Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
maandag 3 februari 2020 om 18:29
Raar he? Hij is al 3x getrouwd geweest dus erg trouwlustig.Qiyara schreef: ↑03-02-2020 18:22Ik ben bij aflevering vijf, maar ik kan hier echt niet op zwijmelen haha. Afschuwelijk vind ik ze...
Zit hij aan d'r oor te lebberen
Het gaat zo mega snel bij die twee, leuk vlam in de pan maar ze kennen elkaar nog niet eens. Vraag me dan altijd af waar die liefde dan uit voort komt.
maandag 3 februari 2020 om 18:35
Ik snap het, maar heel sjiek is het ook weer niet. Misschien beter nog even pauze houden? Wat maakt het moeilijk om te zeggen dat je het niet voelt?noumoe2019 schreef: ↑03-02-2020 17:38Verdorie wat een klotestreek zeg! En echt bizar ook zo vlak van tevoren, zonder enige aanleiding of duidelijke blijk van “not into you”. Dan ook nog te bedenken dat die persoon ook gewoon vrij en blij verder mag Tinderen, pfff.
Ik ben trouwens wel eens op twijfeldate gegaan, dat ik eigenlijk al wist dat het ‘m niet ging worden. Op de een of andere manier vond ik het ook lastig te zeggen, helemaal omdat er niks mis was met die persoon, hij helemaal into mij was maar ik gewoon helemaal niks voelde. Heb toen ipv eerlijk te zeggen beetje aangestuurd op een discussie over iets en dat later heel erg uitvergroot zodat ik een “echte reden” had om niet verder te daten. Achteraf niet fair maar toen lukte het me niet anders. Ook dat wordt gemakkelijker heb ik gemerkt
maandag 3 februari 2020 om 18:51
Ik al 2x nu, bij mijn 2e vrouw gewacht om te vragen nadat ik net zo lang samen was haar als net zo lang als mijn 1e ex. Nou ja 8 jaar samen dus met 2e vrouw, getrouwd en boem, anderhalf jaar verder wou ze scheiden.
fietsen varen vrouwelijk doen
maandag 3 februari 2020 om 19:24
Attraverso schreef: ↑03-02-2020 14:04Ik merk dat ik door mijn laatste ervaring veel harder reageer op Tinder, zegt iemand iets wat me niet aanstaat verwijder ik zonder boe of ba de match, ik reageer bitsiger... Benieuwd of dit van voorbijgaande aard is
Pff lastig! Ik ken het helemaal. In mijn geval is het vrij heftig, ik heb een afspraak gemaakt bij een psycholoog. Wat voor mij een hele grote stap is. Ik wil graag leren hoe ik anders kan reageren en dingen iets minder persoonlijk opvat. Ik hoop dat er wat uit komt.
maandag 3 februari 2020 om 19:42
Haha wat toevallig! Nee dan snap ik dat je het niks vind, is ook wel het andere uiterste. Ik vind techno dan weer helemaal niets. Hij heeft mij ook meegevraagd, maar ik weet nog niet of ik ga. Hij kent daar veel mensen en gaat hen allemaal opzoeken, ik niet en heb geen zin om het halve feest achter hem aan te lopen. Als mijn vriendin mee kan ga ik wel en zie ik hem daar.Qiyara schreef: ↑03-02-2020 05:30Geinig, dacht ik al. Die van mij ook, hij vroeg me nog mee. Maar het is niet m'n ding. Ben meer liefhebber van Techno![]()
Hmm, dat gevoel dat je nu wat mist waar ligt dat dan aan? Als je een hele ochtend samen in bed kunt liggen met iemand waarbij je dat gevoel mist, vind ik best knap. Vergelijk je teveel misschien?
Ik denk dat ik inderdaad teveel vergelijk. Heel lullig misschien maar hij past niet helemaal in het plaatje wat ik in mijn hoofd had. Maar ik wil het wel een kans geven. Merk ook dat hij wel echt heel lief is (dat zei onze gezamenlijke vriend ook al) en dat ben ik ook niet gewend. (we kwamen laatst langs mijn werk en toen zei hij al meteen van, ''oh dat is handig als ik je een keer moet ophalen''.
maandag 3 februari 2020 om 19:44
Met dat laatste heb je ook wel gelijk denk ik. Het is gewoon dat ik dat niet gewend ben, omdat ik bij mijn vorige dates/relaties dat gevoel in het begin veel sterker had.Vivi3338 schreef: ↑02-02-2020 22:09Volgende keer ga ik het inderdaad voorzichtig aankaarten!
En tussen jou en je date klinkt het wel goed! Kan me voorstellen dat je nog beetje twijfelt over je gevoel, had in begin ook niet gelijk de verliefde gevoelens. Maar als jullie de hele tijd samen in bed kunnen hangen en intimiteit fijn is, dan is dat volgens mij wel een goeie basis voor meer![]()
maandag 3 februari 2020 om 19:47
Dankjewel! Vind het wel dood eng. Maar misschien brengt het meer inzicht en vooral voor de toekomst, ik wil niet in de herhaling vallen. Nu is het steeds een tijdje rust nemen, mezelf gek maken van gedachtes en dan weer opnieuw proberen. Ik wil graag uit die cirkel, kijken hoe ik anders kan reageren en dingen anders kan gaan inzien.
maandag 3 februari 2020 om 20:22
Het voegt ook niet echt iets toe. Ik zie mezelf ook niet op mijn 50ste nog trouwen maar ik ben nooit getrouwd, dus het zou de eerste keer zijn.zeefietser1 schreef: ↑03-02-2020 18:51Ik al 2x nu, bij mijn 2e vrouw gewacht om te vragen nadat ik net zo lang samen was haar als net zo lang als mijn 1e ex. Nou ja 8 jaar samen dus met 2e vrouw, getrouwd en boem, anderhalf jaar verder wou ze scheiden.
maandag 3 februari 2020 om 20:23
Dat is wel erg lief en attent. Mooi dat je hem een kans geeft. Liefde moet vaak groeien en een lieverd is heel veel waard. Meer dan een spannende macho die weinig oog voor je heeft.Flaffy schreef: ↑03-02-2020 19:42Haha wat toevallig! Nee dan snap ik dat je het niks vind, is ook wel het andere uiterste. Ik vind techno dan weer helemaal niets. Hij heeft mij ook meegevraagd, maar ik weet nog niet of ik ga. Hij kent daar veel mensen en gaat hen allemaal opzoeken, ik niet en heb geen zin om het halve feest achter hem aan te lopen. Als mijn vriendin mee kan ga ik wel en zie ik hem daar.
Ik denk dat ik inderdaad teveel vergelijk. Heel lullig misschien maar hij past niet helemaal in het plaatje wat ik in mijn hoofd had. Maar ik wil het wel een kans geven. Merk ook dat hij wel echt heel lief is (dat zei onze gezamenlijke vriend ook al) en dat ben ik ook niet gewend. (we kwamen laatst langs mijn werk en toen zei hij al meteen van, ''oh dat is handig als ik je een keer moet ophalen''.![]()
maandag 3 februari 2020 om 20:57
Dat is passie. Dat dooft meestal net zo snel als het begint.Qiyara schreef: ↑03-02-2020 18:22Ik ben bij aflevering vijf, maar ik kan hier echt niet op zwijmelen haha. Afschuwelijk vind ik ze...
Zit hij aan d'r oor te lebberen
Het gaat zo mega snel bij die twee, leuk vlam in de pan maar ze kennen elkaar nog niet eens. Vraag me dan altijd af waar die liefde dan uit voort komt.
Ik zit net die serie op SBS te kijken en daar heb je dat stelletje met die kitten. Het gaat langzaam, maar ze leren elkaar wel eerst beter kennen.
Het lijkt me wel een hel als je vervolgens 24 uur met iemand in een huis moet zitten, waar je vanaf het begin al niets mee hebt.
Hoe gaat het met je date?
maandag 3 februari 2020 om 21:16
Spell, lief dat je het vraagt! Gaat goed, we bouwen het rustig op en dat bevalt me wel. We hebben niet dagelijks contact en toch weet ik dat het goed zit. Al is er soms een lichte onzekerheid maar dat hoort erbij en maakt het spannend en aantrekkelijk.
Ik vind hem leuk, maar weet nog niet hoe leuk.
Vrijdag de vierde date, komt hij bij mij eten
Hoe is het met jou?
En inderdaad dat stelletje met die kat is erg cute. Dat ze dan haar moeder en vriendinnen uitnodigd is wel veel, maar hij lijkt er goed mee om te kunnen gaan.
Hoe is het met jou?
En inderdaad dat stelletje met die kat is erg cute. Dat ze dan haar moeder en vriendinnen uitnodigd is wel veel, maar hij lijkt er goed mee om te kunnen gaan.
maandag 3 februari 2020 om 21:39
Nou, ik ben een groot fan van "absence makes the heart grow fonder". Als het er is dan gebeurt dat vanzelf. Zo niet, dan weet je ook genoeg.Qiyara schreef: ↑03-02-2020 21:16Spell, lief dat je het vraagt! Gaat goed, we bouwen het rustig op en dat bevalt me wel. We hebben niet dagelijks contact en toch weet ik dat het goed zit. Al is er soms een lichte onzekerheid maar dat hoort erbij en maakt het spannend en aantrekkelijk.
Hoe is het met jou?
Leuk hè, die beginfase. Wat ga je koken vrijdag? Als je nog een citroencake wil maken, ik heb toevallig nog wat citroenen over....
Met mij is het goed hoor.
Nou ja, het is wel duidelijk dat ze eigenlijk weg wil rennen en toch ergens bevestiging van anderen zoekt of ie wel de moeite waard is. Wat zielig van die kitten he. Ik had er een brok van in mijn keel. Heel raar, dat heb ik altijd met dieren, maar met mensen eigenlijk zelden.
maandag 3 februari 2020 om 22:43
Vaak blijf ik wel beetje hangen in dit verhaal inderdaad, het blijven afvragen of juist ergens vanuit gaan terwijl de andere persoon dit misschien niet zo voelt. Of rekken ja.. Heel herkenbaar, maar goed om mijn ‘gedrag’ onder ogen te zien en wat ik kan verbeteren. Wat Qiyara zegt, het is lastig om inderdaad exact te weten hoe het zal lopen. Dat moet ik beetje loslaten, van genieten maar ook aangeven waar ik behoefte aan heb.Rolami schreef: ↑03-02-2020 08:28Als je de behoefte hebt om over exclusiviteit te praten zie ik weinig voordelen van dat gesprek uitstellen. Als het goed zit dan is die ruimte er gewoon en je hebt voor jezelf duidelijkheid.
Wat is het alternatief? Blijven afvragen of de andere er hetzelfde over denkt? Proberen te rekken wat je hebt omdat je bang bent dat het anders stopt? Dan is duidelijkheid toch wel prettiger lijkt mij.
Elke date ervaring is weer een les, merk dat mijn gevoel wel sterker word en het niet wil verliezen!
maandag 3 februari 2020 om 22:45
Inderdaad een mooie en moedige stap zeg! Hopelijk gaat het wat nieuwe inzichten geven, maar ook blijft geloven in de liefde. Het boek wat Qiyara aanraadde is ook goed!Gelukkigworden schreef: ↑03-02-2020 19:47Dankjewel! Vind het wel dood eng. Maar misschien brengt het meer inzicht en vooral voor de toekomst, ik wil niet in de herhaling vallen. Nu is het steeds een tijdje rust nemen, mezelf gek maken van gedachtes en dan weer opnieuw proberen. Ik wil graag uit die cirkel, kijken hoe ik anders kan reageren en dingen anders kan gaan inzien.
maandag 3 februari 2020 om 22:46
Leuk vooruitzicht al vrijdag! Het rustig opbouwen is ook niks mis mee, ook fijn gevoel dat dagelijks contact niet nodig is ter bevestiging dat iets ‘goed’ zit. Best een bevrijding kan ik mij voorstellenQiyara schreef: ↑03-02-2020 21:16Spell, lief dat je het vraagt! Gaat goed, we bouwen het rustig op en dat bevalt me wel. We hebben niet dagelijks contact en toch weet ik dat het goed zit. Al is er soms een lichte onzekerheid maar dat hoort erbij en maakt het spannend en aantrekkelijk.
Vrijdag de vierde date, komt hij bij mij eten![]()
dinsdag 4 februari 2020 om 07:53
Heb je voor jezelf je cake niet gebakken?spell68 schreef: ↑03-02-2020 21:39Nou, ik ben een groot fan van "absence makes the heart grow fonder". Als het er is dan gebeurt dat vanzelf. Zo niet, dan weet je ook genoeg.
Leuk hè, die beginfase. Wat ga je koken vrijdag? Als je nog een citroencake wil maken, ik heb toevallig nog wat citroenen over....
Met mij is het goed hoor.
Geen idee nog wat ik ga maken, maar sowieso Italiaans.
De beginfase vind ik niet heel leuk eigenlijk, vaak vind ik het pas echt fijn worden als je weet wat je aan elkaar hebt. Het is nu nog zo aftasten. Maar de beginfase is absoluut leuk als je samen bent
dinsdag 4 februari 2020 om 19:13
Ja he dat dacht ik ook. En daar heb je zeker gelijk in. Niet dat mijn vorige dates klootzakken waren, maar inderdaad een lieverd is veel waard. Ik heb besloten zaterdag ook naar het feestje te gaan dus ik ga dan met hem en zijn vrienden. Zin in!
dinsdag 4 februari 2020 om 19:17
Eens! Ik vind het vaak wel leuk maar het wordt pas echt leuk als je wat meer zekerheid hebt.Qiyara schreef: ↑04-02-2020 07:53Heb je voor jezelf je cake niet gebakken?
Geen idee nog wat ik ga maken, maar sowieso Italiaans.
De beginfase vind ik niet heel leuk eigenlijk, vaak vind ik het pas echt fijn worden als je weet wat je aan elkaar hebt. Het is nu nog zo aftasten. Maar de beginfase is absoluut leuk als je samen bent![]()
woensdag 5 februari 2020 om 14:03
Leuk hoor, veel plezier alvast!