Single, we kletsen hier verder (deel 2)

zaterdag 9 mei 2020 om 11:19
Ja vond ik ook jammer en zag het ook niet aankomen. Hij leek enorm enthousiast en we belden 2 uur. Kennelijk waren er toch dingen die hij niet voor zich zag. Kan en mag.
De heren daar zijn erg kritisch maar dat zal voor vrouwen ook gelden. Alles moet helemaal kloppen.
Hij was wel erg attent en oprecht. Dus een nette afronding.
De heren daar zijn erg kritisch maar dat zal voor vrouwen ook gelden. Alles moet helemaal kloppen.
Hij was wel erg attent en oprecht. Dus een nette afronding.

zaterdag 9 mei 2020 om 11:25
Dat is ook mijn tactiek nu. Ik wil deze keer niet afhaken na een paar weken.Attraverso schreef: ↑09-05-2020 11:10Zie je wel dat het snel kan kerensucces!
Ik ben op Parship ook niet zelf actief, ik kijk welke mannen op me afkomen.
Ik ken mezelf: na tegenvallers denk ik laat maar. Nu dus even doorzetten en maar zien.
Jij bent lekker op dreef met je wandeldates, leuk

zaterdag 9 mei 2020 om 11:26
@RedRose goed idee van die videobel date!
@Julus
Snap dat het weer even slikken is zo'n afwijzing. Maar wat ik ook ergens had gelezen; als je wordt afgewezen omdat het niet klikt, dan heb jij hem eigenlijk ook afgewezen
want door jezelf te zijn paste het niet, maar dat is juist goed! ik hoop dat ik het zo goed verwoord dat je het snapt haha
idd daten is bedoeld om mensen te leren kennen en als de stukjes niet passen dan verder te gaan totdat we iemand tegenkomen die precies past
@Shiverrr
misschien komt hij zelf wel met een date idee! wat ik vaker vraag als hint 'wanneer ben je weer in de buurt?'
en FWB wilde hij niet omdat het bij hem alles of niets is, dat is eigenlijk ook best wel lief
we hadden 5 dates gehad in korte tijd
@Julus
Snap dat het weer even slikken is zo'n afwijzing. Maar wat ik ook ergens had gelezen; als je wordt afgewezen omdat het niet klikt, dan heb jij hem eigenlijk ook afgewezen
want door jezelf te zijn paste het niet, maar dat is juist goed! ik hoop dat ik het zo goed verwoord dat je het snapt haha
idd daten is bedoeld om mensen te leren kennen en als de stukjes niet passen dan verder te gaan totdat we iemand tegenkomen die precies past

@Shiverrr
misschien komt hij zelf wel met een date idee! wat ik vaker vraag als hint 'wanneer ben je weer in de buurt?'
en FWB wilde hij niet omdat het bij hem alles of niets is, dat is eigenlijk ook best wel lief

zaterdag 9 mei 2020 om 11:27
zaterdag 9 mei 2020 om 11:29
Oh ja ik wil ook graag, maar op het moment dat iemand alles wat ik zeg/doe/vind geweldig vindt staat dat me een beetje tegen. Maar we gaan het zien!Attraverso schreef: ↑09-05-2020 11:08Ik ben daar van teruggekomen. Ik date geen vage types meer, mijn date van straks ‘wil ook heel graag’, is heel nerveus voor straks, heeft met zijn dochter overlegd wat hij moet aantrekken... het is trouwens zijn eerste online date. Heel lief vind ik dat. Ik ga enkel nog voor mannen die graag willen, ik wil ook graag. Niet per sé dat deze man hem wordt maar ik wil graag een lief. Niets om me voor te schamen.

zaterdag 9 mei 2020 om 11:39
Kan ik me helemaal in vinden want inderdaad: als je jezelf bent en het past niet, dan is het beter dat het nu stopt.Rnacie schreef: ↑09-05-2020 11:26@RedRose goed idee van die videobel date!
@Julus
@Shiverrr

zaterdag 9 mei 2020 om 11:40
Leuk!Rnacie schreef: ↑09-05-2020 11:27Trouwens ik vind dit topic echt superfijn!!!!!
In hetzelfde schuitje en ook anoniem je verhaal kunnen doen
Als ik met vriendinnen mijn date perikelen bespreek voel ik me soms ook te veel als zij al lang een vaste relatie hebben
Heb maandag trouwens een hardloopdate met een andere jongen![]()

zaterdag 9 mei 2020 om 11:43
Bij deze match was het zo dat er heel veel herkenning was. Ook overeenkomsten in dingen die we hadden meegemaakt. Ik bedacht me nog dat hij misschien wel dacht dat ik hem naar de mond praatte. En hij kon denken dat dit wel erg toevallig was. Maar het was de waarheid. Als iemand van pasta houdt en ik ook, en zo nog met veel meer dingen..kan er ook niks aan doen dat dat zo is.RedRoseThorn schreef: ↑09-05-2020 11:29Oh ja ik wil ook graag, maar op het moment dat iemand alles wat ik zeg/doe/vind geweldig vindt staat dat me een beetje tegen. Maar we gaan het zien!
zaterdag 9 mei 2020 om 12:06
Ja, juist dit!
Ik ben ook in gesprek met een vage man, die ik in bepaalde opzichten interessant vind maar soms reageert hij midden in een gesprek niet meer, zonder waarschuwing, het blijft allemaal een beetje oppervlakkig... vaag. Soms denk ik ‘ik laat dit gewoon uitdoven want hij heeft niet genoeg interesse’ en dan stuurt hij toch weer een bericht. Nee, daar verspil ik geen date aan al vind ikzelf de knapste van mijn huidige contacten.
zaterdag 9 mei 2020 om 12:14
@Jules: Ene kant wel fijn misschien dat beide partijen wat kieskeuriger zijn? Want als je dan uiteindelijk iemand vindt, dan heb je misschien meer kans dat het gaat werken?
Je kan toch ook moeilijk zeggen dat je iets niet vindt om maar niet te veel herkenning te hebben. En ene kant is herkenning hebben toch ook niet verkeerd. Het ligt er vaak ook maar net aan hoe iemand het brengt denk ik.
@Rnacie: Nja hij komt hier nooit in de buurt eigenlijk. Ook wel logisch als je ziet waar ik woon. Ik kom wel regelmatig in de buurt waar hij woont. Al is dat nu door corona ook wat minder natuurlijk.
@Attraverso: Ja lijkt me lastig dan wat je moet doen. Vooral als je hem ook de knapste vindt van je contacten en dat hij dan wel weer appt als je net denkt om het te laten uitdoven. Zit er een date aan te komen of dat niet?
Je kan toch ook moeilijk zeggen dat je iets niet vindt om maar niet te veel herkenning te hebben. En ene kant is herkenning hebben toch ook niet verkeerd. Het ligt er vaak ook maar net aan hoe iemand het brengt denk ik.
@Rnacie: Nja hij komt hier nooit in de buurt eigenlijk. Ook wel logisch als je ziet waar ik woon. Ik kom wel regelmatig in de buurt waar hij woont. Al is dat nu door corona ook wat minder natuurlijk.
@Attraverso: Ja lijkt me lastig dan wat je moet doen. Vooral als je hem ook de knapste vindt van je contacten en dat hij dan wel weer appt als je net denkt om het te laten uitdoven. Zit er een date aan te komen of dat niet?
shiverrr wijzigde dit bericht op 09-05-2020 16:01
37.20% gewijzigd

zaterdag 9 mei 2020 om 12:31
dit niet quoten alsjeblieft
pfff trouwens weet niet wat er met me is, maar ik heb opeens een gevoel van eenzaamheid en ben nu flink bezig op tinder
praat met meer dan 10 tegelijk..
natuurlijk ga ik niet met ze allemaal afspreken, maar op de een of andere manier heb ik die bevestiging nodig vandaag
ga gelukkig vanmiddag paar uur fietsen met een vriendin waar ik mijn liefdesleven nooit mee deel, dus dan kan ik even 'afkoelen'
pfff trouwens weet niet wat er met me is, maar ik heb opeens een gevoel van eenzaamheid en ben nu flink bezig op tinder
praat met meer dan 10 tegelijk..
natuurlijk ga ik niet met ze allemaal afspreken, maar op de een of andere manier heb ik die bevestiging nodig vandaag
ga gelukkig vanmiddag paar uur fietsen met een vriendin waar ik mijn liefdesleven nooit mee deel, dus dan kan ik even 'afkoelen'
zaterdag 9 mei 2020 om 12:50
@Rnacie: Ja als ik erover nadenk dan weet ik het ook. Alleen toch blijft het in mn hoofd zitten. Heel irritant is het. Ik word ook serieus moe van mezelf haha.
Dan praat je er wel met veel tegelijk! Vind je dat niet lastig? Om dingen niet door elkaar te halen enzo? Maar als je het nu even nodig hebt is dat toch ook oke? En al zou je wel met 10 daten, dan is het nog jouw keuze. Maar hopelijk helpt het fietsen je even je gedachten te verzetten. Veel plezier!
Dan praat je er wel met veel tegelijk! Vind je dat niet lastig? Om dingen niet door elkaar te halen enzo? Maar als je het nu even nodig hebt is dat toch ook oke? En al zou je wel met 10 daten, dan is het nog jouw keuze. Maar hopelijk helpt het fietsen je even je gedachten te verzetten. Veel plezier!
zaterdag 9 mei 2020 om 17:01
Van mijn kant zeker niet, dan zal het contact een flinke wending moeten krijgen. Door elke dag een paar appjes te sturen krijg je mij niet warm.
Mijn date zit er op, gezellige, aangename namiddag gehad maar of er meer in zit... Een beetje hetzelfde als vorige date, vind hem (nog) niet aantrekkelijk. Maar hij heeft zeker punten gescoord. We zien elkaar gauw terug.
zaterdag 9 mei 2020 om 17:04

zaterdag 9 mei 2020 om 17:27
je zegt dat je hem niet aantrekkelijk vind, maar je vindt hem toch niet lelijk?Attraverso schreef: ↑09-05-2020 17:01Van mijn kant zeker niet, dan zal het contact een flinke wending moeten krijgen. Door elke dag een paar appjes te sturen krijg je mij niet warm.
Mijn date zit er op, gezellige, aangename namiddag gehad maar of er meer in zit... Een beetje hetzelfde als vorige date, vind hem (nog) niet aantrekkelijk. Maar hij heeft zeker punten gescoord. We zien elkaar gauw terug.
een vriendin van me heeft een keer lang gedate met een jongen die ze ook niet aantrekkelijk vond maar die wel echt super aardig is, en toen na een maand sloeg de vonk over

zaterdag 9 mei 2020 om 17:31
Ik weet het, daarom kap ik het daten niet meteen af

zaterdag 9 mei 2020 om 17:33
haha slim!!
en vind het fijn dat je het ook een beetje herkent van die eenzaamheid en de bijhorende acties
fietsen met een vriendin en alleen maar praten over andere zaken in het leven gaf me echt de nodige afleiding! voel meer fris in het hoofd

zaterdag 9 mei 2020 om 18:28
Niet denk ik, is me al de hele tijd aan het berichten sturen en gaat helemaal los, van 'familie ontmoeten' tot schuine mannenmoppen die aan een toog onder vrienden mss wel kunnen maar die je echt niet naar een date stuurt...

zaterdag 9 mei 2020 om 18:31
Ik heb het heel simpel opgelost door alleen nog maar op date te gaan als ik heel erg enthousiast ben, op alle vlakken. Die net-niet dates wil ik niet meer. Tuurlijk kan het alsnog tegenvallen maar ik ging voorheen ook als ik niet helemaal overtuigd was. Maar dat werkt nooit.
Gevolg is dan wel dat ik 1-2 dates per jaar heb.
Gevolg is dan wel dat ik 1-2 dates per jaar heb.