Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Alle reacties Link kopieren
Hay meiden,

Griep nog steeds aanwezig..gaat maar niet over...

Zaterdag mn vuurdoop goed doorstaan...mijn God..alles gaat zo geweldig in ene...moet daar erg aan wennen...

Voel mij wel erg gelukkig en daar moet ik denk ik aan wennen..

Je blijft maar zoeken naar addertjes onder het gras,...tot nu toe ontvindbaar...

Morgen na mn werk gaan we uit eten...de schat zei..we hebben iets te vieren..ikke denk..huh wat dan??

1 maand samen..whoehahahaa!

nou ja...zo lief weer...pfffff

Daan on a cloud...

Kom vd week even trug hier dames...ben dood op

tot gauw!XXX
Hallo meiden.

Het gaat echt goed met zoonlief, want vanmorgen was hij weer droog. JOEPIE..... Zou die ellende dan eindelijk echt voorbij zijn?

Vanavond een informatieavond op school gehad en zijn juf vertelde dat hij zo op zijn plekje zit in deze groep. Oh ik ben zo blij, zullen al die onderzoeken dan nu eindelijk de vruchten afwerpen en komt er rust in de tent hier?

Jullie weten niet half hoe blij ik ben.

Ik heb in zijn schriften gekeken en wist niet wat ik zag..... Ik kon lezen wat hij geschreven heeft en nog erg netjes geschreven ook.... Daarbij vertelde de juf ook dat hij gewoon netjes zijn werk af heeft aan het eind van de les. Oh wat heerlijk voor het mannetje dat het eindelijk eens makkelijk voor hem gaat.

Morgenavond moet hij voetballen, maar hij heeft morgen ook een feestje, dus ik rijd na het feestje maar op eigen gelegenheid naar de wedstrijd (uit).

Zaterdagochtend moet hij ook voetballen uit en heeft hij 's middags een feestje. Het mannetje is dus druk.

Maar ik ben zo blij dat het hier eindelijk voor de wind gaat met hem, nu merk ik pas hoe zwaar het eigenlijk geweest is, alles bij elkaar: het niet doorslapen, bedplassen, niet kunnen mee komen op school, onderzoeken, pfffff het is nogal wat voor zo'n ventje dus ik ben heel blij dat het zo goed uitgepakt heeft.

Nu het contact met zijn vader weer op de rails krijgen........
Dolphine; !!

Ik lees allemaal positieve dingen hier, echt fijn!

En nu duikel ik m'n bedje in was weer lange dag @ work.

voor jullie

O Dolphine, wat een supergoed nieuws allemaal!!

Nu wordt wel heel duidelijk hoe goed de medicatie (op alle gebied) aanslaat en hoe lekker hij in zijn vel zit! En breken er voor jou misschien ook eindelijk makkelijker tijden aan...je verdient het zo!! En dat contact met zijn vader gaat ook wel weer goed komen denk ik zo, heeft misschien nog even tijd nodig en zal wel weer gepaard gaan met de nodige ups en downs, maar toch..

Stop met zoeken naar addertjes Daan!! Gewoon lekker zorgeloos genieten! Je verdient het, dus enjoy it!

(klink makkelijk, ik weet het...moet het zelf ook nog afleren hoor!!) Ook ik zoek nog naar dingetjes die niet kloppen, heeft natuurlijk ook te maken met 2 weken geleden, maar ik wil er vanaf. Je kunt ook TE achterdochtig zijn en overal iets achter zoeken en helemaal het genieten van uit het oog verliezen en dat wil ik niet!! Niet dat er iets is om achterdochtig over te zijn, helemaal niet, maar het zoeken naar...Ik wil gewoon genieten van de momenten dat we samen zijn, het contact wat we hebben als we niet bij elkaar zijn ( is veel!!) en nog ff niet toekomstgericht bezig zijn. Gewoon genieten van het hier en nu.

Straks boodschappen doen en een beetje hier aan de gang, douche ff soppen.

fijne dag nog!

hallo happy people,

wat leuk om allemaal te lezen. daan still on a cloud en je kan het maar niet geloven. ik snap het. maar gewoon alles heerlijk over je heen laten komen en genieten en bedenken dat ook jij nou eindelijk wel eens geluk zou kunnen hebben! en vuurdoop goed doorstaan, hihi, helemaal goed. en wat te vieren whoeeeee super hoor, altijd zo heerlijk he aan het begin van een relatie. hoewel ik nu ook nog van die heerlijk momenten heb met B hoor.

wat goed dolph, zoon al paar nachten droog. en dat het op school nou zo goed gaat en hij op zijn plekkie zit. echt super. daar doe je het toch allemaal voor he!!!

scar, heavy rooster zeg je bink. pff wat n lange dagen. dan mag die van mij niet klagen. doet ie overigens ook niet hoor.

en denk dat jouw "achterdocht" ok vanzelf wel overgaat als dat soort dingen niet meer gebeuren. jij nou dit weekend het tuinfeest? ja toch? en gaat ie nog mee lover boy hihi?

en je hebt gelijk, gewoon in het hier en nu leven, en de toekomst, die komt vanzelf wel, grijns.

ik dus zaterdag ook tuinfeest bij din die 40 wordt. en vrijdag ook een verjaardag, van een nichtje van mij. dus word allemaal wel weer leuk denk ik.

vorig weekend dus op kraambezoek geweest. leuk hoor zo ienieminie mensje in je armen. maar... ik wacht wel tot ik oma wordt over een jaar of tig hoor hahahaha.

verder heb ik een hoop gesjeik met de woningstiching ivm het vocht in mijn huis en rare oplossingen waar ze nu mee komen en waar ik het dus niet mee eens ben. heb vandaag dan ook een brief gestuurd. dus maar weer afwachten hoe en wat.

maak me er nog maar niet al te druk om. we zien ut wel.

en nu ga ik lekker relaxen. uiteraard vandaag gewerkt en net even mijn tuintje beetje aangeveegd en planten die helemaal onder water stonden van dat slecht weer even opgelapt enzovoorts. vanochtend was het zulk lekker weer dat ik even dacht vanmiddag lekker in de zon te kunnen zitten. maar nope, niet dus.

allemaal eet ze voor dalijk. hele fijne avond.

oh en theetje jij kwam ook even langszoeven, hihi. gaat ie beetje meisje?
hello ladies,

Ik heb nog even het rijk alleen. Zoonlief is naar een kinderfeestje, die haal ik over een uurtje op en dan rijden we gelijk door naar de voetbal van hem.

Maar ik kon dus heerlijk genieten van mijn vrije middag. Ben vanmorgen nog wel even naar het werk geweest.

Zoonlief was vanmorgen weer droog. Dit is de 3e nacht, zonder luier. Oh het gaat echt top hoor. Zo fijn.

Diaan, jouw twijfels omtrent relatie zijn zo herkenbaar. Na al die jaren en dan ineens alles zo goed. Maar het is zo fijn voor je meid. Geniet er lekker van. Ben je al weer een beetje aan het opknappen?

Ja scarlet, gaat M trouwens mee naar dat tuinfeest? En hij wilde ook mee naar de honkbal van je knul, dat is wel leuk natuurlijk.

Haha lucky, jij geniet ook van het goede leven he, al die feestjes. Leuk hoor meid.

Zoef, zoef, daar was theetje. Denk je aan jezelf lieverd?

Ik ga zo een hanpje eten, moet vroeg met de voetbal vanavond. Dat is dan wel weer jammer.

Jaaa, het is zeker de bedoeling dat hij meegaat naar het tuinfeest. Anders was ik niet gegaan hoor! En hij probeert speciaal om vrij te krijgen om mee te kunnen naar de wedstrijd (nou ja...ook om 3 nachten hier te zijn natuurlijk....hihi), ook erg lief. Ik ben benieuwd. Gisteren had ie zich afgemeld voor het werk, voelde migraine opkomen (heeft ie last van af en toe) en heeft wat ingenomen en is naar bed gegaan. Gelukkig was dat vrij snel daarna al over, hij was er mooi op tijd bij, dus ik ga ervan uit dat ie vandaag ook weer werken gaat en dan achter die vrije dag aangaat. Zou wel leuk zijn, maar als het niet kan, dan kan het niet natuurlijk. Ik ga wel op speciaal verzoek hachee maken, haha, is ie gek op en heb nu alle (goede!) ingredienten in huis.

Wauw Dolphine, weer droog! Wat een kanjer is het toch! En jij lekker genoten van een middagje voor jezelf, heerlijk he.

Oh ja Lucky, jij zaterdag een tuinfeest he..het schijnt best redelijk weer te worden, da's dan weer een gelukje!

Wat voor oplossing heeft de woningstichting dan bedacht? Balen he, als je er steeds weer achteraan moet. Maar heb jij zo'n last van vocht dan? (in je huis bedoel ik...LOL)

Hier net al gegeten, lekker boontjes en een stukje kipfilet. Wel een beetje vroeg, maar mijn knul had zoooooo'n honger, hahaha.

Hoeraa, hij is vrijdag vrij. We gaan dus in de herhaling, haha, als het goed is komt ie aan als ik stop met werken..

Oh boy...als dit maar geen deja vu wordt!

Moeten zaterdag ook nog iets voor mijn schonezus en broer kopen..moeilijk hoor..Wat geef je mensen, als het een combi van een verjaardag en een 25 jarig huwelijksfeest is??

Iemand een leuk idee?

Joepie, scarlet, en natuurlijk gaat het deze keer wel goed komen! Pfff cadeau ideeen? eerlijk gezegd heb ik geen idee, maar ja, ik ken ze natuurlijk ook helemaal niet.

Woehaha, voetbal van zoonlief was een drama vandaag. 7-1 verloren, ze waren echt een maatje te groot. Voodat ze aan voetballen toekwamen stonden ze al met 3-0 achter. Maar goed, het mocht de pret niet drukken gelukkig. Zoonlief scoorde net voor het eindsignaal hun enige doelpunt en dat werd gevierd als de overwinning! Geweldig die kinderen.

Hij had het feestje erg leuk gevonden, maar was wel doodop hoor, eerst survivallen en daarna voetballen.

Hij ligt nu in bed zonder plaswekker, want de batterij van de zender is leeg en daar moet een klein batterijtje in die ik niet op vooraad heb. Volgens mijn moeder gaf het ding gisteren ook geen signaal. Dus misschien lukt het hem ook zonder plaswekker? Hij wilde in ieder geval onder geen bedien een luier meer aan, kom nou na 3 nachten droog, dat doe ik niet meer hoor mam...... hahaha

Hahaha Dolphine en hij heeft gelijk ook!

Al 3 nachten droog...kom op zeg!! hihi Ben nu wel errrrg benieuwd of ie droog was??? En wat goed weer zeg, dat je mannetje het enige doelpunt heeft gescoord!

Het weer was en is vandaag nog niet helemaal top zeg..wat een regen toch weer. Hopelijk echt het weekend (in elk geval zondag) beter! Whoehaha, M. heeft echt zin in de BBQ, terwijl ik zoiets heb van pfffoeeee....We gaan het beleven! De hachee staat nu op, die is morgen dus echt jammie (als het goed is dan he...) Net even snel bedden verschoont, gestofzuigd en gedweild etc, lekker haasten weer.

Guess what! Heb net de afrekening vd stookkosten binnen, weten jullie nog dat ik vorig jaar zoveel moest bijbetalen?

Ik krijg het nu allemaal weer terug! Dat moet haast wel betekenen dat er toch iets niet helemaal klopte, al zullen ze dat nooit toegeven natuurlijk..Who cares! Komt goed uit, want ik was een beetje laat met huur overmaken, dat laat ik nu lekker zitten, want krijg nog meer terug dan dat, kunnen ze mooi verrekenen. Als het goed is betekent dat ook dat mijn voorschot weer omlaag gaat, godzijdank, want dat was na de vorige afrekening met 50 euro verhoogd en dat is wel erg veel in de maand hoor. (ik krijg zelfs nog meer terug dan dan verhoogde deel...stelletje idioten).

Nou ja, ik was en ben BLIJ!! Stel je voor zeg, dat ik weer had moeten bijbetalen..Ik ben net klaar met het afbetalen van de vorige aanslag! (dat was dus 50 euro afbetaling en daar bovenop 50 euro exra voorschot, dus ineens 100 euro minder te besteden in de maand..was niet leuk!) Ik ga weer lucht krijgen, hahaha! Zoonlief is trainen, hoop dat ie het droog houdt, maar zo te zien niet..er is Yankees op tv, dus ik ga lekker voor de buis..

Hoe was je etentje Daan?

Fijne avond meisjes!

Ik zal je niet langer in spanning houden scarlet, maar zoonlief was vanmorgen wederom droog! Ik begin toch steeds een beetje meer te geloven dat deze ellende voorgoed voorbij is, durf het bijna nog niet hardop te zeggen, bang dat het toch weer een keertje mis gaat, hahaha

Maar regen???? Hier helemaa niet hoor. Lekker zonnetje gehad vandaag en zelf nu nog geen wolkje aan de hemel. Ben bang dat je toch weer in het verkeerde deel van het land woont.

En ques wat...... Zoonlief heeft een sticker verdient voor de tafel van 2. Gaat hard ineens, hij kent nu 1, 10, 5 en 2. Nu oefenen met 3 en 4 en daarna mag hij voor de tafels door naar groep 5. hahaha

En vorig jaar is hij niet verder gekomen tot 1 en 10 en net voor de vakantie 5.

Ik hoop dat je hachee deze keer goed lukt scarlet.... en natuurlijk wordt het een super tuinfeest. Waarom je twijfels?
haidiehai meiden,

dolphine, toppie zeg, alweer droog. en dat ie dan zelf zoiets zegt he, lekker ding hihihi, zo van nu hoef ik toch zeker geen luier meer om duhhhhh haha. en een stikker voor de tafel van 2. echt leuk dat het ventje zo goed in het velletje zit. wat natuurlijk ook niet raar is dat hij zich veel beter voelt nou hij ook eindelijk lekker slaapt snacht. echt fijn voor jullie!!

scar, nee geen idee hier voor een cadeau. altijd moeilijk zulke dingen. maar iets leuks herfstachtigs voor in de tuin is altijd wel leuk toch, je ziet nou zat van die mooie bolchrysanten in leuke manden enzo.

mmm hachee, als ik er aan, haha en dat smorgens vroeg, loopt het water me in de mond. meestal maakt mijn moeder het als ze hier een keer eten wel een keer. en die komen aanstaande vrijdag na 3 maanden weer terug uit kreta, dus zal vast wel goed gaan komen binnenkort hihi.

dus M heeft er zin in, grijns, zowiezo heerlijk dat jullie elkaar weer gaan zien he. en t word weer prima weertje ook het weekend.

wat goed hee van die stookkosten, is ook wel gelijk een aanslag op je inkomen zeg, als je dan ineens honderd euro in de maand kwijt was. goed dat dat nu dalijk over is.

hier ook een leuk weekend voor de boeg, vanavond verjaardag van een nichtje van me. en morgen groot tuinfeest van die din dus. en verder hopelijk een hoop van de zon genieten. heb er in elk geval zin in. vandaag achterstallig onderhoud in huis weg werken, alles lekker schoon en in de kast enzo voor het weekend. en vast ook nog wel even relaxen, dont worry haha.

meisjes, allemaal een fijn weekend, zal wel zondagavond of maandag worden dat ik er weer ben want ben het weekend bij B.

doeggggggggggggggggggggggg
Goede morgen!

Haha lucky jij was er ook al vroeg bij vanmorgen. Lekker genieten van je weekend meid, allemaal leuke dingen.

Hier ook een druk weekend op het programma. vanavond visite van een vriend. Zaterdagochtend moet zoonief al weer vroeg voetballen, 's middags en begin van de avond heeft hij een feestje. Hier is het kleurrijk wijk, dus ik ga met een vriendin even gezellig een terrasje pakken als zoonlief naar het feestje is. Zondag even lekker niks, tenminste, voor nu.

Ik heb de boodschappen al gedaan, de was hangt aan de lijn. Straks even in huis aan de slag, want vanmiddag heb ik nog wel een afspraak voor mijn werk. Nog niet helemaal weekend dus hier. Al vind ik de vrijdag wel een lekker relaxed dagje. Oh ja zoonlief moet natuurlijk ook nog gewoon trainen eind van de middag.... hihi

En...... meneertje was weer gewoon droog! Hij kwam alleen om 4 uur vannacht een keer, want hij had een nachtmerrie gehad.

En ik was vergeten om mijn werkmobiel uit te zetten, om 2 uur vannacht ging dat ding dus af, ik schrok me rot. Een heel verhaal via sms van een vader, die zijn gescheiden en jongetje woont bij moeder, maar vader kan het niet laten zich overal mee te bemoeien. Nu kon hij niet slapen en gata hij mij sms-en. gek wordt ik van die vent! Grrrrr

Morning meisjes!

Het gaat hier weer niet zoals gedacht.

Heb jullie een mailtje gestuurd..

Kom later nog wel terug, straks naar honkbal van mijn knul.

Fijne dag!

Hi allemaal,

Jij ook vroeg dus scarlet. Zoonlief moest ook al om 9 uur voetballen, dus wij waren ook vroeg uit de veren. Gewoon om 7 uur ging de wekker. De wedstrijd ging weer helemaal niet lekker en ergens baal ik er enorm van. Er zitten gewoon jongens tussen die het vertikken om mee te verdedigen. Terwijl de rest zich het vuur uit de schenen rent. echt erg jammer. Ook weer verlorgen met 11-0. Flink incaseren dus voor de knullen dat zijn ze niet gewend.

Zoonlief kreeg een trap tegen zijn hoofd, zo vol die noppen op zijn voorhoofd, die verrekte dus van de pijn. Was echt wel een beetje zielig.

Om 3 uur begint zijn feestje, die ga ik straks dus wegbrengen en nu moest hij thuis blijven van me, want ik merk dat het jochie helemaal op is. Natuurlijk is hij het er helemaal niet mee eens.

Scarlet, jammer dat je weekend weer zo anders verloopt. Ik heb je mail gelezen, maar ik vind het een heel verstandig besluit van je. Laat maar gaan...... Ik zou trouwens wel gewoon naar dat tuinfeest gaan. Waarom niet, gezellig toch een beetje afleiding?

Zoo, die wedstrijd zit er ook weer op. Snel vergeten maar, helaas verloren. Jammer, want ze zijn de strafpunten kwijt en staan 2e. Zal wel niet meer worden, ben ik bang..

Wel weer leuk om lekkere coachje te zien en tjeez, hij lijkt qua uiterlijk, figuur, gedrag écht op M. (al ik LC knapper) Dat wilde ik vandaag natuurlijk helemaal niet zien. Ik ga niet naar de BBQ

omdat ik daar sowieso al sterke twijfels over had. Vorige feest, toen mijn broer 50 werd, hadden ze ook zo'n groot feest, met nog minder mensen zelfs, vond ik ook al heel erg veel hoor. Het is dat M. zo enthousiast was. Mede daarom denk ik dat het toch wel echt waar is allemaal. Juist deze week erg veel contact gehad, veel gebeld, hij was echt enthousiast, had er zin in, ging zelfs nog op internet kijken of er hier nog iets te doen was dit weekend. Ik denk dat hij het zelf ook niet verwacht had en het rauw op zjn dak viel, misschien zelfs wel pas op het moment dat ie ging pinnen voor de trein.

Wat niet wegneemt dat deze man teveel problemen heeft om een relatie mee tehebben.. Een SV'tje dan??? (sexvriendje) Ik wou dat ik het kon, whoehaha! Hoop in elk geval dat ik hem nog spreek, want ik heb hier natuurlijk nog wel even iets over te zeggen. Morgen gaan mijn knul en ik trouwens naar de Heren kijken, honkballen bj uitzondering weer es om 14.00 uur, dus ook genieten.

He jammer Dolphine, dat er een paar niet zo fanatiek overal hun best voor doen in het team. Hopelijk spreekt de coach ze wel aan? Oei, die noppen! Heeft ie geen last meer gekregen?

Pff, toch is het best balen dat ik na zoveel jaren eindelijk weer een verliefd te zijn er weer zoiets moet gebeuren. Nou ja, ik weet in ek geval dat het ik het nog kán! (eh...verliefd worden, bedoel ik...al wilde ik nu dat dat maar gelijk over was...)

Tuurlijk zit je met al die gevoelens scarlet, je wordt al niet makkelijk verliefd, dus als je het eenmaal bent is dat ook niet zo maar over.

Maar je verstand heb je gelukkig ook nog en dtat zegt, hoe leuk je iemand ook vind, dat je voor jezelf moet kiezen. Wil je al die verwarrende gevoelens en problemen er bij hebben?

Tuurlijk een sv zou ideaal zijn, maar dan moeten die verliefde gevoelens natuurlijk niet meespelen, want dan wordt het niet wat.

Ehhhhh, ik ben zelf mede coach van het team van zoonlief.... En we hebben idd de boys die niet zo fanatiek zijn aangesproken. Dat ze wel F1 zijn en dat er dan wel de nodige inzet verwacht wordt. Ik ben dan ook de trainingen aanwezig om te kijken hoe hun inzet daar is.

Dus er wordt aan gewerkt, maar ja je kan die kinderen ook moeilijk een team terug zetten. Het lijkt mij het beste om ze wat lager in te schalen en niet 1e klasse, want dat redden ze toch niet. Ook niet ieder kind in het team bezit evenveel talent namelijk en die moeten natuurlijk ook gewoon lekker mee kunnen voetballen. Dus ik denk dat het plan van de club iets te ambitieus is. Of een team samenstellen met gemotiveerde goede spelers, of met dit team een klasse lager gaan spelen.

Hij is trouwens net terug van zijn feestje en heeft geen hoofdpijn meer, wel een mooie blauwe afdruk op zijn voorhoofd. Staat er weer gekleurd op het jochie.

Wat een weertje he! Tenminste, het lijkt heel lekker.

Helaas moesten de heren toch vanmorgen vroeg spelen, dus daar zijn we niet heen geweest (hier zondags altijd errug kalmpies an). Dus maar een beetje hangen hier, wasje draaien, wasje vouwen, strijken straks..Ik heb ook niet echt zin om iets te doen, voel me toch een beetje bleehhh door het hele gezeik. Ben nu ook voornamelijk erg kwaad dat ie niet bereikbaar is. Lekker weglopen voor de problemen en moeilijkheden.

Ja, moeilijk Dolphine, die boys die niet zo meedoen met de rest. Het lijkt inderdaad of er 2 opties zijn, of een team met gemotiveerde goede spelers of een stapje terug. Kwas helemaal vergeten dat jij ook medecoach bent, wat stom! haha.

Gelukkig dat zijn hoofdpijn over was, hij heeft wel weer iets te vertellen morgen op school, want dat valt natuurlijk wel op!

Lucky, hoe was jouw tuinfeest? In elk geval was het goed weer!

haha scarlet, wij hebben vanmorgen ook lekker rustig aan gedaan. Eitjes gekookt, broodjes in de oven, lekker een beetje aanklungelen op de zondagochtend. vanmiddag is zoonlief even naar een vriendje geweest die vierde zijn verjaardag vandaag. Ik heb gestofzuigd, en de ramen gelapt... jaja. gelukkig ook nog even van het zonnetje kunnen genieten op het balkonnetje.

Ik heb de wedstrijd van gisteren maar weer zo positief mogelijk op papier gezet (stukje voor op de site). Daarbij de keeper even bemoedigend toegesproken. (die had het best moeilijk met 11 doelpunten om zijn oren). Ik kreeg net een mailtje van zijn moeder dat hij helemaal trots was, dus die heeft weer een stukje zelfvertrouwen terug, haha.

Wij hebben net lekker frietjes gehaald en zoonlief zit nu nog even op de computer een spelletje te doen en dan is het weer tijd om te douchen en slapen.

Toch jammer scarlet, heb je nu geen spijt dat je niet naar dat feest bent gegaan? ik bedoel, het is toch ook gewoon gezellig zo'n feest?
Goedemorgen dames, even vanaf laptop van X. Mijn moederbord van mijn pc is overleden, kaduuk, doet het niet meer. Moet dus gerepareerd worden (wat weer bak geld kost helaas). Ik hoop dat ie het van de week weer doet. Ga ook weer volle werkweek tegemoet dus het schiet weer lekker op hier.

dames dikke knuf!

Goeiemiddag!

Lekker weertje is het nog he! Schijnt morgen jammer genoeg heel anders te worden.

Balen Theetje, weer een kostenpost! Hopelijk doet ie het snel weer! Sterkte weer met werken!

Jij bent ook nog druk geweest op de zondag Dolphine!

Wel lekker, is het tenminste gebeurd.

Ik heb helemaal geen spijt dat ik niet naar het feest geweest ben. Ik was echt niet in de stemming om daar wat rond te hangen. Dit gaat echt wel even tijd vergen. Dit was de 1e x sinds L. dat ik weer echt verliefd was en sowieso mee naar huis etc., is voor mij gewoon bijzonder als ik dat doe. Ook al ging het op een gegeven moment heel snel allemaal, dat was alleen om het gevoel zo goed was.

En als ik terugdenk aan alles kan ik er nog steeds niet bij. Buiten die financiële problemen dan he, het feit dat ie gewoon niets meer laat horen, dát vind ik zo raar. Ik weet zo langzamerhand wel dat hij een enorme stresser is, maar dit is gewoon vreemd.

Pffff, doodvermoeiend, dit...Kan haast alleen maar de conclusie trekken dat ik me enorm in hem vergist moet hebben..Nee, da's lekker voor mijn gevoel van mensenkennis...

Ah scarlet, natuurlijk gaat die tijd kosten. En het is ook gek dat hij niks meer laat horen. (net zo erg als mijn ex dus).

Tja wat moet ik zeggen. Misschien is het wel beter zo. Wat je zelf ook al zei, beter nu dan over een paar maanden. (maar liever helemaal niet natuurlijk).

En die deuk in je gevoel voor mensenkennis komt er wel weer uit hoor. We vergissen ons allemaal wel eens in mensen en buiten dat, het blijkt maar eens te meer dat mensen zich dus heel anders kunnen voordoen dan ze zijn.

Hier ook weer een drukke dag achter de rug en een voorbode voor de rest van de week, want ik zit weer aardig vol.

Balen theetje, is het bijna niet goedkoper om een nieuwe te kopen ipv te laten repareren? Da's soms zelfs nog goedkoper.

Lieve vrienden,

Graag nodigen wij jullie uit op 11 september om 10.45 uur as om een bijzonder moment in ons leven samen met jullie te delen.

Wij hopen dat jullie dan aanwezig zijn in het gemeentehuis in mijn woonplaats.

Lieve groeten,

Daan en Dré
HUH..................... daantje verklaart u nader.............. is het wat ik denk dat het is?????? of toch iets anders?????

Sorry meisjes, heb een echte k*t dag vandaag.

Geen puf om iets te schrijven.

Daan, vertel??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven