Singles in the city - Deel III

27-09-2009 11:37 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Zes, ik weet helemaal niet wie het allemaal zijn, is denk ik voor mijn tijd Maar van het formaat heb je dus niets gemerkt? Vertel

Xen, ja, lekker nummertje is dat, maar ik zit nu naar aanleiding van de tip van Erykah heerlijke Maxwell te luisteren, dus ik schakel weer terug naar hem.

Heb dit weekend wel leuke plannen, thanks for asking. Gisteren bij Wende Snijders geweest, vanavond dvd-avondje met een vriendin, en morgen een boekpresentatie in Amsterdam van een boek waaraan ik heb meegewerkt, ga ik met WM heen.

Jij lekker die high tea? Leuk vind ik dat altijd!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Zes, wat goed dat je je geld nog terug gekregen hebt. Zei hij verder nog iets, die vriend?
Volgens mij noemde ik hem in die tijd LRM ...
quote:Miss thang schreef op 07 november 2009 @ 12:46:

Zes, wat goed dat je je geld nog terug gekregen hebt. Zei hij verder nog iets, die vriend?ja excusses en hebben een tijdje staan praten .. Hem ook heel duidelijkgezegd dat ie bij mij niet meer hoeft aan te kloppen om geld te lenen. En hem als tip gegeven om gewoon eerlijk te zijn over zaken ipv geheimzinnig gedoe en telkens beloven maar niet nakomen
Hoe was Wende Snijders? leuk weekend voor je!

Zes: die vriend heeft echt geen boekhouder hoor :-) maar goed dat je je geld terug hebt gekregen.

Oh LRM (leuke rode man toch?), nu zie je maar weer hoe kortzichtig het is om iemand af te wijzen op zn formaat. Wordt dit hem denk je of alleen maar leuk voor de...?
ik heb nog nooit gehighteat, MT, is ook niet echt mijn ding geloof ik (ben geen theeleut nl.), maar heb er wel zin in hoor.

Toch zit ik met een wat onbestemd gevoel t.o.v. cadeau en beste vrienden. Die wilden dus samen cadeau geven, omdat zij meer contact hebben maar ook vanwege het budget zeg maar. Dus ik dacht dat zij veel meer uit zouden gaan geven dan ik p.p. Blijkt dus niet zo te zijn, zij hebben p.p. evenveel uitgegeven en dat terwijl zij veeeeeeel meer geld hebben. Hou me maar vast aan de gedachte dat zij dan apart wilden geven vanwege hun contact, want budgettair gezien vind ik het niet helemaal fair. Of denk ik nu krom?
Zes, goed zo. Ben ook benieuwd naar LRM. Gaat dit echt iets worden?

Xen, Wende was leuk, maar ik vond haar veeeeeel beter toen ze nog die chansons zong, en het gewoon klein hield. Toen zat ik echt de hele avond met kippenvel in de zaal. Maar ik blijf haar een mooi mens vinden, ze is zo sensueel......

High tea is leuk, hoor, met al die lekkere hapjes erbij.

Ik snap alleen het verhaal van dat geld en die vrienden niet zo. Het gaat toch ook niet om hoeveel je besteed hebt, maar dat je iets geeft? Ik vind jouw cadeau van theaterbonnen heel leuk, dat zou ik heel leuk vinden om te krijgen.
MT... ik hoop het maar ik vind het doodeng.. vooral omdat we al eerder iets hebben gehad en ik hem iedere keer dumpte wanneer het mij te heet onder de voeten werd. (o.a als hij te dichtbij kwam mentaal) ik rende telkens keihard weg.. En zei tegen mijzelf dat het m niet ging worden..

Maar we trekken aldoor naar elkaar toe , hebben het onwijs gezellig samen .. En ik hebhem beloofd omwanneer het mij te heet onder de voeten wordt ik dit bespreekbaar ga maken ipv weg te rennen..
Zes, klinkt als ruspen.

Wat ga je nou doen met die dates van RP?
Goedemiddag

Zo wat een ontwikkelingen hier...Olive die nog steeds met WRM op de bank zit met thee waarschijnlijk (aangezien ze zich niet weer heeft gemeld)

Vleer die met mini P. in bed heeft gelegen en gesext! (Waarom moet dat nou zo snel??? )

MT...die naar Wendy is geweest en een heel leuk weekend tegemoed gaat waarin ik zondags erg veel zin in heb

Xen...Ik ben het met MT eens, het gaat erom wat je geeft! ik vind theaterbonnen ook echt een heel leuk cadeau!

En dan zijn jullie zeker heel benieuwd naar mijn verhaal?
Ja, wij zijn benieuwd naar jouw verhaal!
Gistermiddag afgesproken....Hij stond al voor mijn huis aangezien ik wat verlaat was door wat dingen op werk. Even snel tas gepakt en lekker naar de sauna gegaan. Tuurlijk was het een beetje raar om mijzelf zo uit te kleden terwijl hij mij nog niet totally naked had gezien. Maar het blijft de sauna dus daar ben ik dan weer zo aangewend. Heerlijk lekker in sauna's gelegen, gebubbeld, gezwommen en gegegeten,gedronken en gerelaxed. Was helemaal top! Af en toe een knuff of kus, maar niet buitensporig.

Einde was wat minder toen bleek dat ik een bekeuring had van 60 euro omdat ik bij een blauwe streep had geparkeerd. Dus ik was even chago. Maar hij heel erg lief voor mij en hij betaald dus gewoon de helft......

Thuis aangekomen even lekker samen op de bank geborreld en gepraat en gezoend. Daarna lekker naar bed gegaan en lekker gezoend en gestreeld. Verder nog niets....al zit het allemaal wel heel erg hoog en denk ik dat het niet lang meer gaat duren

Vanochtend ging hij lekker douchen, ik croissantjes gemaakt, thee etc. Ik daarna douchen en toen zijn wij nog even de stad in geweest om Sinterklaascadeautjes te kopen en nu is hij weg.......

Ik zie hem snel weer.....
Verliefd, WM?
WM: klinkt als een geslaagde middag/avond/nacht..

Eh tja waarom t zo snel moet met LRM ... ehmmm tsjah drank denk ik
Ja ik vind het wel grappig Zes...Ik veroordeel je niet, maar je zei eergister nog tegen mij dat ik vannacht gewoon alleen moest slapen etc.... En jij hebt vannacht gewoon gelijk sex gehad!

MT... De rupsen zijn zeker aanwezig.....maar ik hou voor de zekerheid wel een slag om de arm.....

Wil je ff op msn komen voor zondag?
WM... ik ken LRM al een hele lange tijd.. Voor ons is dit niet de 1e date maar 78934239042e zo ongeveer in 1 jaar tijd.

we hebben een soort van aantrekken afstoten periodes
Waarom zeg je dan eerst dat je m afwees vanwege zn minipiemel Zes?

WM, klinkt super hoor! En eerlijk is eerlijk, knap dat je je ingehouden hebt vannacht, vooral na zon saunasessie.

Het gaat ook niet om het cadeau, maar meer dat beste vriend t bracht alsof zij iets heel duurs en speciaals gingen kopen en die 20 euro van mij dan in het niet vielen zeg maar...nu blijkt dus dat ze evenveel hebben uitgegeven en niet eens zo speciaal (soort van bloemstukje). Anyway, t kan ook mij aan mij liggen hoor, dat ik t verkeeerd opgevat heb. Ze halen mij morgen op, dan maak ik t wel even bespreekbaar.
Xen... ik doe niets anders dan om LRM heen draaien (en hij bij mij ) ik verzin aldoor smoesjes om hem maar niet dichter bij te laten komen. Op afstand , het aantrekken en afstoten zie ik als *veilig*... (bindingsangst???)
quote:Miss thang schreef op 07 november 2009 @ 13:19:

Zes, klinkt als ruspen.

Wat ga je nou doen met die dates van RP?Profiel staat op deactiveren inmiddels.. En ik heb met 2 RP mannen contact , heb ze beide verteld dat ik mijn oog op iemand heb laten vallen. Ze namen het beide sportief op en wensten mij veel succes en geluk in de liefde
En nu ri werk.. bah totaal geen zin voel mij moe en brak
Xen....Ja inderdaad gewoon even aankaarten! Anders blijf je er toch aan denken. Veel plezier straks!

Ja ik vind het ook erg knap, maar het gaat zeker niet lang duren. Het is allemaal wel snel gegaan, maar het voelt goed. Dus ik laat het allemaal lekker over mij heen komen.......
Xen, ik zou er geloof ik niet te zwaar aan tillen, aan die geldkwestie. Jij staat er toch mooi op? Jij geeft een superorigineel cadeau.

Veel plezier iig.

En nu ga ik richting Albert Heijn, krijg vanavond vriendinnetje te eten, moet ik wel wat lekkers op tafel zetten natuurlijk.
Halo dames!

Hier een joggingbroekendag! Heerlijk even helemaal niets, ben de afgelopen week druk genoeg geweest. Wil straks nog wel even kijken in mn nieuwe huisje waar de klussers van de woningstichting bezig zijn geweest. Morgen ga ik beginnen met inpakken en opruimen, gun mezelf vandaag echt een dagje voor mezelf.

Zes, wat een omkering opeens met LRM, spannend!

WM, ik vind het dapper dat je naar de sauna bent geweest. Lijkt me af en toe helemaal niet relaxed wegens zenuwen. Heb je nog een beetje geloerd naar wat voor vlees je in de kuip hebt? Haha!

Xen, ik begrijp je geldkwestie niet helemaal... Maar succes ermee!
Xen, het staat er wel lullig: ik begrijp je verhaal over de geldkwestie niet helemaal, dat wilde ik zeggen.

Olive, klinkt als erg leuk! Niet echt rupsen is misschien wel zo handig als hij bijna weggaat.

Hoe zou Reiz het hebben???

Indi, ben je alweer wat opgeknapt? Van de week bij een vriend gegeten en omdat hij snotverkouden was heb ik hem mijn restje HotColdrex gegeven. Kreeg ik de volgende dag een lief smsje met dat hij me er heel erg voor bedankt! Jammer dat het bij mij nu op is, ben ook nog steeds verkouden. Heb ook geen zin om naar de apotheek te gaan vandaag want: verweg, joggingbroek nog aan, moet nog douchen.

Verder ben ik wat aan het shoppen op relatiesites, maar voel me er best een beetje sneu onder, haha!
Hahah Pop....dat was het eerste waar ik naar keek Nee dat is niet waar, maar wel snel

Lekker zeg met dit weer zo'n dagje voor jezelf. Want het is doffe ellende, ik HAAT zoveel regen!

Heb je je huisje al gezien nadat de klussers er zijn geweest?

Nou heel veel plezier!

Nog wat van Terrasmeneer gehoord?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven