Single, we kletsen hier verder (deel 2)

28-04-2020 17:22 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het vorige topic van Qiyara (we missen haar!), is hier deel 2! Laten we gezellig en respectvol verder kletsen over het single zijn en alle wat daarmee te maken heeft :-)
Mooie berichten inderdaad. Moet zeggen dat dit weer, zon, roseetjes mij ook wel in een flirtige bui brengen 😇 Kan ik rustig even inkomen!

Nog geen huis hier. Bij jou viv?

Wel leuke dates lees ik. Spannend!
noumoe2019 schreef:
23-06-2020 18:19
En over daten; ik heb as donderdag een blind date. Een kennis van een vriendin, ze roept al jaren dat we de perfecte match zijn en heeft hem gevraagd nadat ik zei dat ik weer van plan was “rond te gaan kijken”.

Voor alles een eerste keer toch? Heb wel foto’s gezien en we hebben voorzichtig een paar appjes uitgewisseld, tot nu toe heel erg leuk. We’ll see
Dat klinkt veelbelovend!
Oh het topic gaat hard, ik kan het niet bijhouden.

@Julus, wat jammer dat hij het zo heeft laten liggen. Snap helemaal dat je geen behoefte meer hebt aan het bellen, het lost toch niks op. Wel sterk van je, eens met iemand die hier al zij dat de nieuwsgierigheid het zou laten winnen.

@Attra, ik voel me goed, nog steeds fijn om met het samen te zijn. En wat leuk dat hij je zijn vriendin noemde! Voelt dat voor jou ook zo?

@Vivi, leuk, weer een date! Is er al een vervolgdate gepland?

@Mazikeen, geniet van de verliefdheid! Hoe kennen jullie elkaar?
@Shiverr, geeft niets. Ja ik hoop het ook. Hoe is het bij jou? Nog steeds contact met die match?
Flaffy, mijn eigenwaarde won het van de nieuwsgierigheid. En ik laat mij niet on- hold zetten zodat een man kan bedenken of ik wel leuk genoeg ben. Dan beslis ik.

Hoe gaat het met jouw lover? Oh ik lees net je antwoord aan Attra. Goed dus, mooi!
Noumoe dat is spannend! Ben benieuwd. Naar het schijnt is viavia een heel succesvolle manier om iemand te leren kennen.
Flaffy schreef:
23-06-2020 22:01

@Attra, ik voel me goed, nog steeds fijn om met het samen te zijn. En wat leuk dat hij je zijn vriendin noemde! Voelt dat voor jou ook zo?
Leuk dat jullie de draad weer gewoon kunnen oppikken. Het is wel een beetje spannend afwachten hoe hij gaat reageren bij het volgende obstakel. Hopelijk heeft hij uit de vorige ervaring iets geleerd.
Ja, voor mij voelt het ook zo, we voelen als een koppel.
attraverso wijzigde dit bericht op 08-07-2020 10:34
18.45% gewijzigd
Wat ook kan is dat het bij jullie inmiddels zo goed zit, dat zij naar de achtergrond verschuift. Dat zou ik logisch vinden. Jij wordt steeds belangrijker. En jullie praten er over en kennelijk doet hij daar iets mee. Positief!!
Mijn ex date houdt zich nog steeds stil. Verder geen nieuwe contacten. Het is veel te warm ook daarvoor :-D
Fijn Attra! Dat geeft vertrouwen :)
Mikiniki schreef:
23-06-2020 20:26
Mooie berichten inderdaad. Moet zeggen dat dit weer, zon, roseetjes mij ook wel in een flirtige bui brengen 😇 Kan ik rustig even inkomen!

Nog geen huis hier. Bij jou viv?

Wel leuke dates lees ik. Spannend!
Helaas vandaag weer te horen gekregen dat m’n bod niet is geaccepteerd, weer 20k erboven geboden maar wederom niet genoeg.. Weer even een domper, was echt weer enthousiast over het huis ☹️ Maar nu vond de makelaar het ook weer bizar hoe het is gegaan..
Attraverso schreef:
24-06-2020 10:24
Noumoe dat is spannend! Ben benieuwd. Naar het schijnt is viavia een heel succesvolle manier om iemand te leren kennen.

Leuk dat jullie de draad weer gewoon kunnen oppikken. Het is wel een beetje spannend afwachten hoe hij gaat reageren bij het volgende obstakel. Hopelijk heeft hij uit de vorige ervaring iets geleerd.
Ja, voor mij voelt het ook zo, we voelen als een koppel.
En ik vind het heel raar maar sinds ik mijn issue hier plaatste hebben we lang gebeld en elkaar gezien en vriendin is niet ter sprake gekomen. Waardoor ik me veel meer ontspannen voelde. Anders kwam ze meerdere keren aan bod, heel raar, alsof hij hier meeleest o_o
Het is inderdaad wel spannend, maar ik hoop dat het goed komt. Hij maakt zich sowieso snel druk om dingen, ik kan dat ook wel maar hij doet dat nog meer.

Wat fijn dat jij dat ook zo voelt! Heel leuk! Haha, dat zou je dan bijna denken hè. Eens met wat Julus zegt, door zijn gevoelens voor jou vergeet hij haar.
Vivi3338 schreef:
24-06-2020 14:55
Helaas vandaag weer te horen gekregen dat m’n bod niet is geaccepteerd, weer 20k erboven geboden maar wederom niet genoeg.. Weer even een domper, was echt weer enthousiast over het huis ☹️ Maar nu vond de makelaar het ook weer bizar hoe het is gegaan..
20k? Jemig dat zijn wel bedragen zeg. Het lijkt me verschrikkelijk om je droompaleisje steeds aan je neus voorbij te moeten laten gaan. Vertrouwen niet verliezen, het gaat gebeuren🙏🏼
Precies. Er gaat iets komen waar je heel blij mee gaat zijn! Dat je denkt: goddank werd het niks met die vorige. Nu even balen, maar komt goed.
Eigenlijk is het net als daten dus
Vivi3338 schreef:
24-06-2020 14:55
Ja in deze tijden is het echt degene die het idiootst biedt het krijgt. Ieder enigszins verstandig mens lijkt achter het net te vissen. Kennelijk wil men nu massaal nog snel een hypotheek met een lage lange termijn rente afsluiten, uit angst voor rentestijgingen. Maakt niet uit wat ze voor het huis betalen, als ze die hypotheek maak kunnen afsluiten. Maar ergens valt het me ook tegen van je makelaar dat die er dus ook steeds naast zit. Bieden om te winnen is wat anders dan bieden in de hoop op een koopje, dat moet hij of zij begrijpen. Vaak worden populaire huizen ook expres relatief goedkoop aangeboden om kunstmatig een schijnbaar enorme hoop interesse te creëren waarbij mensen als een idioot gaan bieden.
noumoe2019 schreef:
24-06-2020 17:04
Mijn gedachte 😂

@attra: fijn dat het zo goed loopt. En dus nu echt zijn vriendin.
Misschien leest ie mee, al lijkt julus haar redenatie ook vrij logisch ;)
noumoe2019 schreef:
24-06-2020 17:04
Nou inderdaad ja haha. Elke keer heb je verwachtingen, hoop je op iets en uiteindelijk teleurstelling. Ik zie wel grote overeenkomsten 😂

Met date nog leuk contact, nog geen 2e date afgesproken maar hij neemt wel initiatief. Moest vandaag naar kantoor voor eerst en reageerde niet, maar dan wel een aardig appje of het allemaal lukt etc vandaag. Kan ik wel waarderen, heb verder ook geen contact met andere jongens. Even dit aankijken 😁
Leuk contact is goed, dan volgt die tweede date vanzelf. Zou toch wat zijn als je straks een leuke man en dito huis zou hebben :)

Het gebeurt he? Dan komen alle goede dingen ineens samen.

Ik stond er nog eens bij stil hoe ongelooflijk veel positieve dingen er al zijn gebeurd sinds begin dit jaar. En het jaar is pas op de helft. En dat geldt vast voor iedereen hier. Dat kunnen kleine of grote dingen zijn, alles telt.
Julus schreef:
24-06-2020 22:21
Leuk contact is goed, dan volgt die tweede date vanzelf. Zou toch wat zijn als je straks een leuke man en dito huis zou hebben :)

Het gebeurt he? Dan komen alle goede dingen ineens samen.

Ik stond er nog eens bij stil hoe ongelooflijk veel positieve dingen er al zijn gebeurd sinds begin dit jaar. En het jaar is pas op de helft. En dat geldt vast voor iedereen hier. Dat kunnen kleine of grote dingen zijn, alles telt.
Heb je zeker gelijk in! Zou mooi zijn om wat extra handjes te hebben voor de verhuizing hahah.

Maar wat je zegt, als ik nadenk over afgelopen maanden kunnen we best trots zijn met z’n allen! Voor mezelf ook, dacht er laatst nog aan dat ik best blij ben hoe ik na de teleurstellingen elke keer heb doorgepakt en nog geniet van de kleine dingen. Zie m’n vriendinnen regelmatig, ben betrokken en ga gezellig ‘met mezelf op pad’. Het is allemaal zo slecht nog niet 😇
Nou zo snel kan het ook weer gaan, ik heb een huis gekocht! Gisteravond nog als laatste ergens een bezichtiging gehad, klik met de makelaar en gelijk een bod uitgebracht. Net een belletje dat de verkoper een goed gevoel bij mij had en het heeft geaccepteerd!

Heel bizar allemaal, de kijkers die nog gepland stonden zijn afgezegd en koopakte wordt gemaakt. Mijn eerste ervaring met kopen, dus nog best spannend. Toch een jaren ‘30 appartement geworden, maar netjes onderhouden en moet alleen cosmetisch wat aan gebeuren. Heel gek, 1 september krijg ik de sleutel 😊😊

Ook wel een gevoel dat ik m’n huidige appartement best ga missen, dat is nieuwbouw en loopafstand van winkels. Nu ineens naar grote stad, maar geeft ook weer veel energie! Ik voelde me altijd een stuk ouder door alle bejaarden in mijn gebouw, nu de wijde wereld in haha.
Te gek Vivi! Nieuw tijdperk breekt aan. Van harte gefeliciteerd met je aankoop en ik hoop dat je er vele gelukkige jaren mag doorbrengen. Goede flow! Wie weet zet zich dat ook voort in de liefde.
Super gegunt!
En te gek dat wijde wereld gevoel!
Zelf ben ik uit een klein dorp ver van alles verhuist naar de stad op m'n 24ste. Nooit spijt gehad en m'n leven kreeg zoveel meer kleur. Wat fijn voor je!
Wat fijn Vivi!! Leuk zeg, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd vivi!
Gefeliciteerd Vivi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven