Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Weet je wat goed werkt Inkie?

Punaises aan beide kanten achterop, daar een touwtje tussen spannen. Dan kan je namelijk je lijstje heen en weer schuiven. Geen papa voor nodig!
Alle reacties Link kopieren
Zo weekend zit er bijna weer op helaas!

Iedereen weer aan 't werk morgen??
Ja...helaas wel

Ik heb een erg leuke dag gehad met een vriendin..de beurs was erg leuk, we hebben heerlijk bijgekletst en ik heb ook wat mooie foto's kunnen maken..

Wat is het hier stil???
Druk met de foto's Indi Verder helemaal niets...

Ik twijfel of ik naar buiten ga....maar nee....zit wel lekker op bankje met plaidje!
Ik wil ook naar buiten..maar het regent..

Ik heb hier alleen maar een kat om op de foto te zetten en die slaapt..
he ja is hier stil he

Ik ga nog filmpje kijken dus zo weer weg

benieuwd naar Ingel haar date

Oh ja Ingel nee int begin da ik hier schreef wist ik eigenlijk niet wa viva was...

slaap lekker allemaal!!!!
So, un kleine upDATE

Drankje gedronken op het terras, met live muziek. Toen het wat kouder werd zijn we binnen gaan zitten. Echt leuk gekletst enzo. Verder niet gezoend oid, maar dat had ik ook niet verwacht gezien hij me ' beter wilde leren kennen'. Hij komt wel as woensdag of donderdag op de koffie, mn nieuwe huisje bekijken dus dat is ok! Hij was volgens mij ook best enthousiast, dus das prima!

MP: punaises in het fotolijstje drukken en daar dan een draadje aan vastmaken? Geen action-fotolijstjes, gewoon vanalles wat door de jaren heen verzameld, en vooral bedoelt om neer te zetten kwam ik achter vandaag

Succes met de as werkweek dames!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Klinkt erg leuk, gezellig en positief Ingel! En 2de date staat alweer gepland! Ook niet verkeerd dacht ik zo! Leuk meis!
Leuk Ingel
PV gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

Heee, weer een jarige!

Gefeliciteeeeeerd!

Goed hee Ingel! Waar kende je hem nou van (ben ff kwijt waarom 'ie Mr Piano heet)

Iedereen weer braaf aan het werk vandaag? Pfff... ik ook... en heb daar he-le-maaaal geen zin in! Heb meer zin om nog meer leuke dingen te maken want de expo opening was zo leukkkk! Waren heel veel mensen (had ik niet verwacht) en leuke reacties, meteen 1 bestelling en gewoon zo'n heerlijke sfeer daar!

Zucht, kga weer aant werk....
PV gelukkige verjaardag!!!!!!!!!!

Ingel klinkt goed die date van jou

He Mozz tof dat der zoveel volk was en leuke reacties!!! Nog een paar expo's en je bent alleen nog maar met je kunstwerkjes bezig
PV van harte gefeliciteerd

Zo heb een leuke productieve werkdag gehad. Leuk de reacties van collega's dat ze mij nu al niet meer kwijt willen
Moz: ken gewoon, hier van het dorp. Zat bij zijn zusje in de klas. Hij speelt vaker in gelegenheidsbandjes met mijn broer. En hij speelt toetsen, dus vandaar de piano...

Leuk dat je expo zo geslaagd was! Goed hoor!

VLeer: fijn zeg, dat je collega's je zo waarderen!

Hieperdepiep voor PV !
Hey hallo!!

Olive is weer terug in het land der levenden

Weekendje weg was best gezellig. Het is een jaarlijks terugkerend volleybaltoernooi in Duinrell (dus lekker bij me om de hoek). Maar denk wel dat het de laatste keer is dat ik mee ben gegaan. Het grootste deel van die meiden zie ik alleen dit weekend, en weet nu ook weer waarom...

Ingel: Je date klinkt als zeer geslaagd! Ben benieuwd hoe het woensdag/donderdag gaat!

Vleer: Mooi dat je collega's zo enthousiast zijn! Is het epileren van je bovenbenen gelukt? AUW!

Mozz: Eerste expo geslaagd! TOP!

Ssea: Ik word donderdag 27 en woon in Zuid-Holland

Erykah; Hoe was het in Amsterdam?

Indi: Zo te zien helemaal blij met je camera! Lukt het fotograferen een beetje?

Hoera voor PV!

ZWAAAAAAAAAI voor de rest van de lieve meiden!

Klein stukje egopost: Weekend was een goede afleiding van soulmate, maar schoot net alweer in de tranen toen mijn moeder belde... 't Zit best diep allemaal.

Ben donderdag jarig, en zou wat met Soulmate gaan doen. Maar ben nu uitgenodigd bij paps en mams, zo zit ik niet alleen op mijn birthday.

Ow... heb wel wat geks: Heb verschrikkelijk zin om te daten... Rebound?? Zit er aan te denken om ook eens een dating site te proberen. Las iets over Paiq hier... eens kijken wat dat is. (of het helemaal verstandig is om me nu op andere mannen te storten weet ik niet...)

Ik ga maar eens wat eten maken... Shoarma in de bonus bij de AH. Lekker met pitabroodjes en sla.
Winkelmandje - leuke taart heb je gepost

PV- Happy Birthday , heb je een leuke dag?

Olive -Paiq heb ik nu sinds weekend een paar x gedaan op aanraden van dit topic en ik vind het wel een grappig concept . Je bent direct in contact met iemand en kan meteen chatten. De foto komt dan na een tijdje tevoorschijn.

Proberen kan altijd toch? Kan je later altijd kijken of je er verder iets mee doet.

Ik ga koken!
Eet smakeliik Olive! Klinkt inderdaad lekker, ik ga zometeen aan de gestoomde kip met rijst en boontjes.

Was je weekend verder wel leuk?

Jij bent dus donderdag jarig? Ik vrijdag! Ken nog 2 mensen die as vrijdag arig zijn, 2 die zaterdag jarig zijn en 1 die morgen jarig is. Het kan niet op!

Je kan altijd een profiel aanmaken op RP of Paiq oid, en dan eens kijken hoe het werkt en wat er gebeurd. Beetje contact met mannen is nooit weg voor de ego-streling!

PV, HAPPY BIRTHDAY!!

Vleer, fijn dat het zo lekker gaat op je werk!

Ingel, hiephoi, klinkt erg leuk met mr. Piano!

Ik heb vandaag een huis bekeken, een huurhuis, waar ik op had gereageerd. Zo, was dat even een drama zeg! Het is een oud senioren-complex, maar het rook er nog naar bejaarden en volgens mij woonden er ook alleen maar bemoeizuchtige oudjes. De woningen zaten met de voordeur allemaal aan een gesloten gang met overal 'leuke' bloemstukjes en andere meuk op de gang. Ook het huisje was kleiner dan ik had verwacht. Verder was er nopg een gezamenlijke recreatieruimte en een keuken. DRAMA!

Maar terwijl de vriendin waar ik mee was haar vriend belde, vertelde haar vriend over een renovatie-project met koopwoningen in een leuk deel van mijn stad. De koopprijs is 107.000 euro, en dat vind ik een heel schappelijk bedrag. Ik heb informatie aangevraagd en over twee weken is er een bezichtigingsmiddag (en dan kan ik ook nog!!) Dus dat is wel erg interessant!
Pop; wat leuk van de koopwoning. Ben benieuwd! Kom je ook in aanmerking, moet je je inschrijven of is het 'wie het eerst komt?'.

Hoe stoom je kip by the way ?

Olive: fijn dat je weekeind leuk was, maar kan me voorstellen dat als je verder nix meer met de meiden hebt, je er op een gegeven moment klaar mee bent. Soms heb je dat; overal en nergens wat losse groepen vrienden die je eens in het jaar ziet. Tis net of je het belangrijk genoeg vindt om er energie in te blijven steken.

Kan me goed voorstellen dat Soulmate nog diep zit. Tis ook niet nix. Een rebound kan altijd , maar of je die het snelst op internet vindt weet ik eigenlijk niet < geen ervaring mee.

Hoest met de rest van de dames?
Hé Pop! Het is de grote verjaardag-week! JOEHOE!! Leuke mensen he, al die tweelingen

Whaha, dat huisje klinkt echt als een drama! Je wil echt niet tussen de bemoeizuchtige ouwtjes wonen.

ben benieuwd hoe die andere woning is! 107.000 klinkt echt goed!

Ssea, Pop, ik heb zojuist een account op Paiq aangemaakt. De koffie loopt door, en dan ga ik dat eens op mijn gemakkie bekijken. Een beetje ego-streling kan inderdaad geen kwaad. Ik heb ooit op RP gestaan, maar op een of andere manier viel dat altijd tegen. Nu denk ik ook dat dat meer aan mezelf lag, hihihi. Geloof dat ik nog niet echt 'klaar' was om serieuzer te daten. Nu wel... we'll see!

De shoarma was heerlijk trouwens! Is jullie eten ook lekker?
Pop: als je kan kopen moet je gaan kopen !!!

(al met al zal je denk ik nog op 140 a 150 duizend euro uitkomen, je wil vast niet de standaard dingen die ze aanbieden bij een koopwoningproject) Maar dan nog = het een koopje in jouw stad !
Olive.. bovenbenen heb ik niet gedaan , ga ik van de week echt proberen heb ze nu ff geschoren zodat de haartjes wat korter zijn wanneer ik ze epileer.
Ingel, ik bedoelde dus gesmoorde kip, geen gestoomde. Zou ook niet weten hoe je dat zou moeten doen!

Vleer, ik moet alles nog even uitzoeken, zou informatie krijgen per mail. Geen idee welke extra kosten er nog bij komen, maar het is geen nieuwbouw, het is juist oude bouw, wat helemaal gerenoveerd wordt. Het is een stukje dat typerend is voor mijn stad, dus het moet behouden worden.
Pop heel goed dat je er op gereageerd hebt ! En zeer zeker gaan kijken neem desnoods ook iemand mee die er een beetje verstand van heeft. (enga morgen ff langs de hypotheekshop bv om info te krijgen over je mogelijk te krijgen hypotheek)

Dan weetje een beetje hoeveel je kan krijgen en weet je of je het kan doen of niet.
Ja, de hypotheekshop moet ik deze week ook maar eens gaan bezoeken! Ik ben er zo'n 2 jaar geleden ook geweest, en toen lag mijn te besteden bedrag hoger dan dat deze woningen kosten. Ook zal ik dan nog eens extra duidelijk gaan informeren naar de mogelijkheden tot koopsubsidie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven