Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?

zondag 24 mei 2009 om 21:47
So, weer een nieuw topic; moest nog altijd wennen aan het vorige met de nieuwe naam 
Waar kijken jullie vnvd naar? Ben de papieren tvgids van thuis gewend, vindt dat op internet niet handig; om de hele tijd de laptop aan te houden toch? Teletekst kan ook natuurlijk, maar dan moet je ook weer alle zenders af..... toch maar de gids kopen dan?
Indi: sheibe van het shirtje!

Waar kijken jullie vnvd naar? Ben de papieren tvgids van thuis gewend, vindt dat op internet niet handig; om de hele tijd de laptop aan te houden toch? Teletekst kan ook natuurlijk, maar dan moet je ook weer alle zenders af..... toch maar de gids kopen dan?
Indi: sheibe van het shirtje!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zondag 24 mei 2009 om 21:55
Pop; wel ontzettend vervelend dat wachten op smsjes...tjee.
Heb alle kaarsendingen die ik voor mijn verjaardag heb gekregen maar eens aangestoken; megaknus moet ik zeggen. Nu nog iemand (in het bijzonder) om te knuffelen!
Hij stelde trouwens voor om naar iets van een singer-songwriter optreden te gaan of iets klassieks kleinschalig. Hij ging erachter aan, maar vraag me af waar je vindt waar zoiets te doen is. Jullie enig idee?
(risicojongeren op 3)
Heb alle kaarsendingen die ik voor mijn verjaardag heb gekregen maar eens aangestoken; megaknus moet ik zeggen. Nu nog iemand (in het bijzonder) om te knuffelen!
Hij stelde trouwens voor om naar iets van een singer-songwriter optreden te gaan of iets klassieks kleinschalig. Hij ging erachter aan, maar vraag me af waar je vindt waar zoiets te doen is. Jullie enig idee?
(risicojongeren op 3)
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.