Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Ennuh die gedachte had ik oooook....stel dat onze dates hier meelezen hahahahaa.
Welkom An en Yasmine!!

Wij zijn dol op gekke verhalen dus lekker meeschrijven hier!
hahaha jah 4-daagse feesten zijn een en al feest...En ja, als je wil en niet al te kritisch bent, dan is het gegarandeerd scoren...Ik was echter niet echt in de stemming voor een dronken hossende stinkende vent haha...Maarre....het militairen-kijken was ERRUG plasant
Hoi hoi,

Had de hele avond visite..geen tijd om het supermarktmantopic te lezen..ga ik gauw doen!

@XeN: Wat heftig met je broer! Ik vind het heel goed van je dat je hebt aangegeven dat je bezorgd bent!

@Ingel; Welkom terug! Wat fijn dat je vakantie zo super was!

@Olive:

@LM: Een hele fijne vakantie! Ik geniet met volle teugen..ondanks de regen..

@Monroe; Ik ga vrijdag met mijn zusje Nijmegen onveilig maken en militaiten kijken

@Erykah: Hoest met jou??

@MP: Je nieuwe kapsel staat je goed!

@MissT.: Wat een gedoe met mr. Magic...verwarrend of niet?

Ben benieuwd of je mijn foto's nog bekeken hebt..

@Vleer: Zwaai!!!

Alle nieuwelingen welkom hier!

*rent naar supermarktmantopic*
Dankje Erykah! Nou heel veel spannends is er nog niet te vertellen over mijn date. Ik heb hem meer dan een half jaar niet gezien tot afgelopen week. Ik vond het dus erg spannend om hem (gepland) tegen te komen en het was ook erg gezellig (lees: ben blijven slapen).

Nu lijk ik wel 14 als ik denk aan die onzekerheid van 'hoe nu verder' en of ik hem voor de volgende date moet vragen of niet.
Indi...ben je lekker aan genieten van je vakantie? En van het weekend naar Nijmegen....scoruuuuh !!!

En een leuke militair is nooit weg...een man in uniform blijft njammm njammmm.

An...hoe kwam je aan je date? En een half jaar niet gezien...hoe kan dat dan? Ja dat is spannende aan daten....hoe verder en daar dan relaxed onder blijven. Het motto van ons topic...is gooooo with the flooooow. En dat vinden wij vrouwen soms errrrrg lastig he?

Ik ga dat topic over de supermarktman ook effe lezen in bed op mijn Blackberry.
Erykaaah!!!

Heb jullie best gemist op de camping! Heb me prima vermaakt..maar met al die regen is kamperen niets voor mij..

Lees ze nog even!
Zooo thuis en lekker 2 dagen vrij !

Heb nu wat geks.. Schoonzusje van MrAap heeft een berichtje achtergelaten op mijn hyves. Raar want Aap heeft tegen zijn broer en schoonzus nog niets over mij verteld. 1 vriend heeft ie verteld over mij .

Ik had op Aap zijn hyves een berichtje achtergelaten en zijn schoonzus heeft daar op gereageerd op mijn hyvesprofiel. Heb haar een berichtje gestuurd met de mededeling dat ik t aardig vind dat ze mij een berichtje stuurt maar dat ze zich wel even moet voorstellen.

Raar zoiets doe je toch niet ? Mijn zusje zal echt Aap niet lastig vallen op zijn hyves zolang ze hem nog niet in real life ontmoet heeft bv. Broertje idem dito en mijn zwager zou zoiets zowiezo al niet doen.

Verder nog steeds helemaal in luf ..Hij gaat niet voor mij koken aangezien hij geen keuken heeft, zijn huis is een bouwkeet Druk aan het klussen met leidingen enzow. Keuken wordt over paar weken pas geplaatst maar hij heeft mij wel beloofd zodra de keuken functioneert hij voor mij gaat koken! ! !

Welkom nieuwe nieuwelingen , wees lekker vrij en schrijf gezellig mee..

Monroe leuk dat je er weer bij bent vandaag.

Indi: had je al gemist jah , camping en regen = niet fijn !
6 vind ik maar raar hoor die schoonzus; lijkt me al niet de leukste schoonzus bemoeien voor ze van iets weet :s

MT zijn er zo nog pittige details die je ons gaat vertellen 8 jaar (hoe jong ben jij? Of staat dat erbij heb tijdens mijn werk in stukjes bijgelezen)
Naar aanleiding van het topic "in de ban van de supermarktman"

Ik zit hier al een tijdje op dit forum, post geregeld in een topic de laatste tijd veel over een stationman!

Ik sta nog te trillen op mijn benen, geloof nog steeds niet dat ik dit gedurft heb... Ik heb hem "mijn" stationman papiertje gegeven waarop stond Indi 06... EN hij heeft al gsmst: je hebt zo'n lieve lach grtz stationman ...

Indi het gaat helemaal goed komen na je verlof hier de topics lezen en binnenkort heb je dat van jezelf

Dan mogen wij toch vanop de eerste rij (group) volgen

Ik ga slapen mijn fantasie slaagt op hol
anoniem_81616 wijzigde dit bericht op 23-07-2009 14:11
Reden: de aanleiding erbij zetten :)
% gewijzigd
Huh? Reize, Indi, hoe, wat? Heb jij, Reize nou Indi's stationman haar 06 gegeven?
Hahaha..Mp..

Nee...ik geloof dat Reiz het zo een beetje voor zich ziet
Reiz is aan het slaapwandelen volgens mij
Gaat straks met mams en zussie de stad in , gezellig !

Nu ff MP haar nieuwe pruik bekijken
MP : nice hair .. der is wel een heeeeeeeeel stuk vanaf of nie ?
Goeimorgen Zespri!

Tegen jezelf aan het lullen?
Jah doe ik wel vaker Indi haha

Zooooo heb zo'n zin in vanavond . Ben benieuwd of er deze keer gesext gaat worden. Tis wel weer eens nodig , al die spinnewebben
Wat ben je toch heerlijk direct, Zes!

Ik ben echt luier dan lui vandaag..heerlijk!
Zes, you go! Sexen met die hap!!!

Reiz, hahahahaha, wat voor details had je nog meer willen horen? U roept, wij draaien. Ik ben trouwens bij 36 en hij is 28. Mooie combi, lijkt me.

LM, fijne vakantie, geniet ervan.

Monroe, dat klinkt nog eens lekker, militairen kijken, zo had ik die vierdaagse nog nooit bekeken.

Erykah en Indi, ik vind het wel prettig zo met Mr. Magic, gewoon weten waar ik sta, en ik ben het er eigenlijk stiekem ergens ook wel mee eens. Volgens mij ben ik toch nog niet helemaal in staat me aan een man te binden. Vind het sjansen nog veel te leuk.

Daarover gesproken, kreeg vanmorgen bezoek van een man/jongen die hier vorig jaar geklust heeft. Gezellig, bakkie koffie enzo. Toen hij wegging spraken we af om een keer te gaan stappen, dus ik zeg: Laten we dat na de vakantie doen, in september. Kijkt hij me heel diep in de ogen aan en zegt: Dan pas, maar dat is pas over 6 weken, en pakt me vervolgens stevig beet....... Hmmm, die heb ik dus maar even een schop onder zijn kont gegeven. Wat moet ik daar nu weer mee? (Even ter verduidelijking: Dit is een hele mooie man, met de mooiste ogen die je ooit gezien hebt, hahahaha)

Aan alle anderen: Goeiemorgen!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Hallootjes

Het is weer lekker druk hier. Welkom voor de nieuwelingen!

Reis: snap je verhaal (helemaal) niet: wat heb je nu gedaan?

MT: de mannen vallen al met bosjes voor je! Mooi zo''n lekkere man die je wilt; schijnt dan toch zo te zijn dat je van verliefdheid gaat stralen en dan weer andere aantrekt.... anyway; afspraak is dus over 6 weken?

Zes: nog niet gesekst met mrAap? Of is het alweer te lang geleden? haha

Begin overal jeuk te krijgen; het bruin valt van mn lijf af..... tsss...

MrPiano gister weer gezien; heerlijk! Ben echt nog altijd mega-onzeker en verliefd; te erg.... maar wel fijn!

Ga koken!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hey Ingel, bruin vasthouden, hoor! gewoon terugplakken die vellen.... Wat ga je nu al koken dan? (Dat vind ik overigens echt iets Limburgs, s middags koken, hahahahaha - mijn hele fam is Limburgs).

(En ik ben niet verliefd, hoor, er kruipt ergens 1 (let op! 1) rupsje rond

Enne, MP, wilde nog even zeggen dat ik nu toch ook wel benieuwd ben naar je coupe!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
ola

vandaag weer effe lekker een dagje vrij

check ik het forum en er zijn even 8 paginas bij gekomen

lolz
Dat wordt dus lezen...

Ach..zo heb je ook wat te doen op je vrije dag!
Zo ik ben er ook weer
MissT je hebt mijn mail toch? Die naam is ook mijn hyves naam. Dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven