Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
zaterdag 11 januari 2020 om 17:19
Het leest idd wel als iemand met pieken en dalen en dat komt omdat ik mijn frustratie uit. Maar hij is vanaf het begin alleen maar super enthousiast en leuk en lief (en dus intens dat wel) maar ook vanaf de 2e date heel duidelijk over dat hij nog niet klaar is voor iets nieuws.Lovestar schreef: ↑11-01-2020 16:10Oh, ben uiteraard spuitelf met reageren
Je klinkt inderdaad alsof je weet wat je aan het doen bent en dat je op je hoede bent voor verborgen. (on)bewuste motieven. Ik vind hem best 'intens' met 3 dagen verzuchten als de beste zoen. Vind het een beetje eng een persoon met zulke pieken en dalen.
Rest mij niks anders dan je ook veel plezier te wensen
Aanvulling:
Dingen voor je uitzoeken doen mensen soms ook gewoon omdat ze aardig zijn. Hij wilt je ook te vriend houden zeg maar.....Plus, een fwb is ook niet alleen maar sex.
Ik wil niet negatief/pessimistisch klinken, maar ik heb gewoon rode vlaggen bij je verhaal/die man![]()
We hebben gister een fijn en goed gesprek gehad, ik weet waar ik voorlopig aan toe ben als we zo door gaan zoals nu.
We staan beide open voor de mogelijkheid het voorlopig op een laag pitje te zetten zodat hij lekker kan ontvlechten en flierefluiten en ik aan mijn eigen issues kan werken.
Mochten we na een maand of 3 bij elkaar checken waar we op dat moment voor open staan en we zitten niet op 1 lijn, dan is er niet veel leed geweest en hebben we nu iig een leuke tijd gehad.
Moet er wel bij zeggen dat we voor vanavond alsnog een date hebben staan
zaterdag 11 januari 2020 om 17:20
Dat is het rottige van appen. Leent zich uitstekend voor misinterpretsties. Als je iemand goed kent is dat soms al een ding, laat staan bij een onbekende. Daarom is daten beter dan appen. Ik zeg gemiste kans voor hem en beter voor jou!
zaterdag 11 januari 2020 om 17:22
Ik vind dat je er verstandig mee omgaat maar ik hoop dat je je verwachting laag kunt houden. Veel plezier vanavond!Still-i-Rise schreef: ↑11-01-2020 17:19Het leest idd wel als iemand met pieken en dalen en dat komt omdat ik mijn frustratie uit. Maar hij is vanaf het begin alleen maar super enthousiast en leuk en lief (en dus intens dat wel) maar ook vanaf de 2e date heel duidelijk over dat hij nog niet klaar is voor iets nieuws.
We hebben gister een fijn en goed gesprek gehad, ik weet waar ik voorlopig aan toe ben als we zo door gaan zoals nu.
We staan beide open voor de mogelijkheid het voorlopig op een laag pitje te zetten zodat hij lekker kan ontvlechten en flierefluiten en ik aan mijn eigen issues kan werken.
Mochten we na een maand of 3 bij elkaar checken waar we op dat moment voor open staan en we zitten niet op 1 lijn, dan is er niet veel leed geweest en hebben we nu iig een leuke tijd gehad.
Moet er wel bij zeggen dat we voor vanavond alsnog een date hebben staan![]()
zaterdag 11 januari 2020 om 17:24
Qiyara schreef: ↑11-01-2020 16:02Nou dit is mijn derde date na een date stop van een jaar met een nogal vreemd exemplaar. Geen idee hoe dat kan, dat ik die mannen ineens aantrek. Daar had ik voor mijn date stop helemaal geen last van en zit nu juist beter in m'n vel dan ooit ervoor.
Ja die deksel op je neus is enorm vermoeiend. Kan er alleen maar diep van zuchten.
En volgens mij zit er iets in het water, heb de afgelopen tijd wel eens leuke Tindermatches gehad die na het horen van je woonplaats gewoon de match opheffen.. of gewoon midden in het gesprek nooit meer reageren! Vraag me altijd of hoe deze mannen dan bijvoorbeeld op hun werk zijn of tegen hun vrienden. Ook zo?
zaterdag 11 januari 2020 om 17:24
Zonde, anders konden we samen eens een dansje wagen
Still veel plezier vanavond en pas op jezelf. Zolang het gesprek er maar open over is, dan weet je inderdaad waar je aan toe bent. En bedankt voor de knuffel en opbeurende woorden!
zaterdag 11 januari 2020 om 17:28
Thanks Julus! Ik doe mn best
Ik moet ook even wennen aan het idee/concept fwb. Wil ik dat? Past het bij me? Etc..
zaterdag 11 januari 2020 om 17:28
Ja die had ik ook! Die reageerde met jammer toen bleek dat we een halfuur van elkaar vandaan wonen..Still-i-Rise schreef: ↑11-01-2020 17:24Denk maar zo; die vreemde gekkies lopen een heel leuk exemplaar mis!
En volgens mij zit er iets in het water, heb de afgelopen tijd wel eens leuke Tindermatches gehad die na het horen van je woonplaats gewoon de match opheffen.. of gewoon midden in het gesprek nooit meer reageren! Vraag me altijd of hoe deze mannen dan bijvoorbeeld op hun werk zijn of tegen hun vrienden. Ook zo?
zaterdag 11 januari 2020 om 17:33
Ah lief, dat lijkt maar zo
Maar wie weet! Jij lijkt me ook tof
zaterdag 11 januari 2020 om 17:35
Ja dat relativeert alles. Niet fijn, hoop dat je die snel het raam uit kunt kieperen. En een gezellige date doet je eventjes alles vergeten.Still-i-Rise schreef: ↑11-01-2020 17:28Thanks Julus! Ik doe mn bestScheelt ook wel dat ik zwaardere problemen aan mijn hoofd heb als dit.
Ik moet ook even wennen aan het idee/concept fwb. Wil ik dat? Past het bij me? Etc..
FWB..ik heb dat 1x geprobeerd. Dat zegt genoeg denk ik
zaterdag 11 januari 2020 om 17:39
Ik heb weer eventjes contact gehad met een ex date. Niet eens een echte date, omdat we afspraken dat het vriendschappelijk zou zijn. We hebben 4 keer afgesproken, leuke dingen gedaan. Leuk om te horen hoe het hem vergaat. Meestal nemen ex dates na een tijd weer contact op, deze keer deed ik dat. We hadden het leuk dus moet kunnen. Ik mis dat, die tijd met hem. Het was ook direct vertrouwd en relaxt.
zaterdag 11 januari 2020 om 17:40
FWB heb ik vaker gehad en wisselende ervaringen mee. 1 keer was echt op afroep (vooral van mijn kant en hij kwam opdraven) en dat was leuk voor even maar toen was ik wel klaar met hem.
En twee met mannen waarbij het ook gezellig was, dus we gingen gezellig wat drinken buiten de deur, of andere leuke dingen doen. Het was echt vriendschap met meer. De ene eindigde uiteindelijk omdat de houdbaarheid op was.
De andere, omdat ik meer gevoelens kreeg, of althans, dacht ik. Het was niet zo uiteindelijk, maar ik was er wel goed van in de war.
Nu wet ik niet meer of het bij me past, volgens mij niet. Heb liever een relatie en relatie seks. Daar heb ik weer eens behoefte aan, seks met echt die intimiteit en liefde.
En twee met mannen waarbij het ook gezellig was, dus we gingen gezellig wat drinken buiten de deur, of andere leuke dingen doen. Het was echt vriendschap met meer. De ene eindigde uiteindelijk omdat de houdbaarheid op was.
De andere, omdat ik meer gevoelens kreeg, of althans, dacht ik. Het was niet zo uiteindelijk, maar ik was er wel goed van in de war.
Nu wet ik niet meer of het bij me past, volgens mij niet. Heb liever een relatie en relatie seks. Daar heb ik weer eens behoefte aan, seks met echt die intimiteit en liefde.
zaterdag 11 januari 2020 om 17:41
Dat kan ik je zo zeggen. Ik app gemiddeld 1 a 2 keer per jaar met mijn beste vrienden.Still-i-Rise schreef: ↑11-01-2020 17:24.................
Vraag me altijd of hoe deze mannen dan bijvoorbeeld op hun werk zijn of tegen hun vrienden. Ook zo?
zaterdag 11 januari 2020 om 17:43
zaterdag 11 januari 2020 om 17:44
Leuk! Wat was je insteek om contact op te nemen?Julus schreef: ↑11-01-2020 17:39Ik heb weer eventjes contact gehad met een ex date. Niet eens een echte date, omdat we afspraken dat het vriendschappelijk zou zijn. We hebben 4 keer afgesproken, leuke dingen gedaan. Leuk om te horen hoe het hem vergaat. Meestal nemen ex dates na een tijd weer contact op, deze keer deed ik dat. We hadden het leuk dus moet kunnen. Ik mis dat, die tijd met hem. Het was ook direct vertrouwd en relaxt.
Bij mij nemen ex dates ook regelmatig weer contact op. Zelf heb ik er nooit zo'n behoefte aan.
zaterdag 11 januari 2020 om 17:46
Herkenbaar. Helaas was de sex in mn vorige relatie soms maanden niet aanwezig en dat kwam vanuit zijn kant.. Dus misschien dat ik nu en/en wil. En genieten van die heerlijke intimiteit die er is, en geen relatie. Verwarrend i know.
zaterdag 11 januari 2020 om 17:50
Leuk! Zomaar besloten hem een berichtje te sturen?Julus schreef: ↑11-01-2020 17:39Ik heb weer eventjes contact gehad met een ex date. Niet eens een echte date, omdat we afspraken dat het vriendschappelijk zou zijn. We hebben 4 keer afgesproken, leuke dingen gedaan. Leuk om te horen hoe het hem vergaat. Meestal nemen ex dates na een tijd weer contact op, deze keer deed ik dat. We hadden het leuk dus moet kunnen. Ik mis dat, die tijd met hem. Het was ook direct vertrouwd en relaxt.
zaterdag 11 januari 2020 om 17:50
Yep herkenbaar, dan heb je wat in te halen he! Had ik ook.Still-i-Rise schreef: ↑11-01-2020 17:46Herkenbaar. Helaas was de sex in mn vorige relatie soms maanden niet aanwezig en dat kwam vanuit zijn kant.. Dus misschien dat ik nu en/en wil. En genieten van die heerlijke intimiteit die er is, en geen relatie. Verwarrend i know.
zaterdag 11 januari 2020 om 17:51
Het is een kwestie van uitproberen en het maakt heeel veel uit of je iets voor hem voelt. Want zodra je leuke idngen doet en intimiteit hebt, groeit dat gevoel ( naar meer). Tricky maar misschien lukt hetStill-i-Rise schreef: ↑11-01-2020 17:46Herkenbaar. Helaas was de sex in mn vorige relatie soms maanden niet aanwezig en dat kwam vanuit zijn kant.. Dus misschien dat ik nu en/en wil. En genieten van die heerlijke intimiteit die er is, en geen relatie. Verwarrend i know.
zaterdag 11 januari 2020 om 17:52
Ik dacht er al een tijdje over en nu gewoon gedaan. Maar daar stopt het ook weer.
zaterdag 11 januari 2020 om 18:53
zaterdag 11 januari 2020 om 20:06
Jaaaah dat herken ik ook wel. Wel de kriebels...maar geen zin in een relatie. Ik scharrel nu zo,n beetje met mijn aller eerste ex vriendje. Heb ik zes jaar relatie mee gehad van mijn 14e tot mijn 20e. Dus het is ook vooral herinneringen ophalen en ja af en toe ff goede sex. Beiden vrijgezel en verder geen echte gevoelens voor elkaar, het is gewoon leuk voor zolang het duurt.