Single, we kletsen hier verder (deel 2)

28-04-2020 17:22 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het vorige topic van Qiyara (we missen haar!), is hier deel 2! Laten we gezellig en respectvol verder kletsen over het single zijn en alle wat daarmee te maken heeft :-)
Inmiddels ook vele quizjes beantwoord. Sommigen hebben enorm veel humor en zijn relaxt. Kijken of er iemand reageert. Blij dat ik dit ontdekt heb, leuker dan die standaard chats en filtert prima.
Ha, Julus heeft Paiq ontdekt :) Leuk he? ook fijn dat je geazichtsfoto's een score krijgen vanuit het fototoernooi..zo leer je precies welke foto's het meeste aanspreken.

Ik ben van alle dating apps af op het moment, zit tot over mijn oren in de verbouwing van mijn huis..moet er over 4 weken in wonen en dat wordt nog best spannend..ik denk niet dat ik helemaal klaar ben dan.

Mis we de dating apps soms wel een beetje
Julus schreef:
04-07-2020 15:51
Inmiddels ook vele quizjes beantwoord. Sommigen hebben enorm veel humor en zijn relaxt. Kijken of er iemand reageert. Blij dat ik dit ontdekt heb, leuker dan die standaard chats en filtert prima.
Ik vind er wel minder knappe mannen op zitten. Maar ik denk wel dat je er meer kan uithalen dan van tinder of happn en dat de mannen wat respectvoller zijn. Want dat laatste vind ik toch ver te zoeken de laatste tijd. Ervaren jullie dat ook zo? Dat de 1e zin erop neer komt met de vraag of je seks wil of dat ze nog net hoi alles goed kunnen vragen en als derde zin of je komt "chillen" of dat je iets voor de "fun" zoekt. Of gewoon de begroeting met jou wil ik ondeugende dingen doen oid.
tomcat schreef:
04-07-2020 17:16
Ha, Julus heeft Paiq ontdekt :) Leuk he? ook fijn dat je geazichtsfoto's een score krijgen vanuit het fototoernooi..zo leer je precies welke foto's het meeste aanspreken.

Ik ben van alle dating apps af op het moment, zit tot over mijn oren in de verbouwing van mijn huis..moet er over 4 weken in wonen en dat wordt nog best spannend..ik denk niet dat ik helemaal klaar ben dan.

Mis we de dating apps soms wel een beetje
Ja erg leuk. Heb je een nieuw huis gekocht waar nog veel aan moet gebeuren? Pittig zo te horen, maar dan krijg je ook wat.
Shiverrr schreef:
04-07-2020 19:10
Ik vind er wel minder knappe mannen op zitten. Maar ik denk wel dat je er meer kan uithalen dan van tinder of happn en dat de mannen wat respectvoller zijn. Want dat laatste vind ik toch ver te zoeken de laatste tijd. Ervaren jullie dat ook zo? Dat de 1e zin erop neer komt met de vraag of je seks wil of dat ze nog net hoi alles goed kunnen vragen en als derde zin of je komt "chillen" of dat je iets voor de "fun" zoekt. Of gewoon de begroeting met jou wil ik ondeugende dingen doen oid.
Ja ik heb de leukste mannen via Paiq leren kennen. Allemaal leuke mannen met wie ik serieus op date ben gegaan. Vaak is het niveau ook hoger, gemiddeld. Maar natuurlijk kun je net zo goed een hork treffen.

De quiz heeft wat losgemaakt zeg: ik heb super veel reacties en met eentje ging ik chatten. Toen een paar uur gebeld en morgen een date. Hij komt naar mijn hometown. En dan heb ik dus nog een lijst aan mannen die ik nog niet gesproken heb😀
Wow Julus, je zit in een lift ineens! Maar wel erg leuk, handig ook dat hij naar jou toekomt. Wel een storm om te trotseren haha. Hopelijk heb je het in ieder geval weer gezellig, wellicht een kleine knetter 😁

@Snow, niet gek om je zo te voelen hoor. Ik denk ook altijd vaak bij daten; ‘welke lijken gaan er uit de kast vallen’? Het is goed om je onderbuikgevoel te volgen, maar omdat jullie nog niet hebben afgesproken kan het ook zenuwen/onzekerheid zijn over de situatie. Gelukkig weet je morgen meer!

@Mikiniki, hoe is het met jou? Hopelijk gaat alles goed met de huizenjacht en wellicht ook een date via tinder?

@Shiverr, hopelijk heb je ook weer snel leuk contact met iemand en wellicht een afspraakje. Als is het ook niet erg om even rustig aan te doen 😊
@Julus: Ik gebruik paiq bijna nooit omdat bijna alles ver weg is en dat wil ik niet. Maar via een quiz klinkt wel leuk Julus. Wat voor vragen stel je dan eigenlijk?

@Vivi: Hoe gaat het met jouw date vivi?
shiverrr wijzigde dit bericht op 05-07-2020 07:56
62.41% gewijzigd
Vivi3338 schreef:
04-07-2020 21:31
Wow Julus, je zit in een lift ineens! Maar wel erg leuk, handig ook dat hij naar jou toekomt. Wel een storm om te trotseren haha. Hopelijk heb je het in ieder geval weer gezellig, wellicht een kleine knetter 😁

@Snow, niet gek om je zo te voelen hoor. Ik denk ook altijd vaak bij daten; ‘welke lijken gaan er uit de kast vallen’? Het is goed om je onderbuikgevoel te volgen, maar omdat jullie nog niet hebben afgesproken kan het ook zenuwen/onzekerheid zijn over de situatie. Gelukkig weet je morgen meer!

@Mikiniki, hoe is het met jou? Hopelijk gaat alles goed met de huizenjacht en wellicht ook een date via tinder?

@Shiverr, hopelijk heb je ook weer snel leuk contact met iemand en wellicht een afspraakje. Als is het ook niet erg om even rustig aan te doen 😊
Hier gaat het best heel goed eigenlijk.
Druk op het werk. Tinder alweer verwijderd. Is niks voor mij.
Kom ze liever live tegen..
Wel nog 1 op de app, maar vind het gewoon zo leeg.. zo zonder dat je weet wie er aan de andere kant zit.
Ben dan niet nieuwsgierig genoeg, wil gewoon zien wie/hoe hij is.
Dus ga ook niet meer daten denk ik 😅

Al was de tinder wel even fijn voor m'n ego😊

Huizenjacht lag even stil, maar ga dinsdag bij een huis kijken. Echt heel mooi 😍
Wel beetje aan m'n max, maar denk wel echt de moeite waard.

En jij dus een leuke date gehad. Gaat leuk zo! :)

De rest ook allemaal weer leuke dates.
En noumoe, was jij nu degene met die match via vrienden?
Tijdje niets actief geplaatst, maar wel steeds meegelezen. Wat mooi om te lezen de fijne verhalen over de dates!

Bij mij allemaal helaas wat minder, vandaar niet echt wat geplaatst. Geen dates gehad, ook eigenlijk geen leuke gesprekken op tinder oid. De leuke gesprekken stoppen best abrupt omdat de ander niet meer reageert, snap eigenlijk niet waarom? Waar ik een paar dagen terug plaatste hoe fijn het is om ''normaal'' contact te hebben met mijn ex, is het daarna wel wat anders geweest. Hij benoemde vaak dat hij een toekomst met mij ziet. Dat vind ik moeilijk, want ik heb het juist uitgemaakt omdat ik het even niet zag. Ik twijfel of ik nu helemaal het contact moet verbreken, of juist wat vaker moet afspreken om echt zeker te weten dat er niets in zit. Deze situatie is nog lastiger voor mij omdat mijn omgeving niet weet dat ik hem weer zie / spreek. Ik heb niet veel zin in de oordelen en de meningen.

Denk dat alles nu al een paar maanden even niet lekker loopt en ik niet sta waar ik wil op eigenlijk alle vlakken. Soms brengt dat druk met zich mee in de liefde dat ik er niet luchtig in kan staan. Het is ook niet zo dat ik even op mezelf wil zijn en niet wil daten, dat heb ik ook een tijdje gedaan.

Maar goed, moest dit even van me afschrijven. Wil niet teveel negativiteit tussen al dit moois brengen. Hoop dat ik na een tijdje ook op een roze wolk ben, met mezelf of samen!
Shiverrr schreef:
04-07-2020 22:11
@Julus: Ik gebruik paiq bijna nooit omdat bijna alles ver weg is en dat wil ik niet. Maar via een quiz klinkt wel leuk Julus. Wat voor vragen stel je dan eigenlijk?

@Vivi: Hoe gaat het met jouw date vivi?
Snap ik. Maar je kunt echt van alles verzinnen in die quiz en dat zegt al veel. Sommige mannen stellen vragen over politieke kwesties, anderen over uiterlijkheden en weer anderen zijn erg grappig maar ook serieus.

Mijn quiz ( een paar meerkeuzevragen en open vragen) is een combi van een serieuze vraag, met grappige meerkeuze antwoorden. Bv: we hebben een klik en het lijkt me leuk om te bellen. Jij zegt:
A: Nee echt niet, doodeng!
B: Leuk, maar hoe weet ik dat je geen stalker bent?
C: Ja is goed, maar ik moet nu eerst de afwas doen en strijken
D: Tuurlijk gaan we bellen, dit is mijn nummer!

Er zitten hele grappige dingen tussen waarop je dus kunt reageren. Zo kom je met elkaar in gesprek en ik heb nu al 20 reacties ofzo.
Mikiniki schreef:
04-07-2020 22:42
Hier gaat het best heel goed eigenlijk.
Druk op het werk. Tinder alweer verwijderd. Is niks voor mij.
Kom ze liever live tegen..
Wel nog 1 op de app, maar vind het gewoon zo leeg.. zo zonder dat je weet wie er aan de andere kant zit.
Ben dan niet nieuwsgierig genoeg, wil gewoon zien wie/hoe hij is.
Dus ga ook niet meer daten denk ik 😅

Al was de tinder wel even fijn voor m'n ego😊

Huizenjacht lag even stil, maar ga dinsdag bij een huis kijken. Echt heel mooi 😍
Wel beetje aan m'n max, maar denk wel echt de moeite waard.

En jij dus een leuke date gehad. Gaat leuk zo! :)

De rest ook allemaal weer leuke dates.
En noumoe, was jij nu degene met die match via vrienden?
Ik hoor het al, je bent datemoe. En je zit midden in je zoektocht naar je droomhuis. Spannend dat je weer een bezichtiging hebt.
Als je er weer aan toe bent is Tinder in 1 klik weer geinstalleerd ( ik zou je Pajq aanraden en dan gaan quizzen :) :-D
Muis, dat je het gevoel hebt dat je stilstaat is op zich wel te verklaren als je nog met 1 been aan je ex hangt. Zolang daar geen echte streep onder staat kun je niet echt verder. Als jij geen toekomst ziet is het toch helder? Hij kan wel willen maar je gaat toch niet je beslissing laten afhangen van wat een ander wil? Uit elkaar gaan is kut, en doet pijn. Maar je maakte niet voor niets die keuze. Door de zure appel heen gaat je rust opleveren en maakt de weg naar iets nieuws vrij.
Julus schreef:
05-07-2020 09:42
Snap ik. Maar je kunt echt van alles verzinnen in die quiz en dat zegt al veel. Sommige mannen stellen vragen over politieke kwesties, anderen over uiterlijkheden en weer anderen zijn erg grappig maar ook serieus.

Mijn quiz ( een paar meerkeuzevragen en open vragen) is een combi van een serieuze vraag, met grappige meerkeuze antwoorden. Bv: we hebben een klik en het lijkt me leuk om te bellen. Jij zegt:
A: Nee echt niet, doodeng!
B: Leuk, maar hoe weet ik dat je geen stalker bent?
C: Ja is goed, maar ik moet nu eerst de afwas doen en strijken
D: Tuurlijk gaan we bellen, dit is mijn nummer!

Er zitten hele grappige dingen tussen waarop je dus kunt reageren. Zo kom je met elkaar in gesprek en ik heb nu al 20 reacties ofzo.
Klinkt wel echt heel leuk. Het was zoveel beter geweest als ik in de randstad had gewoond, zoveel meer opties.
Dat geloof ik. Maar ik krijg ook veel matches uit Zwolle/Deventer/ Groningen etc. Je zult maar je man mislopen omdat hij verder weg woont..dus ik sluit niks uit.
Laatste date kwam ook uit die hoek. En huidige date woont ook ver weg. Max reistijd in NL is 3 uur ofzo.

Ik zou dus zeggen: kijk juist naar de mannen in de Randstad, die km kun je instellen.
Julus schreef:
05-07-2020 09:44
Ik hoor het al, je bent datemoe. En je zit midden in je zoektocht naar je droomhuis. Spannend dat je weer een bezichtiging hebt.
Als je er weer aan toe bent is Tinder in 1 klik weer geinstalleerd ( ik zou je Pajq aanraden en dan gaan quizzen :) :-D
Hahah je bent fan he Julus!
Grappig hoe we allemaal anders zijn. Ik vind de mannen die op paiq zitten dus weer helemaal niets, kan dan leuke gesprekken hebben maar knap eigenlijk bij allemaal op het uiterlijk af.
Shiverrr schreef:
05-07-2020 09:57
Klinkt wel echt heel leuk. Het was zoveel beter geweest als ik in de randstad had gewoond, zoveel meer opties.
Maar waarom moet het persé dichtbij zijn? Zoals ik van de week zei, ik heb nu een match aan de andere kant van het land, maar het klikt zo goed dat ik de reistijd er dan ook wel voor over heb en hij ook.
Ik zat ook altijd in over reistijd, wilde een vriend op max 40 km afstand.
Mijn huidige vriend moet ik 1, 5uur voor reizen. Balen, veel meer geplan en geen spontane acties. Maar de klik is zo goed dat ik dat er helemaal voor over heb.

Ik zou daar dus ook niet op letten.

Julus leuk je enthousiasme over Paiq en de matches die je hebt. Ben benieuwd naar je date, veel plezier!
Haha Julus, kan dat, al na 2 dagen datemoe?😅
Denk gewoon dat online niet bij me past.

Paiq ken ik idd van eerder. Maar beetje zelfde ervaring als Sabieh.
Leuke gesprekken, om daarna helemaal af te knappen op het uiterlijk. Beetje oppervlakkig, i know..
En leg dat dan maar weer uit. Erg ongemakkelijk vond ik dat.

Dus ik ga rustig verder met mn huizenjacht en hoop op een leuke buurman, of een straatje verderop, net als viv😂
Sabbieehhhh schreef:
05-07-2020 10:27
Maar waarom moet het persé dichtbij zijn? Zoals ik van de week zei, ik heb nu een match aan de andere kant van het land, maar het klikt zo goed dat ik de reistijd er dan ook wel voor over heb en hij ook.
Op zich in de 1e fase niet.. maar voor later. Ben je bereid te verhuizen tzt?
Mikiniki schreef:
05-07-2020 10:55
Op zich in de 1e fase niet.. maar voor later. Ben je bereid te verhuizen tzt?
Ik ben niet van plan samen te gaan wonen dus die vraag valt dan al snel weg gelukkig. En in dit geval is hij zelf aan het kijken om evt mijn kant op te verhuizen (wat los staat van mij hoor ;-) )

Maar ja, ik ben al naar andere landen verkast voor de liefde dus ik zie daar nooit zoveel problemen in. Als dat nou echt de one is, dan heb je daar toch wat voor over? Of hij voor jou?
Dat dus. Als iemand enorm goed bij je past en het gevoel is sterk, dan is het toch zonde om over die reistijd te vallen? Zulke matches zijn zeldzaam.

Sabieh, gaat dus nog goed met je date?
Wel een prettige bijkomstigheid dat hij al bezig was om jouw kant op te verhuizen.

Met date had ik het er over; er valt zo weinig te plannen in de liefde. Het helpt enorm om niks uit te sluiten ( muv de dealbrakers) en je pas druk te maken als het zich voordoet.
Ik moet wel toegeven dat ik al een paar keer exen heb gehad die verder weg woonden. Ik zie dat als kans om mijn comfortzone te doorbreken. Je komt dan op plekken waar je nooit kwam. Het vergroot je leefwereld. Mijn eigen omgeving ken ik onderhand wel.
Sabbieehhhh schreef:
05-07-2020 10:25
Grappig hoe we allemaal anders zijn. Ik vind de mannen die op paiq zitten dus weer helemaal niets, kan dan leuke gesprekken hebben maar knap eigenlijk bij allemaal op het uiterlijk af.
Klopt! Je moet het voor jou meest passende medium vinden. Ik ben meerdere keren echt verrast door de leuke foto's die tevoorschijn kwamen en ook kreeg ik fotoreacties van leuke mannen. Dus inkoppen en gaaan.
Sabbieehhhh schreef:
05-07-2020 10:25
Dat heb ik met de vrouwen die op paiq zitten..als je braaf gaat chatten om de foto te zien is het 99% een teleurstelling en dan is het daarna ook meteen afkappen. Dat is naar aan paiq..dan zie je elkaars foto op een moment en dan moet je toch iets zeggen erover..tja..euhm..sorry maarre..niet mijn type..zoiets?

Fototoernooi en reacties daar sturen werkt dan toch beter
Julus schreef:
05-07-2020 12:15
Dat dus. Als iemand enorm goed bij je past en het gevoel is sterk, dan is het toch zonde om over die reistijd te vallen? Zulke matches zijn zeldzaam.

Sabieh, gaat dus nog goed met je date?
Wel een prettige bijkomstigheid dat hij al bezig was om jouw kant op te verhuizen.

Met date had ik het er over; er valt zo weinig te plannen in de liefde. Het helpt enorm om niks uit te sluiten ( muv de dealbrakers) en je pas druk te maken als het zich voordoet.
Ik moet wel toegeven dat ik al een paar keer exen heb gehad die verder weg woonden. Ik zie dat als kans om mijn comfortzone te doorbreken. Je komt dan op plekken waar je nooit kwam. Het vergroot je leefwereld. Mijn eigen omgeving ken ik onderhand wel.
Ja, ben echt heel blij verrast, merk ook dat ik me bij hem kwetsbaarder op durf te stellen :-) Ben zeer benieuwd naar het verdere verloop.
tomcat schreef:
05-07-2020 12:32
Dat heb ik met de vrouwen die op paiq zitten..als je braaf gaat chatten om de foto te zien is het 99% een teleurstelling en dan is het daarna ook meteen afkappen. Dat is naar aan paiq..dan zie je elkaars foto op een moment en dan moet je toch iets zeggen erover..tja..euhm..sorry maarre..niet mijn type..zoiets?

Fototoernooi en reacties daar sturen werkt dan toch beter
Ook niet helemaal, als je allen niet aantrekkelijk vind word het al snel kiezen uit kwaden en klopt de uitslag dus alsnog niet helaas. Ik heb het maar opgegeven met paiq. Misschien oppervlakkig inderdaad maar vind fysieke aantrekkingskracht toch wel van belang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven