Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Zoiets, MP

Ik ga lekker slapen! Ik spreek jullie weer!
quote:tefalpannetje schreef op 28 april 2009 @ 23:24:

Thanx WM, klink niet alleen happy, ik ben het ook!

Net als jij en PV ook een setje, mogen we nu nog wel hier posten?...

Zullen we dan ons eigen topic starten? Dan als er meerdere hier ook een relatie krijgen, kunnen ze verhuizen

Ja ik ben ook helemaal happy met PV...
Pop: jeetje wat een rot nieuws zeg.. Sterkte ermee

Qu LRM ben ik er wel uit denk ik.. Gewoon er mee kappen wel zo eerlijk.

Vanavond was druk avondje op mijn werk , moest nog dokter bellen voor een patient. Komt er me toch een leuke broeder mee (die chauffeur van de dokter) , ik weet zijn naam omdat hij zich netjes voorstelde en ik natuurlijk mijn naam ook gezegd Hem net ff opgezocht op hyves.. Zag ik dat hij dat hij mij al een mailtje had gestuurd via hyves ..;-)

Funny
Hahaha Vleer......Je krijgt het op één of andere manier altijd voor elkaar dat je altijd weer nieuwe aanwas krijgt van mannen! Spannend!!
Goeiemorgen!!

Het was nog even gezellig hier gisteren zie ik..Ik ben echt als een blok in slaap gevallen.

Mijn moeder komt zo en we gaan lekker winkelen en lunchen..

Nu eerst even ontbijten en kattenharen verwijderen
Goedemorgen!

TP, dat klinkt echt goed!!!!!

Ik moet rennen, ga naar een lintjes-uitreiking!

Indi, shopze vandaag

TP, hopelijk ben je lekker uitgerust.

WM, nog leuke plannen?
Thanx Pop, ben net wakker, wel lekker geslapen, alleen om 4.30 ff wakker geweest, duurde nog een half uurtje voordat ik weer terug in slaap viel. Vanmiddag komt ie hierheen, gaan we shoppen. Moet nog ff kattenharen van de bank zuigen, en afwassen. Weet niet hoe het komt, maar tref altijd mannen waar het spik en span is thuis, dus moet ook ff aan de bak vrees ik. Schoonmaken is toch niet leuk? Weet zoveel andere leuke dingen om te doen..
Hahaha TP....dat herken ik wel. Mijn huisje is op dit moment ook een ontplofte chaos. Maar mijn bedje ligt zo lekker. Laptop op schoot Ik ga alleen zo ook even als een Tazmanian Devil door mijn huis. Moet wel iets meer doen dan stofzuigen en afwassen namelijk Elke keer neem ik mijzelf voor om het netjes te houden. Het lukt alleen echt nooit!

Dus ik ga dus zo huisje doen, daarna weer sporten met vriendin en even de sauna in. Vanavond komt PV, gaan we uiteten en daarna borrelen met andere vriendin die ook net een nieuwe vent heeft Die komen we even toevallig tegen in de stad

Pop...Wat leuk lintjesuitreiking! Van een goede bekende van jou? Nog iets van vriendin en vriend gehoord? Zijn ze inmiddels al thuis?

Indi..Shopse!

TP...Schoonmaakse!
Morning liefjes! De meesten gaan een fijne dag tegemoet, als ik dat zo lees. Ik wens jullie het zonnetje dat hier al schijnt! Tot vrijdag ofzo, ik ga nu eerst naar een vriendin in Rdam, dan naar DenHaag naar een andere vriendin, Koninginnenach vieren en morgen naar Utrecht met weer andere vrienden Koninginnedag! En dan ben ik morgen moe maar gelukkig weer thuis denk ik :)!

Doei!
Gaaf MP! Heel veel plezier!!
Klinkt goed MP! Heel veel plezier!
Dat neem ik me ook iedere keer voor WM, om het deze keer netjes te houden, maar komt er ook niet van. Ik moet eigenlijk ook wel wat meer doen dan stofzuigen en afwassen, badkamer en slaapkamer zouden ook eigenlijk ff gedaan moeten worden, want het plan is dat ie blijft slapen maybe, al twijfelden we, omdat we die nacht ook geen oog dichtdeden, of dat verstandig was, omdat ik morgen moet werken..

Jij ook clean ze, en veel plezier vanavond met Prik ( subtiel dat je heel toevallig dan je andere vriendin met d'r nieuwe vent tegenkomt hihi) Al heb je dat nu verklapt natuurlijk, want Prik zal 't al wel gelezen hebben...

By the way..horen we van jullie ook wanneer de eerste keer sex is/was, of houden jullie dat staatsgeheim?...
Hahaha maar Prik weet het al want ik kan geen geheimen bewaren. Maar ik wil best vertellen hoor hoe het de eerste keer was. Kan alleen nu nog zeggen dat het nog niet is geweest. Dus geen staatsgeheim hier!

Ik ga om 11.15 met opruimen en schoonmaken. Doe ik lekker muziekje aan en dan ga ik maar eens flink aan de gang!!
Mogguh .. vandaag is mijn moeder jarig 55 alweer ..

Zusje heeft vanmorgen 20weken echo gehad , alles was goed.. Das super fijn... Aan de andere kant weer zo'n raar/naar contrast met Pop haar vriendin.

Over Sex gesproken daar moet ik ook nodig weer eens wat aan doen.. Sta al te lang stil op dat gebied.. Alle gebieden moeten wel draaiende blijven anders gaat de boel roesten
Oh Vleer, dat herken ik, van die roestende delen. De laatste keer was in januari.

Het lintje was voor de oma van mijn ex, en aangezien ik nog wel contact heb met oma, moeder en zusje was ik ook uitgenodigd. Had er beter niet heen kunnen gaan, zat met tranen in mn ogen terug in de auto.

Ex deed heel erg koel, meer dan een 'hoi' en een 'doei' konden er niet af. Heb overigens heel leuk met zn nieuwe vriendin gekletst.

En waarom het me dan zoveel doet... Het is een beetje chaos in mn hoofd nu. Overlijden van mn vader, afwijzing destijds van mn ex, vannacht uitgebreid over hem gedroomd, werd met tranen wakker, RP2 heeft ook wel een flinke knauw gegeven, zie nergens een leuke man. Denk dat het allemaal met elkaar te maken heeft. Soort gevoel van continue afwijzing ofzo. En dan mis ik echt een ouder-figuur die me vertelt dat alles goed komt, maar helaas, zo zit mn moeder niet meer in elkaar tegenwoordig. Ik weet even niet zo goed meer hoe ik mn leven een leuke draai moet geven.

Dat nieuws van vriend en vriendin er nog bij opgeteld (ja, ze zijn weer thuis) en ik zit nu dus met tranen. Blegh!
Ow Pop... eerst even een

Het lijkt dan voor je gevoel een visieuze cirkel waar je inzit. Het is ook allemaal niet niets wat je opnoemt. Aan de dooddoener na regen komt zonneschijn heb je dan nu ook niets! Het verliezen van je vader lijkt mij (ik heb het nog niet meegemaakt) een heel heftig iets. Wat er dan allemaal na komt is een ophoping van nare dingen.

Hoe zit het met dat tripje wat je zou gaan doen met een goede vriendin van je? Wat te maken had met je vader? Kan je die vriendin niet opbellen en je gevoel voorleggen? Want zij lijkt mij, na het opperen van dat idee, een goede vriendin van je die je heus begrijpt!

Ow ik vind het zo vervelend voor je!!!
Pop.. dikke knufff .. wat een akelig cirkeltje zit je nu .. Lastig om daar zonnig en positief uit te komen.. Alles op de automatische piloot en dan maar hopen dat t weer goedkomt uiteindelijk..

Iemand die je vriendje is en je op zulke momenten een arm om je heen slaat of in je armen neemt voelt zo fijn. Zo akelig om dat op dit moment niet te hebben.
Ach lieve Pop! Een hele dikke
Ik heb een erg leuke dag gehad!! Flink door mams in de watten gelegd! Ik heb een nieuwe broek gekregen en een boekje over Jordanie en ze heeft me heerlijk mee uit lunchen genomen..

En wat nog het allerleukste is....ik mag geld lenen zodat ik de aanbetaling voor de reis naar Jordanie nu kan doen in plaats van het einde van de maand!! Ik kan dus gaan boeken!!
Oh Vleer..gefeliciteerd met je mams!
Indi .. toffe moeder dat ze je geld leent..
Ja..lief he! Ik ben er heel blij mee!
Hoi allemaal,

Sorry.......druk.......fijne Qnight en Qday wil ik jullie even wensen !

X
En een knuffie voor Poppie ! :-)
Indi...you've got mail over je andere minireis

Miranda....veel plezier!

Vleer...Gefeliciteerd met je mams. Gaan jullie nog wat gezelligs doen?

Ik heb net lekker gesport samen met een vriendin en daarna even heerlijk de sauna ingedoken! Nu nog maar even verder opruimen......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven