Singles in the city - Deel III

27-09-2009 11:37 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
@Zes: Dat is heel lief van Aapje!! En ik vind het ook niet erg dat je hier over 'm schrijft hoor!

@Appel: WB met je leuke plaatjes!

Jammer dat het feestje een beetje rare mensen aan trok, maar jullie hebben het vast wel gezellig gehad...

@Olive: Veel plezier bij Oma en Opa!

@Pop:Je bent helemaal niet raar!
Een nieuw topic, wow zeg!

Ik leef nog hoor, maar heb op dit moment een gigakater, dus kom later wel even bijkletsen..zie alles dubbel geloof ik..

Wens jullie allemaal prettige zondag en tot later!

XX
Zo ik moest jullie effe zoeken....

Ik was vanmorgen al vroeg uit mijn bed om verder te klussen aan mijn huis samen met mijn engelse vriend.. Ben echt helemaal kapot nu....het is wel heel erg aan het opknappen. Heel de buitenboel staat in de grondverf en volgende week wordt alles netjes afgelakt en ziet mijn huisje er weer tiptop uit.

Feestje van gister was errug fout, ik zou er bijna om gaan verhuizen. Wat een fout volk woont er toch in mijn stad. Heb paar maar rose naar binnen gegooid maar ook dat hielp niet

Ik heb nog niet bijgelezen....ik ga eerst beetje opruimen hier, overal ligt stof en is 1 grote bende hier.

Is iedereen lekker van de zon aan het genieten? Tot later allemaal!
Xen, al een beetje bijgekomen?

Erykah, jij ook bijgekomen van de schok van de TonyPonies?
Goedemiddag!

Leuk weer een nieuw topic! Wat gaan we hard.....

Zo ik heb echt een druk, maar heel leuk weekend gehad!

Maar sinds vrijdagmiddag niet meer thuis geweest. Vanmiddag nog heerlijk lekker op het terras in de zon gezeten. Wat was dat heerlijk zeg!

Appel, leuk je weer wat vaker te lezen!

Appel, Erykah en MP...Leuk dat jullie zo'n leuke hilarische avond hebben gehad!

Pop..wat super fijn, zo'n vriendin die dan smst dat ze je mist. Dat is toch leuk, precies op het juiste moment! Al iets afgesproken?

Olive...naar jou zwaai ik even alleen!
Zo thuis...lekker uit eten geweest bij het pannenkoekenhuis! (nichtjes zijn 10 en 7..)

@Erykah: druk met klussen dus? Het wordt vast heel mooi! Verder alles ok?

@Xen: Al bijgekomen van je kater?

@Pop: Ben je al aan het inpakken? Wanneer ga je echt verhuizen?

@Olive: Hoe was het familiebezoekje?

@WM: Wat heb je allemaal gedaan dat je zo druk was?

Ik ga lekker tv kijken...het weekend is weer bijna voorbij!
Vrijdag ben ik lekker bij een vriendin wezen eten en daarna stappen.

Zaterdag met mijn beste vriendinnetje wezen High Tea'en nog vanwege mijn verjaardag! 's Avonds lekker een borrel gedaan met haar.

Vandaag op nieuwe huizen bezoek geweest en lekker op het terras gezeten vanwege het heerlijke weer!

Druk druk druk druk druk dus!

Enne wat voor pannenkoek heb je gegeten?
Druk, maar gezellig dus!

Ik heb een Griekse pannenkoek gegeten..lekker was het! Nu even Gooische vrouwen kijken..ik heb het gemist vrijdag.
nou vertel singles wat voor extreem spannende dingen hebben we beleefd vandaag?

ik heb net de wc een flinke schoonmaakbeurt gegeven en ben druk bezig een enorme hoeveelheid was te doen:)
Huis is weer stofvrij en opgeruimd....lig al tijdje op de bank te chillen...lekker hoo, nog even relaxen voordat weekend alweer afgelopen is. Net met ZB gebeld...was erg gezellig!

Xen....hoe is het met de kater, heb je je roes al uitgeslapen? Ben je gister lekker op stap geweest?

WM....jij hebt leuk en druk weekend achter de rug, leuk!! Je bent lekker aan het genieten...niet jezelf voorbij rennen he?

Olive....hoe was het bij de family? En morgen weer beginnen met werk dus, verstandig dat je rustig aan weer begint. Komt allemaal goed hoor lieve Olijfje

Pop....die doelloosheid herkennen we allemaal denk ik. Ik heb het ook tijd gehad en ik ben toen gewoon in mijn uppie dingen gaan doen die ik leuk vind, zoals schilderen en duikbrevet gehaald. En alsof ik het al niet druk genoeg heb, ben ik ook pas begonnen met flamencodansles...superleuk om te doen. En dat soort dingen doe ik gewoon in mijn uppie. Je ontmoet nieuwe mensen, je doet iets wat je leuk vindt en dat geeft een gewoon een fijn gevoel waardoor alles gaat lopen en stromen. Althans zo ervaar ik dat.

Vleertje....ik denk dat iedereen weleens twijfels voelt bij een nieuwe relatie. Je moet gewoon uitgaan van je eigen gevoel en niet bijv. van je vriendin die hoteldebotelverliefd is. Jouw gevoel telt en niet die van een ander, je moet dat ook niet gaan vergelijken of naast je eigen relatie leggen. Zolang het voor jou goed voelt..dan is het toch goed?

Appeltie....wat heb jij vandaag gedaan?

Miran...where are you? We missen je hier!!
quote:Olive01 schreef op 27 september 2009 @ 11:46:

Woensdag ben ik een dag 'vrij'. Dan moet ik naar het ziekenhuis voor de MRI van mijn schouder. Ik schijt nu al 7 kleuren voor die contrastvloeistof... Ben een bietje bang voor naalden

Oei dan moete ze een 8 kleur uitvinden om als vloeistof te gebruiken

Wel goed dat je eindelijk om die MRI kan!!!!
Ik begin dus terug mee te lezen vanaf dit nieuwe topic lekker gemakkelijk :-)

Zes heb het niet helemaal gevolgd maar was me ook al opgevallen dat je meer reageerd naar ons en vind dat ook lief van je maar je aapjesverhalen blijven posten hoor soms zo grappig (en soms idd ook oef en die "last" heb ik single niet)

Ivm die kerel ja we draaien er allebei omheen denk en ja pop hij geeft tegengestelde signalen daarom ook mijn post hier :-) En enkel die zwaai was misschien ook beetje mijn fout bedenk ik nu :-s ik liep hem eerst voorbij en had hem echt nie gezien, hij trok aan mijn arm en heb enkel hoi gezegd omdat ik opweg was naar net gedumpte kerel die troostende woorden nodig had... Maar dat wist hij niet dus misschien dacht hij dat ik hem negeerde

Tja zoals jullie zeggen ik kijk naar mijn reis en zie daarna wel :-)

Heb maar 1 probleem ik heb toen met die sms niet nagedacht en al lachend gestuurd bij die miniatuur hoort nog een mooie miniatuur shovel wanneer verjaar je... en kreeg terug: datum leuk dat je op mijn feestje gaat zijn... dus nog effe bekijken wat ik binnen een paar weken ga doen

Appel nee we plannen niet teveel, hoelang ben jij nu weer geweest? We weten waar we willen geweest zijn verder zien we wel, hostels zoals het nu op de planning staat.

Olive doe rustig aan he!!!!!!!!
quote:Erykah schreef op 27 september 2009 @ 22:19:

Appeltie....wat heb jij vandaag gedaan?

Lekker uitgeslapen, de was gedaan en ben vanmiddag een heeeeeeel eind met mams en haar hondjes gaan wandelen. Was heeeerlijk weer :-) Vanavond lekker gechilled met een pot thee en ben voor de verandering weer eens even in slaap gevallen BZV gekeken. Ik volgde dat nooit...leuk programma wel.

Wanneer gaan we naar de sauna E? Hebben we het helemaal niet over gehad!

Nu ga ik echt slapen. Truste!
quote:reizendestrijdster schreef op 27 september 2009 @ 23:10:

Appel nee we plannen niet teveel, hoelang ben jij nu weer geweest? We weten waar we willen geweest zijn verder zien we wel, hostels zoals het nu op de planning staat. !Ik ben 2 maanden geweest, maar heb heeeel veel gezien. Oostkust van Sydney naar Cairns in een gehuurde camper. Toen gevlogen naar Darwin. Daar de trein (The Ghan) genomen naar Alice Springs en van daaruit een paar dagen later weer met de trein naar Adelaide. Heb toen in hotels geslapen. Van Adelaide naar Melbourne in een huurauto. Van Melbourne met het vliegtuig naar Tasmanië (niet overslaan als je de tijd hebt!). Daarna weer terug naar Melbourne en na een paar dagen het vliegtuig genomen naar Sydney voor oud en nieuw. Vanaf Adelaide ook alleen maar in hostels geslapen. Kan je die van de YHA (Youth Hostelling Australia) aanraden en ze zijn makkelijk te boeken via www.hostels.com Had ook een pasje waarmee je korting op de overnachting kreeg (aanschafprijs heb je er zo uit) en nog veel meer kortingen in restaurants, bezienswaardigheden.
Ola chica's

Olive: is het niet zo dat je contrastvloeistof in je bloed doen via een infuus en niet in je schouder? Of heb ik het helemaal mis?

Pop: wat toevallig dat je vriendin belde net nu je er zo mee bezig bent! Ik herken dat ook wel; het doelloze 's avonds. Nu ben ik momenteel druk bezig. Maar je zou kunnen denken aan sport (je doet al salsa toch?) of vrijwilligerswerk, cursus volgen weet ik veel.

Xen: beetje bijgekomen meis?

Reiz: je gaat dus naar het feest van die jongen?

Voor de rest : zwaai ! Hopelijk heeft iedereen een fijn weekend gehad.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
hallo!

Ben ik ook weer even. Heb nog niet bijgelezen, geen puf eigenlijk. Verder ook niks spannends gedaan ofzo, lekker weekendje met Missy, die weer een uitvoering had (ze blijft schattig!).

Dus voor nu even een zwaai naar iedereen!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Het zal wel gaan stormen of onweren, de kinderen zijn drukkkk....
Sterkte met de kinderen MP!

Ingel: Ik weet eigenlijk niet hoe ze dat doen met die contrastvloeistof... Maare infuus of niet... Prikken moeten ze

Reiz: Oepsie... per ongeluk jezelf op zijn feestje uitgenodigd?

Ik heb weer gewerkt vandaag. Ben heel rustig begonnen. Ik werd wel weer met open armen ontvangen en ze hebben me echt gemist. Stiekem geeft dat ook wel een goed gevoel. Ze hebben amper voortgang gemaakt vorige week, en vandaag des te meer.

Vind het wel lastig om niet in mijn oude patroon te vervallen. Ik merk dat ik daar wel heel erg op moet letten.

Vanavond begint Grey's weer!! Lekker avondje op de bank. Nu eerst ff bedje verschonen en eten.
Jeej vragenlijstje, die ga ik even invullen, leuk

- Leeftijd?..........................................26

- Hoe lang al single?..........................2 weken

- Geslacht?.......................................vrouw

- Langste relatie ?.............................4,5 jaar

- Kortste relatie?.........................2 jaar (tenzij scharrels tellen;)

- Regio?......................................noord

- Aan het daten?..........................nog niet, breuk is vers...

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)..........6

- Sterrenbeeld ?.............................leeuw

- Kinderen of kinderwens ?.............kinderen nee, kinderwens, ja over een tijdje. Eerst reizen ;)

- Hobby's ? ............ reizen!
Welkom Zhu !

Ik wil ook naar de saunaaaaa
Welkom Zhu!

Zes: Sleep Aapje mee en ga naar de sauna (en geen ongepaste dingen doen he )
Pfffff wat een dag!

Ik heb gelijk weer koppijn, net pas thuis......
Hi ladies, ben ook weer thuis, hele weekend weggeweest.

Is het oude topic nu helemaal weg ?
Ik snap ook nooit waar de oude topics heen verhuizen, Miran!

Bij mij ook een druk dagje, t zal best eens kunnen aan stormen. Of word het volle maan? Maar, mn kinderen waren wel erg lief en gezellig! We hebben heerlijk geknutseld vanmiddag, en het was een best uitgebreide opdracht waar we 1,5 uur mee bezig zijn geweest... En een troep die het opleverde...

Maar goed, mn eten staat op, ik ga vanavond lekker op de bank!
Hey allemaal.... iedereen een fijn weekend gehad?

Ik eindelijk een rustig weekendje. Zaterdag lekker 2 filmpjes gekeken met een vriendin en gisteren vooral op de bank doorgebacht met een boek...

Welkom Zhu !

Drukke kindjes geven dus storm aan?? Hmm, hoop het niet.... zit ik nog helemaal niet op te wachten, wil liever de zomer nog even terug.

Alvast sterkte Olive voor de MRI en de prik....

Je begint je week niet echt lekker WM met hoofdpijn... ook een drukke dag gehad, of nog last van je drukke weekend?

Pop, al een afspraak gepland met je vriendin die ineens contact op nam?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven