Singles in the city - Deel III

27-09-2009 11:37 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Arghhh....ik baal ervan....geen internet!
Kledingkast is helemaal leeg .. nu ligt alles op de grond en moet ik alles gaan uitzoeken..

Inmiddels al een rood wijntje genomen om moed te verzamelen...
2 vuilniszakken verder en kast is weer netjes ingeruimd.. Nu de schoenen/laarzen nog ..
Wat nou, WM, geen internet? Hoe kun je dat bericht dan plaatsen?

Vleer, heel inspirerend, ik geloof dat ik dat ook moet gaan doen, mijn kast helemaal opruimen *moed zinkt mij nu al in de schoenen*
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Nou dat is inet op werk....in mijn eigen huis ook inet....maar in logéhuis problemen
MT, ik hoef nog maar 1 stukje, ik geloof nummer 5, maar ik krijg op dit moment ladingen van mijn kinderen, en ik heb heel veel dubbel. Hopelijk komt er morgen nog een nummer 5, er was nog iemand die die had. Dus als ik morgen nog niet compleet ben, dan laat ik je dat weten!
Pop, prima! Zo ging het hier ook, dat ik opeens heel veel kreeg. Ik hoop trouwens voor je dat 5 erbij zit, die heb ik hier geloof ik niet liggen.

En nu rennen, ga vanavond eindelijk naar My Sister's keeper (yep, slachtoffer gevonden).

WM, knuf voor jou, van de buitenwereld afgesloten zonder inet!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Hai allemaal!

Eerst even stoom aflblazen hoor...moet zorgtoeslag 2008 en 2009 terugbetalen...alles dus 430 euri terug naar de Belastingdienst. Mede in het kader van de posting van MP over bijstandstrekkers met 1800 netto barst ik uit mn vel van woede om het onrechtmatige kutbeleid hier in Nederland!!!!! Ook mede in het kader van het feit dat ik beroepsmatig weet dat 9 van de 10 mensen hun zorgpremies niet eens betalen terwijl ze wel toeslag krijgen. Echt hoor, in dit land kun je beter thuis zitten dan werken, financieel gezien dan. Ik ben (gelukkig) met andere normen en waarden opgevoed. En dan ook nog dat Belastingdienst mij zelf m.i.v. dit jaar 13 euro meer gaf en dat nu gewoon terugwil. Ik doe er zo lang over als mogelijk is en ze krijgen ook een heel boze brief van mij!

BOOSBOOSBOOSBOOSBOOSBOOS!!!!

Zo..opgelucht!

Verder is alles prima hoor! Mn griepje voorbij, weer alive and kicking. Vandaag cursus gehad in Utrecht, heeeeel vroeg uit de veren dus, weer terug op kantoor tegen 15.30 en nog maar even gewerkt tot 17.30. Cursus was peanuts, nix nieuws onder zon, lerares vond mij en collega ook wel iets te ervaren hiervoor, maar ok, wel even leuk zon treinreisje.

Ga even bijlezen en kom zo terug!
Wat een gedoe met je auto zeg Vleer! hoop dat de kosten mee gaan vallen, ongelooflijk verhaal weer zeg! Daarom wil ik (voorlopig) geen auto en geen eigen huis, hou niet van die onvoorziene uitgaven. En ook nog een kaakontsteking? maar niet zo erg dus dat je bedlegerig bent als ik je activiteiten zo lees.

WM, is dat zo erg dan een paar daagjes (of is t langer) zonder internet thuis?

Hoe was het met ZB, Erykah?

olive: heel veel sterkte met al die toestanden! en verstandig dat je je ouders meeneemt idd!

Voor de rest even zwaai! en o ja MT, have fun vanavond!
xen ja zo'n artikels kun je beter niet lezen, dat maakt een mens alleen maar boos (is hier in Be ook zo)

Vleer wat heb jij moed zeg ik heb van de week halve kast gedaan mijn groooote vuilzak was vol en de moed was op!!

WM ontdek je de komende dagen dat er veel meer int leven is dan enkel internet :-) maar toch

Die onvoorziene verlof is niet goed voor mijn spaarrekening: shoppen
Ola chica's

Xen: stoom uit je neusgaten inmiddels een beetje verdampt? Snap je boosheid, maar helaas kun je er niet zoveel mee. Of je moet op de PVV gaan stemmen.

Reiz; nog wat leuks gekocht?

WM: loge-huis? Was dat?

Vleer: mooi zon fris huisje.

Heb vanmiddag ook overuren opgenomen, fijn gepoetst met het zonnetje op de ramen (nadeel is dat je dat ook ziet hoe smerig die weer eigenlijk zijn).
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Joh Reiz, je moet shoppen downunder, is toch veel leuker?

net belde beste vriend, moest 2007 en 2008 volledig terugbetalen en we verdienen ongeveer hetzelfde, Bv is echt mijn bestebestevriend, relativeert mn woedeaanval op de belastingdienst weer (terwijl hij zelfde reageerde als ik in 1e instantie) 'ach joh, verdienen we gewoon ook eens TE veel'

En zaterdag naar de Efteling dus!

'Xenia, jij zou de broodjes toch doen, dat heb je toen en toen gezegd' o ja.......(helemaal vergeten) Bv en ik gaan ons vermaken in het sprookjesbos, want we durven niet in de overdekop en heelhaardzwaai-dingen :-)
Nou Ingel, het is ook best erg als ik soms heel soms beetje rechts ga denken, maar het beleid hier in Nederland is zeer zeer onrechtvaardig voor modale inkomens.

lekker he zon schoon huisje, wil ik ook wel......
quote:Xenia66 schreef op 08 oktober 2009 @ 19:09:

Nou Ingel, het is ook best erg als ik soms heel soms beetje rechts ga denken, maar het beleid hier in Nederland is zeer zeer onrechtvaardig voor modale inkomens.

lekker he zon schoon huisje, wil ik ook wel......En als je dan eens 8 uur minder gaat werken en die 8 uur zwart gaat poetsen (bij anderen en jezelf) wellicht is dan je zorgtoeslag probleem opgelost
Reiz is deze zomer marlies dekkers fan geworden en heeft dat nu even bevestigd

Ja hoor xen down under shoppen ga ik zeker doen maar das meer iets voor opt laatst ivm niet te zware rugzak dus nu nog eens effe laten gaan want dan is niet shoppen tot februari ai auw oei toch een nadeel aan die reis gevonden

Ingel denk dat WM op een huis aant passen is (klinkt stom he precies of een huis kan weglopen )
Xen, vindt het wel leuk gezegd van die vriend van je dat je ook eens iets TE veel betaald krijgt..... alleen jammer dat je dit dan nu ook weer terug moet geven. Inderdaad maar niet te veel na gaan denken over toeslagen/vergoedingen die anderen wel krijgen en 'verkeerd' (kunnen) gebruiken....

Reiz en MissT, idd lekker druk.... vanavond nog een rustige avond en dan weer 3 dagen volgepland met leuke dingen.

@Vleer, je huisje weer helemaal netjes en je kast weer op orde, heerlijk. Ik ben bang dat als ik alles weg doe uit mijn kast wat ik het laatste jaar (2 jaar) niet meer aan heb gehad, een hele lege kast heb. Dus of ik het echt te weinig kleren.... of mijn kast is te groot
Jola: of je bent gewoon heel zuinig....
Kan ook, ik zeg weleens dat ik geen echte vrouw ben.... winkelen vind ik nou niet het meest geweldige tijdverdrijf en heb maar 1 tas en een stuk of 5 paar schoenen ipv een 20-tal ;)
Xen, ikke ook zaterdag Efteling. Drinken we samen koffie? Leuk!

Vleer, lekker geruimd, geeft ook ruimte in je hoofd vind ik altijd. MissT, is Missie nu beetje beter?
*zwaait even snel, zit in een vergadering-op-afstand-via-computer* saaaaaaaaaaaaaaai!!!
quote:Olive01 schreef op 08 oktober 2009 @ 20:48:

*zwaait even snel, zit in een vergadering-op-afstand-via-computer* saaaaaaaaaaaaaaai!!! zwaai terug
Xen: das kut.. weet er helaas alles van stomme zorgtoeslag. Moest ook kweet niet hoeveel terug betalen.. vorig jaar. Dit jaar krijg ik 400 euro terug omdat ik t hele jaar niets heb gekregen.
Xen, ik moet ook een lading geld terug gaan betalen aan belastingdienst. Vorig jaar al een brief gekregen dat ik teveel zorgtoeslag had gekregen en dat ze dat gingen verrekenen dit jaar. Beetje raar dat ze dus niet kunnen berekenen hoeveel ik wel moet krijgen...

Lekker gedanst vanavond. Veel draaien, en hoewel ik daar veel beter in wordt was ik vandaag wel wat duizelig. Leuke groep hebben we ook, en er danst ook een leuke vent mee. Denk alleen dat hij minstens 10 jaar ouder is dan ik en hij is iets kleiner, maar het is wel een leuek vent. Kreeg nog een knipoogje. Denk dat ik van deze crush maar heel lang op afstand ga genieten, zou niet weten wat ik moet doen om meer contact te krijgen, of zelfs ook maar een afspraakje.. Geen idee ook of hij een relatie heeft. Moeten salsapartner en ik maar eens uitzoeken
Pfff nog steeds geen inet, maar lees alleen maar (^*(^^^($^%@% verhalen over de belastingsdienst!

Ik moet ook echt een bak met geld terug betalen! Bijna 600 euro! EIKELS!!!!!

Pffff.....

BIJNA WEEKEND!
Mogguh...

Mijn belastinggeld wordt terug betaald.. maar er staat op de brief :

Heeft u voorheen te weinig ontvangen, dan wordt het bedrag in 1 keer uitbetaald bij de volgende toeslagbetaling.

Eh maar wanneer is dat dan ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven