Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Ik haak af geloof ik..

Ik ben even douchen!
Pfoe, ik probeer te multitasken, wat nog niet meevalt.

Appel, krijg gewoon NU een sms van die tweede sv, of we vanavond zullen afspreken! Help! Wat zal ik doen?

En over die sv. Ja, ik weet dat hij vreemdgaat, en heb het daar de eerste keer met hem over gehad, en heb hem gezegd dat ik vind dat hij verantwoordelijk is voor zijn relatie, niet ik. En dat hij van mijn geen absolute geheimhouding hoeft te verwachten, maar dat ik hem ook niet overal met naam en toenaam zal noemen.

En dat is denk ik ook de reden dat ik nooit echt voor de volle 100% verliefd op hem zal kunnen worden, ik vind hem in that department een slappe zak (maar buiten dat hebben we het voor nu wel heel leuk).

En Olive, ja, ik weet dat een sv maar tijdelijk is, ben me daar echt van bewust. Ik geniet nu van hem, en als het morgen over is, ook goed, dan heb ik een mooie herinnering.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
quote:Olive01 schreef op 04 juli 2009 @ 16:50:

En Appel... ik ken het gevoel van niet zonder seks kunnen. Moet ook dringend weer euhm... dussssss

Ik zal MCSteamy bij deze omdopen in KSV

Is van de week nog langsgeweest, ging bijna niet door op het laatste moment door zijn werk...maar toch gelukt hahaha. Het moest even
quote:Miss thang schreef op 04 juli 2009 @ 16:53:

Pfoe, ik probeer te multitasken, wat nog niet meevalt.

Appel, krijg gewoon NU een sms van die tweede sv, of we vanavond zullen afspreken! Help! Wat zal ik doen?
quote:appeltje72 schreef op 04 juli 2009 @ 16:54:

[...]

Jaja, maar ik weet het echt niet!!! Vind het moeilijk. Ken het gevoel van niet te lang zonder sex willen zitten maar al te goed, en deze meneer kan mij heel goed van die gevoelens afhelpen, en eigenlijk is het ook altijd wel gezellig als hij er is, maar toch houdt iets me tegen
MissThang... You go girl...

Appel: Hahaha, "het moest even"... check!

Ok, haal toch nog ff snel een stofzuiger door mijn huis. Kattenharenirritatiegrens (3x woordwaarde) is weer bereikt...

Douche ze Indi!
quote:Miss thang schreef op 04 juli 2009 @ 16:57:

[...]

Jaja, maar ik weet het echt niet!!! Vind het moeilijk. Ken het gevoel van niet te lang zonder sex willen zitten maar al te goed, en deze meneer kan mij heel goed van die gevoelens afhelpen, en eigenlijk is het ook altijd wel gezellig als hij er is, maar toch houdt iets me tegenzou het niet doen dan. Is dat die sv met een vriendin?
Nee, deze is zonder vriendin. Die met vriendin mag me echt 's nachts wakker maken ;)
Ja zolang je weet dat een SV meestal van tijdelijke aard is e als je er maar goed bij voelt. Ik ga voor de SV megasuperplus en dat is dus eigenlijk geen SV maar gewoon een leuk vriendje

En aangezien ik redelijk op klappen sta moet ik hem maar eens gauw tegenkomen! hahahaha

Thang...heb je zin om hem te zien? Wat houdt je tegen dan?
Ja het moest echt even...soms dan bellen we mekaar en dan gaat het over koetjes en kalfjes. En dan ineens door een opmerking van hem of mij, dan krijgt het gesprek een andere wending

Dan is het een kwestie van een paar dagen misschien, maar dan moet het toch ECHT in het echie gebeuren hahaha.

Tis maar goed dat ie niet in de buurt woont....;-)

Alhoewel hij van de week grapte of ik nog plek over had hahaha
Ik laat de sms voor nu nog maar even onbeantwoord, zal er zo in de AH nog even over denken.

Erykah, ik weet niet wat me tegenhoudt. Iets.
quote:Erykah schreef op 04 juli 2009 @ 17:01:

Ja zolang je weet dat een SV meestal van tijdelijke aard is e als je er maar goed bij voelt. Ik ga voor de SV megasuperplus en dat is dus eigenlijk geen SV maar gewoon een leuk vriendje

En aangezien ik redelijk op klappen sta moet ik hem maar eens gauw tegenkomen! hahahaha

Thang...heb je zin om hem te zien? Wat houdt je tegen dan?Is die ene waar ik morgen ga zwemmen niks voor je? Die mag je wel hebben hoor. Hij heeft geen kinderarrem...dat dan weer niet.
quote:Miss thang schreef op 04 juli 2009 @ 17:04:

Ik laat de sms voor nu nog maar even onbeantwoord, zal er zo in de AH nog even over denken.

Erykah, ik weet niet wat me tegenhoudt. Iets.Heb je geen zin om je met deze warmte op te tutten etc?
LOL Erykah... als ik een leukerd zie stuur ik em op je af... En zo te zien heeft Appel er ook al één in de aanbieding (mét zwembad... WOW)

MissThang, tja, kom er eerst achter wat dat iets is. Hij haalt het duidelijk niet bij je eerste SV
Thang dan moet je het niet doen.

Waar je die foto gister van liet zien? Kon hem niet goed zien...mail maar goede foto door. Je weet inmiddels wel wat ik leuk vind...toch?
Appel, dat is het niet, ik kan gewoon in een jute zak op de bank zitten, dan vind ie me nog lekker.

Hahaha, als ik er zo over nadenk, is hij dus eigenlijk gewoon heel leuk.

Misschien iets voor jou, Erykah?
Olive stuur maar door als je leukerd voor me heb.

Kunnen we niet voor elkaar leuke date zoeken?
Jaaaaaa... we gaan er voor elkaar één zoeken Erykah! Lijkt me een goede deal!
Dank voor het advies, dames, ik laat het maar even bezinken. Het is gewoon zo'n je ne sais quoi gevoel....

(ergens denk ik ook dat het een beetje te maken heeft met die date van as dinsdag......)

Erykah, goed idee, dates voor elkaar zoeken......
Zooooooo krijg het nog druk met al die dates! Ik heb aardig wat in te halen...ik heb al heel lang niet gedate dus KOM MAAR DOOR MET DIE MANNEN! hahahhaa....

Ik ga naar mijn vriendin maar de laptop gaat wel open daar zodra dat kleine mannetje op zijn bedje ligt.

Tot later!!!
Erykah, geniet van dat kleine mannetje!!
Ja je gaat het druk krijgen! Wensenlijstje en fotovoorbeelden zijn via hyves te melden

veel plezier met de kleine man!

Later!
Ik ga er ook vandoor, ga me nu echt naar de AH slepen....

Tot later, ladies!
quote:Erykah schreef op 04 juli 2009 @ 17:07:

Thang dan moet je het niet doen.

Waar je die foto gister van liet zien? Kon hem niet goed zien...mail maar goede foto door. Je weet inmiddels wel wat ik leuk vind...toch?

Euhh heb ik gisteren een foto laten zien?

Is die gozer van gister op die klompen niks voor je? Vanaf vandaag weer vrijgezel hoorde ik
quote:Erykah schreef op 04 juli 2009 @ 17:12:

Ik ga naar mijn vriendin maar de laptop gaat wel open daar zodra dat kleine mannetje op zijn bedje ligt.

Tot later!!!Dikke knuffie voor die kleine kruimel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven