Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Ik ga nog even Baantjer afkijken en dan ga ik ook naar bed.

Slaap lekker allemaal!
Iedereen al naar bed? Ik kom net thuis (met iets teveel rosé in mijn lijf, harrr!)

Ben vandaag lekker in mijn uppie naar 't strand geweest. Lekker rustig... Daarna met vriendinnen uit eten en naar de film 'Coraline' geweest. Lekker bizarre animatie! En daarna nog op terras gezeten met de vriendinnen en nog wat vrienden die erbij kwamen.

Ik weet wel dat jullie al naar bed zijn maar moet het even kwijt... vriendinnen en een vriend waren laatst op BBQ van PD ook uitgenodigd en hebben vanavond nogal onverbloemd laten blijken dat ze zijn vrienden en zijn huis maar niks vonden...

Ze houden wijselijk hun mond over PD zelf, maar goed, dat kan ik wel raden verder. Ik weet wel dat ik hier op het forum in het begin wel eens heb lopen klagen dat ik hier bang voor was, maar nu blijkt het ook echt zo te zijn... ze vinden het allemaal maar niks... Ik vind dat echt wel heel lastig eigenlijk.
Sorry dat ik weer met zo'n zeikverhaal binnenkom midden in de nacht... Ik breng nou niet echt een goeie wat-heeft-mozz-het-het-toch-geweldig-met-haar-relatie sfeer in, nu ik hier weer ben... Sorry.

Beetje tegengas dus ook maar: Goedemorgen voor degenen die dit op zondagmorgen lezen! Gaan jullie leuke dingen doen vandaag? Ik heb nog lekker niks gepland... alles is nog mogelijk :D
Mozz ben nog wakker...wat vervelend dat je vrienden pd niet leuk vinden maar wat vinden ze niet leuk dan? En maakt het je onzeker?
Heeft pd criminele vrienden en wat er mis met zijn huis? Vind beetje raar dat ze daar wat over zeggen? Gaat er toch om dat jij happy met hem bent? Wat doet zijn huis ertoe? Tenzij hij een kamertje heeft in huis van bewaring
Moz ik ben het helemaal eens met erykah!!!

Egopost: haha het ergste kreng moest tonooi voetbalen en het andere kreng is dom blondje dat echt niet alleen ruzie gaat maken dus babyborrel was leuk!!!!

Daarna nog uit geweest met vriendinnetje
Mozz....vervelend zeg. Ik vind het ook raar dat je vrienden het zo direct tegen je zeggen. Maar ben jij wel helemaal happy met hem dat het je zoveel doet? Heb jij nog steeds twijfels als toen? Ik had je btw een mail gestuurd....

Ik ben alweer wakker, het is echt hartstikke mooi weer. Moet alleen nog mijn onderwijskundig rapport afschrijven, want gister niet helemaal afgemaakt omdat ik en prik dingen op de planning hadden staan.

Wilde lekker uitslapen, maar ben zo in de lappenmand steeds. Nu weer sinds donderdag aften op mijn tong en die doen zo verrekte pijn, keel is dik en ben verkouden...niezen en snotteren.... Ik word zo moe van mezelf!!!!
Goeiemorgen allemaal! Ik ben ook weer in het land der levenden

@Mozz: Wat naar dat die vrienden dat over PD zeggen..Wat doet het er nou toe hoe iemand woont..ik vind het een beetje arrogant moet ik zeggen. Het gaat erom dat jij gelukkig bent met PD en als dat zo is, zou ik lekker niets van die vrienden aantrekken..

@Reiz: Gelukkig is het feestje goed verlopen! Lekker uitgeweest?

@WM: In de lappenmand? Beterschap! Voel je je wel goed genoeg om af te spreken of doe je het liever kalm aan vandaag? (kan ik me voorstellen hoor....)

Succes nog even met je rapport!

Ik zit nog in pyjama en moet zo dringend aan de afwas en een paar andere huishoudelijke klusjes...
dubbel
anoniem_66480 wijzigde dit bericht op 24-05-2009 09:38
Reden: 1x is genoeg
% gewijzigd
Nog twee nachtbrakers zag ik, en vroege vogels :D

Bedankt voor jullie reacties... Ik weet ook niet waarom mijn vrienden er zo openlijk afkeurend over zijn... Zijn vrienden zijn niet crimineel haha! Nee Erykah, dan kon ik het me voorstellen... Er zitten gewoon een paar grote nerds tussen, een paar echt jonge gasten, en de meesten zijn meer van het bier zuipen dan van het wijntje met kaasje zeg maar... Een aantal van hen kan ik het echt wel goed mee vinden, prima mensen. Dus ik snap niet helemaal waarom ze daar zo afkeurend over zijn... Alsof ze verwachten dat iedereen hip en succesvol en populair en hetzelfde als hen is...

Over zijn huis ben ik het wel met ze eens Vind het ook nogal sfeerloos ondanks de plannen over leuke tafeltjes, muurversiering en lampjes waarover ik PD telkens hoor, hij doet er niks aan. Ik ben een keer echt uitgebarsten toen ik daar een keer na een lange vermoeiende dag daar kwam en het eruit zag alsof er een aardbeving in een rommelmarkt was geweest... Toen PD me niet eens een drankje aanbood of zelfs maar een stoel voor me leegmaakte ben ik bijna weer weggegaan...

Daarom raakt het me misschien wel wat mijn vrienden daarover zeggen... Ze hebben wat dat betreft gewoon gelijk, maar om daar nou zo over te praten tegen mij... zovan: "hij moet echt eens iets leuks aan de muur hangen hoor, en tis niet eens studentiekoos of een mannenhuis, nee gewoon sfeerloos... wat een hol! Vind je 'm dan toch leuk, ondanks dat 'ie zo woont? Nou, dan moet ie wel heeeel leuk zijn zeg... pfff... hahaha..... "

En ja, het maakt me dus onzeker. PD heeft gewoon zo ontzettend duidelijk twee kanten... Als ie bij mij is, is 'ie heel netjes, neemt altijd iets mee naar de keuken als 'ie opstaat, wast af, heeft ideeën over dingen als waar ik nog iets leuks kan ophangen of welke kleur gordijnen leuk zouden zijn, hij is lief, attent, luisterend, staat open voor van alles... maar die andere kant... dat suffe en af en toe wat onvolwassen gedrag, die zooi... dat maakt me zo in de war... die tegenstelling in hem. Een heel groot deel in hem vind ik heel erg leuk en een ander groot deel erger ik me echt aan. Nog steeds...

Sorry voor deze ellenlange egopost... ben blij dat ik er even over kan spuien hier... zet de gedachten wel weer beetje op een rijtje...
WM... aften zijn zo pijnlijk!!! En dan ook nog verkouden... maak je rapport maar snel af, ben je er van af, en dan lekker uitrusten en weer beter worden. Beetje buitenlucht opsnuiven is vast ook goed! Ik ga gauw mijn mail kijken

Reiz wat fijn dat de krengen geen last hebben bezorgd, aan de tijd van je post te zien heb je een leuke avond gehad!

Indi lekker aan de huishoudelijke klusjes? Ik ook zo even stofzuigen denk ik. Is echt nodig.

Fijne dag allemaal!
Ow Mozz...ik kan je helemaal begrijpen wat het huis betreft

Ik ben vrijdag ook een beetje uit mijn plaat gegaan tegen PV... Dat hij eens iets aan zijn nieuwe huis moet doen, omdat de spulletjes niet zomaar komen binnen lopen en de muren zichzelf niet zomaar gaan verven....Tsja aard van het beestje zeg maar? (buiten dat hij het heel erg druk heeft op zijn werk) Gelukkig pakte hij het goed op en was het met mij eens (uiteindelijk)

Kan je niet met PD gaan praten? Niet dat je vrienden afkeurende dingen hebben gezegd, maar meer op het feit waar jij mee zit? Waar je jezelf aan ergert? Want als je dat niet doet, blijf je jezelf ergeren en reageer je dat weer op hem af!
Goedemorgen,

Mijn internetverbinding klapte er gisteravond uit, en kreeg em niet hersteld...

Jeetje Mozz... Hadden je vrienden ook niet íets subtieler kunnen zijn? Dit brengt jou duidelijk meer aan het twijfelen.

Erger je je alleen als je ben hem thuis bent? Of ook als jullie samen iets gaan doen?

Ik kan me namelijk voorstellen dat die zooi enorm irriteert en je dan spontaan nog meer ergernissen ziet. Heb je al geprobeerd hem mee te slepen naar Loods5 of de Ikea om (gedwongen) spullen voor zijn huis uit te zoeken? gewoon onder het motto: gezellig dagje shoppen

Hoop dat de twijfels een beetje weg gaan...

Beterschap WM!!!
Dank je Olive!

Hoe was je dagje?
Hi WM!

Dagje was heerlijk gister... Maar ondanks het smeren enorm verbrand... auw auw auw... Mijn schouders vinden me even niet zo lief. Snap er niks van.
Møge Olive! Internet nu dus weer ok?

Spijker op z'n kop... ik erger me inderdaad vooral als ik bij hem ben. Voel ik me al een beetje unheimisch... en dan stapelt het zich op... Als 'ie bij mij is of we zijn ergens anders is dat echt stuk-ken minder! We zijn al eens bij Ikea geweest, en dan wijst 'ie allemaal leuke dingen aan, maar dan is dat ene tafeltje nét iets te laag, die poster nét iets te geel of die kast nét iets te breed... Is 'ie dus heel kritisch en koopt uiteindelijk niets... Daarnaast heeft 'ie dus (net als PV lees ik) echt erg weinig tijd met zijn baan+studie... Wel goed om te lezen dat jij ook iets vergelijkbaars had met PV, WM... herkenning stelt wel gerust Misschien moet ik het er inderdaad toch maar eens over hebben.
Mogguh Mozz,

Internet doet het weer gelukkig (reboot van de router... zo simpel was het).

Het klinkt voor mij ook herkenbaar met een ex . Ik vond het verschrikkelijk bij hem in huis... geen sfeer, een bij elkaar geraapt (vies) zooitje... En daar blijf je dan lekker in hangen. Hij gaf er alleen ook echt helemaal niks om "als het maar praktisch is"... brrrrr, en dan de Sloggi Poster die een hele muur besloeg... *zucht*. Verder was het een ontzettende lieverd, als we wat gingen doen was het dikke lol, en hij was enorm cute... Maar toch blijf je een beetje in dat rommelhuis hangen. Was niet de reden dat die relatie over is gegaan trouwens hihihi... Hij moest voor zijn werk naar Stuttgart verhuizen... da's even leuk, maar dat bleek echt niet te werken.

Gewoon over hebben... Da's het beste
quote:Mozzarella schreef op 24 mei 2009 @ 10:49:

We zijn al eens bij Ikea geweest, en dan wijst 'ie allemaal leuke dingen aan, maar dan is dat ene tafeltje nét iets te laag, die poster nét iets te geel of die kast nét iets te breed... Is 'ie dus heel kritisch en koopt uiteindelijk niets....

Zijn het geen tweelingbroers van elkaar?

(alleen heeft PV geen broers!)
En toch vind ik het echt stom hoe die vrienden reageren.. Dat doe je toch niet???

Misschien inderdaad een goed idee om je ergernissen eens te bespreken, Mozz..kun je zelf mooi mee gaan helpen met inrichten.

Ik heb de afwas gedaan en zit nu aan mijn ontbijt: watermeloen, aardbeien en frambozen..lekker!
Haha, Sloggi poster! PD grapte laatst ook nog iets over 'een lekker wijf aan de muur' had bijna zoiets van doe DAT dan, hangt er tenminste IETS.... hahaha!

PD heeft ook geen broers idd... wel een zus die UBERnetjes is en haar hele huis uit een catalogus inricht... echt het omgekeerde

Ik vind jullie manier van over dit soort zooiige mannenhuizen praten wel een stuk gezelliger dan mijn vrienden gister deden!

Afkraken is helemaal niet zo erg als je er met een knipoog naar kunt kijken
Daarom Mozz...misschien ook maar tegen je vrienden zeggen dat je het niet zo op prijs stelde hoe ze het zeiden tegen je? Dat het ook subtieler had gemogen?
Oooe, indi, al dat fruit klinkt lekker! Wil ik ook!

Ja, ik vind het ook gek dus, dat die vrienden zo bot doen. Eén vriendin van mij begon wel over dat haar nieuwe vriendje ook een aangekoekt fornuis heeft en nooit afwast etc, maar daar zeggen ze dan niks over... vind het een beetje raar allemaal. Gewoon onbeleefd.
Mmm....lastig ik vind het ook onbeleefd. Het is fijn als vrienden eerlijk tegen je zijn. Alleen moeten ze het wel op de goede manier doen!! Beetje tactisch en beleefd!
Ik stuur je een bakje fruit door, Mozz

Ik vind het echt, echt, echt heel onbeleefd! En dat zou ik zeggen ook!

Ik moet eens onder de douche..en gaan bedenken wat ik aan ga trekken voor mijn date met WM
Hahaha....ik ga me ook zo eens opfrissen met mijn date met Indi..doe ik mijn mooie nieuwe korte broek aan (die ik van PV heb gekregen )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven