Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Daan, vertel, vertel?????

Zaterdagochtend 10:45 wordt erg moeilijk voor me..... Zoonlief moet voetballen en aangezien zijn vader niet mee kan... Maar je maakt me erg nieuwschierig.

Jij ook scar, vertel, vertel, gooi het in de groep!

Heb je contact met M gehad soms?

Hier vanmorgen al weer een giga strijd met zoonlief gehad. Elke ochtend is het bal en ik ben het zo zat.... Hij zou donderdag bij een vriendje eten, maar dan doen we mooi maar even niet. Eerst maar eens leren luisteren, dan weer leuke dingen. Blijf toch zeker niet aan het waarschuwen.

Maar wel vermoeiend hoor, elke morgen weer een strijd, niet een echt leuk begin van de dag.

Diaan en scar, ik hoop dat jullie morgen wat meer duidelijkheid geven hoor.

Ik kan wel vast meer duidelijkheid geven hoor..heb geen contact gehad met M., dat is het um. Ik snap zelf ook niet waarom dit zoveel impact op me heeft, zolang hebben we nu ook weer niet iets gehad.. Maar ja, wel voor het eerst sinds lange tijd natuurlijk..Zijn telefoon staat nietmeer uit, maar vervolgens pakt ie niet op (als ie hem al bij zich heeft dan he...), maakt niet uit met welk nr, ik bel (heb ik wel even getest, ). Pff, probeer het los te laten maar ik blijf maar malen...

Sterkte met je mannetje, wat jammer, het ging net zo lekker!!

Scar, je gaat je niet gek zitten maken he. Laat het los, niet meer bellen, niet meer sms-en....

Als hij contact wil dan moet het bij hem vandaan komen, niet bij jou.

Wees sterk meid, hoe moeilijk het ook is.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik even op dit onchristelijke uur. heb een behoorlijk heftig dienstongeval meegemaakt. Kan ik op het forum verder niets over zeggen helaas. Zit nu weer even op laptop van X. Ik hoop dat mijn pc het van de week weer doet. Ik mail jullie wel.

Scar, meis, wees sterk, zo'n vent is het niet waard om achter z'n reet aan te bellen. laat hem maar bellen. Ik weet ut is er moeilijk natuurlijk. Dikke knuf

Dolphine, jou kleine man weer even uit het gareel. zo vermoeiend soms hè die strijd. Ach hij zal wel weer inbinden als ie merkt dat mama de leuke dingetjes dan ook niet laat doorgaan. Ach jongens! Gaat het wel goed met de medicatie?

Daan fijn je nog even an de foon gehad te hebben mop.

kus voor jullie

Hey meiden

Jullie hebben helemaal gelijk! Heb me dan ook heilig voorgenomen niets meer van me te laten horen. Hoop dat ik dat ga volhouden! Onderhand weet ie toch wel hoe graag ik contact wil en dat ie daar niet op reageert zegt genoeg (ervan uitgaande dat ie reageren kán natuurlijk, maar dit terzijde...) En sowieso, hij heeft shit, hij moet iets van zich laten horen. hoop dat ik het ook in mjn hoofd kan loslaten, want kan er nog steeds niet echt bij hoe hij van zo lief en niks aan de hand tussen ons ineens op deze manier bezig is.

En dan is het ook nog eens van dat triestige weer....BLEHHH!!!

Gelukkig ook wel een paar leuke dingetjes in het vooruitzicht: zaterdag komt mijn vriendin en gaan we mee naar de uitwedstrijd van mijn knul, die tegen de nr 1 moet (ook in het kader van help Scarlet het weekend door, whoehaha).

Daantje, ik ben nog steeds echt vreselijk nieuwsgierig maar je zegt gewoon niks!! Ik zal er dus ook niet bij kunnen zijn vrees ik...

Verder kreeg ik net van mijn dok (die van de bonnen) een uitnodiging voor zijn 50e verjaardag, geeft ie een groot feest, eten en daarna swingen. Lijkt me ook leuk.

Tja en verder moet het gewoon slijten...het ergst zijn de superleuke, lieve, mooie (en eh...lekkere) herinneringen, bah.

Maar ach, het is niet de 1ex en heb het altijd overleefd, dussszz...

He bah Theetje, klink erg naar. Kun je wel je verhaal kwijt thuis of op je werk? Sterkte meid.

Ja, hoe gaat met het de medicatie Dolphine? Zou het daarmee te maken kunnen hebben misschien? Gaat het nu wel goed op school met de medicijnen? Heb jij trouwens nog iets van zijn vader gehoord?

Zo eerst maar weer eens boodschappen doen..het houdt ook nooit op he...

Hallo meiden,

Met de medicatie van zoonlief gaat het erg goed hoor. Zowel de ritaline als de melatonine.

Maar ja 'smorgens krijgt hij pas om 8uur zijn eerste pilletje, dus voor die tijd moet hij het op eigen kracht doen en dat valt soms niet mee. Alhoewel het vanmorgen goed ging, dus hem strak aanpakken werkt dus wel. Hij zei het vanmorgen zelf, nu luister ik wel he mam.

Ach het zal wel weer gewoon een fase zijn. Ik hoor er meerdere ouders over, toch weer ff wennen aan het ritme en aan op school zitten en zo.

Hij ligt nu op de bank naast me, en niks aan de hand.

Straks breng ik hem naar zijn feestje en dan is hij weer tot 18:00 uur onder de pannen. Ik ga vanmiddag nog even werken, heb 1 afspraak op een leefgroep, over een nieuwe jongen waar ik ouderbegeleiding ga opstarten. Kan nu mooi een keer, nu zoonlief er niet is.

Betekent wel dat hij vanmiddag ook niet kan trainen, maar dat is met dit weer niet zo heel erg, haha.

Wouw theetje, dat klnikt heftig. En idd kun je het bij iemand kwijt? een collega ofzo die het ook heeft meegemaakt?

Volhouden scarlet, zet hem uit je hoofd en als hij contact wil moet hij jou maar bellen. We zijn toch veel te goed om achter een kerel aan te lopen.

Tja vorige week had ex natuurlijk gebeld en als het goed is gaat zoonlief zaterdag. Maar tot nu toe heeft hij nog niet gebeld, ik maak me nog geen zorgen, ex kennende wordt het pas vrijdag dat hij belt. Ik zit er wel een beetje mee dat ik zoonlief moet brengen. Zo is natuurlijk mijn hele vrije zaterdag naar de klote. Heb ik een keer een zaterdag kindvrij, ben ik alleen maar aan het heen en weer rijden. Zaterdagavond moet ajax voetballen, dus misschien ka ik het combineren, maar ik heb liever dat hij hem komt halen. Nou ja ga het hem wel vertellen als hij belt dat ik niet van plan ben om hem elke zaterdag te brengen. Hij moet het maar regelen, kan me niet schelen hoe. Maar het is toch zijn probleem? Of ben ik nu weer te hard voor hem?

Ik vin dat ik al heel veel geinvesteerd heb, en dat doe ik met liefde voor zoonlief, maar dit gaat me toch een stap te ver. Ik vind eigenlijk dat hij zelf maar met een oplossing moet komen waar niet hij alleen beter van wordt.
hoihoi meiden,

scar, vind het megarot voor je. en vind het echt ontzettend, eh laat ik het netjes zeggen haha, flauw van M. en moet eerlijk zeggen dat ik ook wel benieuwd ben hoe en wat. kan je nagaan hoe jij je moet voelen. zoiets is ook niet te begrijpen, van zooooooo leuk naar dit en helemaal niets laten horen. probeer het in elk geval vol te houden, niks meer te laten horen. net wat je zegt, hij weet inmiddels heus wel hoe graag jij hem wilt spreken. gelukkig heb je wel een aantal leuke dingen in het vooruitzicht. en dat helpt waarschijnlijk een stuk. maar verder is het gewoon onwijs rot. want je bent toch gek op die kerel en das niet ineens over natuurlijk. dikke knuf van mij.

theetje, dat zal best wel met jouw werk dat je soms heftige dingen meemaakt. neem aan dat je dan wel met iemand daar over kan praten toch? of hebben ze dat niet? of in elk geval dan met een collega of met je eigen mannetje.

dolphine, te hard voor je ex??? nou nee hoor, ik geef jou meer dan gelijk. sommige dingen gaan echt te ver. en inderdaad, zo ben jij nog je vrije dag kwijt met heen en weer rijden. al doe je het met liefde voor je zoon, leuk is het niet.

gelukkig dat ie vanochtend wel weer luisterde. denk zeker dat het straffen daarbij helpt, want dat zal hij ook niet leuk vinden.

wel fijn dat het met de medicatie goed gaan.

daantje, jou even gesproken aan de foon gisteren. super leuk. en veel te lang geleden he.

hier alles zijn gangetje, nog aan het bijkomen van het weekend eigenlijk hahaha. was echt heel erg gezellie. vrijdag verjaardag van mij nichtje, en eerst lekker uit eten genomen door B. en zaterdag het tuinfeest wat enorm gezellig was. beide avonden wel heel laat geworden. maar moet een keer kunnen. zondagmiddag heerlijk naar het strand gereden en daar genoten van de zon en drankjes en hapjes. jee wat heb ik toch n rot leven he hahahaha.

aanstaande vrijdag is mijn binkie jarig. 16! net al vast wat boodschappen gedaan en morgen samen met B de rest, de drank en de zware dingen zeg maar. ook komen mijn paps en mams thuis vrijdag dus ook leuk leuk leuk.

verder gewoon druk met werk, en curus en werkbesperking. afijn jullie kenne het wel.

spreek jullie snel weer ladies. fijne middag en avond!
Goeiemiddag!

Blehhh, ik zit er een beetje doorheen.Laatste uurtje op kantoor, het is hier warrum, vanmorgen merkte ik dat mijn voorband langzaam aan het leeglopen was, het is druk..kortom: IK HEB MIJN DAG NIET!!

Gisteren had ik een redelijk goede dag, vond ik zelf, haha.

Ben sterk gebleven, heb geen contact meer gezocht. Maar vandaag is het toch weer meer dat mijn gevoel de boventoon voert. Ben nog ongesteld ook, lekkere timing, zal er ook wel mee te maken hebben! Maar ik blijf sterk hoor! Het klopt ook gewoon van geen kanten wat ie nu doet, wat de reden hiervoor ook mag zijn. Ik zou alleen zo graag wéten waarom, is dat iets typisch vrouwelijks?? Is het omdat het gewoon een l*l is, heeft ie zoveel shit dat ie het zelf ook niet meer ziet zitten, wat??

Maar het komt goed hoor!

Lieve lieve Theetje, hoe is het nu met je??

Meid, een hele dikke knuffel en laat je lekker verwennen he!!

Sterkte meid..

Hoera Lucky, morgen je knul jarig! Wordt het een groot feest? Fijn dat je ouders ook weer thuis komen, goede timing! Fijn dat je zo'n lekker gezellig weekend hebt gehad, kun je echt van genieten he!

Je mannetje weer een feestje, hihi, hij is er maar druk mee he dolphine! Spelen, feestjes..leuk hoor.

Hopelijk hoor je nog iets van ex.echt vervelend elke x dat gestress. Ik kan me voorstellen dat je het hartstikke zat bent dat er nu van jou wordt verwacht dat je steeds heen en weer rijdt. Idd, kan hij zelf niet iets regelen, een auto lenen ofzo voor de weekenden dat ie hem heeft..Het nare is natuurlijk wel weer, dat als je het bij hem laat liggen en hij regelt niet, dat je mannetje dan hoogstwaarschijnlijk niet naar zijn vader gaat en jij daar óók weer "last" van hebt. (niet echt natuurlijk, maar je snapt wel hoe ik dat bedoel..) Hoop echt dat jullie een oplossing kunnen vinden!

Ik merk dat ik het ook mis om me ergens vreselijk op te verheugen en naar uit te zien. Gaf gewoon een adrenaline kick om verliefd te zijn en samen op stap te gaan en leuke dingen te plannen. Nu toch weer meer de sleur en het voortkabbelende leventje. Ligt ook aan mezelf natuurlijk, life is what you make it, wééét ik ook wel, maar toch..

Pfff, ik moet gewoon weer straaaaaalverliefd worden...whoehahaha!!
Goede avond.

Ik heb eindelijk even tijd voor mezelf zeg, pfffff, was een mega lange dag vandaag.

Vanmorgen om 9 uur begonnen en ik was vanavond om kwart voor 8 thuis. Moest natuurlijk nog eten, maar gelukkig had mams lekker chili concarne gemaakt en kon ik dat zo naar binnen schuiven. Zoonlief had ook al gegeten.

Die ligt nu inmiddels op bed en ik lekker languit op de bank. morgen lekker geen afspraken, alleen wat telefoontje plegen vanuit huis. Heb ik wel verdient na vandaag al zeg ik het zelf.

Moet nog ff tot 1 oktober, dan ga ik terug in uren en kan ik dat project ovedragen. Dat overdragen ben ik natuurlijk al mee bezig, maar vanaf 1 okt kan ik me officieel terug trekken.

Ohoh scarlet, jij bent er nog veel mee bezig in je koppie he. maar dat is natuurlijk helemaal niet gek. Ik zou idd ook graag weten waarom. GRRR mannen he..... en dan zeggen ze dat vrouwen niet te volgen zijn.

Maar het gaat dus nog erg met ups en downs bij je.... tja die ongesteldheid werkt ook niet mee natuurlijk.

dikke knuffel...

Theetje, voor jou ook een dikke knuffel lieverd. Ik hoop dat je snel weer boven jan bent.

En diaan, ga jij nog een tipje van de sluier oplichten hier? Ik ga je ff bellen morgenavond, ben erg benieuwd.
Goeiemiddag

Hm, tot nu ging de dag aardig snel, maar nu kruipt de tijd voorbij...Nou ja, dan maar even hier lekker rondhangen, hihi.

Ik kon gisteren dus wel naar huis lopen, grrrrr. Had wel mijn band opgepompt op het werk, maar die hield het niet lang. Gelijk maar mijn fiets gedumpt bij de fietsenmaker (alleen jammer dat ie vlak bij huis zit) en kan hem vanmiddag alweer oppikken.

L. kwam gisteren nog en heeft 2 bureaustoelen gebracht, zoals ie had beloofd. Hoeraa! Nu kan mijn knul weer lekker achter de pc. Hij was weer zo open over zijn gevoelens gisteren, is gewoon éng! Zo ken ik hem helemaal niet en ik moet stiekem zeggen dat het me wel bevalt..Hij kan gewoon niet verwerken dat ik gevoelens heb voor een ander en een ander zou hebben.(zegt ie) Ook al weet ie dat het al veel eerder had kunnen gebeuren etc. Nou moe..

Nu moet ik heel eerlijk zeggen dat dit voor mijn toch wel ietwat gekwetste ego en gevoel van eigenwaarde (alhoewel dat wel meevalt hoor..ik bedoel..ik bén gewoon een hele leuke meid, hiss loss!!) wel even erg goed voelde. Dat ie tegen mij gezegd heeft dat hij er wel aan zou wennen etc. maar dat dat helemaal niet zo is. Ik denk ook dat hij stiekem wel blij is hoe het nu loopt, maar hij was wel zo wijs om dat niet te laten merken, haha. Vond het rot voor me. Weten jullie nog dat ie een tijdje terug was blijven slapen etc.? (voor de hele M. story), wist nog psies wanneer en had het heel erg gevonden dat ik niet lang daarna M. had ontmoet.

Nou ja....mannen.pffff.

Vanmorgen toen ik naar kantoor fietste op de rotonde zag ik het lekkere coachje, die op mij moest wachten, in de auto. Hij zwaaide zo cute! Pfff, het is en blijft een leuk en lekker ding zeg..Whoehaha, dus het blijkt toch nog wel mee te vallen hoor, allemaal...of ik heb gewoon een hele goeie dag vandaag, hihi.

Ach, die zullen er wel weer meer komen! Ik heb dus ook braaf niet gebeld, gemaild of gesmst he...voor de duidelijkheid..haha.

Lekker Dolphine, geen afspraken buiten de deur..Heb je je hele huis al schoon ondertussen??

DAAAHAAAAN!!! Ben je nou?????

Oh ja, ook nog leuk: bij de online honkbalwinkel waar wij vaak iets kopen hadden ze een actie, dat wanneer het uniformshirt van je club niet op de site stond, je een foto kon sturen van je shirt en dat zouden zij dan laten ontwerpen en kon je het gratis krijgen.

Hadden wij gedaan en vandaag bericht gekregen dat het ontwerp klaar is en dat we het kunnen krijgen. Gaaf! Kost normaal nl zo'n 35 euro, zo'n shirt (nu alleen 8 euro bezorgkosten..halen is een beetje ver voor ons). Heb alleen nog heel brutaal gevraagd of er ipv een nummer op de achterkant misschien ook een naam op mocht?? (hihi, je kunt het proberen toch...) Nog geen antwoord, helaas.
Jaaa, het kan! Als het in 1 kleur kon was het gratis, 2 kleuren 7,50 bijbetalen..Nou, 1 kleur is prima!
Wouw scarlet, gaaf dat honkbalshirt voor je knul. En zijn naam achterop? Helemaal cool natuurlijk.

Mijn plannen liepen weer dusdanig in de soep vandaag. Vanmorgen bij school heb ik me laten sjatteren om te helpen. Ze hebben volgende week een project op school over milieu enzon en dat heet groene voeten. We hebben dus een stuk of 6 spandoeken moeten beschilderen met groene voeten. Daarnaast nog 200 groene ballonnen opgeblazen. Was best gezellig met 3 andere moeders, bakkie koffie erbij enzo. Maar ja wel de hele ochtend weer gevuld.

Vanmiddag snel boodschappen gedaan en een stofzuiger door de tent gehaald.

Zoonlief moest vanmiddag natuurlijk trainen en daarna nog eten. Tijdens het eten belde zijn vader (jaja)... Helaas moet ik zoonlief morgen wel gaan brengen en wordt hij dan zondagavond terug gebracht. Maar als het goed is gaat hij wel wat regelen voor wat betreft vervoer, omdat hij het heel jammer vindt dat hij steeds de voetbal van zoonlief moet missen. Duss ik hoop dat hij woord houdt.

Later heeft zoonlief zijn vader nog even terug gebeld, want hij was vergeten te vertellen dat hij al 1,5 week droog is 's nachts. Haha heerlijk hè!

Goedemorgen allemaal!

Nou, ze hebben beloofd dat het vandaag een mooie nazomerdag zou worden...nog niets van te merken hier! Het is grijs en windy en ziet er nattig uit, ah.....Straks komt mijn vriendin en reizen we af naar het hoge noorden (Drachten) voor de wedstrijd van mijn knul, tenminste....ik ben benieuwd hoe hij wakker wordt. Had gisteren al heel erg keelpijn, is wel naar school gegaan maar gisterenavond was het alleen maar erger geworden. Dus de kans is groot dat..Maar ja, vlgs hemzelf móet hij wel mee, want anders hebben ze wrs spelers tekort en tja, ze kunnen hem ook niet missen he, omdat ie zo goed is...haha, hoezo een beetje eigendunk?? In elk geval volop aan de Trachitol en de Ibu, des ben benieuwd straks. Gelukkig kan ie wel redelijk uitslapen, hoeven pas om 12.00 uur weg.

LUCKY!! Gisteren helemaal vergeten, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je knul he!! Nu heb ook jij een puberzoon van 16!! Nog eventjes, dan hebben wij arme moeders niets meer in te brengen, wh oehahah! Hebben jullie een leuke dag gehad? Je ouders weer veilig en wel terug?

Hoeraa dolphine, hij heeft gebeld! Jammer dat je toch moet gaan rijden morgen, maar....hij probeert in elk geval wél iets en dat geeft al reden tot een sprankje hoop, toch? En wat super dat je mannetje al zo lang achter mekaar droog is! echt helemaal top.

Ja, jou dag zag er idd wel even anders uit dan gedacht he! Maar het was ook gezellig, gelukkig.

Daan, vandaag is de grote dag..grr....Wat het ook is, héél veel plezier lieverd en geniet ervan!!

Theetje, redt je het allemaal een beetje? Knuffel meid!

Gisteren kreeg ik van mijn vriendin nog een zelfgemaakt "opbeurkaartje", ah, heel lief. Ik begin het steeds beter te handelen en te relativeren hoor. Het is echt niet het einde van de wereld en dat hij op zo'n lompe manier tewerk gaat, is iets wat ik echt niet kan waarderen. En inderdaad, ik moet denk ik gewoon blij zijn dat iemand die zoveel problemen heeft met financiën etc. uit mijn leven is. Heb trouwens geen idee hoe ik reageren zou als ie ineens onverhoopt wél weer contact zou opnemen. Denk daar ook maar niet over na.

Meisjes, fijne zaterdag en hopelijk wórdt het nog dat mooie weer dat ze voorspeld hebben!!

Ola,

Diaan ik heb je foto's gezien.Top hoor! Had er best bij willen zijn, maar was helaas op zo'n korte termijn niet te regelen. Heb je een leuke dag gehad?

En scarlet, hoe was het in drachten? Wat een takke end rijden zeg, pfffff.....

Ik heb er ook al weer een hele dag opzitten. Zoonlief moest voetballen om 10 uur. en ja.... ze hebben hun eerste overwinning binnen. Helemaal super. 2-3 gewonnen, hij heeft 1x gescoord, dus helemaal leuk voor hem. Daarna meteen doorgereden naar hoorn, er was een vriend van me mee, omdat die mee naar het voetbal ging en ik geen zin had om heen en weer te rijden. Die is dus meegeweest zoonlief wegbrengen, daarna naar amsterdam waar we heerlijk in het zonnetje op een terras hebben gezeten tot de wedstrijd begon.

En straks heb ik een date.... hahaha met die leuke jongen die toen nog in het buitenland zat. Hij was ook bij ajax en wilde eigenlijk vanavond wel de stad in. Hij smsde net of ik om 11 uur in die kroeg hier kon zijn, want hij was samen met een vriend met openbaar vervoer. Ik ga zo dus nog even gezelligf wat drinken met deze jongens en daarna zien we wel verder.

Zoonlief wordt morgenavond teruggebracht, dus morgen heerlijk uitslapen en een dagje voor me zelf.

Daan, wat een superleuk iets!! Kheb de foto's gezien, echt heel leuk!! Denk je dat je ooit nog echt....??/

Echt leuke vent ook,je A.! Schatje, lijkt me zo... Heb je genoten van deze dag??

Aha Dolphine, de gast die op vakantie was!! Heel veel plezier vanavond! En wie weet zeg....haha!

Fijn dat je mannetje gewonnen heeft! En het was heerlijk weer he!

Gelukkig dus toch nog mooi weer geworden, phoe! Was echt heel lekker bij het veld. Jammer genoeg wel verloren, dus het zit er echt niet meer in voor ze dit jaar.. Lekkere coachje was weer jammie..helaas niet veel met hem kunnen kletsen, tja, je bent coach of niet he..hihi.

Khad um wel via windows live uitgenodigd om vrienden te worden en hij heeft geaccepteerd, dus heb hem nu ook in mijn msn. Nou ja, niet nu, hij is niet online, maar wie weet ooit...

hallo, hallo,

Gezellige avond gehad gisteren. lekker met een groepje de kroeg in geweest en daarna nog wezen dansen. Met S was het ook leuk. maar het blijft wel een beetje lastig. Hij wil wel, maar aan de andere kant ook weer niet helemaal. Hij heeft net een relatie van 7 jaar achter de rug. Dus ik snap het ook wel weer dat hij er even niet op zit te wachten. Nou ja we zien wel, we gaan af en toe lekker samen stappen, ik zie hem af en toe bij ajax en ja we zoenen ook wel. En als de tijd er ooit wel rijp voor is wordt het misschien meer en anders maar niet. Haha lekker vaag allemaal weer he.

Haha heel goed scarlet dat je hem op MSN hebt. Misschien kom je zo nog eens tot een leuk gesprek.

Verder weinig bijzonders te melden hier. Ben een beetje lui van de zondag aan het genieten. Ook wel fijn dat je niks meer hoeft verder, dat is een lekker gevoel.

Zooo, de kop is er weer af.

Straks weer boodschappen doen..haha, mijn leven is toch zooooo spannend....

Jullie hebben het in elk geval leuk Dolphine en da's belangrijk.

Toch wel erg lekker hoor, als je er zo nuchter in kunt staan zoals jij nu! Ik kan me ook voorstellen dat ie er niet op zit te wachten om zich nu gelijk weer 'te binden", maar ach..als het gevoel er zit gebeurt dat vanzelf wel tzt.

Vooralsnog gewoon lekker genieten!

Gisteren hier ook een relax dagje, behalve dan de was en de strijk natuurlijk, haha.

En verder gewoon echt he-le-maal niks te melden.

Boring.....

Woehaha scarlet, vind je je leven echt zo saai? Dan zou ik zeggen doe er wat aan meid. daar heb je echt geen kerel voor nodig hoor om je leven wat spannender te maken.

S belde me gisterenmiddag nog even toen hij klaar was met voetballen. Hij wilde weten of ik lekker geslapen had. Dat vond ik wel weer erg cute....... haha. Had ik ook niet verwacht van hem.

Werd vandaag op de BSO aangesproken dat zoonlief met cracker eten altijd zo druk was. ja da's om half 5 en dan is zijn medicatie net uitgewerkt, dus is voor hem niet echt een gunstig tijdstip om stil te zitten. Hij heeft dan toch wat last van rebount effecten, maar ja om die tijd nog een pil is geen optie, dan krijg ik hem zijn bed niet in. Dat snapte zij gelukkig ook wel, dus ze zou kijken wat te doen. Ik zou zeggen doe die cracker een half uurtje later en laat hem eerst even uitrazen, maar dat zal wel te simpel gedacht zijn.

En ook hier moesten gewoon boodschappen gedaan worden hoor scarlet, gaat gewoon door.
Hay lieverds!!!

we hebben een superdag gehad de boel lekker gefopt en ik ga het jullie allemaal even persoonlijk vertellen door phone...

Wat jullie wel even moeten weten waarom Theetje hier even niet is...die arme schat is thuis na een vreselijk incident op haar werk...kan hier niet over uitwijden...

ze heeft het heel moeilijk en heeft veel pijn...bel haar even ajb...ze kan het wel gebruiken...

als jullie horen hoe-wat..begrijpen jullie dat ik hier niet opt forum kan over spreken...

Dikke kus!!!

Hay lieve Daan! Ja, je hebt ons lekker gefopt!! Al kon ik me haast niet voorstellen dat je voor het echie...alhoewel...zo verliefd als julllie zijn..je weet maar nooit natuurlijk!!

Ik had Theetje vd week al gesproken en weet hoe of wat...

Hoop echt dat ze het kan handelen allemaal.

Ach nee Dolphine, zo bedoel ik het niet hoor, dat ik vent nodig heb om mijn leven wat spannender te maken. Er gebeurd momenteel gewoon weinig, was natuurlijk ook wel een beetje verwend door de laatste tijd zoveel de hort op te zijn. Maar moet wel zeggen dat me dat beviel, kmoet denk ik gewoon wat vaker op stap! En die oplossing die voorstelt voor de BSO lijkt mij ook vrij simpel ja..maar misschien kan dat niet ivm andere kids ofzo? Geen idee eigenlijk..en wat lief dan toch, dat ie even belde..hihi, vooral als je het niet verwacht.

haaaaaaaaaaai ladies,

als eerste een dikke knuf voor jou theetje. weet niet wat er gebeurd is, maar het is duidelijk dat het erg heftig was. vind het rot voor je. hou je taai wijffie!!

verder alle meiden wel een goed weekend gehad he volgens mij. especially jij natuurlijk daantjuh. mega leuke fotoos joh. echt net echie. als wist ik natuurlijk al dat dat niet zo was.

dolphine, inderdaad dat moet toch vrij simpel te regelen zijn op de bso als ze een beetje meewerken? hoop het voor jullie!

ik heb geen idee hoe het met S zit omdat ik natuurlijk tijd niet geforummed heb. maar jullie hebben in elk geval plezier zo nu en dan begrijp ik. en je weet maar nooit natuurlijk, ooit..

al denk ik zeker dat jij het zo zonder kerel ook goed naar de zin hebt.

snap het wel scar, dat je nu even in een soort gat gevallen bent en het ineens allemaal zo saai lijkt. maar net wat je zegt, misschien wat vaker zelf of met een vriendin dingen gaan doen die je leuk vind. en wie weet wat je dan nog ooit tegenkomt haha. al zal je daar nu even weinig behoefte aan hebben.

dat ie niets meer heeft laten horen, zucht. ik kan dat echt niet begrijpen hoor. en dat zullen we ook wel nooit als hij echt nooit meer iets laat horen.

hier ook een heel leuk weekend gehad. heerlijk weer paps en mams te zien. en de verjaardag van zoonlief was ook erg gezellie. en hij heeft een hoop geld "binnengehaald" dus hij was helemaal happy ook. hij is aan het sparen voor een nieuwe versterker voor zijn bas namelijk.

wat n butweer trouwens zeg vandaag, getverderrie, zoonlief moet zo naar school, dus die mag weer door de zeikregen. jij ook zeker weer scar? dan ben ik toch maar blij met dat oude autootje dat ik heb, ook al valt ie van ellende haast uit mekaar hahaha.

iedereen een fijne middag. ik ben vrij. ga heerlijk onder mijn zonnebankie zometeen. even relaxxxxxxxxxxx.

Getverderrie zeg....Wat een natte boel vandaag!

Zeiknat geregend net natuurlijk, vanmorgen ook. Hoeraaa...

Tot nu geen afmelding voor honkbaltraining, oh boy, zal mijn knul niet leuk vinden, hihi. Toch al de pest in, denk ik, na zijn megalange dag.

Ja, dat is het Lucky, een soort van gat waarin ik gevallen ben.

Ineens geen leuke uitjes meer (maar dat ligt idd óók aan mezelf), niet meer die spanning van hem binnenkort gaan zien, je kunnen verheugen op leuke/lieve./sexy telefoontjes, dat soort dingetjes. Ach, zal ook weer wennen, toch??

Ik moet eerlijk bekennen dat gisteren, toen ik uit het raam keek hier, ik ineens iemand uit de bus zag stappen die zo vanuit de verte wel iets van M. weg had. Sporttas bij zich. En ik dacht o jee...het zal hem toch niet zijn??? En guess what..ik vond het helemaal niet leuk. Ik had helemaal geen zin in hem en zijn problemen. Nou, dat moet toch een goed teken zijn, of niet?? De opluchting was dan ook groot toen het hem niet bleek te zijn, hahaha.

Dus ik denk echt dat ik het ergste wel gehad heb hoor.

Fijn he, dat je ouders weer terug zijn. En je zoon dus lekker verwend voor zijn verjaardag, ja, da's een groot en duur ding wat ie wil, fijn dat hij zoveel geld heeft gekregen.

Nou, ik ben blij dat ik de deur niet meer uit hoef zeg...

Het blijft maar gieten hier....

Hello ladies,

Pff wat een dag vandaag zeg. ten eerste werkte het weer natuurlijk helemaal niet mee, maar daardoor was het ook mega druk op de weg. Ik heb er wel een uur over gedaan om thuis te komen. heb zoonlief maar met fiets en al met de auto opgehaald bij de sport BSO, want als ik eerst nog mijn fiets moest halen thuis werd het helemaal zo laat. Ik was nu pas tegen zessen bij de sport BSO. Had natuurlijk niks aan boodschappen in huis, dus we hebben uiteindelijk maar friet gehaald en meegenomen naar huis.

Jochie kon ook vrijwel meteen naar bed na het eten. Nee da's niks zo laat thuis hoor.

En scarlet, moest je knul nog trainen in de regen? Bah niks aan he, al vind die van mij het nooit zo erg eerlijk gezegd. Ik hoop wel dat je een beetje snel weer uit dat gat krabbelt, en lekker leuke dingen gaat ondernemen met vriendinnen en zo.

Nou lucky, jouw zoon weer lekker verwend zeg met zijn verjaardag, super hoor. En je paps en mams weer lekker thuis, altijd fijn na zo'n lange tijd.

Diaantje jou gisteren gezellig aan de phone gehad. was ff gezellig hoor. en je hebt de boel weer heerlijk gefopt, hylarisch gewoon!

Lieve thee, ik hoop dat jij een beetje opknapt lieverd. Wat een klap ou het voor je geweest zijn. Ik hoop echt dat ze maatrgelen gaan nemen nu.

Ik ben blij dat ik vanavond helemaal niks meer moet zeg. ben het echt helemaal zat. Zoonlief vannacht voor het eerst weer 2x wakker om 3 en om 4 uur, dus dat was ff bikkelen voor me. Kan daar slecht tegen, die onderbroken nachten.

maar goed.... zaterdag hebben we een middagje bios in het verschiet. Dat heeft hij verdient met zo lang droog zijn! En hij mag een vriendje meenemen, dus wordt best gezellig.

Goeiemiddag

Godzijdank is het droog vandaag zeg..Net boodschappen gedaan, kheb de buit weer binnen (voor een paar dagen dan...)

Moest wachten op de woningbouw, die kwamen ihkv servicecontract, heb nu een mooie nieuwe kraan, hoera! Verder was er eigenlijk niks mis, nou ja, hier en daar wat deurklinken aangeschroeft en geolied enzo...

He jammer Dolphine, dat je mannetje toch 2x wakker was. Ja, dan ben je niet lekker uitgerust als dan je wekkertje weer gaat. Hopelijk vannacht beter! Wat leuk, als beloning naar de bios! Mijn knul hoefde niet te trainen, alleen wel jammer dat ze dat pas wisten toen ze bij de club kwamen..lekkere coachje was nl te laat thuis geweest van zijn werk om nog te kunnen mailen, dus hij stond bij de club om iedereen weer weg te sturen, haha, niet handig!

Ik ga zo toch maar even een wasje ophangen buiten, alhoewel het wel heel hard waait..veel knijpers gebruiken dan maar!

hmmm, scarlet, dapper hoor de was buiten. Het waait hier ook giga hard nu en het trekt helemaal dicht, dus ik denk dat we het niet droog gaan houden. Mijn knul moet straks wel trainen... Nou ja is kunstgras, dus op zich geen probleem. Alleen voor moeders beetje jammer, kijken in de regen.

Ik heb gisterenavond nog sms contact gehad met S. Da's wel weer lief van hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven