Single parents, going strong forever!! deel 21
vrijdag 1 maart 2013 om 15:02
Boodschappen zijn hier binnen. Ik moet hoognodig hier in huis aan de gang, maar eerst even languit op de bank, weer even bijkomen. (ik lijk wel een oud wijf).
Zoonlief straks weer trainen, en morgenochtend of vanavond moet hij toch echt naar de kapper. Ziet er niet uit dat veel te lange haar.
Ik heb in oktober de spiraal laten zetten en in december begonnen de hoofdpijnen. Volgens de huisarts wijzen alle signalen op migraine. Dat kan natuurlijk verschillende oorzaken hebben. maar aangezien ik nooit migraine heb gehad en nu opeens wel........ Nou ja ik wacht wel een poosje af hoe het gaat.
Zoonlief straks weer trainen, en morgenochtend of vanavond moet hij toch echt naar de kapper. Ziet er niet uit dat veel te lange haar.
Ik heb in oktober de spiraal laten zetten en in december begonnen de hoofdpijnen. Volgens de huisarts wijzen alle signalen op migraine. Dat kan natuurlijk verschillende oorzaken hebben. maar aangezien ik nooit migraine heb gehad en nu opeens wel........ Nou ja ik wacht wel een poosje af hoe het gaat.
vrijdag 1 maart 2013 om 19:42
JAAA!!! Dit is zeker wel een champagne waard!! Gefeliciteerd!!
Nu gaat het echt echt echt gebeuren (zou natuurlijk sowieso wel, maar toch) En zo snel al eigenlijk..Wel lekker nu dat je huurt en niet ook nog een huis te verkopen hebt. Gewoon de huur opzeggen en gaaaaaan!!! En dan begint weer een nieuwe fase in je leven..Een nieuw/ander (koop)huis én samenwonen! Lijkt me dat jouw jaar haast niet meer stuk kan...hihi
zaterdag 2 maart 2013 om 16:16
En hoe is het uiteindelijk gegaan met de voetbal?
Ik had op wat zon gehoopt vandaag, maar helaas...hier geen zonnetje te zien. Vanmorgen vond ik het wel wat lente achtig, maar nu heb ik het koud, brrr. Maar het gaat wel de goede kant op schijnt, heerlijk, heb er zo'n zin in.
Hoe is het vandaag met je hoofdpijn?
zaterdag 2 maart 2013 om 17:29
Mijn knul heeft 2 wedstrijden gespeelt vandaag. In totaal 1 doelpunt en een handvol mooie voorzetten waaruit uiteindelijk ook nog 2 doelpunten zijn gevallen.
Hij heeft lekker gespeeld dus.
Daarna is hij met een vriendje meegegaan, ik heb belastingaangifte gedaan en C en ik hebben samen als een speer hier het hele huis onder handen genomen.
Straks lekker naar pannenkoeken restaurant, dat hebben we verdient samen!
Hij heeft lekker gespeeld dus.
Daarna is hij met een vriendje meegegaan, ik heb belastingaangifte gedaan en C en ik hebben samen als een speer hier het hele huis onder handen genomen.
Straks lekker naar pannenkoeken restaurant, dat hebben we verdient samen!
zondag 3 maart 2013 om 15:02
Ja, die belastingaangifte moet ik ook nog doen. Of moet, wil ik ook nog doen. Denk toch dat ik niets terug krijg, omdat ik vorig jaar nog de heffingskortingen heb gehad, maar ga het uiteraard wel invullen. Goed zeg, van je mannetje weer. En heerlijk, pannenkoeken..altijd smullen. Hier de was en strijk weggewerkt en ook beetje huishouden, verder rustigjes.C. mailde dat hij echt last gaat krijgen van de grote bezuinigingsmaatregelen die nu in Amerika van kracht zijn omdat ze niet tot overeenstemming zijn gekomen in het parlement. Miv april gaat hij een 4 daagse werkweek krijgen, tegen uiteraard ook maar een 4 daags loon.
PFf, ik zou geloof ik behoorlijk gaan flippen als hier zoiets zou gebeuren..
zondag 3 maart 2013 om 16:49
Tja scarlet, ook in amerkia zou er iets moeten gaan gebeuren. Ik snap het ergens wel. Ik snap natuurlijk ook dat het voor veel mensen slikken is, maar zoals het nu geregeld is daar, gaat het ook niet. We zullen allemaal moeten inleveren. Flippen heeft niet zo veel zin, het gaat toch gebeuren en je moet toch door.
Wij gaan met de hypotheker om de tafel om de nieuwe belastingaangfte te doen, omdat mijn situatie natuurlijk belastingtechnisch erg gaat veranderen. vandar dat ik eerst die van afelopen jaar geregeld hebben.
Mijn broer was hier net op de koffie, die heeft er 2 weken vakantie in thailand opzitten, dus die had weer genoeg verhalen. Hij is nu voor de 3e keer daar geweest en ik geloof dat ze er nu wel klaar mee zijn en volgend jaar wat anders willen.
Vanmorgen stond de moeder van C hier op de stoep voor een bakkie. Verder lekker thuis een beetje aanlummelen.
Wij gaan met de hypotheker om de tafel om de nieuwe belastingaangfte te doen, omdat mijn situatie natuurlijk belastingtechnisch erg gaat veranderen. vandar dat ik eerst die van afelopen jaar geregeld hebben.
Mijn broer was hier net op de koffie, die heeft er 2 weken vakantie in thailand opzitten, dus die had weer genoeg verhalen. Hij is nu voor de 3e keer daar geweest en ik geloof dat ze er nu wel klaar mee zijn en volgend jaar wat anders willen.
Vanmorgen stond de moeder van C hier op de stoep voor een bakkie. Verder lekker thuis een beetje aanlummelen.
maandag 4 maart 2013 om 16:30
Nou Dolphine, ik denk toch ook niet dat jij zou staan te juichen wanneer je te horen zou krijgen ineens minder te gaan verdienen, niet wetende hoe lang dat zou gaan duren..Tuurlijk heeft het geen zin te gaan flippen, maar daarom hoef je er toch niet blij mee te zijn, omdat het "zo goed zou zijn voor de economie"?? De economie gaat ook niet groeien wanneer niemand meer extra geld heeft om uit te geven.
Bovendien is het daar sowieso een zootje, omdat elk idee wat Obama/de democraten hebben, afgeschoten wordt door de republikeinen en omdat zij de meerderheid hebben in het parlement, is het erg moeilijk een wet erdoor te krijgen. Zoals het voorstel om de allerijksten meer belasting te laten betalen.. Dat zou ik veel eerlijker vinden, dan nu deze maatregelen waar vooral weer de mensen die het toch al moeilijk hebben door worden getroffen, maar daar wilden de republikeinen helemaal niets over horen.
Maar ja, da's mijn mening.
Wat een geweldig lekker weer vandaag!! In de zon was het zalig, had het gewoon echt warm in mijn winterjas toen ik boodschappen ging doen. Heerlijk weer dit, echt genieten..
Morgen nog een beetje warmer geloof ik, wel superbalen, uitgerekend deze woensdag moet ik 17.00 uur. Misschien van te voren al wat uurtjes opnemen..mm..niet verkeerd..
maandag 4 maart 2013 om 17:20
Dat is precies wat ik bedoel scarlet, dat die replubikeinen zo dwars liggen dat ze dit als een statement hebben uit gezet. Is natuurlijk heel vervelend voor de mensen die getroffen worden. maar ja dat gebeurt hiet in nederland natuurlijk ook. Hier zijn het ook steeds de middeninkomens die het meest getroffen worden en meer moeten betalen. En als er al bezuiningen worden aangekondugd is er altijd wel een groep die in staking gaat.
Ik ben blij dat ik niet in de politiek zit.
Maar het geld moet toch ergens vandaan komen, want dat er bezuinigd moet worden is duidelijk.
In de (jeugd)zorg is het ook steeds inleveren hoor.
Maar nogmaals flippen heeft geen zin. Bij ons moet er 30% personeel uit. Dat geeft veel onrust bij iedereen. Ik ga maar gewoon door want wat heeft het voor zin om me druk te maken, het gaat toch gebeuren. In mijn team zijn er veel mensen wel alleen maar mee bezig, ik wordt gek van hun gezeur. Alleen maar klagen en zeuren maakt het werk er niet leuker op in ieder geval.
Dat is meer wat ik met mijn opmerking bedoelde. natuurlijk ben je er niet blij mee, maar flippen nee.
Vandaag zat ik ook weer groot deel van de dag alleen op kantoor, eind van de middag nog een huisbezoek gehad.
Zo meteen even boodschappen doen en dan mijn knul ophalen van de bso.
Ik ben blij dat ik niet in de politiek zit.
Maar het geld moet toch ergens vandaan komen, want dat er bezuinigd moet worden is duidelijk.
In de (jeugd)zorg is het ook steeds inleveren hoor.
Maar nogmaals flippen heeft geen zin. Bij ons moet er 30% personeel uit. Dat geeft veel onrust bij iedereen. Ik ga maar gewoon door want wat heeft het voor zin om me druk te maken, het gaat toch gebeuren. In mijn team zijn er veel mensen wel alleen maar mee bezig, ik wordt gek van hun gezeur. Alleen maar klagen en zeuren maakt het werk er niet leuker op in ieder geval.
Dat is meer wat ik met mijn opmerking bedoelde. natuurlijk ben je er niet blij mee, maar flippen nee.
Vandaag zat ik ook weer groot deel van de dag alleen op kantoor, eind van de middag nog een huisbezoek gehad.
Zo meteen even boodschappen doen en dan mijn knul ophalen van de bso.
maandag 4 maart 2013 om 20:13
Trouwens nog helemaal iets vergeten..Ik had mijn rechtsbijstandsverzekering gemaild over het "tandartsgedoe", nu kreeg ik vandaag een brief met een formulier wat mijn knul moet invullen, met een machtiging en dan gaan zij de dossiers van de oude en de nieuwe tandarts opvragen en dat voorleggen aan de medisch adviseur. Ze gaven al wel aan dat het erg moeilijk is om te bewijzen dat de nu aangetoonde gebreken niet ontstaan zijn in de periode tussen de laatste controle van de oude tandarts en de eerste van de nieuwe, maar ja, proberen kan geen kwaad lijkt mij.
Het lijkt mij erg raar dat er in een jaar tijd ineens 11 gaatjes ontstaan en dat er opeens 3 wortelkanaalbehandelingen nodig zijn. Heb nog eens nagevraagd bij mijn knul (omdat L,. altijd mee gaat naar de tandarts), maar volgens hem zijn er nog nooit foto's gemaakt door de oude tandarts. Hopelijk is dat alleen al een teken van nalatigheid..Als de medisch adviseur na het voorleggen van de medische dossiers denkt dat het geen zin heeft gebeurd er niets, dus nu maar afwachten. Morgen alvast wat dingen kopieeren, zoals die begroting van de nieuwe tandarts waarin precies staat wat er volgens hen gebeuren moet en de rekening van het consult (150 euro). Ik moest alle nota's etc. gaan bewaren want het doel is dan toch om die oude tandarts aansprakelijk te stellen voor de kosten..Hoop dat het gaat lukken, best spannend!
Het lijkt mij erg raar dat er in een jaar tijd ineens 11 gaatjes ontstaan en dat er opeens 3 wortelkanaalbehandelingen nodig zijn. Heb nog eens nagevraagd bij mijn knul (omdat L,. altijd mee gaat naar de tandarts), maar volgens hem zijn er nog nooit foto's gemaakt door de oude tandarts. Hopelijk is dat alleen al een teken van nalatigheid..Als de medisch adviseur na het voorleggen van de medische dossiers denkt dat het geen zin heeft gebeurd er niets, dus nu maar afwachten. Morgen alvast wat dingen kopieeren, zoals die begroting van de nieuwe tandarts waarin precies staat wat er volgens hen gebeuren moet en de rekening van het consult (150 euro). Ik moest alle nota's etc. gaan bewaren want het doel is dan toch om die oude tandarts aansprakelijk te stellen voor de kosten..Hoop dat het gaat lukken, best spannend!
dinsdag 5 maart 2013 om 17:49
Wat een dag vandaag.......
De lente zit in de lucht, dat betekend weer extra drukte op het werk.
Kom net thuis van een mega heftig huisbezoek. Wilde een crisisplek voor de knul gaan regelen omdat moeder en zoon elkaar anders af maken. Gelukkig kon hij ergens anders terecht vannacht.
Morgen op mijn vrije dag dus extra werk om de jeugdreclasering in te lichten en contact met beiden op te nemen.
Ook helaas weer hoofdpijn vandaag. Dat maakt het er niet beter op.
Nu gelukkig even rustig thuis bijkomen. Eten koken en straks mijn knul ophalen van de training.
Ik ben er klaar mee voor vandaag.
De lente zit in de lucht, dat betekend weer extra drukte op het werk.
Kom net thuis van een mega heftig huisbezoek. Wilde een crisisplek voor de knul gaan regelen omdat moeder en zoon elkaar anders af maken. Gelukkig kon hij ergens anders terecht vannacht.
Morgen op mijn vrije dag dus extra werk om de jeugdreclasering in te lichten en contact met beiden op te nemen.
Ook helaas weer hoofdpijn vandaag. Dat maakt het er niet beter op.
Nu gelukkig even rustig thuis bijkomen. Eten koken en straks mijn knul ophalen van de training.
Ik ben er klaar mee voor vandaag.
dinsdag 5 maart 2013 om 19:35
He vervelend dat je weer hoofdpijn hebt zeg. Moet je eigenlijk over een bepaalde tijd nog terugkomen bij de ha, mochten de klachten niet verdwijnen? Zou je eventueel een bril nodig hebben misschien? Maar dat is haast een ander soort hoofdpijn, denk ik..
Wat een heftige dag heb je achter de rug zeg, vreselijk. Daar zou je dan ook sowieso hoofdpijn van krijgen..
Ik heb idd een paar uur opgenomen en heb nog even buiten gezeten, dat was heerlijk! Nu gloeit mijn gezicht alweer, haha.
Mijn knul is trainen, volgende week nog 1x in de zaal en dan gaan zij ook alweer naar buiten. Hij kan niet wachten! In de zaal kun je natuurlijk niet echt honkballen (te klein en een zachte bal), hij heeft er weer zo'n zin om gewoon lekker te spelen.
Nieuw team (junioren, meer zijn leeftijd), dus ben benieuwd, al zal hij ook nog wel met de mannen mee doen denk ik, als ze hem nodig hebben. Zij balen er best van, dat hij is overgestapt, maar ja, zijn keus.
Ik zag dat de temperatuur over een paar dagen weer behoorlijk onderuit gaat..zooo jammer weer he...
dinsdag 5 maart 2013 om 21:45
Mijn hoofdpijn heeft niks met wel of geen bril dragen te maken. Het is hoofdpijn op 1 plek, boven mijn linker oog, volgens de huisarts echt migraine hoofdpijn. Ik moe wel terug komen als de klachten niet minder worden, maar eerst een paar maanden afwachten tot alle hormonen uit mijn lijf zijn en hoe ik zonder die hormonen op de menstruatie regaeer en zo. Ben nu natuurlijk ongesteld, aangezien de spiraal er uit is, dat kam maandag, dus daar kan de hoofdpijn ook mee te maken hebben. het is toch allemaal gissen.
Mijn knul is zaterdag pupil van de week. Moet hij om 13:00 aanwezig zijn en mag hij met het 1e mee warm lopen, de kleedkamer in, de keeper inschieten, de aftrap doen, etc, etc...... Voor hem erg leuk, maar moet ik wel met zijn vader weer zien te regelen.
Kreeg net ook het schema door voor de nieuwe D selectie. Trainen vanaf eind mei op maandag en donderdag. Nog niet duidelijk wie er D1 of D 2 worden, maar ik ga er vanuit dat de meeste van zijn team in de D2 komen, op 1 of 2 uitzonderingen na.
Mijn knul is zaterdag pupil van de week. Moet hij om 13:00 aanwezig zijn en mag hij met het 1e mee warm lopen, de kleedkamer in, de keeper inschieten, de aftrap doen, etc, etc...... Voor hem erg leuk, maar moet ik wel met zijn vader weer zien te regelen.
Kreeg net ook het schema door voor de nieuwe D selectie. Trainen vanaf eind mei op maandag en donderdag. Nog niet duidelijk wie er D1 of D 2 worden, maar ik ga er vanuit dat de meeste van zijn team in de D2 komen, op 1 of 2 uitzonderingen na.
woensdag 6 maart 2013 om 19:12
En weer zo'n heerlijke lentedag...Vandaag zelfs nog wat warmer, vond ik, tenminste, dat wat ik ervan mee gekregen heb..Moest tot 17.00, maar toen ik net nog boodschappen ging doen had ik alleen een spijkerjackje aan, het was zo lekker zacht, beetje benauwd zelfs. Maar het gaat echt weer hartstikke koud worden he..gatverdamme! Wat leuk, pupil van de week.Deden ze ook mijn mijn knul zijn voetbaltijd, haha, toch leuk dat sommige dingen niet veranderen
Morgen het afscheidsfeestje van mijn collega dok, gezellig, ook weer een aantal oud collega's. Het is van 16.00 tot 18.00, , dus gewoon weer op tijd thuis. Later dit jaar, als het warmer is, geeft ie voor de close collega's nog een feestje, ook erg leuk dus. Net heel makkelijk zo'n kant en klare maaltijdsalade gegeten, pff, had echt geen zin om te koken...
woensdag 6 maart 2013 om 21:41
Toch was het vandaag wel meer bewolkt dan gisteren. Maar ja het lijkt al weer voorbij met de pret. Zondag opeens nog maar 2 graden en kans op sneeuw. Bleh daar heb ik helemaal geen zin na een paar van die mooie dagen.
Verder ben ik druk hier en zit ik in de zooi. Kasten gaan leeg, dozen vol en die stapelen zich op momenteel hierin huis.
Ik ga lekker onder de wol nu, ben erg moe, C is ook al naar huis gegaan net, dus lekker een avondje vroeg naar bed en slapen.
Verder ben ik druk hier en zit ik in de zooi. Kasten gaan leeg, dozen vol en die stapelen zich op momenteel hierin huis.
Ik ga lekker onder de wol nu, ben erg moe, C is ook al naar huis gegaan net, dus lekker een avondje vroeg naar bed en slapen.
donderdag 7 maart 2013 om 22:13
Weer een lange volle werkdag achter de rug. Nog een weekje bikkelen dan kan ik me helemaal richten op de verhuizing. Dit wordt toch een beetje veel merk ik. Maar goed, het is voor een goed doel.
Morgenmiddag nog een afspraak en dan begint het weekend.
Druk geweest naast het werk met de spreekbeurt van zoonlief. Die heeft hij dinsdag en eigenlijk vindt hij het erg spannend en moet hij dus veel oefenen en dat kost me veel energie om hem zo ver te krijgen. maar ja het weekend is hij bij zijn vader en dan kan ik er ook niet van uit gaan dat hij daar oefent, dus het moet maar even.
Nu lekker slapen. Want weer een hele dag hoofdpijn gehad. OOk nog steeds gevig ongesteld, hele bloedproppen verlies ik, echt niet normaal.
Morgenmiddag nog een afspraak en dan begint het weekend.
Druk geweest naast het werk met de spreekbeurt van zoonlief. Die heeft hij dinsdag en eigenlijk vindt hij het erg spannend en moet hij dus veel oefenen en dat kost me veel energie om hem zo ver te krijgen. maar ja het weekend is hij bij zijn vader en dan kan ik er ook niet van uit gaan dat hij daar oefent, dus het moet maar even.
Nu lekker slapen. Want weer een hele dag hoofdpijn gehad. OOk nog steeds gevig ongesteld, hele bloedproppen verlies ik, echt niet normaal.
vrijdag 8 maart 2013 om 16:29
Heerlijk, eindelijk weekend!! Ik ben zo moe, bah, echt niks an.
Gisteren een erg leuk en gezellig feestje gehad, hij was helemaal overweldigd door de leuke speeches en de vele cadeaus. Hartstikke leuk natuurlijk ook om de ex collega's weer te zien. Toch weer iets later geworden dan gepland, haha, ben altijd bij de laatsten die weg gaan en daarna voelde ik me helemaal niet lekker. Zo heel veel gedronken heb ik niet, paar glazen wijn, maar waarschijnlijk wel te weinig gegeten en ik was al moe (slaap nog steeds slecht). Eenmaal thuis had ik echt geen puf meer om nog iets te eten te maken voor mezelf, ben ook op de bank zo'n beetje in slaap gesukkeld, op tijd naar bed gegaan, maar weer vroeg wakker en gewoon een rot gevoel in mijn maag. Vanmorgen nog niet jofel, maar wel gewoon gewerkt, heb maar een ibu genomen en nu gaat het wel weer. Ook juist vandaag weer ongesteld geworden, na heel lang niet, pfff..
Mijn knul heeft ook de uitnodiging voor het 2e intakegesprek en de opdrachten die hij daarvoor thuis moet doen. Erg pittig hoor.
Ik betwijfel echt of hij dit aankan en of dit echt wel is wat hij wil. Maar ik laat m gewoon zijn gang gaan...De nadruk ligt echt op het tekenen van een game en niet zozeer op het ontwerpen/bouwen ervan, lijkt het wel.. Maar we zullen zien. Hij heeft eerst die andere intake, dat lijkt me nu wel gunstig, dat dat eerder is.
De tijd begint nu echt te dringen he Dolphine, pff, wat zul je blij zijn als het achter de rug is. Dat je elke dag zo'n hoofdpijn hebt is natuurlijk ook niet bevorderlijk.
Belachelijk he, het weer! Niemand heeft nu toch meer zin in de kou en narigheid, helemaal niet na een paar lekkere dagen..
zaterdag 9 maart 2013 om 18:27
Dat was me een voetbaldagje vandaag. vanmorgen vroeg moest mijn knul zelf voetballen. 1-6 gewonnen! Hij heeft een goede wedstrijd gespeeld, al heeft hij zelf niet gescoord. De coaches gaven nog aan dat ze vinden dat hij momenteel grote stappen vooruit maakt. Vorige week was hij een van de besten van het veld en ook vandaag was hij erg belangrijk.
Vanmiddag natuurlijk met het 1e mee. Hij vond het heel spannend, maar ook heel leuk. Ik ben in de rust naar huis gegaan maar ken een paar jongens van het 1e en die appte nog dat hij genoten heeft vandaag. Als aflsuiting nog friet eten in de kantine en kreeg hij een oorkonde en een bal met alle namen van de spelers.
C en ik gaan zo gezellig een avondje uit. EErst een hapje eten en daarna classics feestje in de kroeg. gezellig ik heb er zin in.
Vanmiddag natuurlijk met het 1e mee. Hij vond het heel spannend, maar ook heel leuk. Ik ben in de rust naar huis gegaan maar ken een paar jongens van het 1e en die appte nog dat hij genoten heeft vandaag. Als aflsuiting nog friet eten in de kantine en kreeg hij een oorkonde en een bal met alle namen van de spelers.
C en ik gaan zo gezellig een avondje uit. EErst een hapje eten en daarna classics feestje in de kroeg. gezellig ik heb er zin in.
zondag 10 maart 2013 om 21:05
Er stonden toch leuke foto's van mijn knul op de site van het eerste. Hij heeft een topdag gehad. Was vandaag nog helemaal trots. Het eerste had ook met 7-0 gewonnen en hij moet zaterdag maar weer komen omdat hij geluk zou brengen. haha mijn kanjer is helemaal blij. Ik ben zowiezo heel trots op hem momenteel. Hij zit weer lekker in zijn vel en hij doet het zo goed overal, en dat ondanks de spanningen van de aanstaande verhuizing. Toppertje is het.
Wij zijn ouderwets wezen stappen gisteren. Echt mega gezellig! Ook veel te veel gedronken trouwens, hihi. Maar ach dat mag best voor een keertje. Ik had vandaag wel wat moeite om mijn bed uit te komen en naar ajax te gaan, maar ik ben achteraf blij dat ik gegaan ben. Het was gezellig.
Nu nog even een wasje opvouwen en de vaat wegwerken en dan maar lekker mijn bed in.
Wij zijn ouderwets wezen stappen gisteren. Echt mega gezellig! Ook veel te veel gedronken trouwens, hihi. Maar ach dat mag best voor een keertje. Ik had vandaag wel wat moeite om mijn bed uit te komen en naar ajax te gaan, maar ik ben achteraf blij dat ik gegaan ben. Het was gezellig.
Nu nog even een wasje opvouwen en de vaat wegwerken en dan maar lekker mijn bed in.
maandag 11 maart 2013 om 16:31
Grrr ja en "jullie" hebben van "ons" gewonnen!!
Hahahaha....
Maar het is zoals Art al zei: Ajax is gewoon echt een maat(je) te groot, hihi.
Heerlijk, echt lekker stappen! Ook lekker gedanst? Tja die drank soms he...Dat gaat gewoon heel ongemerkt, vooral als het supergezellig is. Geeft het joh! Ik heb de foto's van je knul gezien, wat een leuk koppie heeft ie toch! Fijn dat het nu weer zo lekker gaat, gewoon lekker van genieten.
Na de superbagger wedstrijd gisteren heeft Nederland toch nog vandaag de halve finale bereikt met honkbal, ooo, wat balen dat ik op het werk zat!! Maar ze gaan dus nog even door, hoera!
maandag 11 maart 2013 om 19:19
Ik heb helemaal niks gezien van het honkbal scarlet, maar goed hoor dat ze toch weer zo ver komen. Er zou hier wel eens wat meer aandacht aan besteed mogen worden zou je zeggen.
Vanmorgen bij 2 nieuwe gezinnen geweest, van jongens van de leefgroep. Ik moet er nog 3 opstarten. Maar eerst volgende week lekker vrij en bezig met verhuizen. Donderdag de 21ste komt het grof vuil weer, dus kan ik de boel lekker opruimen. Nog een weekje, dan hebben we de sleutel.
Tja ajex staat wel bovenaan nu, maar slechts met 1 punt. Ik ben bang dat ze het niet vasthouden, maar de tijd zal het leren. We krijgen natuurlijk psv nog.....
Vanmorgen bij 2 nieuwe gezinnen geweest, van jongens van de leefgroep. Ik moet er nog 3 opstarten. Maar eerst volgende week lekker vrij en bezig met verhuizen. Donderdag de 21ste komt het grof vuil weer, dus kan ik de boel lekker opruimen. Nog een weekje, dan hebben we de sleutel.
Tja ajex staat wel bovenaan nu, maar slechts met 1 punt. Ik ben bang dat ze het niet vasthouden, maar de tijd zal het leren. We krijgen natuurlijk psv nog.....
dinsdag 12 maart 2013 om 20:21
Ja, honkbal is gewoon niet populair genoeg in Nederland, jammer genoeg. Maar gelukkig hebben we ESPN in ons pakket, waardoor we bijna alles kunnen zien. De halve finale is helaas in de nacht van maandag op dinsdag, maar heel misschien neem ik de dag erna wel vrij...heb nog dagen zat en amper vrij genomen nog, wel heel verleidelijk, haha.
De voetbalcompetitie is nog best behoorlijk spannend he, het kan nog verschillende kanten op.
Bijna verhuizen Dolphine! Gaan jullie nog verven in het nieuwe huis en zo ja, weet je al welke kleuren?
dinsdag 12 maart 2013 om 22:37
Ben op dit moment druk bezig met allerlei regelzaken. Naar de gekste instanties moeten adreswijzigingen en steeds komt er weer wat nieuws bij, waar je helemaal niet aan denkt.
We gaan in eerste instantie de kamer van zoonlief verven, die wil een ajax kamer. En 1 muur op onze slaapkamer. Die is erg rood en willen we grijs of chocomel bruin (klinkt lelijker dan het staaltje er uit ziet).
De woonkamer doen we in mei/juni als we nieuwe meubels besteld hebben. (en het vakantiegeld binnen is).
Zoonlief heeft zijn spreekbeurt er op zitten. Het is goed gegaan en hij is maar wat blij dat het achter de rug is.
Nu kwam hij thuis met een sponsorloop volgende week. 6 km wandelen met 6 liter water. Dit voor kenia.
Dus dat gaan we ook maar weer doen.
Als je toch nog genoeg dagen hebt dan zou ik ook lekker vrij nemen zeg. Kan jou het schelen.
We gaan in eerste instantie de kamer van zoonlief verven, die wil een ajax kamer. En 1 muur op onze slaapkamer. Die is erg rood en willen we grijs of chocomel bruin (klinkt lelijker dan het staaltje er uit ziet).
De woonkamer doen we in mei/juni als we nieuwe meubels besteld hebben. (en het vakantiegeld binnen is).
Zoonlief heeft zijn spreekbeurt er op zitten. Het is goed gegaan en hij is maar wat blij dat het achter de rug is.
Nu kwam hij thuis met een sponsorloop volgende week. 6 km wandelen met 6 liter water. Dit voor kenia.
Dus dat gaan we ook maar weer doen.
Als je toch nog genoeg dagen hebt dan zou ik ook lekker vrij nemen zeg. Kan jou het schelen.
woensdag 13 maart 2013 om 18:46
Ja, dat zal wel een giga geregel zijn allemaal, pff, zoveel waar aan gedacht moet worden.
Maar ondanks dat allemaal natuurlijk toch erg leuk.Soms zijn die verfnamen erg vreemd ja, haha, zo heb ik een (vind ik) hele mooie kleur gezien voor in de keuken, Thee. Pff, ook heel anders dan wat je denkt..
Ik kan me zo goed voorstellen dat je knul blij is dat zijn spreekbeurt erop zit, brrr. Fijn dat het goed ging.
Wat een pokkeweer is het toch steeds he..en zo KOUD!! Het lijkt wel alsof ik na die paar lekkere dagen vorige week gewoon niet meer kan wennen aan die kou. Al die sneeuw weer vandaag, vanmorgen al toen ik naar het werk fietste. Kben er gek op, maar nu is het genoeg geweest hoor. Klaar nou!
Vanavond ga ik niets meer doen, languit op de bank. Moe, na wederom een korte nacht. Dat schiet nog niet op, dat doorslapen.