Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Goede morgen meisjes, MERRY CHRISTMAS!!!!

Oh wat heerlijk een witte kerst. Hier sneeuwde het vanmorgen nog flink, hele dikke vlokken. Maar nu is het aan het dooien en regenene. Jammer hoor.

Zoonlief gaat idd naar zijn vader vandaag. Alleen geen idee hoe laat hij opgehaald wordt en natuurlijk telefonisch niet te bereiken. Pfff en het jochie staat natuurlijk te wachten hier. Vind ik dan wel weer sneu hoor. Hij kan toch even een smsje sturen of even terug bellen......

Wij net ook heerlijk ontbeten met lekkere broodjes en beleg, had zalm gekocht maar daar is zoonlief dol op, dus die is bijna al op, haha.

Uitslag van mijn moeder was op zich goed. In die zin dat er niks veranderd is. Ze moet over 3 maanden, in februari weer terug. En meteen aan de bel trekken als ze meer pijn krijgt.

Diaantje, wat een gezeik zeg op je werk. Ik hoop dat je het nu tijdens je vrije dagen een beetje van je af kunt zetten en toch een beetje kan genieten. Al is het alleen maar dat je lekker vrij bent en even helemaal niks moet. Sterkte meis.

Hey jonnie. Jij ook veel sterkte met je vader. vervelend die kuren zo vlak voor de feestdagen.

Scarlet, ik kan het me goed voorstellen hoor, heerlijk thuis met de kerst. Vanavond komen hier mijn ouders en broer eten. Mijn broer zit tenslotte ook alleen. Dus dat vindt ik ook wel weer wat hebben. tafel mooi gedekt etc.

Nou meiden, hele fijne dagen, ga er lekker van genieten.

Tot snel.
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal! IK WENS JULLIE ALLEMAAL HELE FIJNE KERSTDAGEN!!! LEKKER GENIETEN VAN HET BIJ ELKAAR ZIJN EN VAN ALLE HEERLIJKE DINGETJES OM TE ETEN, DE KADOOTJES ETC. ETC,!!!!

VEEL LIEFS tHEE
Whoeps capslock........ maar niet minder gemeend, hahahaha.

Gooooooooeeeedemorgen!

Wheeeeeeh, helemaal niets meer over van het prachtige wit..

Gisteren heeft het echt nog heel lang gesneeuwd en het zag er zo prachtig uit..Echt even een perfecte 1e kerstdag, met die sneeuw die viel. Maar helaas..

Iedereen goed de 1e kerstdag doorgekomen?

Theetje, jij ook lekker aan het genieten nu? Daan, jij ook?

Is die kleine man nog op tijd opgehaald Dolphine? Erg irritant ja, dat je hem dan niet kunt bereiken. Was het gezellig met je ouders en broer? Je hebt helemaal gelijk hoor, je netjes aankleden en dan tafel mooi dekken etc, hééft ook wel wat en is af en toe ook erg leuk om te doen. Fijn dat er nu niets verontrustend bij je moeder gevonden is en ze weer 3 maanden verder kan nu.

De zon schijnt hier nu, tss. wat een verschil met gisteren.

Straks komt mijn vriendin, hopelijk eten we dan al het lekkers op wat er is, whoehaha, ben ik er tenminste vanaf!

Fijne dag meisjes!

hallo hallo,

Het was erg gezellig gisteren. Na het eten nog alles is liefde gekeken. Blijft een leuke film natuurlijk, al is het meer sinterklaas dan kerst.

Mijn moeder in de watten gelegd. Die lag op een gegeven moment met de voetjes omhoog terwijl wij aan de afwas bezig waren.

Toch was het glad gisteren zeg. Poe he. en nog steeds trouwens hier. De weg glimt je tegemoed en mijn ouders wonen dicht bij, maar zijn al glibberend hier heen gekomen. Mijn broer ook trouwens, die van iets verder moest. Nee dan toch liever sneeuw dan die gladde bende.

Uiteindelijk is zoonlief om een uur of 3 opgehaald. Ex belde om 1 uur dat hij net wakker was omdat hij nachtdienst had gehad. Snap ik wel, maar ja dat jochie staat ook te wachten dus ik had gehoopt dat hij er toch een beetje rekening mee zou houden en iets eerder op zou staan, dan maar een nachtje wat minder slaap, heb ik ook wel eens. Maar het is goed gekomen, al heeft zoonlief het wel gezegd dat hij het niet leuk vond dat hij zo laat was. En dat krijg ik dan natuurlijk als eerste over me heen van die kleine man.

Nou meiden, ik ga maar eens lekker douchen.

Scarlet veel plezier met je vriendin en de andere natuurlijk ook hele fijne 2e kerstdag.
Hallo lieverds,

ooooh ik ben zo vreselijk verwend met de kadootjes! Nieuwe badjas, oorbellen, boek van Tess gerritsen, én een PS 2!!! die laatste wilde ik graag hebben met dat singstar spel en Buzzz, dat is zooooo grappg! X en zoonlief vonden mijn kaddotjes voor hen ook erg leuk dus dat was al geslaagd! verder gegourmet gisteren en strakjes komen zusje en zwager. Ik heb een leuk dineetje in elkaar gedraait dus dat gaat vast goed komen!

Jullie dus ook al leuke dagen gehad! En fijn dat de uitslag van je moeder goed was Dolphine! Dat is voor nu dan alvast een klein kadootje. Uiteindelijk je knullie dus toch opgehaald. En vanavond dus ook een echt diner! Leuk!

Scarlet, jij dus allemaal lekkere dingetjes in huis, haha, komt vast wel op toch! Hier ook alle sneeuw weg hoor, het heeft hier behoorlijk geregend gisteren en dat is lekker op gaan vriezen dus één ijsbaan hier! Dat heeft X allemaal weggeschept daarstraks, anders krijg je nog ongelukken...

Nu hier ook een zonnetje, jammer hoor. Had het wel leuk gevonden als hier een lekker dik , pak, knisperende verse sneeuw had gelegen. maar ja.

Daan jou nog ff gesproken gisteren hoop dat het gezellig was met je mams!

Jonnie, fijn dat je weer bent opgeknapt hoor, en helemaal fijn natuurlijk dat die ruzie over is. heb je het fijn gehad?

Nou meiden ik ga even make-uppen en haartjes weer in de plooi doen, dan kunnen we er weer tegen vandaag, hoewel ik ook nog een vervelend kadootje kreeg voor kerst; OPOE is op bezoek gekomen! Gvd! Voelde me echt brak vanochtend, maar met een IBU moet het wel lukken.

Fijne dag allemaal!
Hallo hallo,

Diner gisteren bij mijn ouders was zeker geslaagd. Maar nu lekker thuis met joggingbroek op de bank, beetje schaatsen kijken, vind ik ook wel lekker hoor.

Ben pas net mijn bed uit..... ben met mijn beide broers op stap geweest gisteren,. Er was karaoke, maar daar was geen bal aan, dus we hebben zo'n beetje kroegentocht gedaan. Was erg gezellie, vooral dat mijn jongste broer ook mee ging.

Maar is wel een beetje laat geworden. maar acht, wat boeit het, ik hoef toch lekker helemaal niks meer vandaag.

Oh theetje, je bent zeker verwend zeg. Een ps 2...... boffert. En dat sing star is zo leuk. Dat hebben wij vorig jaar met oud en nieuw gedaan, echt zo gelachen toen.

Ik had nog stille hoop om mijn 24 jarige vlam van de vorige keer tegen te komen, maar helaas. Woehahaha.

Maar toch onwijs leuke avond gehad hoor.

Hier is het trouwens ook spiegelglad, met name op de parkeerplaats. Ik heb verschillende mensen onderuit zien gaan.

Hallo!

Hier niks glad of whatever, geen spatje sneeuw of ijs meer te zien zelfs! En nu regent het ook nog...blehhh, geef mij maar sneeuw!

Lekker de hort op geweest Dolphine, jammer dat je je vlam niet gezien hebt, hihi. Wanneer komt je kleine mannetje weer thuis?

Wauw Theetje, echt verwend! Een PS2, gaaf hoor! Heb je je spellen ook al uitgeprobeerd?

Wel jammer dat opoe nou net nu op bezoek moest komen..heb je het nog wel een beetje kunnen redden met een ibutje?

Daan, hopelijk heb jij ook leuke dagen gehad? En een beetje bij kunnen komen?

Morgen roept de plicht weer, helaas...Nou ja, is een korte week natuurlijk, vrijdag alweer vrij! Maar weer vroeg opstaan zal even niet meevallen, denk ik, haha. Het was gezellig gisteren met mijn vriendin, helaas niet eens al het lekker op. 's Avonds kwam L. ook nog langs, zoonlief heeft wat vuurwerk van hem gekregen, (niets raars gelukkig, wat pijltjes en wat knallers) en had voor mij een fles wijn bij zich. Wel lief op zich, maar rood en daar houd ik niet zo van..maar ja..een gegeven paard blablabla, hahaha. En vandaag was het weer wassen geblazen, pfff, alsof het geen kerst geweest is.

Morgen komt er een vriend van zoonlief, dus die vermaakt zich weer prima als ik aan het werk ben. Hopelijk is het niet druk, veel collega's zijn met vakantie en misschien hebben de mensen ook wel wat anders aan hun hoofd dan contact met ons te zoeken, hihi...

Fijne zondag!

Haaaaiiii

De werkdag zit er weer op. Lekker gewerkt en was ook wel weer gezellig, al was het erg rustig qua collega's. Morgen is R. er ook weer, kben benieuwd of we hem nog te zien krijgen.

Zijn jullie nu eigenlijk nog vrij tussen kerst en oud en nieuw? Of bikkelen jullie gewoon door? haha

Boodschapen gelukkig ook al gedaan, kben ondertussen met het eten bezig.

Eet smakelijk vast!

Hallo,

Ook hier wordt er gewoon gewerkt hoor. Had vandaag 3 huisbezoeken, dus lekker druk, maar niet te druk gelukkig.

Heb net lekker zuurkool op, dat kan omdat zoonlief nog niet thuis is, die houdt daar namelijk niet zo van. Woensdag ga ik mijn mannetje weer ophalen, dus ik heb wel ff lekker de tijd voor mezelf.

Straks nog wel even de afwas wegwerken en dan ben ik er weer klaar mee voor vandaag.

Verder eigenlijk weinig te melden. Op kantoor waren we maar met z'n drieen. Is ook niet echt veel dus. Meeste collega's hebben wel vrij. Maar ja, mijn dagen waren op he.

meiden, fijne avond.

Hier ook gewoon gewerkt, moet tot en met woensdag werken. Ik werk namelijk niet graag op oudjaar. Ik heb nog heel veel uren over van dit jaar, maar die neem ik allemaal mee naar volgend jaar. Dan moet de kleine niet zoveel naar de bso in de vakantie. Het jaar daarop zie ik dan weer wel. Wij mogen nu geen verlofstuwmeer meer hebben, dus alles moet voor het einde van het volgende jaar op zijn. Natuurlijk mag je wel de uren meenemen wat in de cao staat. dat is 58 uur voor fulltimer en voor mij is dat 48 uur geloof ik.

Ga nog ff tv kijken, fijne avond allemaal.
Sneeuwt het al bij jullie??

Hier nog niet hoor, maar het wordt wel weer verwacht he!

Ik zit ook nog braaf op kantoor...Had nog wel uren genoeg om vrij te nemen, maar helaas moet er bij ons altijd bezetting zijn, dus dat is afwisselen en afstemmen met elkaar...

Bij ons is het net zo Jonnie, dat je geen stuwmeer aan verlof meer mag opbouwen. Ik vind het ook niet zo fijn om op oudjaar te werken, volgens mij mogen we ook niet eerder weg, bah.

Ik wil in elk geval dan al alle boodschappen in huis hebben, want dan zijn de winkels vlgs mij ook al dicht, wanneer ik naar huis kan. Zou ik sowieso niet doen, met al dat geknal!

Jij even lekker genieten van de rust Dolphine en van eten wat je normaal niet zo snel eet. haha.

Oeps, ik moet aan het werk...Die vertrooide dok van mij (die van de vloer) heeft zijn jas laten hangen in de garage en aangezien hij al naar huis is..Moet ik um maar even bellen.

Fijne dag nog!
hallo, hallo,

Ik ben vandaag wel eerder gestopt met werken, om 3 uur. Oud jaars dag mag ik ook om 3 uur stoppen.

Ik heb ook geen uren meer, maar onder het mom van thuis werken kom ik natuurlijk een heel eind.

En op kantoor zat ik me ook te vervelen. Had maar 1 afspraak vandaag en donderdag helemaal niet. Lekker rustig aan dus het oyde jaar uit.

Vandaag me nuttig gemaakt bij mijn moeder, heb de keukenkastjes uitgesopt.

Wel jammer dat ik deze klussen wel bij mijn moeder doe, en het er thuis eigenlijk niet van komt..... woehaha.

Heb nu wel de afspraak dat ik elke vrijdag even langs kom om het een en ander te soppen, zoals de badkamer, ramen, etc. Ze wilde kijken bij de thuiszorg, maar daar komt ze niet voor in aanmerking en mijn vader kan het ook niet allemaal.

Wij mogen ook geen uren meer meenemen. Maar we krijgen volgend jaar wel 50 uur extra. Deze mag ik op verschillende manieren inzetten. Ik heb nu gekozen voor vakantie dagen, maar mag ze ook uit laten betalen of in mijn levensloop stoppen. Elk jaar mag je dan aangeven wat je met die extra uren wilt. Vind het wel lekker eigenlijk.

En scarlet, heb je dok nog kunnen bereiken? Of was hij er misschien zelf achter gekomen dat het toch wel erg koud was zonder jas.

Hier ook nog geen sneeuw oid......

Ga vanavond nog even het bestelde vuurwerk ophalen en dan is het weer klaar voor vandaag.

Eet smakelijk alvast voor straks.
haloo dames,

hier gezellige uitrustfeestdagen gehad...na een heleboel ellende op het werk...het liep tijdens de kerstdagen nog even door met de nodige telefoontjes...zo verdrietig...

nu mn andere kaakholte ook de sjaak..de ibu600 onderdrukt het dus ga ik nu echt morgen bellen-

vandaag ff dagje aanlummelen gehad,mn oud collegatje even langs geweest en smiddags family dag met mn nichtje.

morgen weer aan de bak en heb geen idee wat ik ga aantreffen op mn werk..ben er nog steeds helemaal onderste boven van maar vooral boos..

ga morgen uitgebreid hier reageren al moet ik tot 9 uur savonds.

ben nu zo moe..moet eerst nog ff doggie uitlaten..kan gat id dag slapen maar kom er niet aan toe..heb zelfs de puf niet om hier te schrijven sorrie.

hoop jullie snel weer even persoonlijk te spreken door phone

kuzzz,Daan
Hoi

Is het bij jullie ook wit? Hier best weer veel sneeuw gevallen afgelopen nacht, vanmorgen toen ik naar kantoor fietste sneeuwde het ook behoorlijk.

Errrg rustig hier, bleh, niks an, ben blij dat ik maar een halve dag heb vandaag. Vanmiddag naar de stad met zoonlief, moet nieuwe schoenen, broek, kapper..Boodschappen doen, want heb ik morgen geen tijd voor, bah, helemaal geen zin in.

Morgenavond komt er in elk geval een vriendin, misschien meer, maar hangt er af van het weer, want moet van buiten de stad komen. Tja, moet dan toch wat lekker in huis hebben he!

En iets van bubbels, hihi. Ik wil iets rozigs, zo feestelijk in van die mooie champagneglazen.

Daan, ik hoop dat het meegevallen is op het werk en dat de spanning niet om te snijden was.

Moet je nu zaterdag ook werken of heb je een paar dagies vrij?

Ooo lekker Dolphine, dat je eerder kunt en mag stoppen met werken. Ik vind het ook echt belachelijk dat wij er moeten zijn. De telefoon gaat nu al bijna niet, moet je nagaan hoe dat morgen aan het eind van de middag is! En het is zooooo rustig, ook bijna geen werk ( volgens mij wordt het ergens opgespaard en schrikken we ons volgende week rot), dan duren de dagen zo lang.

Lief dat je bij je moeder gaat schoonmaken. Gek eigenlijk, dat dat vanuit Thuiszorg niet geregeld kan worden. Misschien kunnen ze anders "zwart" iemand vinden die dat wil doen?

Voor jou toch ook best weer druk..Ksnap best dat je dat doen wilt hoor, voor je ouders!

Krijgen jullie zomaar 50 uur??Wauw, wat heb jij voor CAO??

hihi

Ik heb mijn dok niet meer kunnen bereiken, hij is er vandaag ook niet. Ik ga er dan ook maar vanuit dat hij er zelf wel achter gekomen is...verstrooide professor..haha. Heb je het vuurwerk al in huis? Hopelijk sneeuwt en waait het niet om middernacht, dat zou toch zonde zijn zeg..

Nou, ik ga nog even wat werk opzoeken hier..pfff...belachelijk..
Halloooo ff gauw een kort berichtje hoor.

Ben al weer volop aan de bak. En het is retedruk op werk.

Thuis druk met met de dagelijkse dingetjes en schappies en zo voo r de feestdagen. heb geeneens tijd om zelf oliebollen te bakken, maar X is vrij dus die gaat aan de baksels. Moet zo al weer rennen dus ga er weer vandoor hoor.

Dikke knuf voor jullie
hihi scarlet, ik heb idd het vuurwerk in huis. Vind het doodeng..... Maar goed alles voor het kind he.

We gaan morgen eerst gourmetten bij mijn ouders, ik heb daarnet al allemaal vlees ingeslagen, zodat zij dat niet hoeven doen.

Tja zwart iemand vinden kan natuurlijk wel voor wat schoonmaak, maar dan betaal ja al snel 15,= per uur. Da's toch te gek. Daarom heb ik aangeboden om een paar uurtjes per week te komen. Zij hebben mij tenslotte altijd erg gehlopen met de kleine man als ik slaapdienst had enzo. Dan kon hij daar toch altid terecht. En ach, zo erg is het niet.

Ik denk dat ik morgen trouwens helemaal niet naar kantoor ga. Heb in ieder geval geen afspraken en kan nog ff lekker mijn huisje op orde brengen. Dat lijkt me een veel beter plan.

Hier helemaal geen sneeuw, niks nada noppes. Ook niet glad trouwens. Maar moet zo de weg op om zoonlief op te halen en in het noorden kan het wel glad zijn, dus toch oppassen geblazen.

Gisteren nog even bezoek gehad. Een kennis van vroeger, die ik 2e kerstdag in de kroeg tegengekomen was. Hij kwam ff een bakkie doen, want zijn ex was nog niet thuis met de kids. Hij heeft 2 kids en ligt in scheiding. Beetje ingewikkeld allemaal. Maar goed, uiteindelijk was het half 1 voordat ik mijn bed in ging.

Diaantje, succes meis op je werk. Ik hoop dat het meevalt allemaal. Gelukkig heb je de kerstdagen een beetje uit kunnen rusten.

Meiden, werk ze!

Pff, hele middag in de stad lopen sjouwen om uiteindelijk de schoenen te bestellen via INTERNET!!! zucht...

Hij had zijn oog laten vallen op sneakers van Adidas, Nizza's.

Nu is het al totaal geen merkenfreak (godzijdank), dus deze mocht ie van mij wel hebben (rond 70 euro). Maar helaas, bij Footlocker hadden ze niet die die hij wilde (hij wilde canvas). Enfin, elke sportzaak gehad in de stad, nada dus. Gelukkig wel een nieuwe spijkerbroek en ook nog naar de kapper dus (dat was vorige week misgelopen omdat de kapper ineens eerder dicht ging..), daarna eerst naar de Aldi en toen nog C1000 en Lidl, omdat ik morgen geen boodschappen kan doen. Pfff....ik heb niet eens oliebollen! Alles op bij Lidl. Gelukkig nog wel wat appelbeignets, maar kom op zeg, ik wil ook nog bollen hoor!! Hopelijk vind ik morgen nog een gaatje om wat te halen, zelf bakken ook geen tijd voor (en geen zin in, laat ik eerlijk zijn, anders moet ik dat nu nog doen..nee dus).

Hier dus ook het vuurwerk in huis, brrr, ik vind het ook niks hoor, maar gelukkig hoef ik het niet af te steken, hihi.Wel (hopelijk lekkere) roze bubbels.

Lekker Dolphine, als je morgen thuis zou kunnen blijven en lekker je huis zou kunnen doen..Was het nog glad onderweg toen je je mannetje ging halen? Fijn dat ie weer lekker thuis is he!

Lekker Thee, X aan de oliebollenbak! Voorzichtig an he met alles! Ik ga nog even lekker op de bank hangen..volgens zoonlief komt zondag Love actually weer op tv en Bridget Jones ook weer binnenkort...heeeeeeeeerlijk!!! Van de week ook zo'n leuke film gezien op filmnet: he's just not that in to you. Lekker romantisch.

Meiden, werk ze en voorzichtig he, op de weg!

Oh balen scarlet, geen oliebollen. Kan je die knul van je niet even om oliebollen sturen morgen?

Wij hebben ze al wel, mijn moeder heeft ze vanmorgen bij de kraam op de markt gekocht.

Ik geef er niet zo veel om, maar het hoort er wel bij.

Zoonlief was erg blij dat ik hem kwam halen. Hij wilde zo graag naar zijn mammie.... oh nee, naar het vuurwerk. Tssss dat was belangrijker voor hem, hahaha

Hij heeft de hele avond er naar gekeken, het mocht niet terug de kast in. Ach ja

Ik ga morgen nog even de laatste boodschappen doen en dan ben ik ook klaar.

Theetje, succes met de oliebollen, gelukkig dat X ze ook kan bakken zeg.

Woehaha scarlet, is toch wat met die knullen he. De hele stad door en dan vervolgens via internet.... tsssss, haha
Hoeraaaa!!

Een van de managers kwam zeggen dat we om 14.00 uur naar huis mogen..We luv him!!!

Echt lekker zeg, kan ik toch nog proberen oliebollen te scoren! (moet toch gaan lukken!)

Het heeft hier ook weer wat gesneeuwd, lekker wit (maar k*t fietsen..)

Ladies, allen een heeeeele fijne jaarwisseling, voorzichtig met de knallers en de sjampie (hihi) of onderweg als jullie de deur uit gaan. Tot volgend jaar!! (eh..morgen dus...whoehahaha)

Oh ja, had nog een mailtje van R. waarin ie me een fijne jaarwisseling wenste (was vrij vandaag).

Ach...je hebt er niks an..maar toch wel lief dat ie eraan gedacht heeft. haha
Hoi meisjes, vandaag was ik lekker vrij. Nog ff de stad ingeweest en gruwelijk veel geld uitgegeven:)

G. is over 4 dagen jarig en heeft een hoop keding van Pall Mall gehad van mij en ik heb een mooie tas van Mexx en nog een coltrui en een riem erbij gehad. Ik ben 4 dagen na hem jarig.

Vanavond gaan we oud en nieuw bij mijn schoonzus vieren, hondgaat ook mee. De kleine ligt nu ff op bed, maar is geloof ik alweer wakker. Ach ja, dan heeft ze toch nog ff rust.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling.

Groetjes van mij.

hallo meisjes,

ALLEMAAL EEN HEEL GELUKKIG NIEUWJAAR IN VEEL LIEFDE EN GEZONDHEID!!!!

Ik hoop dat iedereen een hele leuke jaarwisseling heeft gehad.

Wij hebben eerst gegourmet en daarna gewoon gezellig. Nog wel geprobeert om zoonlief op bed te leggen, maar helaas....

Uiteindelijk viel het mannetje om half 12 op de bank in slaap. En tja toen kreeg ik hem om 12 uur bijna niet meer wakker, dus dat vuurwerk wilde hij ook niet meer afsteken. Het was eng buiten, huilen en naar binnen willen. Zucht....en daar maakte hij zich dus al een hele week druk om. Raakt niet uitgepraat over vuurwerk en dan krijg je dit.... hahaha

Uiteindelijk was hij om een uur of 1 weer klaar wakker, dus toen nog het een en ander met hem afgestoken en dan doen we vanmiddag de rest bij opa en oma in de ahctertuin. Dan is het maar weer weg.

Fijne dag allemaalo.

Allemaal heeeeel veel liefde, geluk en gezondheid gewenst!!

Allemaal een goede jaarwisseling gehad?

Hier ook gewoon gezellig met dinnen, zoonlief nog wat vuurwerk afgestoken en tegen half 3 naar bed.

Haha Dolphine, in eerste instantie was het dus niet zo'n succes om om 00.00 uur vuurwerk af te steken. Gelukkig is het daarna nog wel gelukt.

Jullie ook een leuke avond gehad Jonnie? Jij hebt je verjaarscadeautjes dus al binnen? Heb je het zelf uitgezocht? Ach, weet je wel zeker dat het iets is wat je mooi vindt, hihi.

Fijne dag nog allemaal, hier lekker rustig an, beetje darts kijken nu..

HAPPY NEW YEAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!!!!!!!!!!!!!

Hay lieve meiden!

Voor allemaal de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar met veel liefde geluk en het allerbelangrijkste gezondheid!

Gisteraaf lekker met hummel en dog doorgebracht...Mo vond het allemaal super interessant die gekleurde ballen in de lucht!

Pietsie waaks daardoor maar met een kwispelend staartje.

Daarna langs mn vriendin gegaan 2 straten verderop en kwam op de terug weg mn pa ook nog tegen..die even mee een nieuwjaarsborreltje thuis gedronken en ik lag uiteindelijk om half 4(zucht) pas in mand.

Vandaag alvast boompie opgeruimd en een beetje bijgeslapen,had gewerkt tot bij half 7...zucht...kapoetos dus.

Morgen weer aan de bak tot 18 uur dus ga ik zo mn mandje weer in!

Jullie ook allemaal zo te lezen het naar de zin gehad en het jaar mooi afgesloten!

Hoop dat wij dit jaar wederom in goede vriendschap en harmonie gezellig hier blijven schrijven en ik hoop stiekum dat we mekaar eens vaker all together kunnen gaan zien!

Hele dikke kussen!!
Ola meiden! Om te beginnen wens ik jullie natuurlijk een heel gezond, gelukkig, en liefdevol 2010 toe!!!

Ik ben gewoon alle dagen flink aan het werk, met oud en nieuw had ik wel wat mazzel want ik mocht bijtijds naar huis toe sávonds, dus kon ik ook lekker mee oud en nieuw vieren.

Tot en met zondag moet ik nog werken en dan ben ik twee daagjes vrij, zoonlief moet dan natuurlijk weer gewoon naar school dus het gewone leven gaat dan weer beginnen. Op de planning staat dat ik die dag dan maar de kerstspullen ga opruimen..... Bleeeeghhh. Nou dan mag van mij eigenlijk ook wel gewoon de lente beginnen hoor, januari, februari en maart ziijn van die lange saaie maanden. En ivm met het nieuwe huis valt er ook niets van vakantieplannen te maken wat we normaliter doen in deze tijd van het jaar. Nou jaaaaaaaaa, we zien wel wat de komende tijd gaat brengen! Ik hoop in ieder geval voor ons allen heel veel goeds!!!

Jullie hebben zo te lezen dus ook allemaal een geslaagd oud en nieuw gehad, hahaha ik moest wel lachen om jouw knulletje Dolphine, typisch voor z'n leeftijd natuurlijk hahahaha!

Nou meiden ik ga gauw douchen hier want moet nog één en ander doen voor ik wéér aan de bak moet!

meiden hele fijne dag en dikke kus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven