Singles in the city - Deel III

27-09-2009 11:37 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
oeps.... eten koken en forummen tegelijk gaat niet zo goed. Nu heeft mijn rijst een beetje te lang opgestaan
Nee drukke dag, gezeik met ouders, allemaal moeilijk gedoe!

Heerlijk weekend gehad....daar kan het niet aan gelegen hebben!!
Jakkes Jola , kleffe plakrijst haha

WM: vertel wat heb je uitgevreten dit weekend ?
Dit Zes quote:winkelmandje schreef op 27 september 2009 @ 19:51:

Vrijdag ben ik lekker bij een vriendin wezen eten en daarna stappen.

Zaterdag met mijn beste vriendinnetje wezen High Tea'en nog vanwege mijn verjaardag! 's Avonds lekker een borrel gedaan met haar.

Vandaag op nieuwe huizen bezoek geweest en lekker op het terras gezeten vanwege het heerlijke weer!

Druk druk druk druk druk dus!

Enne wat voor pannenkoek heb je gegeten?
Hai allemaal!

Ben weer in het land der levenden, menomen wat had ik een kater gisteren zeg. Kennis vroeg mij afgelopen zaterdag mee naar muziekfestijn in theater hier. Hij had eerst nog verjaardag, dus pas om 23.30 naar het theater tot uurtje of 3 en toen nog naar de (homo) kroeg. Wilde nog 1 biertje, maar er waren veel kennissen en meisje was jarig dus tja, om half 6 de tent uitgeschopt. Geen goed idee in een homotent blijven hangen rond sluitingstijd, wat een geile toestanden daar zeg. Ik als ruimdenkende had daar zelfs wat moeite mee, dus blijf voorlopig even weg daar.

Overdag heeft mijn broer geholpen met slopen van mn vloer, heel lief en ik heb hem als dank abonnement op motorblad gegeven (en dat vond ie weer heel lief van mij).

En vrijdag naar voetbalwedstrijd geweest, in de businessclub, geweldige ervaring. Kortom, ik had een heel leuk weekend!

Leuk dat er weer zo lekker actief wordt gepost zeg! en welkom aan de nieuwelingen!

Heb wel een beetje bijgelezen, maar niet alles, sorry!
Oh WM, vervelend... hoop dat het iets is waar je wel over kunt praten met je ouders zodat het niet te lang blijft hangen. Lijkt me verschrikkelijk als het een telkens terugkomend iets is.

Klinkt wel gezellig Xen je avondje, maar misschien de volgende keer toch maar iets eerder de homotent uit hahaha.

Welke vloer heb je gesloopt? Zit je nu helemaal in de puinhopen dan of valt het mee en kun je de deur dicht trekken zodat je er even niets van ziet?
WM dat stukje had ik idd gelezen, maar je posting van 20.16 uur kwam bij mij over alsof er nog meer gebeurd was dit weekend. Vandaar dat ik ook vroeg wat heb je allemaal uitgevreten.
Haha Jola, was niet met mijn eigen ouders. Maar met ouders van mijn werk!

Momenteel lig ik erg goed met mijn ouders en steun ik nog daar waar nodig is. Mijn eigen moeder is bijna jarig, maar ze wilt het niet vieren ivm overlijden van eigen moeder kort geleden. Dus moet even nog iets speciaals verzinnen nog....

Xen...Klinkt als een goed weekendje! En jij geshockeerd? What happend Met zoveel homovrienden ben je toch wel wat gewend??

Fijn dat je broer is komen helpen, gaat echt goed hé! Goed om te lezen! Toch een hele goede stap gezet om weer contact met hem op te nemen!
Haha nee Zes...ik heb niets meer uitgevreten! Gewoon een fijn weekend gehad. That's all!
ik begreep dat WM de ouders van haar leerlingen bedoelde..of heb ik het nu mis?

Leuk dat je meescrhijft Jola! smaakte je eten nog een beetje?

Mn parketvloer is eruit gehaald (was heel oud en lag alleen in voorkamer). Neefje van 7 hielp ook mee, is zon lieverd (en om op te vreten). Geen puinhopen, alleen kale houten vloer. Zaterdag komen vrienden laminaat leggen.

Olive: sterkte met je MRI! En rustig aan deze week he!

En Pop: wat jammer van je date! en hoe kom je uit die cirkel dan he? Volgens mij doe je al genoeg buiten je eigen vriendenrkring om, zoals dat surfen bijv. Lastig hoor!

Ben niet zo inhoudelijk en sociaal geloof ik, ligt niet aan jullie hoor, maar ben beetje duffig. Morgen en woensdag zit ik in bios (AH kaartjes moeten op :-)
Helemaal correct Xenia!!

Naar welke films ga je?
WM; mn oudste broer heeft geholpen, dus niet mn spoorloosbroertje :-) maar contact met hem is ook superfijn hoor! Gaan na dit weekend wat afspreken.

En thank god dat mijn vrienden serieuze homos zijn...zou er toch moeite mee hebben gehad als zij zich in deze scene zouden begeven.

Wat heb je gisteren nou gedaan WM, huizen bekijken?
morgen met vriendinnetje naar my sisters keeper en woensdag met vriend naar millenium (boek is geweldig). Net belde R dat ie ook nog wel naar de film wil, maar helaas te laat :-)
Ik ben gister bij een neef geweest. Die hebben net een nieuw appartement en nu is het bijna af dus ben even langs geweest om te kijken en eventjes de handjes uit de mouwen te steken.

Daarna nog even in de zon op het terras gezeten...Genoten van de laatste zon!
Ow My Sisters Keeper! Ben ik vorige week zondag geweest! Neem je wel je hele box met kleenex mee? Ik heb het niet droog gehouden hoor! Wat een indrukwekkende en mooie film! Aanrader!
haha wm, die tip heb ik ook van jou en PV
Ow ok Xenia!
Oh en fijn dat Appeltje weer (meer) in ons midden is! Gaat dus goeie kant met je op he, goed zo!

En sissie, hoe voel jij je nu mbt ZB?

Zes: misschien spat de verliefdheid niet direct van het scherm, maar ik vind het heel positief hoe jij er in staat, gewoon heel rustig en niet zo hyper als met je vorige mannen zeg maar. Herkenbaar dus voor mij :-) Komt wel goed denk ik met jou en Aap, hij is ontzettend lief en zorgzaam voor je en daar moet je misschien wat aan wennen.
Idd verkeerd begrepen... tja, al die juffen ook...nog steeds vervelend maar hopelijk ook oplosbaar.

Fijn dat je met je eigen ouders wel een fijne band hebt en misschien gewoon lekker een dagje weg met je moeder als ze het niet wil vieren, altijd leuk en wat afleiding op zo'n dag.

Xen, dus de puinhoop valt mee. Nog meer aan het klussen in huis of was dit even het laatste wat je nog wilde doen?

En nee, helaas was de rijst en de rest niet meer zo lekker. Heb het na een paar happen dan ook maar weg gegooid en net onder Greys de rest van de zak m&m's leeg gegeten....,,.
Jammer van je eten Jola, maar m&m's ook prima toch?

Als mn vloer beneden ligt, is het daar klaar en dan moet ik boven aan de slag (3 slaapkamers) en de gang en overloop nog behangen. Welke regio woon jij?
Xenia : ik denk dat je de spijker op zijn kop slaat met wat je schrijft. Ik hoef mij niet af te vragen of hij mij leuk vind , hij vind mij leuk. Ik hoef mij niet af te vragen wat hij allemaal uitspookt , ik vertrouw hem en als ik iets wil weten verteld hij het allemaal gewoon. Geen rare spookideeen in mijn hoofd , maar juist dat maakt mij ook weer een beetje onzeker denk ik. Het gevoel dat het dan zo *gewoontjes* lijkt. Terwijl dat wat hij en ik hebben , ik juist zo graag wilde altijd. En nu heb ik dat en ga ik mij afvragen of dat wel is wat ik wil.. Terwijl ik dat juist wel wil..
de m&m's waren ook lekker ja....

Dus nog even door met klussen... net verhuisd of heb je er nu pas zin in en tijd voor om te verbouwen?

Ik ben ook met mijn slaapkamer bezig, alhoewel ik... mijn vader is de klusser ik de bedenker. Mijn kastdeuren zijn nu net zwart geverfd, heb nog een rode muur maar ik zit nu te denken om deze met een zilverkleurig behang te behangen. Heb een zwart met grijs bed en dan komt er of een zwarte of zilvere spiegel boven mijn bed. En dan nog iets verzinnen voor het raam... ik kom trouwens uit het oosten van Brabant.

Kom trouwens
Raar he Zes, dat wat je eigenlijk al een lange tijd wil en je nu misschien hebt gevonden je toch een onzeker gevoel kan geven.... maar volgens mij doe je het hartstikke goed. Laat je je niet gek maken door alles en ga je lekker 'go with the flow'... jullie motto hier toch?
herkenbaar hoor Zes! En snap daardoor je twijfels heel goed. Er is gewoon niets mis met jouw relatie en dat geeft dan ook het rustige gevoel en niet het heel spannende, wat je dan ook wel es mist natuurlijk. Maar besef maar eens wat die vorige mannen je opgeleverd hebben? niets dan verdriet en stress toch?

Ik woon hier nu 2 jaar Jola, ben geremigreerd vanuit Griekenland. Het is een huurhuis en het moet low-budget, dus daarom doe ik t rustig aan. Zilverkleurig behang is mooi! Ik heb in kamer 1 wand zwart-zilver barokbehang en vindt het na 2 jaar nog steeds super.
Trouwens Jola, zilverkleur in slaapkamer is ook goed plan voor mijn slaapkamer in combi met donkerpaarse muur. Hangen nl. donkerpaarse gordijnen en heb zilverkleurige spiegel. Kun je ook zilverkleur verf krijgen, ja toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven