix meer analyseren en gewoon genieten van de leuke momenten. Ik zit lekker in mijn vel en heb het leuk en gezellig op mijn werk en prive, houen zo!

Het was gezelly met de buuf, daarna gelukkig ook zonder nat te worden boodschappen kunnen doen. En morgen is het alweer donderdag...pfff, wat gaat het toch snel..(*zegt het oude wief*). Niet vergeten he..zaterdagochtend de oefenwedstrijd van Australie tegen Nederland. Ff wennen, die tijd..(is toch wel deze zaterdag??) En ja, die bank is echt zooo heerlijk..Daar wil je echt niet meer vanaf en ideaal om tv te kijken, of lekker liggen/hangen lezen..hihi

Trusten allemaal!

hmmm, da's waar scarlet, deze zaterdag. Ik zal er weinig van zien.

Mijn eigen mannetje moet voetballen zaterdagochtend, om 9 uur, uit... grrrrr

en daarna moet ik hem naar zijn vader brengen, weinig voetbal kijken hier dus.
Nou nou, wat een succes zeg die plaswekker. Er zit geen uitknop op, dus ik kon er vannacht 3x uit om hem te helpen het ding los te koppelen van zijn onderbroek, schonde onderbroek aan trekken en weer vast maken. Voor ons beiden dus een slapenloze nachten in het verschiet. Nu maar hopen dat het snel zijn werk doet.

Mijn moeder had vandaag een afspraak in het ziekenhuis bij een orthopeed, vanwege haar rug. Morgenochtend moet ze op het spreekuur komen. Ook vandaag bij de bedrijfarts geweest. En zo blijft ze aan de gang

Morgen nog 2 afspraken buiten de deur en dan lekker weekend.

Ben er weer aan toe zeg..... ben moe, moe, moe.
Ff snel tussendoor, want ik ga van verjaardag naar verjaardag, deze week wel 4 feestjes dus voor huishouden en alle andere dingen (waaronder dus ook forum) weinig tijd.

Van het weekend Larf's partijtje vieren en dan is het voorlopig weer gedaan met de feestjes, gelukkig

Hopelijk kom ik daarna in rustiger vaarwater en heb ik weer meer tijd voor jullie. Vergeten ben ik jullie zeker niet..

Ik loop alleen nu mezelf nog een beetje voorbij, ook omdat het nu op mijn werk heel heftig is. Verhaal horen jullie nog.

Duik nu mijn bed snel in, ik ben bekaf van al dag gefeest...

Owww, Kirsten , welkom hier
Pfoeiii ben net pas thuis van werk en mijn mannen liggen al lekker in dromenland. Hondjes uitgelaten net, brrrr wat is het koud zeg! We krijgen vannacht zelfs vorst aan de grond!

Was dag met gaatje, hele land doorgereisd vandaag voor allerlei zaken. Nu nog ff lekker aan koppie thee en dan kruip ik zo lekker tegen X z'n warme billen aan, haha. Morgen hoef ik er niet vroeg uit wat zoonlief heeft extra daggie vrij.

Dolphine, jemig drie keer zeg! En dan dat loskoppelen nog en zo. Maar dat ding werkt dus wel idd hopen dat je manneke z'n lijfje er aan gaat wennen dan. Hopelijk vannacht wat rustiger, is voor hem ook pittig die onderbroken nachten. Ik hoop dat je het weekend ff lekker kan bijtanken daar ben je onderhand aan wel aan toe hè wijfie.

Es, drukkie druk as usual dus...

Scar, ik wist heel niet dat je een nieuwe bank hebt??? Of had je deze al en heb je 'm nu gewoon constant in de slaap/hangstand, hihi. Lekker dan hè op die manier buizen en lezen. Gezellig de kaarsjes aan, onder dekentje, heeeerrlijk!

Hè heftig hoor Kristen dat met je oudste, lijkt dan ook gelijk of alles tegelijk komt hè. maar je posotieve instelling helpt je er heus doorheen hoor! Hartstikke goed van je. En je leert ons heus vanzelf wel kennen. Toen ik hier net begon te schrijven had ik er zelfs een kladblok naast om te onthouden wie ook al weer wie was en welk kind bij wie hoorde en zo, hahahaha.

Nou meiden ik drink m'n thee op en dan duik ik lekker m'n bedje in, welterusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven