Singles in the city - Deel III

27-09-2009 11:37 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Ik wist van Griekenland, maar dacht dat dat al langer geleden was.

Jij bent dus ook van de kleuren... ik heb in mijn woonkamer een gedeelte donkerpaars, het grootste gedeelte is zacht paars (lila) en dan ook nog fushia roze.... staat ontzettend leuk.

Ik wil ook kijken naar barokbehang, vind het er altijd wel mooi uitzien.... een beetje chic/ouderwets. Zilverkleurige verf is er zeker wel. Wil op mijn nu zwarte kastdeuren (die een hele wand beslaan) ook nog een mooie print in het zilver misschien. Ben er nog niet helemaal over uit.
Goedenavond meisjes...en jongens?

Xen...fijn dat je er weer bent, zware kater gister dus? Klinkt als een gezellig avondje en keer lekker doorzakken is erg gezellig, alleen de volgende dag is het wat minder. Heb je R nog gezien dit weekend...hoe voelt het nu voor jou na je gesprek met de psych over hem? Heb je het nog besproken met R?

Ik heb net ook even op de bank geslapen...dat klussen is best vermoeiend. Ik vind wel leuk om te doen eigenlijk, lekker heel de dag bezig zijn met mijn huisje.

Wat betreft ZB...ik voel me er goed onder, ben nog steeds blij dat we een eerlijk en goed gesprek hebben gehad. Gister erg gelachen aan de foon met hem, het is nu veel ongedwongener lijkt wel waardoor het prettiger voelt. Ik zou eigenlijk met hem weg gaan aanstaande zaterdag maar omdat die engelse vriend hier weer komt klussen heb ik afgezegd. Kan ik echt niet maken om s avonds te zeggen...nou doei ik ga uit en hem hier alleen te laten.

Vleertje...die twijfels zijn zo herkenbaar en ook heel normaal. Je gaat elkaar steeds beter leren kennen, de spanning gaat eraf maar je groeit steeds meer naar elkaar. Gewoon lekker van genieten van elkaar!
hoe lang lees je al mee Jola? Haha, altijd zon gek idee terwijl ik zelf ook heeeeel lang meelezer ben geweest.

Ik was altijd heel erg van de kleuren, in mijn/ons huis in Amsterdam was er geen stukje witte muur te vinden. In Gr.land had ik (na breuk met ex) in elke kamer van mn appartement 1 muur gekleurd: kamer donkerpaars, gang rood, keuken limegroen, slaapkamer fuchsia roze en logeerkamer oranje. Maar tja, dat moest dus allemaal weer wit toen ik vertrok (kloteklus dus). Nu heb ik het iets rustiger in mn huis, maar 1 wandje in kamer wel fuchsiaroze en keuken lime. Gang en overloop wordt zwart-wit, beetje retrobehang. En voor slaapkamers was ik dus nog niet uit tot vanavond :-)

Klinkt leuk jouw huis, Jola!
Wat klinken jullie huizen leuk

Appel bedankt voor de tips zo'n kortingkaart hebben wij ook via de backpackorganisatie

Tja lastig he mezelf per ongeluk uitgenodigd... Ingel ik weet nog niet of ik ga gaan hoor! Hij weet dat het hierthuis nu pokkedruk is dus ik heb een mooie smoes om niet te gaan (er is voor de rest niet echt volk dat ik ga kennen vrees ik, hij woont hier eindje vandaan...)

Olive leuk dat je merkt dat ze je gemist hebben maar niet terug op dat

Zes raar he je kijkt er zo naar uit en dan heb je het gaat het goed en twijfel je voor niks...
Oei ik ben een blad vergeten te lezen
Jola...hoe was je date vrijdag? Je hebt er vast iets over geschreven in het oude topic maar dat heb ik even gemist.
Geen idee hoe lang ik al mee lees, maar volgens mij toch al wel zo lang dat jullie al 4 keer met een nieuw topic zijn begonnen.

Dus ook niet bang om kleur te gebruiken.... mijn wc is ook nog appeltjesgroen. De rest, gang, 2e kamertje en de badkamer zijn wel neutraal bij mij.

Erykah ook lekker aan het klussen?? Waar ben jij mee bezig? Fijn ook dat je nu nog goed contact hebt met ZB, nu gewoon als vrienden verder?
Ik heb R zaterdag heeeeeel even gezien, moest even wat gereedschap lenen, dus sinds dikke week niet echt gesproken behalve aan de foon. Rare is dat ik tegen collega;s heb uitgesproken niet echt meer single te zijn, omdat ze mij wilden koppelen en daar maar niet mee ophielden. Zo voel ik t ook wel natuurlijk, maar ja nog niet uitgesproken dus..voelde heel raar. Had vrijdag laatste sessie bij psych en hebben we t nog even besproken. En ja, ik moet mn gevoelens uitspreken, maar vind t doodeng. Kan ik wel aan de verwachtingen in een relatie voldoen? en is R wel de juiste voor mij (lees verhaal Zes)?

fijn dat je je zo goed voelt E! idd heerlijk om met je huisje bezig te zijn, heb er ook helemaal weer zin in. Ook zo fijn dat ik zoveel hulp krijg, ben ik heel dankbaar voor.
Hey Reiz, aftellen voor jou nu!
Xen...aan welke verwachtingen denk jij te moeten voldoen? En aan welke moet R voldoen? Het is ook doodeng om je gevoel uit te spreken....maar misschien kan je het ook nog niet omdat je niet goed weet wat je gevoel voor hem is? Of zou je het wel graag willen uitspreken maar ben je dan bang dat het "vrijblijvende' ervan afgaat?

Oh dit zijn wel heel veel vragen...sorry
Jola ik ben de buitenboel van mijn huis aan het verven. Was heel erg nodig en heeel veel werk maar het knapt zo enorm op!

En idd zo fijn als je hulp krijgt...ben hem ook erg dankbaar voor.
Erykah, heb er ook niet veel over gezegd hoor over mijn date. Het was gezellig, we hebben een drankje gedaan en lekker gegeten maar verder was er niets..... hij was een beetje te serieus en saai en totaal nog niet over zijn ex heen. Heb hem daarstraks een berichtje gestuurd dat ik het niet zie zitten om nog eens af te spreken en kreeg een berichtje terug dat hij precies hetzelfde had..... gelukkig maar.

Xen, gewoon je gevoelens pas uitspreken als je er aan toe bent hoor. Je moet het voor jezelf fijn vinden om het te zeggen...... alhoewel je dat hier steeds meer doet hoor

En hoe lang nog Reiz, een maandje nog voor je vertrekt? Je verhaal over die jongen/feestje heb ik even gemist....

Ik ga lekker slapen, weltrusten allemaal !
Jola jammer van je date maar gelukkig dat jullie beiden er hetzelfde over denken!! Slaap lekker!!
Lieverds, ik ga naar bed. Morgen weer zware dag en ook nog vroege dienst (moet ik om 8.15 op kantoor zijn ivm post ipv half 9, peanuts natuurlijk, maar toch vind ik het altijd vervelend).

Oh sissie, lees nu pas je vragenvuurlieve vragen :-)

Wat betreft verwachtingen: ik ben niet zo goed met/in relaties en in een relatie heb je toch verwachtingen van elkaar...en kan ik daaraan wel voldoen? Verandert het vrijblijvende tussen ons nu niet als we het een naam gaan geven en ga ik me dan niet 'opgesloten' voelen en vluchtgedrag vertonen (ahum...bindingsangst dus)? Is R wel de man met wie ik echt verder wil? Zo voelt t laatste tijd wel, hij geeft mij rust en veiligheid, is superbetrouwbaar en lichamelijk zit het ook goed. Maar we verschillen zo veel en gaan die verschillen niet meer duidelijk worden als we t een naam gaan geven?

Eigenlijk is het ook prima zoals het nu is, maar aan andere kant doen we onszelf te kort hiermee. En eerlijk is eerlijk, voelde me toch wel wat kut toen hij vorige week zo weinig liet horen, was echt bang dat ie weer wilde afhaken en ik miste hem ook.

Tjeeeheee, nog meer vragen! oftewel hersenspinsels.
Ik ga nu echt! truste lieve schatten!
Ja het is aftellen geblazen, de eerste 14 dagen gaat dat nog meevalen dan ist tractor en shoveltijd :-)

Maar 3 november ist zover

Jola eens kijken of dat hier werkt maar mijn verhaal staat hier in vorig topic (heb het teruggevonden via mijn viva laatst gepost) staat op laatste blad)

Hier
Slaapwel Xen

joepie mijn link werkt
Xen je hoeft het ook geen naam te geven. Het gaat er nu om dat je je gevoel uit wilt (moet?) gaan spreken naar elkaar en dat vind je eng? Maar die verwachtingen die je hebt en hij heeft...die worden toch voldaan? Hij geeft je rust en veiligheid en is betrouwbaar en lichamelijk klikt het. En andersom geef jij hem weer heel veel...allebei op je eigen manier zoals jij bent en zoals hij is. En die verschillen hebben tot nu toe niet geleid dat je niet bij elkaar wilde zijn. Misschien maakt het juist door die verschillen dat jullie elkaar dat kunnen geven wat de ander nodig heeft?

Ik hersenspinsel even met je mee Slaap lekker lieve sis X
Ahhhh er was alweer gezellig gekletst !

Truste allemaal !

Ik ben met wat verschillende zaken bezig waarover ik liever niet op internet vertel. 1 daarvan is evt. toch weer terug naar het buitenland om een aantal jaar daar voor een hotel te gaan werken. Maarja, de nadelen, zekerheden in Nl opgeven (uitkering als je je baan kwijtraakt e.d.), moet je dat wel doen...........
Goedemorgen!

Miran: leuk weer wat van je te horen! Wel spannend zo'n voornemen om in het buitenlanf te gaan wonen en werken. En het brengt zeker heel wat met zich mee. Weet dat je regelmatig over de grens zit, maar al eerder voor langere tijd weggeweest?

Xen: ik ga niets meer aan de wijze woorden en vragen van Erykah toevoegen.

De pysch-sessies zijn nu gestopt dus; wel een positief gevoel over denk ik zo?

De rest wens ik een mooie dag!

Met mij verder alles prima. Over 3 uur klaar met werken, maar vanmiddag weer terug voor teammiddag. Had niet gemoeten, maar wil er wel graag bij zijn, dus ik neem de stokjes (voor tussen mn oogleden) maar alvast mee. Met MrPiano ook alles ok. Hij gaat dit weekend met zijn vrienden weg en ben uitgenodigd door alle aanhang van zijn vrienden voor de traditionele pyama-party :-) Leuk om er al zo bij te horen.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Goedemorgen!!

Ingel...Wat leuk zeg! Het gaat echt helemaal goed! Lekker van genieten. Succes met de teammiddag!

Zespri...Bij jou gaat het ook fijn. Hij is lief voor je en daar moet je maar leren van te genieten. Tuurlijk is dat moeilijk omdat je dat ook weer extra kwetsbaar maakt. Maar zoals jij het opschrijft lijkt het niet dat hij erop uit is om je te kwetsen!

Erykah...Wel fijn zeg dat je nog steeds zo'n goed contact hebt met ZB! Als het gezellig blijft en jij je er goed bij voelt lekker zo houden! En druk bezig met je huisje! Altijd leuk!

Jola..Je huisje klinkt heel erg leuk zeg! En jammer van je date, maar als jullie beide hetzelfde gevoel hadden dan is het gewoon goed.

Xen... Kijk naar je collega's al uitgesproken dat je niet echt meer single bent...de eerste stap. Doe het allemaal in je eigen tempo. Het gaat nu toch al fijn? Waarom zou je dan gelijk het beestje een naam geven? Doe het lekker wanneer jij je er goed bij voelt!!

Miran..Spannend nieuwe carrieremove! In deze tijd moet je zeker goed afwegen wat je wilt ivm pensioen enzo allemaal. Je kan er natuurlijk ook voor zorgen dat je zelf elke maand wat spaart voor je pensioen als buffer. Je moet dan wat je leuk vindt, want plezier in het werk is ook erg belangrijk!!

Ik ben weer veels te laat gaan slapen. Gister was toch wel even een heftige dag op werk voor mij. En daarbij voel ik me de laatste dagen een beetje vaag. Ik heb een heel erg leuk weekend achter de rug met hele lieve vrienden en familie om mij heen dus dat is het niet. Weet zelf nog niet echt wat het is....maar zal wel weer goed komen!

Vanavond bij mijn ouders eten!
Ooh wat hebben jullie weer veel geschreven ... pfjieuwww nog weinig tijd om t terug te lezen..

Snel douchen hond uitlaten en naar cursus van mijn werk
Ik heb zeer binnenkort een date met een meisje die is "gedownload" ;) Heb heel even de bal voor een afspraakje bij haar neergelegd omdat het pas uit is met haar vriendje en zij "haar principes heeft". Op de chat klikt het erg goed en we sms'en elkaar wat af. Tijd dus om elkaar in het echt te gaan meeten

Ik lees overigens met plezier de andere verhalen mee
Hey allemaal!

Ik probeer bij te lezen, maar jullie zijn zo actief. De afgelopen paar dagen heb ik s avonds geen werk, en zit ik op de bank, hahahaha, dan raak ik achterop.

Even alleen een zwaai naar jullie allemaal!

Ik heb net weer twee reizen geboekt. New York en Reykjavik (die laatste in december, heb ik echt veel zin in!).

Oh ja, MM sms'te, wil vanavond langskomen, en ik las weer over die film My sisters keeper, denk dat ik hem daar maar mee naar toe sleep, is dat verantwoord, WM?

En nu weer aan het werk!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
zoo gisters 35 jarig trouwdag van mijn ouders meegemaakt..

dat was een lange dag maar wel leuk ....

en nu na wat te hebben gepost op vivaforum ga ik me maar klaar maken voor werk dat gaat ook weer door:)

groetjes allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven