Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
dinsdag 28 april 2009 om 22:32
Ingeltje, wat goed van je dat je toch gesmst hebt. Ook dat je er eerlijk in hebt gezet dat je weet dat de timing slecht is. Lieve reactie ook!
Ik heb trouwens helemaal niks meer gehoord van de date van zondag die een baan heeft en niet kan/wil afspreken. Vind het zelf niet meer dan normaal als je reageert op een mailtje, ook al ben je het niet met me eens.
Dus, PM is veel aardiger!
Thnx voor het medeleven rondom vriendin en vriend.
Ik heb trouwens helemaal niks meer gehoord van de date van zondag die een baan heeft en niet kan/wil afspreken. Vind het zelf niet meer dan normaal als je reageert op een mailtje, ook al ben je het niet met me eens.
Dus, PM is veel aardiger!
Thnx voor het medeleven rondom vriendin en vriend.

dinsdag 28 april 2009 om 22:39
Pop jammer dat je niks meer hebt gehoord... heeft ie gezegd dat ie het te druk heeft om te daten? Of interpreteer ik het nu volkomen verkeerd
Wat een naar verhaal van je vriendin trouwens, sterkte!
MP, wat goehooooed!! Lekker gevoel moet dat zijn als je kleding ruimer wordt! Dan weet je waar je het voor doet!
Wat een naar verhaal van je vriendin trouwens, sterkte!
MP, wat goehooooed!! Lekker gevoel moet dat zijn als je kleding ruimer wordt! Dan weet je waar je het voor doet!
dinsdag 28 april 2009 om 22:47
Halloo!!
Ben weer thuis, vanaf gister bij ZBO geweest, en het was supergezellig! Heerlijk samen "geslapen" nou ja geslapen, af en toe even wegdommelen, om vervolgens weer verder te zoenen en te friemelen.
En MP, vannacht was idd onze eerste keer sex, wat zich nog eens 3x herhaalde, vannacht, vanochtend, en vanavond...
Ben weer thuis, vanaf gister bij ZBO geweest, en het was supergezellig! Heerlijk samen "geslapen" nou ja geslapen, af en toe even wegdommelen, om vervolgens weer verder te zoenen en te friemelen.
En MP, vannacht was idd onze eerste keer sex, wat zich nog eens 3x herhaalde, vannacht, vanochtend, en vanavond...

dinsdag 28 april 2009 om 23:02
dinsdag 28 april 2009 om 23:07
ZEKER WOOOOOOWWWWW MP!...
Zijn vandaag ook een hele dag samen geweest LM, kwamen om 13.30 pas uit bed, daarna samen geluncht, allebei zo brak als wat.
Daarna nog ff luchtje geschept, lekkere bos/strandwandeling gemaakt, daarna weer samen gegeten, en nog heerlijk op de bank gelegen, heb deze dag als een roes beleefd, tijd vloog voorbij!
En nu ff nodig bijslapen....
Zijn vandaag ook een hele dag samen geweest LM, kwamen om 13.30 pas uit bed, daarna samen geluncht, allebei zo brak als wat.
Daarna nog ff luchtje geschept, lekkere bos/strandwandeling gemaakt, daarna weer samen gegeten, en nog heerlijk op de bank gelegen, heb deze dag als een roes beleefd, tijd vloog voorbij!
En nu ff nodig bijslapen....
dinsdag 28 april 2009 om 23:13
Was echt leuk Indi, zo'n heerlijk gevoel! En we zijn een setje, naar elkaar uitgesproken dat we zo gek op elkaar zijn.
Morgen samen shoppen voor hem, kwam er maandag niet meer van, hij komt dan hierheen, en waarschijnlijk blijft ie dan bij mij slapen, alhoewel of dat verstandig is, want slapen kunnen we allebei slecht, kwestie van wennen ook. Moet koninginnedag wel werken, dus om dan niet als een zombie rond te lopen, hoop ik dat slapen dan toch wel beter gaat..
Morgen samen shoppen voor hem, kwam er maandag niet meer van, hij komt dan hierheen, en waarschijnlijk blijft ie dan bij mij slapen, alhoewel of dat verstandig is, want slapen kunnen we allebei slecht, kwestie van wennen ook. Moet koninginnedag wel werken, dus om dan niet als een zombie rond te lopen, hoop ik dat slapen dan toch wel beter gaat..