Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
zaterdag 1 februari 2020 om 22:43
Ik had dit echt niet willen missen hoor
zaterdag 1 februari 2020 om 23:06
Merk trouwens dat ik dit niet zo'n leuke 'waarschuwing' vind. Ondanks dat ik weet dat je het ongetwijfeld goed bedoeld. Het is gebaseerd op angst. Wakkert het ook enigzins in me aan, terwijl ik ga op vertrouwen nu. Heb geen zin meer om me te laten leiden door angst en eerdere ervaringen. Nu voelt het goed, geeft hij vertrouwen en voel ik me fijn bij hem en met ons contact. Wat er in de toekomst gebeurt valt toch niet te zeggen. Al heb ik nu duizenden vlinders en is m'n hoofd op hol, is toch heerlijk. Ik ga niet uit van een teleurstelling en dat is voor het eerst in vijf jaar. En als die wel komt doet dat even pijn, weet ik dat ik dit prima kan dragen want heb al zoveel teleurstellingen op m'n naam. En heb ik dit wel weer mee mogen maken.Anárion schreef: ↑01-02-2020 18:30Is het niet wat snel om al zo over iemand te praten met wie je pas 2 dates hebt gehad? Of waren het er al meer? Je kent hem tenslotte nog niet echt goed. Het klinkt echt superleuk tussen jullie, maar laat je hoofd niet op hol slaan. Hoop dat het wat wordt tussen jullie!
zaterdag 1 februari 2020 om 23:11
Ik tref die ook bijna nooit. Maar weet goed waar ik op moet letten. Verhalen genoeg daarover om te weten dat het zo is.
Het zijn vaak zgn militairen uit Amerika of Engeland, met een zielig verhaal. Al snel paaien ze je en hun Engels is slecht voor een Brit of Amerikaan. En o ja, ze mikken op vrouwen van middelbare leeftijd. Want die zijn eenzaam en wanhopig denken ze. Na verloop van tijd willen ze je ontmoeten. Dan komen de zielige verhalen over zieke moeders en vragen ze om geld. Het zijn in werkelijkheid Nigerianen. Daar wordt al jaren over gewaarschuwd. Vaak een groep.
zaterdag 1 februari 2020 om 23:13
Ik geef je groot gelijk. Je gevoel zegt dat het goed is. En je weet prima wat werkt en niet werkt inmiddels.Qiyara schreef: ↑01-02-2020 23:06Merk trouwens dat ik dit niet zo'n leuke 'waarschuwing' vind. Ondanks dat ik weet dat je het ongetwijfeld goed bedoeld. Het is gebaseerd op angst. Wakkert het ook enigzins in me aan, terwijl ik ga op vertrouwen nu. Heb geen zin meer om me te laten leiden door angst en eerdere ervaringen. Nu voelt het goed, geeft hij vertrouwen en voel ik me fijn bij hem en met ons contact. Wat er in de toekomst gebeurt valt toch niet te zeggen. Al heb ik nu duizenden vlinders en is m'n hoofd op hol, is toch heerlijk. Ik ga niet uit van een teleurstelling en dat is voor het eerst in vijf jaar. En als die wel komt doet dat even pijn, weet ik dat ik dit prima kan dragen want heb al zoveel teleurstellingen op m'n naam. En heb ik dit wel weer mee mogen maken.
zondag 2 februari 2020 om 00:27
Lijkt me in het beschreven geval ook een beetje app-eigen. Ik kom ze ook niet vaak tegen,maar vind die apps nogal mwah. Maar weleens types zo raar of onvriendelijk dat ik niet eens reageer. Maar ook dat heb jij niet. Je klinkt wat verheven af en toe, maar misschien is het omdat je maar af en toe lijkt binnen te vallen en niet heel actief meeschrijft. Hoeft ook niet, maar dan zit je wel op een ander communicatief level dan mensen die regelmatig hun dates, teleurstellingen etc delen.
zondag 2 februari 2020 om 00:30
Misschien ook net een ander interpretatie. Ik las wat je zei over introvert ben extravert wat algemener, namelijk dat dit wel een goede match is omdat het met die combinatie van types (waarschijnlijk) zo is dat...Qiyara schreef: ↑01-02-2020 23:06Merk trouwens dat ik dit niet zo'n leuke 'waarschuwing' vind. Ondanks dat ik weet dat je het ongetwijfeld goed bedoeld. Het is gebaseerd op angst. Wakkert het ook enigzins in me aan, terwijl ik ga op vertrouwen nu. Heb geen zin meer om me te laten leiden door angst en eerdere ervaringen. Nu voelt het goed, geeft hij vertrouwen en voel ik me fijn bij hem en met ons contact. Wat er in de toekomst gebeurt valt toch niet te zeggen. Al heb ik nu duizenden vlinders en is m'n hoofd op hol, is toch heerlijk. Ik ga niet uit van een teleurstelling en dat is voor het eerst in vijf jaar. En als die wel komt doet dat even pijn, weet ik dat ik dit prima kan dragen want heb al zoveel teleurstellingen op m'n naam. En heb ik dit wel weer mee mogen maken.
zondag 2 februari 2020 om 06:29
zondag 2 februari 2020 om 06:40
Hier wilde ik nog op reageren. Fijn dat de date leuk was en intimiteit steeds verder groeit. Na zes dates kan je het echt wel over verwachtingen hebben. Hoe ziet hij zijn toekomst voor zich bijvoorbeeld. Dat zou al een goede indicatie kunnen zijn over hoe hij jullie ziet. En daarnaast mag je echt je wens tot exclusiviteit uitspreken. Zeker als er seks is geweest. Probeer je niet al teveel naar hem aan te passen, je loopt teveel op eieren heb ik het idee.Vivi3338 schreef: ↑01-02-2020 17:28Durfde alleen nog niet echt het gesprek aan te gaan qua ‘exclusiviteit’ of dat hij nog andere lijntjes heeft. Dit heb ik altijd moeilijk gevonden met vorige dates ook, maar moet er wel van gaan komen. Andere kant daten we nu nog maar een maandje en hij geeft me geen dubbel of onzeker gevoel. Behalve dat hij wel iets meer een prioriteit van mag maken![]()
Waar is Vivi met haar behoeften en wensen? Jullie gaan samen wat aan en niet alleen hij
Geef jezelf wat je nodig hebt, een stukje duidelijkheid. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent, ongeacht de uitkomst.
En fijn dat je wat aan het boek hebt en er herkenning in vindt!
zondag 2 februari 2020 om 10:22
Dan herken je ze gewoon niet of ben je niet actief op Tinder. Je kan geen 10 profielen swipen zonder er eentje tegen te komen. En heb je er dan eentje niet meteen herkend en toch geliked krijg je een lang bericht in slecht Engels dat ze op zoek zijn naar een serieuze relatie. Ik daag hen dan wel eens uit door een vraag te stellen over hun woonplaats maar dat negeren ze dan of ze geven een onzinnig antwoord. Dat ze God-fearing zijn staat ook wel eens in zo'n eerste bericht.
zondag 2 februari 2020 om 13:27
Was inderdaad niet vervelend bedoeld! Ik ga natuurlijk ook uit van eigen ervaringen.Qiyara schreef: ↑01-02-2020 23:06Merk trouwens dat ik dit niet zo'n leuke 'waarschuwing' vind. Ondanks dat ik weet dat je het ongetwijfeld goed bedoeld. Het is gebaseerd op angst. Wakkert het ook enigzins in me aan, terwijl ik ga op vertrouwen nu. Heb geen zin meer om me te laten leiden door angst en eerdere ervaringen. Nu voelt het goed, geeft hij vertrouwen en voel ik me fijn bij hem en met ons contact. Wat er in de toekomst gebeurt valt toch niet te zeggen. Al heb ik nu duizenden vlinders en is m'n hoofd op hol, is toch heerlijk. Ik ga niet uit van een teleurstelling en dat is voor het eerst in vijf jaar. En als die wel komt doet dat even pijn, weet ik dat ik dit prima kan dragen want heb al zoveel teleurstellingen op m'n naam. En heb ik dit wel weer mee mogen maken.
...
zondag 2 februari 2020 om 13:30
Huh..verheven? Hoe kom je daar nou bij? Ik schrijf nu niet heel actief mee, wel op eerdere tindertopics. Wist niet dat dat hier een vereiste was, om hier actief mee te schrijven. Nare reactie van je.coolpack2 schreef: ↑02-02-2020 00:27Lijkt me in het beschreven geval ook een beetje app-eigen. Ik kom ze ook niet vaak tegen,maar vind die apps nogal mwah. Maar weleens types zo raar of onvriendelijk dat ik niet eens reageer. Maar ook dat heb jij niet. Je klinkt wat verheven af en toe, maar misschien is het omdat je maar af en toe lijkt binnen te vallen en niet heel actief meeschrijft. Hoeft ook niet, maar dan zit je wel op een ander communicatief level dan mensen die regelmatig hun dates, teleurstellingen etc delen.
...
zondag 2 februari 2020 om 13:36
Dat begrijp ik en waardeer ook waar het vandaan komt
zondag 2 februari 2020 om 13:41
Daarom, vaar op je gevoel. Dat is de beste graadmeter.
...
zondag 2 februari 2020 om 16:46
Niet dat ikzelf moe ben, maar mijn lichaam staat in reparatie stand (iets met valpartij, hele grote blauwe plek die nog niet uitgeblauwd is). Vandaag een heerlijke 12 uur geslapen met een gratis extra uur erbij vanwege dat de klok een uur achteruit ging. Ook zondagen aan boord van een boot is een oase van rust.
fietsen varen vrouwelijk doen
zondag 2 februari 2020 om 17:16
Wat gaat dit topic hard! Wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat tussen jullie Qiyara. Hebben jullie ook al een nieuwe date gepland?
En vivi, na 6 dates kun je gerust vragen hoe het staat tussen jullie. Ik vind best dat je dan exclusiviteit kunt verwachten. Ik zou er proberen luchtig over te beginnen op jullie volgende date.
Mijn date is net weg. Hij is gisteravond gekomen, we hebben op de bank gehangen en zijn daarna uit geweest. Vandaag vooral samen lang in bed gelegen. Was heel erg gezellig. Ik blijf het gevoel te hebben dat ik niet weet of het meer kan zijn dan vriendschap, maar merk wel dat ik graag bij hem ben en het ook fijn vind om intiem met hem te zijn, dat zegt ook wel wat. Het voelt ook alsof we al veel langer aan het daten zijn, al kennen we elkaar al wel 1,5 jaar maar dat was vooral oppervlakkig.
Volgende date nog niet gepland, maar hij gaat zaterdag de hele dag naar een feest (zelfde soort feestje als waarop we elkaar ontmoet hebben) en ik ga misschien ook dus zie hem dan daar.
En vivi, na 6 dates kun je gerust vragen hoe het staat tussen jullie. Ik vind best dat je dan exclusiviteit kunt verwachten. Ik zou er proberen luchtig over te beginnen op jullie volgende date.
Mijn date is net weg. Hij is gisteravond gekomen, we hebben op de bank gehangen en zijn daarna uit geweest. Vandaag vooral samen lang in bed gelegen. Was heel erg gezellig. Ik blijf het gevoel te hebben dat ik niet weet of het meer kan zijn dan vriendschap, maar merk wel dat ik graag bij hem ben en het ook fijn vind om intiem met hem te zijn, dat zegt ook wel wat. Het voelt ook alsof we al veel langer aan het daten zijn, al kennen we elkaar al wel 1,5 jaar maar dat was vooral oppervlakkig.
Volgende date nog niet gepland, maar hij gaat zaterdag de hele dag naar een feest (zelfde soort feestje als waarop we elkaar ontmoet hebben) en ik ga misschien ook dus zie hem dan daar.