Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Pop: Het was een gedachte geen idee of zoiets echt mogelijk is. Met hiv/aids is dat wel mogelijk misschien ook wel met deze geslachtsziekte ?

Eh waar heb je deze Rp meneer vandaan ?
Goedemorgen!

Vandaag staat er een conferentie op het programma. Moet er om kwart voor negen zijn en het is om de hoek bij mij, lekker he?

Vleertje, deze man komt uit mijn stad, is iets jonger, bijna afgestudeerd... Hoezo?
Morguh!

Net gebeld met de rijschool....a.s. dinsdag een opfrisles op de motor! Vind wel spannund

Ga nu weer snel aan het werk.

Succes met de conferentie Pop!
Nah Pop niet dat we dezelfde mannen weer daten

Al heb ik op t moment geen tot weinig contact met RP mannen , heb ze bijna allemaal verwijderd uit mijn msn.

Appel : leuk dan kan je op de motor naar Drenthe
Heb wel contact met 1 rp meneer alleen ik vertrouw het niet helemaal. Hij staat op RP , contact via msn , maar volgens zijn zeggen is zijn relatie over , maar woont zijn ex nog wel even bij hem in. Ze gaat wel gauw weg omdat ze een huisje heeft gevonden. Hij wil ook nog niet afspreken zolang zij er woont , maar heeft zich wel ingeschreven op RP omdat ie verder wil met zijn leven.

Ik zet er een paar vraagtekens bij , maar dat komt waarschijnlijk omdat ik absoluut niet samen wil wonen met een ex terwijl het over is. Woon dan nog liever paar weken maanden bij mijn ouders dan samenwonen met ex totdat je wat anders hebt gevonden.

Maar ik weet ook dat er mensen zijn die dat wel doen , als je verder niet met ruzie uit elkaar gaat is het natuurlijk een goedkope makkelijke oplossing om nog tijdelijk samen in 1 huis te wonen toch ?
WM .. van harte gefeliciteerd met je verjaardag

Haaai!

Gefeliciteeeeeeerd WM!!!!!!

Pop en Vleer dus weer op RP te vinden? leukk! Vleer, die van jou klinkt wel wat ingewikkeld idd, met nog een ex in huis...

Pop, al gemaild?

Goed van die opfrisles Appel... zou ik eigenlijk ook wel kunnen gebruiken voor mijn autorijbewijs... maar ja, heb niet eens een auto... dus heb er nu ook weinig aan.

Iemand nog tips voor een goeie dealer voor 2e handsjes bij mij in de buurt? (zuid-holland)

Fijn dat je weer mooie tanden hebt Xen. Opluchting vast!

MP woede nog meer gezakt? Kun je nu nog een kuurtje krijgen enzo? En ga je nog iets waarschuwends doen?

Zwaai naar de anderen!

Ik ga even lunchen en dan weer hard aant werk. Moet 3 opdrachtgevers tevreden houden deze maanden, terwijl ik eigenlijk maar voor 1 tijd heb...
Hi all...

Nog steeds geen internet thuis, en razend druk op mijn werk... Dus ff een snel berichtje...

MP: Wat ontzettende KUT zeg...

Xen: Zag dat je dagje werken weer goed is gegaan, en weer mooie tanden. Goed!

Ik zwaai even snel, moet nu weer bikkelen... Vanavond cursus, morgen weer een dag naar het hoge Noorden...

*ZWAAAAAAAAAAAI*
*dubbel*
Gezellig Olive , koffie staat klaar
quote:Vleermuis28 schreef op 27 mei 2009 @ 10:08:

Heb wel contact met 1 rp meneer alleen ik vertrouw het niet helemaal. Hij staat op RP , contact via msn , maar volgens zijn zeggen is zijn relatie over , maar woont zijn ex nog wel even bij hem in. Ze gaat wel gauw weg omdat ze een huisje heeft gevonden. Hij wil ook nog niet afspreken zolang zij er woont , maar heeft zich wel ingeschreven op RP omdat ie verder wil met zijn leven.

Ik zet er een paar vraagtekens bij , maar dat komt waarschijnlijk omdat ik absoluut niet samen wil wonen met een ex terwijl het over is. Woon dan nog liever paar weken maanden bij mijn ouders dan samenwonen met ex totdat je wat anders hebt gevonden.

Maar ik weet ook dat er mensen zijn die dat wel doen , als je verder niet met ruzie uit elkaar gaat is het natuurlijk een goedkope makkelijke oplossing om nog tijdelijk samen in 1 huis te wonen toch ?Ik heb VM dan wel niet op RP leren kennen maar verder lijkt het wel herzelfde verhaal!!

Run Vleer, RUN!!!!
Dank je Vleer en Mozz voor de felicitaties:-d
gelukkige verjaardag WM

Xen wat een opluchting met je tanden

Olive werk ze nog en hopelijk heb je snel terug internet thuis

Vleer die rp-er NOT!!! Klinkt nie goed ok is goedkope oplossing enzo kan me voorstellen dat dat mooie oplossing is en fijn dat hij dat eerlijk zegt... Maar als je verder wil met je leven en je bent eerlijk over het nog effe samenwonen maar je wil nie daten... Da klinkt een twijfelaar die nie over zen ex heen is!!

Zwaai naar de rest
Hoera Winkelmandje, ik wens je een fijne dag en een supermooi jaar!
WM: haha nou ik hou idd een slag om de arm met die RP meneer. Voorlopig t contact maar via msn plaatsvinden. Daten e.d zie ik idd nog niet zitten met hem.

Een hele fijne dag vandaag, WM!!!

Hallo allemaal!
Gefeliciflapstaart WM!

.
Pop ik snap die hint over die boot niet helemaal ... msn ff ?
Je staat niet meer op mijn msn, maar ik gooi het wel even in een prive berichtje op hyves!

GEFELICITEERD WM!

xx
En voor de rest ook HOI!
Haai allemaal! Ik ga zo maar eens koken en daarna even een tas boeken brengen bij mijn ex. Vind het wel spannend eigenlijk. Ben zelf gewoon best benieuwd hoe het met hem gaat, maar zoals ik hier tijd geleden al schreef is hij er nog steeds niet echt overheen. Zelf zou ik het liefst dus even koppie thee bij hem doen en horen hoe het met 'm gaat, maar weet niet of dat nou zo'n goed idee is. Straks gaat 'ie weer aan de haal met deze 'gezelligheid' of gaat 'ie weer 'raar' doen. (mij proberen uit te horen over PD en hem afzeiken, proberen zelf totaal geweldig over te komen etc)

Plan is dus gewoon even aanbellen, beleefd praatje, tas geven en weer weg.

Vanavond komt PD, hij wou me helpen om iets in de grondverf te zetten, en daarna lekker bankhangen samen... :D
Hoi hoi,

@Vleer: Succes met de RP-perikelen!

@Pop: Jij hebt een leuke week of niet?? Schoolreis en een conferentie..klinkt goed!

@Xen; Hoe is het met je enkel?

@Mozz:Succes bij je ex straks..kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt...Daarna lekker bankhangen met PD!

@Olive: Wat vervelend die internetproblemen

@WM: lekker je verjaardag aan het vieren??

Zwaai naar de rest!!!

Ik ben moe....pffffff Gisternacht maar 3 uur geslapen, gisteravond pas om 23u thuis van mijn werk en vandaag een drukke dag gehad. Vanmiddag even de stad in geweest om een bestelde paarse linnen broek op te halen en ik kwam een vriendinnetje tegen van vroeger..even samen geluncht, het was erg gezellig!

Nu ga ik zo even eten koken en daarna ligt er een hele stapel toetsen op me te wachten die moeten worden nagekeken..heb zo geen zin...

*einde klaagmodus*
Hey,

Pop klinkt idd nie echt als de ideale partner (zijn ook snel uit elkaar gegaan na die miskraam dan voor zijn ex)

Moz hopelijk valt het mee bij je ex, kun je effe leuke babbel doen en dan schilderen/bankhangen

Oei Indi en dan worden onderwijzers altijd afgeschilderd als luxe-job (veel vakantie) als ik dit zo lees pffff

Succes met je toetsen!!

*Begin klaagmodus* oh ik ben ook moe al 2 dagen slecht geslapen: maandagnacht was ik met kaften aant zeulen, hield ze op mijn zij om deur te openen en knalde met kaft ergens tegen... dus kaft in mijn zij AUW Doet zo pijn en ziet zelfs niet blauw raar he *einde klaag*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven