Single parents, going strong forever!! deel 21
woensdag 6 februari 2013 om 14:13
Het is in zoverre zeker scarlet, dat de bal nu bij ons ligt. Wij moeten de papieren rompslomp rond krijgen en als dat klaar is, dan is het huis van ons. Wij gaan morgen naar de hypotheker om dat te regelen. De aankoopmakelaar is bezig met een voorlopig koopcontract. Ik moest een werkgeversverklaring laten ondertekenen. Dit soort zaken zijn we nu dus druk mee.
Hier staat nu allemaal zooi in de kamer, dat gaat vanavond naar buiten, morgenochtend wordt het opgehaald door het grof vuil. Ruimt ook weer lekker op.
Aankomend weekend is het carnaval. Joepie, ik heb er zin in.
Mjn oom wordt waarschijnlijk volgende week overgebracht naar een revalidatiecentrum om daar verder te herstellen. Hij is dus niet meer in levensgevaar, maar ook zeker nog niet de oude.
Hier staat nu allemaal zooi in de kamer, dat gaat vanavond naar buiten, morgenochtend wordt het opgehaald door het grof vuil. Ruimt ook weer lekker op.
Aankomend weekend is het carnaval. Joepie, ik heb er zin in.
Mjn oom wordt waarschijnlijk volgende week overgebracht naar een revalidatiecentrum om daar verder te herstellen. Hij is dus niet meer in levensgevaar, maar ook zeker nog niet de oude.
woensdag 6 februari 2013 om 16:01
Ja hoor..typisch!! De hele dag het prachtigste weer van de wereld, strak blauwe lucht en zon..ik hang de was buiten en het wordt me toch donker...AARGHHHH
Verder lekker in huis aan de gang geweest, gestofzuigd, gedweild, boodschappen gedaan en nu lekker beetje relaxen.
Denken ze dat je oom nog wel verder opknapt Dolphine? Dat hij nog naar huis kan?
Ja, carnaval dit weekend! Is C. een carnavaller en gaan jullie samen vieren? Jee zeg... Ik denk dat wanneer je jou een jaar geleden rond deze tijd had gezegd dat je het volgende jaar bezig zou zijn een huis te kopen met je vriend, je heel hard gelachen zou hebben...hihi
En ja hoor, het regent.....
woensdag 6 februari 2013 om 17:48
Hier gelukkig geen regen! Hele dag ook niet gehad.
Wel naar de tandarts geweest vanmorgen, er moest een kies vervangen worden.
Verder niet veel in huis gedaan, aangezien hier de troep opgestapelt staat voor het grof vuil. Ik kan er toch niet bij met de stofzuiger.
Enne, C houdt helemaal niet van carnaval. Dus ik ga met een vriendin. Hij gaat zaterdag wel mee naar de optocht en we zien elkaar zaterdagavond na de carnaval. Komt best goed.
Ik weet niet in hoeverre mijn oom nog kan opknappen. Hij kan niet in het ziekenhuis blijven, daar is hij uitbehandeld. Hij kan ook niet naar huis. Hij praat niet, loopt nog niet, maar zit af en toe in een rolstoel.
Mijn tante kan hem niet verzorgen thuis. Dat kan dus een heel lamg verhaal worden.
Wel naar de tandarts geweest vanmorgen, er moest een kies vervangen worden.
Verder niet veel in huis gedaan, aangezien hier de troep opgestapelt staat voor het grof vuil. Ik kan er toch niet bij met de stofzuiger.
Enne, C houdt helemaal niet van carnaval. Dus ik ga met een vriendin. Hij gaat zaterdag wel mee naar de optocht en we zien elkaar zaterdagavond na de carnaval. Komt best goed.
Ik weet niet in hoeverre mijn oom nog kan opknappen. Hij kan niet in het ziekenhuis blijven, daar is hij uitbehandeld. Hij kan ook niet naar huis. Hij praat niet, loopt nog niet, maar zit af en toe in een rolstoel.
Mijn tante kan hem niet verzorgen thuis. Dat kan dus een heel lamg verhaal worden.
donderdag 7 februari 2013 om 18:30
Pff, nog 1 dagje en dan gelukkig weekend..Jij lekker carnavallen, het wordt wel koud he!! Sneu zeg, zowel voor je oom als voor je tante..Hopelijk knapt hij nog op in het rev. centrum, anders wordt het tzt wellicht een verpleeghuis? Is je rommel lekker weg uit huis? Heerlijk he, zo'n grote opruiming. Eindelijk heeft de mentor dan gereageerd (nadat mijn knul wederom een mail had gestuurd met het verzoek om een snelle reactie) en morgen hebben ze een afspraak. Hehe...Ik ben toch wel benieuwd, wat er gezegd zal worden. En hoe de cijfers die hij nog niet terug heeft eruit zien.
Hoe ziet je carnavalsoutfit er dit jaar uit?
donderdag 7 februari 2013 om 21:11
Ik hen dezelfde outfit als vorig jaar scarlet... hahaha het geld gaat ff op aan andere zaken momenteel he.
vandaag gesprek met de hypotheekadviseur gehad. Als het goed is heeft hij vanavond alles nog naar de bank gemaild. Woensdagavond komt de aankoopmakelaar hier en gaan we het kooptcontract ondertekenen, donderdagavond weer een afspraak met de hypotheker zodat alles naar de notaris kan.
Het gaat erg hard zo.
Volgende week wel elke avond zoet. Maandag carnaval, dinsdag 10 minuten gesprek op school, woensdag aankoopmakelaar en donderdag hypotheker.
Ook nog gewoon werken tussendoor natuurlijk.
Gelukkig dat je knul morgen een gesprek heeft. Ik ben heel benieuwd wat er uit gaat komen. Hij moet het toch uiteindelijk zelf regelen he.
Ik heb een hoop verhuisdozen gekregen van een collega, dus het opruimen en inpakken kan beginnen hier.
vandaag gesprek met de hypotheekadviseur gehad. Als het goed is heeft hij vanavond alles nog naar de bank gemaild. Woensdagavond komt de aankoopmakelaar hier en gaan we het kooptcontract ondertekenen, donderdagavond weer een afspraak met de hypotheker zodat alles naar de notaris kan.
Het gaat erg hard zo.
Volgende week wel elke avond zoet. Maandag carnaval, dinsdag 10 minuten gesprek op school, woensdag aankoopmakelaar en donderdag hypotheker.
Ook nog gewoon werken tussendoor natuurlijk.
Gelukkig dat je knul morgen een gesprek heeft. Ik ben heel benieuwd wat er uit gaat komen. Hij moet het toch uiteindelijk zelf regelen he.
Ik heb een hoop verhuisdozen gekregen van een collega, dus het opruimen en inpakken kan beginnen hier.
vrijdag 8 februari 2013 om 18:49
Het gaat idd hard Dolphine! Kun je het nog allemaal een beetje bijbenen? Wel ontzettend leuk natuurlijk. Het scheelt gelukkig wel dat C. geen huis heeft om leeg te moeten maken, daardoor zal het wel aardig snel gaan.
Zoonlief heeft het gesprek gehad, mentor vond het wel heel jammer (uiteraard) en wilde hem ook nog niet direct uitschrijven, want stél je voor dat ie toch nog op stage zou gaan en de toetsen overnieuw doen..Pfoe, geen kans hoor. Hij heeft ook gelijk een gesprekje geregeld met een docent van die nieuwe opleiding die mijn knul wil gaan doen, dat was wel heel tof natuurlijk. Behalve het bouwen en ontwikkelen van games vereist het toch ook behoorlijk wat creativiteit en bij de intake moet je ook teken/knutselwerk meenemen en krijg je van te voren een opdracht, een spel ontwikkelen (mag een kaartspel, computerspel, bordspel zijn). Ik zou het er spaans benauwd van krijgen (ik ben totaal niet creabea), maar mijn knul (die toch ook niet zo is) ziet het nog wel zitten ook. Maar dit geeft wel aan dat er een strenge selectie is en dan houd ik toch mijn hart wel weer vast, of dit allemaal wel gaat lukken..(aangenomen worden, bedoel ik). Maar ja, ik moet het laten gaan he!! Maandag moet hij mentor laten weten voor welke opleiding (en backup opleiding, voor het geval dat) hij zich ingeschreven heeft, moet dus dit weekend gaan gebeuren. Hij is (en ik ook) in elk geval blij dat hij zijn mentor gesproken heeft en dat het nu allemaal loopt. Wanneer ga je beginnen met carnaval?
vrijdag 8 februari 2013 om 22:15
Fijn toch dat je knul het wel ziet zitten om zo'n opdracht te doen. heb vertrouwen in hem, het komt best goed als dit echt is wat hij wil.
Hier begint de carnaval morgenmiddag met de optocht. Zoonlief moet eerst nog voetballen morgenochtend en gaat daarna met zijn vader mee.
Morgenavond ga ik met mijn vriendin.
Zondag eerst naar ajax, daarna mijn knul ophalen en weer carnavallen. Maandag werken en maandagavond komt Jan Smit.
Leuk hoor, ik heb er weer zin in.
Hier begint de carnaval morgenmiddag met de optocht. Zoonlief moet eerst nog voetballen morgenochtend en gaat daarna met zijn vader mee.
Morgenavond ga ik met mijn vriendin.
Zondag eerst naar ajax, daarna mijn knul ophalen en weer carnavallen. Maandag werken en maandagavond komt Jan Smit.
Leuk hoor, ik heb er weer zin in.
zaterdag 9 februari 2013 om 18:43
zaterdag 9 februari 2013 om 20:30
Vette hap is goed! Goede bodem he..haha.
Veel plezier!! En geen kou vatten...
Balen zeg, helemaal klaar voor voetbal en dan afgelast..Ik hoorde van mijn vriendin dat er een goed pak sneeuw lag in A;foort, bij jou ook? Hier was helemaal niets, de hele dag geen sneeuw gehad, maar nu sneeuwt het dan toch. Niet te vergelijken met Amerika zeg, wat ligt daar veel sneeuw.
Ik heb ook wel vertrouwen in hem hoor en ik ben alleen maar blij dat hij nog steeds enthousiast is. Wat een verschil..
Grappig: toen hij geboren werd hebben we zijn horoscoop laten trekken en daar een boek van laten maken. Heb m er vanmorgen nog even bijgepakt en nu hij ouder is zijn er zoveel herkenbare dingen in dat boek..typisch. Maar daar staat bijv. ook in dat hij heel creatief is en een creatief beroep zou moeten uitoefenen..hoop dat het boek wat dat betreft dus ook gelijk heeft, hihi.
Nogmaals heel veel plezier he!!
maandag 11 februari 2013 om 20:07
Zo'n bikkel voel ik me momenteel niet hoor. Ik heb al wel 2 dagen carnaval gehad en gewerkt vandaag, maar voel me erg brak. Toch maar klaar maken voor de laatste avod vanavond. Jan Smit komt, dus dat is leuk.
Gisteren ook nog naar ajax geweest, was ook erg gezellig. alleen erg slechte wedstrijd.
Hier heeft het erg gesneeuwd ja. Vooral in de nacht van zaterdag op zondag. Een heel pak is er gevallen.
Net wel lekker stampot gegeten, dus goede bodem voor vanavond.
Ik ben er klaar voor... Alaaf!
Gisteren ook nog naar ajax geweest, was ook erg gezellig. alleen erg slechte wedstrijd.
Hier heeft het erg gesneeuwd ja. Vooral in de nacht van zaterdag op zondag. Een heel pak is er gevallen.
Net wel lekker stampot gegeten, dus goede bodem voor vanavond.
Ik ben er klaar voor... Alaaf!
dinsdag 12 februari 2013 om 15:22
Het hakt er wel in zeg, dat carnaval vieren en ook nog gewoon werken. Gisterenavond was super! Vanmorgen naar kantoor gegaan, voor een afspraak. Om 12 uur even naar huis de oogjes een uurtje dicht gedaan. Straks om 4 uur nog een huisbezoek en dan zit het er weer op voor vandaag.
Morgen lekker vrij, vanavond vroeg naar bed.
Dan morgenavond koopovereenkomst tekenen. Ik kreeg vandaag ook het taxatierapport thuis.
Ondanks de carnaval gaan de andere dingen gewoon door.
Vanavond ook nog even de deur uit voor 10 minuten gesprek op school.
Morgen lekker vrij, vanavond vroeg naar bed.
Dan morgenavond koopovereenkomst tekenen. Ik kreeg vandaag ook het taxatierapport thuis.
Ondanks de carnaval gaan de andere dingen gewoon door.
Vanavond ook nog even de deur uit voor 10 minuten gesprek op school.
dinsdag 12 februari 2013 om 19:22
Dus het zit er weer op, het carnaval? Pfoe, wat zul je lekker slapen straks!! Hoe was het 10 minuten gesprek?
En een groots moment morgen, tekenen van koopovereenkomst!! Een mijlpaal! Zou je niet liever helemaal vrij zijn met carnaval of was dat niet mogelijk?
Vanmiddag met 2 collega's naar de collega in het verpleeghuis geweest, was erg gezellig. Nog eventjes en dan is mijn vloerdok ook al weg, met vervroegd pensioen. (met hem zijn we vanmiddag gegaan). Wat zullen we m missen zeg..Maar ik ben ervan overtuigd dat we elkaar nog regelmatig zullen zien, hij is erg goed in het onderhouden van contacten.
Is het officieel niet vanavond ook nog carnaval? Maar zo'n laatste avond is het ook korter he, tenminste, kan me herinneren dat hier dan op een gegeven moment de muziek ook anders werd, geen carnavalsmuziek meer en gelijk heel ander sfeertje. En dan morgen haring happen? Gingen wij eigenlijk nooit heen.
Whaha, heb niet gecarnavald of gefeest, maar ben ook moe.
Was een eind rijden vanmiddag en eerst gewerkt natuurlijk.
haha, watje....
dinsdag 12 februari 2013 om 20:30
Vanavond is het alleen voor de mensen die in een carnavalsvereniging zitten of die een kar hadden gebouwd. En dan gewoon in de kroeg. Morgen haring happen idd, daar ben ik ook nog nooit bij geweest.
Ik vind 3 avonden wel weer genoeg.
10 minuten gesprek was super goed. Ik ben erg trots op mijn mannetje. De juf is erg tevreden over hem, zijn scores voor de cito waren goed. Toppertje dus, goed bezig die kanjer.
Ik had best vrij willen zijn met carnaval, maar het zat er niet in deze keer. Kan mijn uren beter opsparen voor de verhuizing straks.
Ik vind 3 avonden wel weer genoeg.
10 minuten gesprek was super goed. Ik ben erg trots op mijn mannetje. De juf is erg tevreden over hem, zijn scores voor de cito waren goed. Toppertje dus, goed bezig die kanjer.
Ik had best vrij willen zijn met carnaval, maar het zat er niet in deze keer. Kan mijn uren beter opsparen voor de verhuizing straks.
woensdag 13 februari 2013 om 18:24
vanavond pas scarlet, komt de beste man hierheen met de koopovereenkomst. Die moeten wij tekenen en vervolgens ermee morgenavond naar de hypotheker. Dus nog steeds geen champagne...... haha
Hier een ziekenboeg vandaag. Mijn knul nu toch grieperig, met keelpijn en oorpijn en ik zelf ook keelpijn en hoofdpijn. Bah. Natuurlijk vandaag lekker vrij en even bijkomen, maar morgen wel weer gewoon aan het werk. Hoop dat we snel opknappen, maar ik denk dat mijn knul voor de vakantie niet meer naar school gaat als ik hem zo bekijk.
Hier een ziekenboeg vandaag. Mijn knul nu toch grieperig, met keelpijn en oorpijn en ik zelf ook keelpijn en hoofdpijn. Bah. Natuurlijk vandaag lekker vrij en even bijkomen, maar morgen wel weer gewoon aan het werk. Hoop dat we snel opknappen, maar ik denk dat mijn knul voor de vakantie niet meer naar school gaat als ik hem zo bekijk.
donderdag 14 februari 2013 om 17:16
Nogmaals gefeliciteerd!!
En het gaat echt snel nu he, nog een maand..
Balen dat jullie niet fit zijn, hoe ging het vandaag?
Hoe is het weer bij jou? Hier nu sneeuw, hele dag droog geweest, eigenlijk vanaf een uur of 16.00 ofzo dat het nu sneeuwt. Hoop dat je in elk geval geen last hebt van ijzel, brr, dat vind ik echt eng..
Ben je nog verrast voor of door Valentijn?
donderdag 14 februari 2013 om 22:06
Ik voelde me vandaag nog beroerder dan gisteren. Zoonlief daarintegen is vanmiddag weer naar school gegaan, maar is erg verkouden nu.
Valentijsndag? nee helemaal niks. Eerlijk gezegd ook niet verwacht, wel een beetje gehoopt natuurlijk..... Ik had zelf trouwens ook niks voor hem.
Hij is ook weer vroeg naar huis gegaan, na de afspraak met de hypotheker. Omdat ik ziek ben en hij morgen al weer om half 8 al weer in amsterdam moet zijn.
Valentijsndag? nee helemaal niks. Eerlijk gezegd ook niet verwacht, wel een beetje gehoopt natuurlijk..... Ik had zelf trouwens ook niks voor hem.
Hij is ook weer vroeg naar huis gegaan, na de afspraak met de hypotheker. Omdat ik ziek ben en hij morgen al weer om half 8 al weer in amsterdam moet zijn.
vrijdag 15 februari 2013 om 17:32
He bah Dolphine, toch ziek geworden dus..Ben je wel thuis gebleven vandaag? Ik hoop dat je snel weer opknapt. Probeer een beetje rustig aan te doen, belangrijk! Het weekend op de bank met een dekentje het WK allround kijken zou je misschien wel goed doen Ja, toch hoop je dan op iets he, voor Valentijn..Wat dat betreft is C. dus niet speciaal romantisch..
L. had er wel weer aan gedacht, tenminste...hij belde om te zeggen dat ie aan me had gedacht gisteren, maar niet iets voor me had.
Whoehaha, daar zit ik op te wachten ja...duh..Ook geen geheime stille aanbidder hier..zucht.
Vanmiddag boodschappen gedaan en in huis aan de gang geweest, verder geen plannen voor het weekend. Kben moe, slaap al een paar nachten achter elkaar slecht. (wordt erg vroeg wakker en slaap dan niet meer goed in, balen). Hopelijk kan ik dit weekend weer wat slaap inhalen, maar ja, hoe gaat dat...Omdat het weekend is ga ik later naar bed, omdat ik er toch niet vroeg uit hoef en ben dan meestal toch ook weer redelijk vroeg wakker, dus veel extra uren pak ik dan ook niet.
Schiet dus lekker op.
Maar wel een heerlijk schaatsweekend voor de boeg, yeah!
vrijdag 15 februari 2013 om 18:42
Ik heb getracht te werken vandaag. ben vanmorgen naar een afspraak geweest, maar die van vanmiddag heb ik afgebeld.
het was toch te veel. gelukkig is voetbal voor dit weekend ook afgelast, dus we kunnen lekker rustig aan doen.
C gaat straks boodschappen voor me doen, daar kan ik me ook niet toe zetten.
Mijn knul is er ook nog niet helemaal hoor, hij is wel naar school geweest, maar hij is erg verkouden en moet hoesten. lekker aan het kwakkelen dus. Gelukkig hebben we voor dit weekend geen plannen, kunnen we een beetje bijkomen.
het was toch te veel. gelukkig is voetbal voor dit weekend ook afgelast, dus we kunnen lekker rustig aan doen.
C gaat straks boodschappen voor me doen, daar kan ik me ook niet toe zetten.
Mijn knul is er ook nog niet helemaal hoor, hij is wel naar school geweest, maar hij is erg verkouden en moet hoesten. lekker aan het kwakkelen dus. Gelukkig hebben we voor dit weekend geen plannen, kunnen we een beetje bijkomen.
zaterdag 16 februari 2013 om 17:06
Hopelijk kun je idd wat bijkomen dit weekend. Misschien kun je je een beetje laten verwennen door C. Wij zijn natuurlijk gewend om altijd maar door te gaan, omdat het ook altijd moest, maar het is ook wel eens lekker om het aan iemand anders over te kunnen laten. Ik ben niet vooruit te branden vandaag, weer erg vroeg wakker en vind mezelf gewoon zo lui, maar kan me er ook niet toe zetten iets te ondernemen. Ik zal straks eens wat foto's op een stickje zetten voor het afscheidscadeau voor dok, we gaan in elk geval een boek voor hem maken, met foto's van al onze feestjes en uitstapjes.
zondag 17 februari 2013 om 13:09
Ik ben gelukkig weer wat opgeknapt. Gisteren eerst met C boodchappen gedaan, ze hadden bij lidl mooie kastjes voor de badkamer en mooie waterkoker. Die dus ook mee genomen. Had wel mijn zakken vol daarna hoor. Daarna lekker op de bank gehangen en schaatsen gekeken. C was even naar een vriend 's middags. Die kwam later hier met een enorm pak. Had de lieverd een nieuwe bestekcasstte gekocht. Voor 8 personen, 70 delig, incl theelepeltjes en taartvorkjes. Daarmee heeft hij valentijsndag natuurlijk ruimschoots goed gemaakt. ( Ik hoef trouwens nooit iets te verwachten met valentijnsdag, daar is hij principeel tegen).
Gisterenavond kwamen mijn ouders gezellig wat drinken, we hadden port en lekkere kaasjes. gezellig hoor.
Mijn knul liet ons lekker uitslapen vanmorgen en na een goed ontbijt ben ik begonnen aan de 2 boekenkasten op de logeerkamer. Het resultaat: 2 dozen met boeken, waaronder 1 studie. 1 zak met kleding voor de inzameling, heel veel dozen oud papier en 1 vuilniszak zooi. Pfffff ... het ruimt wel lekker op. Er ligt ook nog een stapeltje wat ik zonde vind om weg te doen maar wat ook niet mee hoeft.
En nu, de hele middag lekker op de bank en schaatsen kijken. Dat heb ik wel verdient al zeg ik het zelf!
C is even naar zijn moeder en oma, die komt zo ook weer en zoonlief is even naar een vriendje, dus voor zolang het duurt heb ik het rijk alleen.
Gisterenavond kwamen mijn ouders gezellig wat drinken, we hadden port en lekkere kaasjes. gezellig hoor.
Mijn knul liet ons lekker uitslapen vanmorgen en na een goed ontbijt ben ik begonnen aan de 2 boekenkasten op de logeerkamer. Het resultaat: 2 dozen met boeken, waaronder 1 studie. 1 zak met kleding voor de inzameling, heel veel dozen oud papier en 1 vuilniszak zooi. Pfffff ... het ruimt wel lekker op. Er ligt ook nog een stapeltje wat ik zonde vind om weg te doen maar wat ook niet mee hoeft.
En nu, de hele middag lekker op de bank en schaatsen kijken. Dat heb ik wel verdient al zeg ik het zelf!
C is even naar zijn moeder en oma, die komt zo ook weer en zoonlief is even naar een vriendje, dus voor zolang het duurt heb ik het rijk alleen.
zondag 17 februari 2013 om 16:36
Dat heeft ie zeker goedgemaakt, wat attent zeg, dat ie daar aan denkt. Ik geloof dat ik daar zelf nog niets eens zo snel aan zou denken, bestek..top!
Lekker genieten van een schaatsmiddag, het gaat weer goed he!
Maar zo stiekempjes ben je toch al lekker de boel aan het uitzoeken en opruimen, moet een goed gevoel zijn.
Grappig eigenlijk..je ontmoet een oude vlam, het klikt (weer) en "ineens" ga je een huis kopen en samenwonen..Eigenlijk superromantisch! Heb je nu ook echt het gevoel dat het op alle fronten goed zit? Dat zal haast wel, toch, anders neem je niet zo'n grote stap..
zondag 17 februari 2013 om 21:58
Natuurlijk scarlet, dat is toch wel een voorwaarde om samen zo'n stap te zetten. In de basis moet het goed zitten en dat zit het. Er zijn best wat kleine dingetjes, hij is natuurlijk zijn ultime vrijheid gewend, hoefde nooit met iemand rekening te houden, dat is natuurlijk wennen voor hem. Maar op bijna alle vlakken zijn we soulmates.... Geen gezeik en het beste er van maken. Ik ben er van overtuigd dat het goed gaat komen.
Uiteindelijk is zoonlief om 5 uur thuis gekomen met zijn vriendje. Die heeft hier mee gegeten en mag logeren hier. Breng ik ze morgenochtend naar zijn ouders, zodat ik kan werken. Zoonlief is al lang blij, scheelt hem weer een dag op de BSO.
mannen liggen nu nog wat te kletsen in bed. Ach ja dat hoort ook bij logeren he.
Uiteindelijk is zoonlief om 5 uur thuis gekomen met zijn vriendje. Die heeft hier mee gegeten en mag logeren hier. Breng ik ze morgenochtend naar zijn ouders, zodat ik kan werken. Zoonlief is al lang blij, scheelt hem weer een dag op de BSO.
mannen liggen nu nog wat te kletsen in bed. Ach ja dat hoort ook bij logeren he.