Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
maandag 6 januari 2020 om 21:03
Er is inderdaad minder begrip voor want 'het is toch maar een huisdier'. De eerste dagen snappen mensen het best maar daarna wordt het raar. Of iig dat vinden sommige mensen. Maar mij moet je niet als voorbeeld nemen want er liggen wel wat psychische problemen onder. En je mag echt wel een hele tijd verdrietig zijn om je kat. Je hebt haar toch al super lang en je bent er aan gehecht.Qiyara schreef: ↑06-01-2020 20:55Heb super veel selfies met hem. Hij is er echt een geval apart, megaaa knuffelkat en erg grappig ook (vind ik dan). Charmeur is het.
Ja delen met vriendinnen doe ik ook.
Rot van je hond en kan me helemaal voorstellen dat je daar nu nog last van hebt, al vind ik dat wel beangstigend want ik denk dat mijn gemis ook groots gaat zijn. Pfoe.. En voor dieren is dat niet zo geaccepteerd bij iedereen merk ik. Gewoon hup en weer door, nou zo gaat dat niet...
Oh fijn dat je foto's en selfies hebt! Dat zijn altijd mooie herinneringen. Je kan er altijd een fotoboek ofzo van laten maken als je dat later zou willen.
maandag 6 januari 2020 om 21:33
dinsdag 7 januari 2020 om 08:57
Spell68 moest aan je denken, zit first dates te kijken van 1 januari. De eerste date daar is zo'n sollicitatie date. Hij heeft z'n vragen op internet gevonden om zich voor te bereiden. En nu vroeg hij: heb je hobby's.
De dame in kwestie valt er helemaal stil van. Al zijn ze beide heel ongemakkelijk.
Maar dat soort vragen roept bij mij ook ongemak op.
In een gesprek die soepel loopt komen dat soort dingen vanzelf aan bod.
De dame in kwestie valt er helemaal stil van. Al zijn ze beide heel ongemakkelijk.
dinsdag 7 januari 2020 om 09:07
Vreselijk, zo'n standaardlijstje aan vragen afwerken. Maar niet iedereen is in staat om vloeiend een gesprek te voeren. Die vraag over hobby's stelt echt iedere man, en al snel ook. Een enkele uitzondering vraagt het niet. Mannen benoemen vaak ook met vrienden iets doen, of naar de sauna. Is dat een hobby? Vind ik niet.
dinsdag 7 januari 2020 om 09:16
Nee snap ik dat niet iedereen daar toe in staat is. Deze match is ook echt geschikt voor elkaar, want ze zijn beide heel verlegen, dus het heeft ook iets schattigs.
De vraag over hobby's heb ik bijna nog nooit gehad gelukkig. Wel bij dates waar het echt niet vloeiend ging, dan kan ik hem zelf ook stellen. Als in: Wat vind je leuk om te doen?
Als ik mezelf dan hoor moet ik van binnen altijd om mezelf lachen. Dan loopt het gesprek gewoon even stroef.
Hobby's heb ik ook wel een beetje een aversie tegen hoor. Zelf heb ik niet echt een hobby. Ik doe gewoon graag leuke dingen.
De vraag over hobby's heb ik bijna nog nooit gehad gelukkig. Wel bij dates waar het echt niet vloeiend ging, dan kan ik hem zelf ook stellen. Als in: Wat vind je leuk om te doen?
Als ik mezelf dan hoor moet ik van binnen altijd om mezelf lachen. Dan loopt het gesprek gewoon even stroef.
Hobby's heb ik ook wel een beetje een aversie tegen hoor. Zelf heb ik niet echt een hobby. Ik doe gewoon graag leuke dingen.
dinsdag 7 januari 2020 om 09:58
Maar zo raar is het toch niet om te vragen wat iemand in zijn vrije tijd doet? Dat is toch ook een manier om iemand te leren kennen. Wanneer ik een jongen voor het eerst spreek krijg ik die vraag regelmatig of stel hem zelf. En als je een beetje geluk hebt, dan heb je gelijk een nieuw gespreksonderwerp.
shiverrr wijzigde dit bericht op 07-01-2020 09:59
39.45% gewijzigd
dinsdag 7 januari 2020 om 11:21
Al komen er wel vaak standaard antwoorden uit. Het is ook maar net hoe iemand iets brengt vind ik. Want je kan natuurlijk op verschillende manieren antwoorden op wat doe je in je vrije tijd. Ik had een keer een jongen die zei 'ja beetje chillen enzo'. Ja kijk daar kan ik niks mee. Toen was het gesprek ook wel snel klaar
dinsdag 7 januari 2020 om 13:30
Hoi mensen, ik ben er ook weer eens na lange tijd. Het vorige topic is al twee maanden dood en ik had niet in de gaten dat er een nieuwe was, te druk met andere dingen.
Ik heb in december drie keer gedate met iemand, maar uiteindelijk toch te weinig klik van mijn kant (en wederzijds geloof ik) om door te gaan. Misschien maar goed ook, want heel "date-waardig" voel ik me zelden.
Zelfvertrouwen en stemming blijft vaak een dingetje. Daarnaast kom ik niet heel veel buiten de deur en geloof ik al lang niet meer in Tinder, Happn enz, te vaak geforceerde gesprekken via internet gehad. In plaats van direct contact ben ik nu maar weer meer online gaan gamen, da's lekker veilig
Ik heb in december drie keer gedate met iemand, maar uiteindelijk toch te weinig klik van mijn kant (en wederzijds geloof ik) om door te gaan. Misschien maar goed ook, want heel "date-waardig" voel ik me zelden.
Zelfvertrouwen en stemming blijft vaak een dingetje. Daarnaast kom ik niet heel veel buiten de deur en geloof ik al lang niet meer in Tinder, Happn enz, te vaak geforceerde gesprekken via internet gehad. In plaats van direct contact ben ik nu maar weer meer online gaan gamen, da's lekker veilig
dinsdag 7 januari 2020 om 14:38
Welkom Sheldon, leuk dat je mee schrijft. Dit is wel een ander topic, dan degene waar je in mee schreef. Dat topic loopt ook nog: Unhappy single.
Voor als je die zoekt.
Hier ben je uiteraard ook van harte welkom om mee te schrijven!
Wat klote dat je je geloof in dating apps bent verloren en dat je je niet echt date-waardig voelt.
Ik herinner je van het "minder van Tinder" topic, alweer lange tijd terug en vond je daar altijd wel met zelfvertrouwen schrijven. Hopelijk vind je dat weer terug.
Online gamen, om direct contact te vermijden klinkt in mijn oren niet heel prettig.
Je klinkt wat moedeloos en down. Dat gamen lijkt me dat gevoel versterken, het klinkt zo alleen.
Voor als je die zoekt.
Hier ben je uiteraard ook van harte welkom om mee te schrijven!
Wat klote dat je je geloof in dating apps bent verloren en dat je je niet echt date-waardig voelt.
Ik herinner je van het "minder van Tinder" topic, alweer lange tijd terug en vond je daar altijd wel met zelfvertrouwen schrijven. Hopelijk vind je dat weer terug.
Online gamen, om direct contact te vermijden klinkt in mijn oren niet heel prettig.
Je klinkt wat moedeloos en down. Dat gamen lijkt me dat gevoel versterken, het klinkt zo alleen.
dinsdag 7 januari 2020 om 14:55
dinsdag 7 januari 2020 om 14:56
Ja maar dat is het ook. Zodra het gesprek stagneert komt men met zo'n vraag. Het voelt geforceerd en zulke gesprekken eindigen bij mij heel snel. Dan merk ik al dat we samen niet de dialoog lekker op gang krijgen.RedRoseThorn schreef: ↑07-01-2020 12:46Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik meestal die vraag stel als het gesprek een beetje doodloopt, of een onderwerp net is afgesloten. Maar er is niks mis met die vraag imo.
dinsdag 7 januari 2020 om 15:01
Is dat die kerel met die witte blouse? Ja, maar daar zit ook echt niks natuurlijks of vlots aan. Kijk anders die van 2 januari met Reinier en zijn goudvis of die van vrijdag met die Turkse bodybuilder. Echt hilarisch vond ik die.Qiyara schreef: ↑07-01-2020 08:57Spell68 moest aan je denken, zit first dates te kijken van 1 januari. De eerste date daar is zo'n sollicitatie date. Hij heeft z'n vragen op internet gevonden om zich voor te bereiden. En nu vroeg hij: heb je hobby's.
Daarom internet date ik niet. Je kent iemand niet, maar je moet ergens beginnen. Het is dan toch: "waar kom jij vandaan", "wat doe je in het dagelijkse leven", "wat doe je voor werk", want vaak heb je geen aanknopingspunt.
Ik kom genoeg vrouwen tegen in de sportschool. Ik ben er elke dag dan kom je mensen vaker tegen. Dan is het een paar keer hoi en dan eens "hoe is het" en dan "je bent wel fanatiek bezig hè, ik zie je hier regelmatig" en hup dan heb je een gesprek, maar je hebt beide een onderwerp, want de gym is natuurlijk de gemeenschappelijke deler.
Dan weet je binnen 2 minuten of het klikt of niet. Klikt het niet, loop je door. Maar ja, bij zo'n programma of een date überhaupt loopt bijna niemand weg, dan ga je toch maar iets vragen om de stilte te doorbreken. Erg pijnlijk.
En we hebben ook een socialize hoek, en als het klikt ga je daar koffie drinken en ouwehoeren. Nou is er geen makkelijker onderwerp om de aandacht van vrouwen te krijgen dan diëten en ik weet heel veel van voeding en training en ik heb het fysiek om dat te onderbouwen dus dan ben je zo een paar uur verder én goed voor jezelf zorgen op welk gebied ook is een absolute kernwaarde voor mij, daar kun je dan al meteen op screenen.
Daarna ga je gewoon weg en dan zie je wel hoe het zich ontwikkelt, maar geen gedoe met appen of contact moeten leggen of snel snel. De social window is op een gym vele malen groter dan bijv in de kroeg of bij het internetdaten. Ik heb die tijd nodig, daarom zoek ik het niet in de kroeg of op internet.