Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
dinsdag 4 augustus 2009 om 09:14
dinsdag 4 augustus 2009 om 09:15
quote:badmeester schreef op 04 augustus 2009 @ 09:12:
En schrijven indi, vooral nu, heel netwerk op het werk ligt eruit behalve internet en ben ook nog eens moe van t sporten dan dus ga het HELE viva forum doorspitten:-)
Oei..je hebt dus eigenlijk geen zak te doen op je werk?
Nou, het Vivaforum zorgt vast voor wat uurtjes vermaak!
Ik ga douchen, strijken en mijn koffer inpakken...daaaaaaaaag
En schrijven indi, vooral nu, heel netwerk op het werk ligt eruit behalve internet en ben ook nog eens moe van t sporten dan dus ga het HELE viva forum doorspitten:-)
Oei..je hebt dus eigenlijk geen zak te doen op je werk?
Nou, het Vivaforum zorgt vast voor wat uurtjes vermaak!
Ik ga douchen, strijken en mijn koffer inpakken...daaaaaaaaag
dinsdag 4 augustus 2009 om 09:57
Hiiiiii!
Goedemorgen allemaal...
Bij de Hoogvliet hebben ze ze ook Vleer
Ik kom net uit het ziekenhuis. Mijn arm zit er nog aan De orthopeed denkt dat het inderdaad een SLAP-leasie is (kort gezegd heb ik mijn bicepspier en kraakbeen deels losgescheurd uit mijn schouder).
Ik moet nu een afspraak maken voor een MRI (met contrastvloeistof... ik háát prikken!!) en foto's, kan geloof ik over 2/3 weken terecht. Maar eigenlijk is het zo dat ik sowieso onder het mes moet. Als op de MRI duidelijk te zien is dat het los zit, dan moeten ze het vast maken. En als het nog niet helemaal duidelijk is, dan doet ie een kijkoperatie... Operatie is 4 tot 6 werken in een mitella en een half jaar revalideren... Nou ja, dat is niets vergeleken met de 9 jaar dat ik al loop te sukkelen met die schouder.
Die man heeft me trouwens wel pijn gedaan... grrrr... zit nu met een slap pijnlijk armpje op werk
Goedemorgen allemaal...
Bij de Hoogvliet hebben ze ze ook Vleer
Ik kom net uit het ziekenhuis. Mijn arm zit er nog aan De orthopeed denkt dat het inderdaad een SLAP-leasie is (kort gezegd heb ik mijn bicepspier en kraakbeen deels losgescheurd uit mijn schouder).
Ik moet nu een afspraak maken voor een MRI (met contrastvloeistof... ik háát prikken!!) en foto's, kan geloof ik over 2/3 weken terecht. Maar eigenlijk is het zo dat ik sowieso onder het mes moet. Als op de MRI duidelijk te zien is dat het los zit, dan moeten ze het vast maken. En als het nog niet helemaal duidelijk is, dan doet ie een kijkoperatie... Operatie is 4 tot 6 werken in een mitella en een half jaar revalideren... Nou ja, dat is niets vergeleken met de 9 jaar dat ik al loop te sukkelen met die schouder.
Die man heeft me trouwens wel pijn gedaan... grrrr... zit nu met een slap pijnlijk armpje op werk

dinsdag 4 augustus 2009 om 10:33
Strijken ? wat is dat ? Dat is iets wat ik dus nooit doe heb we zon plank en bout staan maar doe er dus nooit iets mee..
Olive : Tja wel rot van je schouder maar als ze het kunnen repareren graag.. Je doet nl veel met je schouders.
Ik heb ook nog steeds last van mijn schouder. Bepaalde bewegingen zijn echt niet fijn. Had eens gekeken op die site die je liet zien , wil mijzelf geen naampje opplakken ben bovendien ook geen dokter , maar mijn schouder lijkt erg veel op wat daar beschreven werd.
Olive : Tja wel rot van je schouder maar als ze het kunnen repareren graag.. Je doet nl veel met je schouders.
Ik heb ook nog steeds last van mijn schouder. Bepaalde bewegingen zijn echt niet fijn. Had eens gekeken op die site die je liet zien , wil mijzelf geen naampje opplakken ben bovendien ook geen dokter , maar mijn schouder lijkt erg veel op wat daar beschreven werd.

dinsdag 4 augustus 2009 om 13:16
Indi, veel plezier op vakantie! Veel mooie foto's maken, hoor!
Olijfje, kut zeg, van je schouder. Maar ja, het is wel prettig dat er iets aan te doen hier.
He! BM!
Verder hier niets nieuws onder de zon. Net gewerkt, nu met Missie en vriendinnetje naar de speeltuin. Mama lekker bakken in de zon met een boek
Olijfje, kut zeg, van je schouder. Maar ja, het is wel prettig dat er iets aan te doen hier.
He! BM!
Verder hier niets nieuws onder de zon. Net gewerkt, nu met Missie en vriendinnetje naar de speeltuin. Mama lekker bakken in de zon met een boek
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
dinsdag 4 augustus 2009 om 14:08
Soo, klinkt lekker MT: geniet ervan!
Olive: ai, klinkt niet veelbelovend, maar zoals je zegt; je loopt er al zolang mee, dan kun je dat half jaar revalideren goed aan als het zo ver moet komen.
Zes: misschien eens naar de ha gaan met je schouder?
Indi en Zes: niet strijken? Wat doe je met al die kreukels in je kleren dan> laten zitten?
BM: hallo! welcome back en werk ze!
Net beetje geslapen na het werk, nu ff met Mr Piano op stap (hij heeft vakantie).
Olive: ai, klinkt niet veelbelovend, maar zoals je zegt; je loopt er al zolang mee, dan kun je dat half jaar revalideren goed aan als het zo ver moet komen.
Zes: misschien eens naar de ha gaan met je schouder?
Indi en Zes: niet strijken? Wat doe je met al die kreukels in je kleren dan> laten zitten?
BM: hallo! welcome back en werk ze!
Net beetje geslapen na het werk, nu ff met Mr Piano op stap (hij heeft vakantie).
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
dinsdag 4 augustus 2009 om 16:09
dinsdag 4 augustus 2009 om 17:29
dinsdag 4 augustus 2009 om 18:12
MT
Indi... goed bezig. Hoe zwaar is je koffer??
Ingel: Geniet van Mr Piano!
Ik heb het écht gehad voor vandaag... Kom ik bij de apotheek voor mijn medicijnen: hebben ze die niet!!! Ik slik als sinds mijn 13e medicijnen waar je lichamelijk afhankelijk van wordt. Morgen heb ik dus geen pillen... Zal een mooie boel worden.
Waaaaaaaaaaaaaaarom heeft een apotheek dit soort medicijnen niet in huis???
(ok... ik had ze ook gister moeten halen, maar ben ik straal vergeten...)
Indi... goed bezig. Hoe zwaar is je koffer??
Ingel: Geniet van Mr Piano!
Ik heb het écht gehad voor vandaag... Kom ik bij de apotheek voor mijn medicijnen: hebben ze die niet!!! Ik slik als sinds mijn 13e medicijnen waar je lichamelijk afhankelijk van wordt. Morgen heb ik dus geen pillen... Zal een mooie boel worden.
Waaaaaaaaaaaaaaarom heeft een apotheek dit soort medicijnen niet in huis???
(ok... ik had ze ook gister moeten halen, maar ben ik straal vergeten...)
dinsdag 4 augustus 2009 om 18:15
dinsdag 4 augustus 2009 om 18:18
Andere apotheek was al dicht. Ik geef toe dat ik laat was. Maar ik snap niet dat dit soort medicijnen 'uitverkocht' zijn...
Heb nog wel oude pillen gevonden, maar de houdbaarheidsdatum is 5 maanden gelende. Niet slim om die in te nemen zeker...?
Hahaha, teveel schoenen! En die zijn nog zwaar ook.
Leuk van je tante!!
Heb nog wel oude pillen gevonden, maar de houdbaarheidsdatum is 5 maanden gelende. Niet slim om die in te nemen zeker...?
Hahaha, teveel schoenen! En die zijn nog zwaar ook.
Leuk van je tante!!

dinsdag 4 augustus 2009 om 18:26