Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Druk dagje gehad vandaag, van de ene naar de andere afspraak gereden. Vanmorgen de stagiaire boos omdat ze er op had gerekend dat ze met me mee kon rijden naar een afspraak, maar dit vanwege mijn andere afspraken net kon. Moestze dus met het openbaar vervoer. Heel lullig voor haar, maar hier hebben we haar al meerdere keren voor gewaarschuwd. Dat ze best mee kan rijden als het uitkomt, maar dat wanneer het niet uitkomt ze op eigen gelegenheid naar de afspraak moet komen.

Mijn knul voor het eerst alleen thuis na schooltijd, omdat mijn ouders met vakantie zijn. Ik heb hem om half 4 gebeld dat hij zijn pil moest innemen, hij was toen thuis zijn spullen pakken en zou naar de schaatsbaan gaan. Daarnet heb ik hem gebeld dat het tijd is om naar huis te komen, dus als het goed is komt hij er zo aan. Hij wordt echt groot.......

Morgenochtend even op kraamvisite bij mijn beide collega's die samen een baby hebben gekregen.

Bij ons ook al hectische dag achter de rug.

Vandaag kregen wij het 2e beeldscherm geplaatst. Pff, we hadden al een grote (23"), nu dus 2. Dit omdat we straks bijna compleet digitaal gaan werken en het heel handig is als je op 1 scherm het dossier open kunt laten staan en op het andere scherm de systemen waar je van alles in moet verwerken. Maar het is wel erg druk aan de ogen hoor..Ik had vandaag echt last van mijn ogen, maar het is ook superdroog op de afdeling. Niet fijn. Je merkt het ook aan je lippen en je huid.

Je knul wordt echt groot he..is het verder helemaal goed gegaan, het alleen thuis zijn, schaatsen etc.?

Ik heb een koelkast gezien bij BCC, misschien morgen maar even bestellen..Dit weekend nog in de aanbieding, omdat ik toch van plan was om een nieuwe te kopen van mijn gratificatie, zou het zonde zijn om niet nu te doen, scheelt 70 euro. Moet dan nog wel mijn koelkast ontdooien etc. en daar zit me toch een ijs in..(vandaar dat een nieuwe ook hoognodig is).

Voor morgen een afspraak bij de kapper gemaakt, lekker knippen en kleuren. Ik wil wel weer es een nieuw modelletje begin het zat te worden, maar vind het moeilijk.....

Wij zaten vanmorgen om 8:15 al bij de tandarts. Daarna heb ik zoonlief thuis op de bank geinstaleerd met een dekentje. Hij heeft zo'n hoofdpijn en is vreselijk verkouden, zoet lijkbleek, dus die blijft maar eens lekker een dagje thuis vandaag. Hij ligt nog steeds op de bank trouwens, dus dat zegt genoeg.

Ik ben wezen sporten en zou eigenlijk op kraamvisite gaan bij mijn collega's. maar dat sla ik dan maar even over.

We zouden eigenlijk morgen met zoonlief voor een nieuw bed gaan kijken, daar is hij hard aan toe.

We hebben maandag een bezichtiging. We zijn gewezen op een ander huis, wat er erg goed uitziet en ruimer is dan het vorige. Het is wel een stuk duurder ook, maar er hoeft minder in de gebeuren. De aankoopmakelaar heeft al even beoordeeld vanaf de foto's en schat in dat er nog wel iets van de prijs af kan. Ik durf nog niet al te enthousiast te zijn, geizen de vorige keer, maar verder kijken kan geen kwaad natuurlijk.

Beterschap met je ventje Dolphine, is ie al weer wat opgeknapt?

Ik was gisteravond zo moe, viel op de bank bij de tv in slaap.

's Middags de stad even in geweest, naar de kapper, toch weer iets ander modelletje en een mooie warme kleur. Meestal doe ik het zelf, maar 1 á 2x per jaar laat ik het bij de kapper doen, voor een grondige grijsbedekking, haha. En vaak mooie kleuren doordat ze dan wat mengen. Ben er weer blij mee! Daarna nog even de stad in geweest, shirt, sokken en joggingbroek voor mijn knul gekocht, hij heeft zelf online gave sneakers gekocht, die komen vandaag als het goed is. Hij loopt nu nog steeds op van die katoenen (of wat is het voor spul) zomergympen, pfffff..

Heb voor mezelf ook even rondgekeken, maar heb niets leuks kunnen vinden. Balen.

He wat leuk, al een ander huis op het oog. Ik kan me zo goed voorstellen dat je je nu wat behoudend opstelt, straks is het weer een domper. Toch weer spannend maandag.

Komende week heeft mijn knul herkansingen. Het heeft eigenlijk geen zin die nog te doen, maar hij doet ze toch, leert er ook voor.

Helaas heeft hij van zijn mentor totaal geen reactie gekregen op zijn mail. Vind ik slecht. Dus komende week gaat hij m aanspreken en de boel in gang zetten (eigenlijk hoort ie maandag erop op stage te gaan). En dit maakt mij onrustig. Het is gewoon nog niet klaar en ik wil graag dat dit nu afgerond is en we/hij weer verder kunnen. Tsja en dat is dan idd iets wat ik los moet laten omdat ik er toch ook niets aan kan doen. Probeer het ook los te laten, hij moet het zelf doen, maar dat onrustige gevoel blijft.. Whaaa, kleine kinderen, kleine zorgen, grote kinderen..etc. En dan mag ik natuurlijk nog helemaal niet klagen..jij ziet veel ergere dingen bij je gezinnen.

Beterschap met je mannetje!

Mijn knul is wel een stuk opgeknapt maar nog niet helemaal hoor. Hij heeft vanmorgen tot 9 uur geslapen, dat is natuurlijk voor hem al heel wat. We hebben voor hem een nieuwe slaapkamer gekocht (bed, garderobekast en bureau). Rib uit mijn lijf, maar hij kan wel weer jaren vooruit.

Daarna was hij het wel zat en is hij weer op de bank gaan liggen.

Zijn spullen worden over een week of 2 bezorgd.

C en ik zijn daarna ng even samen naar de beddenzaak her in de stad gegaan. Hebben een mooie stevige boxspring gezien. Offerte laten opmaken, omdat hij extra lang moet voor C. Is ook erg duur, maar dan hebben we wel voor de komende 10 jaar een goed bed. Nog niet besteld, maar wel ter overweing mee naar huis genomen.

Verder vandaag een beetje relaxen en morgen kijken of zoonlief fit genoeg is om te voetballen.

Vanmorgen bericht van mijn vriendin gehad. Haar vader is vannacht overleden aan een longontsteking. Brr dat is erg snel gegaan zeg, in september kregen ze te horen dat hij longkanker had en gisteren is hij vanwege benauwdheid opgenomen in het ziekenhuis, waar hij vannacht overleden is.

Ik vond mijn vriendin er nog vrij nuchter onder. Ze gaf ook wel aan dat het besef nog niet helemaal doorgedrongen in.

En zo is het ineens herfst..pff, geef mij dan toch maar sneeuw of kou en droogte hoor! Al is het misschien wel goed dat het nu wegdooit, die bagger en mocht het dan misschien nog koud worden, dat het dan tenminste weer schoon is. Maar dit weer tot het lente wordt is ook niks, vind ik.

Hoe is het met je knul, was ie fit genoeg om te voetballen?

Gaaf zeg, een nieuwe slaapkamer voor je knul. Zelf uitgezocht? En wellicht een ander bed voor jou/jullie, ik vroeg me ineens af, stel nou dat het niet zo snel lukt met een (koop)huis, gaan jullie dan samenwonen in jouw huis?

Sneu voor je vriendin, is idd erg snel gegaan zeg, ik weet nog dat je het erover had. Het zal zoals je zegt nog wel niet helemaal goed doorgedrongen zijn bij haar, ook omdat dit laatse stukje wel ineens heel snel is gegaan.

Ik heb de koelkast besteld, die komt woensdag. Ga dan vanavond de mijne maar uitschakelen, dan kan ie ontdooien. Mijn knul is morgen grootste deel van de dag thuis, kan hij mooi af en toe even heet water erin zetten, de boel een beetje drogen etc.

Daarna gaan we toch de keuken aanpakken, erg nodig..

Mijn knul heeft wel gevoetbalt. Was zaalvoetbal tegen de E3, 5 tegen 5, dus veel wissels en dat was voor hem wel prettig. omstebeurt voetballen en weer even in de wissel. Ze hebben met 14-3 gewonnen en dat viel de jongens van de E3 toch wel erg tegen. (Zij worden volgend seizoen E1, en dachten ze wel aan te kunnen omdat ze in de compettie zo lekker draaien). daarna heeft zoonlief hier een vriendje gehad. Aangezien het te slecht weer was om buiten te spelen hebben ze lekker binnen gezeten met de playstation en later een potje monopoli. Was erg gezellig dus met de knullen.

Net lekker gegeten, biefstukje met gebakken champions, sperzibonen en patatjes.

Lekker een relaxete zondag hier en maandag naar het andere huis kijken.

Zoonlief heeft idd zelf zijn nieuwe slaapkamer uitgezocht. Een bed, garderobekast en bureau. Die komt over een week of 2. Ik ga dinsdag naar de beddenspeciaalzaak om te zeggen dat wij de boxspring zoals afgesproken willen kopen.

En. hoe was het huis?? Ben je enthousiast?

Hier gewoon een werkdag achter de rug, niets bijzonders. Fijn dat je knul weer kon voetballen en tjee zeg, zo dik gewonnen!

De koelkast is aan t ontdooien, ligt nog op schema, zeg maar, hahaha

Tsss, ik kon gisterenavond helemaal niet meer inloggen op het forum zeg. vandaar nu maar een stukje.

Werk is weer erg druk, zowel gisteren als vandaag, veel regelzaken en veel frustraties van mensen die hun werk niet naar behoren doen. En waar ik wel afhankelijk van bent. Maar goed, het houdt je van de straat.

Gisterenmiddag bezichtiging van het huis gehad. Ziet er goed uit. Is wel helemaal af zeg maar. Donderdagavond wederom een bezichteging, met de aankoopmakelaar erbij.

Donderdagavond condoleren bij de vader van mijn vriendin en dan vrijdag de crematie. Condoleren kan ik niet heen, crematie heb ik wel kunnen regelen voor mijn knul en op mijn werk.

Onverwacht een dagje vrij. De nieuwe koelkast komt tussen 9.30 en 11.30 en ik werk toch maar een halve dag op woensdag.

Toen ik het weer vanmorgen zag was ik extra blij zeg, het goot hier. Nu knapt het wat op. Hoop dat ze snel komen, heb de oude nu in de gang staan en tjeez zeg, wat een ruimte in de keuken. Jammer eigenlijk, dat je zo'n ding nodig hebt

Fijn dat het huis er goed uit zag, vond je het ook een leuk/gezellig huis? (of kun je dat er van maken) Is ook belangrijk, vind ik.

Jammer soms ja, dat je in je werk afhankelijk bent van anderen voor het goed kunnen doen van je eigen werk. Pff, herkenbaar.

Wel fijn dat je naar de crematie kunt, ook fijn voor je vriendin.

Morgen op het werk weer een lunchoverleg met het projectteam (tegenwoordig nieuwe cateraar in de kantine, lunch met wraps en lekker dat ze zijn!) en zo vliegen de dagen weer om. Vrijdag wil mijn knul dan eindelijk zijn mentor gaan aanspreken, ik ben erg benieuwd...

Ik ben zeker wel enthousiast over het huis scarlet. Deze bewoners hebben er hele grote meubels in staan waardoor het kleiner lijkt, maar de woonkamer is echt heel groot. Er ligt een parketvloer in, niet zo mooi als die eiken houten vloer, maar zeker niet verkeerd. Op de slaapkamers ligt laminaat en de badkamer is betegeld met van die kleine tegeltjes. Erg leuk vind ik.

Maar ze vragen er 225,000 voor en dat vind ik wel heel veel geld, dus er moet nog wel flink onderhandeld worden.

Ook deze staat op funda scarlet, roef 4.

Ik werd net gebeld, en maandag komt de nieuwe slaapkamer voor zoonlief, tussen 10 en 2. Balen, want ik moet natuurlijk gewoon werken. Heb 's morgens een afspraak maar kan vanaf 11 uur thuis werken, dus ik hoop dat mijn ouders hier een uurtje kunnen wachten. Die komen zaterdagnacht weer thuis van vakantie.

Jij aan het wachten op je nieuwe koelkast dus. Spannend.....

Ziet er goed uit Dolphine! Erg ruim en prima afgewerkt zo te zien. Duimen dat er nog wat onderhandeld kan worden.

Heerlijk altijd he, als je iets gekocht hebt en het moet geleverd worden. Gelukkig kun je het soms nog regelen, wanneer ze komen, maar dat kon niet denk ik? Hopelijk gaat het lukken allemaal. De koelkast is er hij is erg gaaf. Het is een donkergrijze metallic,hoog en de deur loopt iets bol (niet zo bol als bij die hippe "ouderwetse" koelkasten, die ik ook erg gaaf vind) maar iets. Verder heeft mijn knul de (kapotte) droger gesloopt (nieuwe komt er nu toch nog niet) waardoor ik ineens een zee van ruimte heb in de keuken. Plan is dat ie m ook nog gaat verven (ergens in de komende maanden), dus dan helemaal leuk.

Tsss, het gaat lekker hier. Ik werd vanmorgen al wakker met een kop vol snot en een zere keel en inmiddels zit het ook in mijn oren. Niet fijn dus.

C zou hache komen eten en zag lijkbleek toen hij kwam. Die bleek al de hele dag in bed te liggen met griep.

Maar goed moeders kunnen niet ziek zijn, dus gewoon maar mijn ding gedaan vandaag. Sporten ging vanmorgen niet zo goed. Vanmiddag had zoonlief een vriendje hier en die moest mee rijden naar de voetbal. Ze hadden een toernooitje in de zaal met E1, E2 en E3. Was weer leuk.

Gaaf hoor je nieuwe koelkast. En ben je al gewend om het zonder droger te doen?

Ik ga mijn bed in en hoop dat ik een beetje opknap. Morgen moet ik een presentatie geven in het team, in mijn rol van aandachtsfunctionaris kindermishandeling.

Oe Dolphine, klinkt niet goed...Hoe was het vandaag?

C. ook al ziek, hij moet je haast wel aangestoken hebben..

Is het nog gelukt met de presentatie?

Tss, hier ook weer wat..Mijn knul was vandaag met L. naar de (nieuwe) tandarts. Vorige is ermee gestopt en de patienten zijn over naar deze. Eerste x dus. Hij is braaf elk jaar geweest en had bijna nooit wat. Krijgt ie nu ineens een lijst mee wat er allemaal zou moeten gebeuren..Ik schrok me rot. Hij zou iets van 11 (!) gaatjes hebben, er zouden 3 wortelkanaalbehandelingen plaats moeten vinden..á 1.700 euro!!

Pardon?? Hier ga ik morgen even achteraan bellen, vind dit te gek voor woorden gewoon. Of de oude tandarts was gewoon erg slecht, of deze nieuwe probeert ons een poot uit te draaien.

Het bestaat natuurlijk niet dat deze behandelingen allemaal uitgevoerd gaan worden, bovendien heeft ie totaal geen last en ook geen last gehad. Belachelijk dit....:(

Oh je scarlet dat is niet best. Je kan natuurlijk nooit meer controleren of die oude tandarts idd zo slecht was, en deze gaat natuurlijk niet toegeven dat hij jullie een poot wil uitdraaien, dat lijkt me nog een probleem worden. Misschien bij andere patienten navragen of die ook zo iets hebben meegemaakt? Of een second opinion bij een andere tandarts?

Presentatie ging wel. nog steeds erg verkouden maar voor het werk wel op kunnen krikken. Moet ik nu wel bekopen want ik ben gewoon kapot. Morgen natuurlijk crematie, dus dan ben ik vrij.

Vanavond met de bemiddelaar naar het huis geweest, hij is ook enthousiast en gaat morgen contact opnemen nadat hij heeft berekend wat het waard is. Daarna is het aan ons om te beslissen wat wij er voor over hebben.

Belachelijk, ajax staat nu wel 3-0 voor tegen vitesse voor de beker, waarom dan zondag verliezen?

kan er eindelijk weer gevoetbalt worden, heeft mijn knul geen wedstrijd zaterdag, ze zijn vrij. Ergens ook wel lekker uitslapen en rustig aan doen, pleegzoon komt dit weekend, dus lekker een beetje aankeutelen.

Helaas nog geen contact met de tandarts gehad, de praktijk was vanmiddag dicht.Ik zit er sowieso over te denken om over te stappen, deze tandarts zit erg ver weg (is automatisch gegaan, omdat de onze ermee stopte) en zolang L. meeging is het te doen, maar als er vaker iets gebeuren moet is het gewoon niet praktisch. Maar een second opinion had ik ook al aan gedacht ja.

Pff, ben nog niet helemaal van de schrik bekomen hoor. Hij heeft in zijn 18 jaar pas 1 gaatje ooit gehad en dan dit..

Hopelijk goede berichten van de bemiddelaar en komt het een beetje overeen met wat jullie in je hoofd hebben.

Ik geloof dat het morgen ook wel winters weer gaat worden, dus misschien ben je morgen wel dubbel blij dat er geen voetbal is..Beetje rustig aan doen is ook geen straf!

Ik ga zo lekker groentensoep maken, zin in.

Hoe was het met je vriendin tijdens de crematie?

het is heel spannend hier, wij hebben vanmorgen een bod gedaan en daar is een tegenbod op gekomen wat ook nog binnen ons budget viel. Nu ben ik aan het afwachten en nagelbijten tot ik weer wat hoor....

De crematie was mooi vanmorgen. Het duurde maar een half uur, maar was niet te zwaar omdat de oudste kleinkinderen erbij waren. beide zijn 4 jaar. Haar moeder en broer hebben gesproken, zij zelf niet. De muziek was mooi maar niet al te zwaar gelukkig.

na afloop nog even koffie gedronken en gecondoleerd en met een ruim een uur ging ik weer richtig huis.

Zoonlief is nu wel trainen in de regen, pfff hij had in eerste instantie niet zo veel zin, maar met omkleden werd hij wel weer wat enthousiaster. Ik zag al op de site dat het meeste voetbal er dit weekend uit lig, er kan bij ons alleen op de kunstgrasvelden gespeeld worden en dat zijn er maar 2. Als zoonlief had moeten voetballen was het waarschijnlijk wel doorgegaan want zij spelen als selectie altijd op 1 van de 2 hoofdvelden.

Ik zat te denken scarlet, tandarts verzekering is tot 18 jaar gratis, dus misschien dat daarom nu pas al die gebreken boven tafel komen? nu moet er flink voor betaald worden. Maar ik zou het ook niet zo maar accepteren, alhoewel, als het wel waar is moet het natuurlijk wel gebeuren.

Toch al een beetje gefeliciteerd Dolphine! Tenminste..jullie bod is geaccepteerd las ik op FB, da's goed nieuws!

Dat zou zo maar kunnen wat je daar zegt, over die leeftijd. Zou wel erg schunnig zijn, maar voor de tandartsen valt er idd weinig te verdienen aan een kindergebit..triest.

[fgcolor=#BD00B6Ik ben helemaal blij scarlet, huis is onder voorbehoud verkocht zoals dat heet. maandag moeten we met de hypotheekadviseur om de tafel, maar gezien de vorige berkeningen moet het geen probleem opleveren. Wezouden er dan per 22 maart in kunnen, spannend.......

Morgen toch nog vroeg op. We werden gebeld door de coacht van zoonlief, of hij morgenochtend mee wil voeballen met de D3. Natuurlijk wil hij dat! Wel om 8 uur verzamelen trouwens..... hmmmmm[/fgcolor]
Leuk hoor voetballen in de sneeuw. Al was het toen de wedstrijd begon wel gestopt met sneeuwen. Het veld was wel wit, de lijnen niet zichtbaar en er moest een oranje bal aan te pas komen.

Van het huidige D3 team waren er 7 afzeggingen, dus er hebben er 5 van de E1 meegedaan en 7 van de D3. Er was 1 wissel en die was hard nodig.

Onze knullen moesten voor het eerst op een echt groot veld en 11 tegen 11, hij was vanmorgen ook erg zenuwachtig.

Ze hebben uiteindelijk met 1-0 verloren en dat was eigenlijk onterecht, want ze hebben 80% balbezit gehad.

Daarna zijn we naar utrecht gereden en hebben we een bed gekocht voor C en mij. C is nogal lang, dus er moest een extra lang bed komen, wat ik nu heb is eigenlijk te klein. Meteen voor zoonlief een bureaustoel en matras gekocht, kan hij maandag meteen in zijn nieuwe bed slapen. Met een nieuw dekbed, want hij zag er 1 liggen van manchester united.

Wow te gek he!! Bij de hypotheekadviseur zal het ook wel helemaal goed gaan, dus hoeraaa!

Zijn jullie dan nog van plan er veel aan te veranderen, verven misschien oid? En nu begint het (ook) leuke deel, kijken en kopen van nieuwe spulletjes. Nou ja, je hebt natuurlijk al een complete inboedel, dus echt nodig is het misschien ook niet..

Voetballen in de sneeuw? Haha, hier weer geen vlokje gevallen..

Stoer hoor, groot veld en 11 tegen 11..Hebben ze het nog helemaal niet slecht gedaan, vind ik, met zoveel E spelers.

Hier een kalm weekend, beetje plannen maken voor het verven van de keuken. Mijn vriendin vertelde over iemand die de keukentegels geverfd had en dat helemaal super geworden. Lijkt mij ook wel wat. Huidige tegeltjes zijn hartstikke oud en zachtgeel, ben dat wel zat. Alleen is achter de klep van het gasfornuis een stuk tegelmuur eraf. Wil dus eerst de woningbouw bellen om nieuwe tegels te zetten en met een beetje mazzel hebben ze die oude tegels niet meer en gaan ze misschien toch alles opnieuw betegelen...Daar hoop ik nu op he!! Dat zou natuurlijk helemaal gaaf zijn.

Pff, heb trouwens het idee dat ik nu echt met de overgang bezig ben, bah. Ik houd het niet heel strak bij, maar ben al zeker 2 maanden niet ongesteld geweest. Ook constant een beetje onrustig gevoel, zorgen maken van om van alles (dat heb ik natuurlijk sowieso al, maar nu nog erger lijkt het,), kunnen sympotomen zijn. Niks an zeg..:(

We willen in ieder geval de muur in de slaapkamer verfen (die rode.....) En de kamer die voor zoonlief wordt, die gaan we ook verfen, zodat het echt zijn kamer wordt. Verder gaan we alles op het gemak doen. nieuwe meubels moeten er wel komen, maar niet meteen. Nu eerst de bedden en dan gaan we in mei of juni (als het vakantie geld binnen is) nieuwe meubelds voor de woonkamer kopen. Ik denk dat de meubels die ik nu heb wegvallen in de ruimte. De flat is natuurlijk niet zo groot. Maar we willen in ieder geval een grote eettafel met 6 stoelen en dan bijpassend de rest erbij.

C gaat morgen de hyptheker bellen en dan hoor ik wel wanneer de afspraak is. Spannend en leuk dit.

Ik help je hopen scarlet dat de woningbouw daarin gaat trappen. hihi zou wel een mooie stunt zijn, maar ik ben er bang voor.......

En en en Dolphine? Wat is de laatste stand van zaken?

Ach ja, die nieuwe meubels lopen niet weg en jullie kunnen je voorlopig redden. Een goed bed is dan idd belangrijker.

Vanmiddag de tandarts gebeld. Tsja, het schijnt dat ze juist door de foto's die gemaakt zijn de gaatjes (tussen de tanden en kiezen) hebben kunnen zien. De vorige tandarts heeft idd nooit foto's gemaakt, tenminste, alleen in het begin. Dit kan er dus al járen zitten, zonder dat er ooit iets aan gedaan is. Ze gaf al aan dat het waarschijnlijk geen zin had om nog een klacht in te dienen. Pfff, erg lullig dit. Ze zei wel dat er geen haast bij was en dat het ook niet allemaal in 1x hoefde, heb wel gelijk aangegeven dat we eraan denken om een andere tandarts te nemen, dat was geen probleem. Zij zouden dan de foto's doorsturen, zodat die niet opnieuw gemaakt hoeven te worden.

Ik heb gezegd het allemaal nog eens even rustig te laten bezinken en dan weer contact op te nemen.

Bah, morgen een werkoverleg over het werkaanbod en de werkverdeling. We houden ons hart weer vast. Er moet waarschijnlijk geschoven gaan worden met mensen naar andere plekken en omdat mijn 3 collega's en ik de meest stabielen (wat staat dat raar) zijn, zien wij de bui al weer hangen..

tsss, ik was er toch echt van overtuigd dat ik hier gisteren een stukje had gelaatst, maar helaas.... laptop vertoont ook kuren, ik wordt zo nu en dan opeens van heft forum afgegooid, dus daar zal het mis gegaan zijn.

Ik heb nog geen verder nieuws. Donderdag afspraak bij de hypotheker, alle officiele zaken dienen nu te worden afgerond, zoals hypotheek vertrekker en notaris. Dit zal een week of 6 in beslag nemen, daarna zouden we er in kunnen,

Gisteren moest ik thuis werken vanwege het bed van zoonlief. Wat trouwens al in elkaar zit ook. Kwam goed uit, want zoonlief is ook ziek thuis gebleven. Hij is vandaag wel naar school, maar blijft een beetje kwakkelen met keelpijn en zo.

Ik vind het een zeer slechte zaak dat de tandarts verder nooit foto's heeft gemaakt. Dat gebeurt bij mij iedere 2 a 3 jaar. Kan je daar echt niks meer mee? Je moet toch ergens een klacht kunnen indienen als iemand zijn werk niet goed doet?

Ik heb straks nog een huisbezoek in de buurt, mijn andere huisbezoek was eerder klaar, dus nu even lekker thuis. Heb al weer hard genoeg gewerkt vandaag en ik kan natuurlijk ook thuis werken.
Hm, het ziet er een beetje raar uit hier, hoop dat het goed gaat!

Gelukkig is je knul vandaag weer naar school Dolphine, sneu, nog niet helemaal fit.

Dus nu is het eigenlijk min of meer afwachten wat betreft het huis? Maar het is al wel 100% zeker dat het huis van jullie is?

Ik vind het ook een slechte zaak hoor, van die tandarts. Ga ook zeker nog uitzoeken of ik nog een klacht kan indienen, ook al is hij er al mee gestopt.

Wat een weer was het af en toe vandaag he...Er was hier ook nog onweer, maf! Het is nu ook een beetje aan het sneeuwen, maar het blijft niet liggen. Vieze natte prut.

Mijn knul heeft nog steeds zijn mentor niet gesproken. Belachelijk, wat je al niet moet doen om zo'n vent te spreken.

Hij had m dus al eerder gemaild, nooit een reactie op gekregen.

Nu is hij gisteren en vandaag, op tijden waarvan hij wist dat hij pauze had naar school gegaan, heeft hem weer niet getroffen.

Nu wederom hem én een andere leraar die in de examencommissie zit gemaild, over wat hij nu geacht wordt te doen en dat hij een gesprek wil. Hoezo goede begeleiding??

Als hij nu weer niets hoort ga ik aan de bel trekken, wil wel eerst dat hij het zelf probeert, maar dit gaat nu wel iets te lang duren. Het is nu gewoon nog steeds niet af en dat is ook voor mijn knul een onrustig gevoel. Pff, het zit hier wel allemaal mee de laatste tijd..:(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven