Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Indi, wat kut zeg, van je boek. Bij welk bedrijf heb je het laten doen?

En ja, NYC is heel cool. Ik ga er geregeld heen (als ik lang niet geweest ben, krijg ik weer kriebels, haha), maar dit wordt de eerste keer met Missy. Ook leuk voor mij, dan zie ik weer eens een andere kant van New York. Er is bijv. een museum speciaal voor kinderen, dus dat gaan we zeker doen, en dan zal ik ook eindelijk maar eens die vermaledijde Chrysler building op gaan

(maarre, we gaan natuurlijk ook gewoon ouderwetsch shoppen, daar is Missy ook heul goed in!)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Ga je naar bredaBarst missT? Ik zit te twijfelen om nog even te gaan kijken is wel leuk natuurlijk,

En wat K*T van dat fotoboek Indi! Maar zal vast goed worden opgelost, ze zijn meestal wel van zins om het goed af te leveren, zulke dingen.
Hoi!

Allemaal lekker weekend?

MissP, lukt het relaxen goed?

Indi, das balen van je fotoboek. Raar ook dat het niet duidelijk is aangegeven dat er stukken tekst weg zouden vallen. Ik zou denken dat als je tekst bij een foto mag zetten, ze ook aangeven hoeveel karakters dat mag hebben.

LM, date vanavond! Leuk! Ik mag morgen...

MissT, hoe oud is Missy eigenlijk? Ik vond shoppen vroeger nooit zo leuk, maar bij haar is het aangeboren?

Olive, hoe smaakte de cake? Ik wil ook weer eens wat bakken, maar mn oven doet het niet meer. In het nieuwe huis is een oven aanwezig, die ik mocht overnemen, dus ik moet nog even wachten.

WM, das wel raar van je fiets! Ik heb op mijn fiets ook heel lang moeten wachten, omdat hij bij de fabriek besteld moest worden. Uiteindelijk heb ik er 2,5 maand op moeten wachten, maar nu ik hem heb ben ik er erg blij mee!

Fijne avond, ik kruip zo eerst even op de bank, moet ongesteld worden en ik heb buikpijn!
33 jaar

3 jaar

Man

9 jaar

1,5 jaar

Amersfoort

Af en toe

6

Tweelingen

Kinderwens

Motorrijden, motorcross, squashen, fitness en voetbal
Leeftijd? 37 jaar

- Hoe lang al single: maand

- Geslacht: vrouw

- Langste relatie: 19 jaar

- Kortste relatie: n.v.t

- Regio: Utrecht

- Aan het daten: nee

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 5

- Sterrenbeeld: Maagd

- Kinderen of kinderwens: 2 kinderen

- Hobby's: Sporten, lezen, lingerie ontwerpen en maken.
Ow Miss T, New York.....Wil ik ook heen Mag ik je een shopopdracht meegeven Dan kom ik het ophalen als je weer op Schiphol land!

Indi...Balen zeg van je boek. Ben je zolang met iets bezig en dan gebeurt er dit. Benieuwd wat de klantenservice gaat zeggen!!

Pop...Hoe gaat het met je ongesteldheidsperikelen?? Lekker met plaidje en pot thee op de bank??
Mijn fiets is echt geweldig!!! Ben er echt zo blij mee! Lekker veel fietsen weer en auto vaker laten staan!

Vanmiddag met een vriend meegeweest met shoppen. Was erg gezellig en veel gelachen. Ik was meegevraagd om shopadvies te geven. We zijn goed geslaagd en ben gewoon niet één vrouwenwinkel in geweest! Ik ben zo trots op mezelf.

Nu ga ik zo naar een verjaardag! Maar had liever in mijn chilloutfit, plaidje en een pot thee op de bank gezeten... Ik moet waar even snel zin gaan maken!!
Ik ga ervan uit dat ze het netjes oplossen...

@MissT. Wat gaaf dat je al vaker in NYC bent geweest...Ben best een beetje jaloers!

@WM: Wat voor een fiets heb je gekocht?? En veel plezier op die verjaardag vanavond.

@Pop: Is je buikpijn een beetje over? Ik had precies hetzelfde vandaag..

Nieuwelingen..welkom hier!

Ik ben weg...heb een feestje in de kroeg en misschien gaan we nog stappen daarna..heb er erg veel zin in!!!
Ik had hem al eerder eens gepost Indi..maar omdat ik er zo trots op ben

Mmmm hij pakt de link niet... nou dan maar zelf kopiëren plakken
Goeiemorgen!

Iedereeen nog in diepe rust?

Hoe was/is je date, LM? Ben benieuwd naar het verslag!

Pop: jij vanmiddag toch? al nerveus?

Indi en WM: leuke avond gehad?

Olive: hoe voel je je? je gaat morgen toch niet werken he?

MT: geslaagd met het setje? en wat leuk joh, met je dochter naar NYC!

Voor de rest: hoi! en ook een welkom aan de nieuwelingen (het is hier een beetje rustig de laatste tijd, maar misschien kunnen jullie de boel hier weer wat opvrolijken :-)

Ik heb lui weekend, gisteren met vriendin stad in geweest voor nieuwe zwarte (werk)broek en leuk gebreid vestje. Verder badjas gekocht voor de sauna, denk dat R en ik vanmiddag weer gaan maar moet nog even afstemmen. Gisteravond was ie uit met vrienden, dus er is (nog) niet geplust. Ben nog steeds moe/lui, bah. Hoop dat ik morgen meer energie heb. Geen spannende verhalen dus vanaf deze kant, sorry!
Hoi Xen!

Geen spannende verhalen is toch niet zo erg. Beetje rust in je lijf is ook nodig!

Ik ben nu wel zenuwachtig. We zouden gaan koffiedrinken om half twaalf, maar kreeg net een smsje of het erg is dat het een half uur later wordt. Geeft niks, kan k mn nagels nog even lakken.

Brrr.. ik hou niet van deze zenuwen!
oei, wat vroeg al joh! Spannend hoor! blijf jezelf, dat is alles wat ik kan adviseren. Wat heb je aan?
Ik heb dat longshirt aan, die jij ook hebt, met een spijkerroek eronder, maar twijfel nog even over de schoenen...
en ik kan mn nagellak niet vinden, dus dan maar geen gelakte nagels ;-P
Oh dat longshirt heb ik teruggestuurd, paste niet en vond t sowieso een wat te strak model voor mn heupen. Pumps vind ik altijd wel mooi onder een spijkerbroek.
Ik heb geen pumps, heb wel nette zwarte schoentjes. Die heb ik maar aan getrokken.

Ik vind dat longshirt wel erg leuk, zit goed en op een spijkerbroek staat het ook leuk. Ik heb het vrijdag even laten keuren door een vriend van me...
Ow Pop...Jaaaaa! Leuk spannend!

Ik ben het met Xenia eens, Pumps onder een spijkerbroek staan wel mooi. Voor laarzen is het nu niet echt weer.....
Had je m in het paars of zwart? Ik vond het ook een leuk shirt hoor, maar vond t mijzelf niet zo leuk staan.
Xenia..Ow wat lekker weer de sauna! Lekker van genieten. Naar welke gaan jullie? Of wil je dat liever niet neerzetten op het forum?

Ik ben jaloers Ik ga denk ik weer in de herfstvakantie.

Mijn avondje was gezellig, was op een verjaardag. Helaas niet zo druk want veel mensen konden niet, maar het was alsnog gezellig. Zo direct ga ik naar vaders. Die heeft gewassen gister en ik ga even strijken voor hem. Voor het behoud van de kleren en dan is moeders ook weer blij als ze terug komt van de vakantie!

Vanavond naar de bios met PV.
Ik heb m in het paars. Jammer dat je het niet zo leuk vond staan, maar het is wel een shirt wat en beetje aftekent. Daarom heb ik er ook een sra hemdje onder aan, zodat mn buikje wat gecamoufeerd wordt. En natuurlijk heb ik ook een pukkel op mn kin....
Zwarte nette schoenen zijn toch ook leuk! Ik draag ook heel weinig hakken hoor! Dan lijk ik helemaal zo'n reus
heb je er geen lange mouwen onder?

Hai WM: welke film gaan jullie?
Ja, en ik weet niet hoe lang hij is, dus ik ga niet voor de hakken, haha! Jammer genoeg is het net niet warm genoeg voor slippertjes, die had ik zelf leuker gevonden.
Een strak hemdje en lange mouwen heb ik. Hopelijk niet al te warm, kan ook nog voor het strakke hemdje en een bolero gaan....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven