Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
maandag 6 januari 2020 om 20:23
Hij had er geen goede ervaringen mee. Maar geen man overboord, genoeg mogelijkheden. Jaaa, we zitten in de lift!
maandag 6 januari 2020 om 20:24
Ja dat dus.. Hij begon onlangs ineens te appen en wilde al bijna alles weer aan de kant zetten. Maar vind het zonde als dit het nieuwe daten in de weg gaat staan, dus probeer me nu gewoon te focussen.noumoe2019 schreef: ↑06-01-2020 20:11Jazeker, zelfs iemand na 1 appje van ex meteen opzij gezet. Spijt van.
Maar verder: dit “exemplaar” klinkt fijn![]()
Enjoy!
Jouw situatie is ook wel erg uniek, 3 maanden (wat ik me nog kan herinneren) is best te overbruggen! Heb keer een lange afstand gehad met iemand uit NZ en ging best goed. Al woonde hij daar.. Gelukkig komt hij gewoon weer terug haha
maandag 6 januari 2020 om 20:25
Klinkt goed!Vivi3338 schreef: ↑06-01-2020 20:08Ja zeker wel een enthousiast gevoel en aantrekking! Hij appt ook elke dag lief hoe m’n dag was etc. Ik herken een hoop verhalen hier over gevoel vergelijken.. Merk dat ik dat ook wel snel doe, het gevoel van de chemie, een zoen etc. Is best lastig! Maar merk dat het wel helpt om te daten, en op deze manier met mijn nieuwe date heb ik er wat meer een heldere kijk op. Gelijk vlinders kan een hoop zaken verbloemen, bij mij komt er dan ook een onzeker gevoel bij. Nu wat meer rust![]()
Leuk om te lezen dat meerdere nu net zijn begonnen met een nieuw persoon daten! Ik heb lang het gevoel gehad dat ik ‘beschikbaar’ moest blijven voor mijn ex, hebben jullie dat ook gevoeld?
Ik herken dat gevoel van beschikbaar blijven niet. Ik wist dat het over en uit was en hij had ook al een nieuwe relatie. Wel stak iedere date maar magertjes bij hem af.
maandag 6 januari 2020 om 20:25
Oh wat goed dat je dat zegt, ik vind dat ook erg leuk. Ik ga het opzetten.
En schaatsen, och man, ik val echt tientallen keren dus kan me voorstellen dat jouw date het niet ziet zitten als hij net zo'n kluns is als ik.
maandag 6 januari 2020 om 20:26
Oeh NZ..lijkt me totaaal niet erg om daar te moeten wonen. Ik begrijp dat het toch is geeindigd?Vivi3338 schreef: ↑06-01-2020 20:24Ja dat dus.. Hij begon onlangs ineens te appen en wilde al bijna alles weer aan de kant zetten. Maar vind het zonde als dit het nieuwe daten in de weg gaat staan, dus probeer me nu gewoon te focussen.
Jouw situatie is ook wel erg uniek, 3 maanden (wat ik me nog kan herinneren) is best te overbruggen! Heb keer een lange afstand gehad met iemand uit NZ en ging best goed. Al woonde hij daar.. Gelukkig komt hij gewoon weer terug haha
maandag 6 januari 2020 om 20:27
Ik ben ook geen ster maar vond het wel grappig. Kan ook verbinden, dat idee. Samen aankloten op dat ijs en veel lachen.
maandag 6 januari 2020 om 20:27
Ja ik ga ook toevallig kijken! Zou het zelf nooit doen (net zoals First Dates), maar wel leuk om te zien haha
maandag 6 januari 2020 om 20:31
Ja toch wel uiteindelijk.. Was beetje een bizar verhaal aangezien hij na elkaar 6 maanden niet gezien te hebben hier was (op doorreis) en toen bleek de klik eigenlijk niet zo goed te zijn (ook seksueel niet..). Best ongemakkelijk, het was toch meer een verliefdheid bij het idee van iemand. Maar bij Noemoe klinkt het wel veelbelovend met alle dates en FaceTimen etc!
maandag 6 januari 2020 om 20:32
maandag 6 januari 2020 om 20:33
Wat een domper..maar hey, you did it! Ervaring rijker.Vivi3338 schreef: ↑06-01-2020 20:31Ja toch wel uiteindelijk.. Was beetje een bizar verhaal aangezien hij na elkaar 6 maanden niet gezien te hebben hier was (op doorreis) en toen bleek de klik eigenlijk niet zo goed te zijn (ook seksueel niet..). Best ongemakkelijk, het was toch meer een verliefdheid bij het idee van iemand. Maar bij Noemoe klinkt het wel veelbelovend met alle dates en FaceTimen etc!
maandag 6 januari 2020 om 20:33
Dank je wel!RedRoseThorn schreef: ↑06-01-2020 20:31Wat verdrietig van je kater Qiyara... We hebben een tijdje geleden net niet onze poes verloren en man wat waren we er allemaal kapot en gestrest van. Snap heel erg dat je daar heel veel verdriet van hebt...
Lucht me op het even hier neer te hebben gezet en jullie lieve berichtjes.
maandag 6 januari 2020 om 20:34
Ja dat is triest. Het staat hier nu op vanwege mafs, en ik zou er echt niet naar kunnen kijken. Ik kijk ook geen series, ben een filmmens
Leuk!
Ben erg benieuwd naar jullie date! Fijn dat hij weer helemaal terug is!