Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
dinsdag 25 augustus 2009 om 20:42
Elve, zo te horen heb je een lekker rustig bankavondje!Hoeveel huisgenoten heb je? Kan me niet eens meer voorstellen dat ik ooit huisgenoten had (mmh ik woon te lang alleen denk ik...
Tja Indi en Elve, weet ook niet wat het is, misschien ben ik erg moe. Net wel warme douche genomen en de verwarming maar uit gezet nu heb ik het wel warm, eens kijken voor hoe lang!
Indi, lijkt me een leuke leeftijdscategorie van kinderen. Soms denk ik wel eens dat ik ook juf had moeten hebben, lijkt me soms toch wel erg leuk!

Tja Indi en Elve, weet ook niet wat het is, misschien ben ik erg moe. Net wel warme douche genomen en de verwarming maar uit gezet nu heb ik het wel warm, eens kijken voor hoe lang!
Indi, lijkt me een leuke leeftijdscategorie van kinderen. Soms denk ik wel eens dat ik ook juf had moeten hebben, lijkt me soms toch wel erg leuk!
dinsdag 25 augustus 2009 om 20:42
Hoi!
Ik kom ook even zwaaien! Mn pc doet al een tijdje moeilijk...
Xen, geniet je lekker van je vakantie?
Indi, ik vind het ook vermoeiend hoor om weer te werken. Ik zit telkens op de wip tussen: 'wat kan ik verwachten van net-kleuter-affers' en 'hoe streng moet ik zijn'.
Ik heb het er even moeilijk mee, heb er ook een aantal bij zitten die echt NIET luisteren. Ze horen wel wat je moet doen, maar erop reageren, ho maar! Ik heb er gisteren eentje bij een collega neergezet. Was er wel zat van. Succes in elk geval met je eerste weekje!
Vandaag was ik lekker vrij, en ben naar de tandarts geweest. Auw deed het toen de verdoving uitgewerkt was. Maar nu gaat het wel weer!
Erykah, ik heb ook wel eens van dat bedevaartsoord gehoord. En heel stiekem gaat mijn bijgelovige kant dan overuren maken, haha!
Nu met thee op de bank.
Trusten voor straks!
Ik kom ook even zwaaien! Mn pc doet al een tijdje moeilijk...
Xen, geniet je lekker van je vakantie?
Indi, ik vind het ook vermoeiend hoor om weer te werken. Ik zit telkens op de wip tussen: 'wat kan ik verwachten van net-kleuter-affers' en 'hoe streng moet ik zijn'.
Ik heb het er even moeilijk mee, heb er ook een aantal bij zitten die echt NIET luisteren. Ze horen wel wat je moet doen, maar erop reageren, ho maar! Ik heb er gisteren eentje bij een collega neergezet. Was er wel zat van. Succes in elk geval met je eerste weekje!
Vandaag was ik lekker vrij, en ben naar de tandarts geweest. Auw deed het toen de verdoving uitgewerkt was. Maar nu gaat het wel weer!
Erykah, ik heb ook wel eens van dat bedevaartsoord gehoord. En heel stiekem gaat mijn bijgelovige kant dan overuren maken, haha!
Nu met thee op de bank.
Trusten voor straks!
dinsdag 25 augustus 2009 om 20:58
Zo klaar met pumpen...wat is sporten toch fijn!
MP ik ben totaal niet bekend in Antwerpen....is jaren geleden dat ik er geweest ben. Nog leuke tips? Ennuh you go girl....dat weekendman je goed bediend heeft
Hoe gaat met maandagman...terug naar de vrouw of weet je het niet?
Ingel...gaaf tasje, ook niet mijn smaak maar wel knap gemaakt! Is dat je schoonzus van de kant van Pianoman offuuuh?
LM....koud??? ik heb hier lekker de deuren openstaan, het is nog heerlijk buiten.
MP ik ben totaal niet bekend in Antwerpen....is jaren geleden dat ik er geweest ben. Nog leuke tips? Ennuh you go girl....dat weekendman je goed bediend heeft
Hoe gaat met maandagman...terug naar de vrouw of weet je het niet?
Ingel...gaaf tasje, ook niet mijn smaak maar wel knap gemaakt! Is dat je schoonzus van de kant van Pianoman offuuuh?
LM....koud??? ik heb hier lekker de deuren openstaan, het is nog heerlijk buiten.
dinsdag 25 augustus 2009 om 21:01
dinsdag 25 augustus 2009 om 21:03
dinsdag 25 augustus 2009 om 21:09
LM, ik heb het ook enigszins koud hoor! Komt denk ik omdat het de laatste dage flink warm is geweest en het vandaag nogal is afgekoeld.
En ik moest een vulling laten vervangen. Tandarts vroeg: Moet ik je verdoven? Mijn antwoord was meteen 'ja', omdat ik vroeger regelatig geboord ben, en ik daar een beetje bang voor ben. Het geluid van die boor alleen al. Gelukkig heb ik een heel aardige tandarts.
En ik moest een vulling laten vervangen. Tandarts vroeg: Moet ik je verdoven? Mijn antwoord was meteen 'ja', omdat ik vroeger regelatig geboord ben, en ik daar een beetje bang voor ben. Het geluid van die boor alleen al. Gelukkig heb ik een heel aardige tandarts.
dinsdag 25 augustus 2009 om 22:37
Indi: i knows en daar schaam ik mij ook absoluut niet voor en ontken het ook zeer zeker niet.. thats me take it or leave it
Verder druk met pup , aapje werk en 10duizend andere dingen.
Gun mijzelf geen tijd om alles terug te lezen. Laatste dagen is er weinig geschreven hier , gisteren in eens weer heel veel , geen tijd gehad om bij te lezen.
Verder had ik jou een vraag gesteld waar jij nog geen antwoord op hebt gegeven .
Verder druk met pup , aapje werk en 10duizend andere dingen.
Gun mijzelf geen tijd om alles terug te lezen. Laatste dagen is er weinig geschreven hier , gisteren in eens weer heel veel , geen tijd gehad om bij te lezen.
Verder had ik jou een vraag gesteld waar jij nog geen antwoord op hebt gegeven .
dinsdag 25 augustus 2009 om 23:01
Vleer je schaamt je er niet voor maar je wilt het toch even weerleggen? Eerst geef je het toe en dan is het weer niet zo? Maakt niet uit hoor....jij praat/post liefst over jezelf, over jouw leventje en wat je meemaakt..nou dat magj!! En soms reageer je op anderen.....helemaal goed toch? Thats you inderdaad!
Ik reageer ook niet altijd op alles en iedereen...kan het soms ook niet bijhouden, zeker niet als ik het druk heb (in mijn hoofd)
Ik reageer ook niet altijd op alles en iedereen...kan het soms ook niet bijhouden, zeker niet als ik het druk heb (in mijn hoofd)
dinsdag 25 augustus 2009 om 23:10
Jammer dat gefit steeds op elkaar. Laat iedereen eens in zijn waarde. De één reageert zo, de ander weer anders. De één praat zo en de ander doet dat weer op een andere manier.
Het belangrijkste is dat als er ECHT iets is, dat iedereen altijd wel zijn zegje doet.
Juist dat we soms zo verschillend zijn is leuk! Geeft een andere kijk op dingen en daar kun je weer van leren.
Slaap lekker allemaal!
Het belangrijkste is dat als er ECHT iets is, dat iedereen altijd wel zijn zegje doet.
Juist dat we soms zo verschillend zijn is leuk! Geeft een andere kijk op dingen en daar kun je weer van leren.
Slaap lekker allemaal!