Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Pffffff..ik vind die ING-reclame met Anouk zo fouuuuuuut...
Indi .. ja heeeeel fout vind t echt nergens op slaan
Ook stom dat ze er aan mee doet..niet goed voor haar imago!

Ik ga de binnenkant van mijn ogen bekijken..ben hartstikke moe!

Morgenmiddag vergadering en 's avonds VVE-vergadering..weet niet of ik hier nog kom buurten na die tijd...

Fijne avond nog allemaal en slaap lekker voor straks!
Vleer, ja joggingbroek is erg fijn!! Lekker gedoucht en meneer heeft nog niet gebeld, zal morgen dan wel komen.

Volgens mij ging Xen voor de 2e keer naar het koor...

Ja zeker fijn Indi. Ik begreep dat jij een beetje een dipje had?? Maar dat nu weer okay gaat?
Ach Vleer, ik speel heel vaak Spider, ook echt nutteloos, maar zooo leuk!

Indi, ik moet nog maar eens goed kijken naar die denkspelletjes, want ze waren echt wel leuk. Welk zijn nou echt aangeslagen bij jou kids?

Leuk dat je je feestje op school mag houden!

LM, fijn dat je je weer beter voelt. Ik heb geen koorts hoor, ik heb alleen een vorm van hooikoorts, die altijd helemaal aan het begin van de lente een week lang opspeelt. Vervelend, maar ik kan wel altijd zeggen dat de lente begint: Bij deze!!!!!
welterusten indi. ik ga ook zo slapen!!
welterusten indi. ik ga ook zo slapen!!
Ik heb wel vaker dipjes Ik ben nogal van de ups en downs..

Maar het komt ook omdat mijn 30e verjaardag eraan komt en dat het zondag eigenlijk de dag was dat ik 12 jaar samen zou zijn met mijn ex..
Ik ken het Pop, ik ben ook nogal hooikoortsig en merk het ook aan alles... irritant he??!! feit is inderdaad wel dat de lente is begonnen!!! En dat maakt ook een hoop goed Sterkte!
Pop: Hide and Seek vinden ze helemaal leuk! Ik heb alleen nog maar dat spelletje
Dat is ook nogal veel in een keer wat je dan te verwerken hebt he?! Dus ook niet zo gek dat je je dan een beetje down kunt voelen, mag best hoor en je hoeft je er niet schuldig over te voelen... gelukkig komt er ook altijd wel weer een up!

ik ben ook bekend met de ups en downs...haha enerzijds heeeel erg vervelend, anderzijds ben ik soms blij dat ik ze heb, dan heb ik tenminste wel het gevoel dat ik leef...

stel je voor dat je een heel monotoon leven leidt... lijkt me erg saai
Dat is ook weer zo, Lm! Ik ben gewoon een heel emotioneel mens..maar dat weet iedereen in mijn omgeving inmiddels ook wel
Mijn leven is een rollercoaster.. heb mij daar best lange tijd tegen verzet, maar nu ik het geaccepteerd heb , weet ik ook gewoon dat dit bij mij past.. Ups en downs..

Zolang de ups nog in de meerderheid zijn zit het wel goed denk ik..

Ben onwijs blij met mijn nieuwe project op het werk , wil mij daar echt 30000% voor in zetten.. Had al zon tijd t gevoel dat ik vast zat , geen uitdaging meer in het werk e.d.

En heb nu eindelijk weer t gevoel dat ik mij weer kan bewijzen in iets speciaals.. Laten zien dat ik dit OOK kan ..
Als je af en toe je ei bij vrienden/familie kwijt kunt, helpt het al veel denk ik... en dan zijn wij (singles) er ook nog altijd!
Als ik jullie toch niet had....

Maar ik dacht dat ik naar bed ging..
daar heb je gelijk in vleer... dat de ups wel in de meerderheid moeten zijn

Leuk dat je zo blij bent met je nieuwe project!! Geeft weer meer zelfvoldoening dan he?!
haha...dacht ik ook... en ook van mezelf

Nu dus maar echt!!
Ooh...voor de dierenliefhebbers:

www.beleefdelente.nl

Kun je broedende vogels volgen via de webcam. Ik heb het op school ook laten zien vandaag en het over ooievaars gehad..gingen die beesten net paren..hahaha

ik heb maar gezegd dat ze elkaar erg lief vonden en een ei gingen maken..
huhhhhhhhh nieuwe start hier ??

ja, laten we het voorstellijstje wel weer terugzetten toch? Vond ik altijd wel leuk en grappig, dan weet je gelijk ietsje meer van iemand toch?

ben ff druk op RP want heb 3 dagen gratisss haha.....

en ga nu slapen want moet echt nog ff wat slaap inhalen van die reis. Sorry, zal niet klagen.......
LM ja echt wel meer voldoening.. Ik was dus al op zoek naar andere jobs... Maar dit geeft mij weer onwijs veel plezier
zo effe wat kleur aangebracht in de openingspost
Goedenavond!

Ik had pas laat door dat er een nieuw topic was (met een bijzonder goede eerst post trouwens *kuch*) en moet nu alweer drie blz. doorlezen

ING reclame is wat mij betreft nu al de slechtste van 2009, die anouk kan niet eens een normaal woord uitbrengen..blegh.

Vleer, veel plezier morgen en leuk om te horen dat je zo'n project hebt, dat maakt je werk toch altijd weer net iets leuker!

De rest moet het maar even doen met een
quote:Indi schreef op 18 maart 2009 @ 22:45:

Ooh...voor de dierenliefhebbers:

www.beleefdelente.nl

Kun je broedende vogels volgen via de webcam. Ik heb het op school ook laten zien vandaag en het over ooievaars gehad..gingen die beesten net paren..hahaha

ik heb maar gezegd dat ze elkaar erg lief vonden en een ei gingen maken.. Erg grappig. Dit vind ik dan weer het toppunt van humor
De openingspost is leuk geworden zeg, met een cool logo...wauw!!

Welkom Kapara!!

LM...fijn om te lezen dat je je beter voelt.

Xenia...hoe was het bij het koor vanavond?

TP...ik mis van jou nog de data dat je niet kan, als je meegaat wil je die dan even invullen in de Group?

PV ....ga je ook mee met de SNO? SinglesNightOut. Vleer heeft group aangemaakt, laat maar even weten of je het leuk lijkt, dan stuur ik je de link. Kapara, jij bent ook welkom uiteraard!

Ik reageer morgen wat uitgebreider hoor, ik ben zo moe en ga lekker slapen.

Truste allemaal!!
anoniem_70723 wijzigde dit bericht op 19-03-2009 00:04
Reden: er stond ONS ipv SNO, is heeeeel wat anders in de Vivawereld
% gewijzigd
Goedemorgen ... vandaag de grote dag.. Heb te weinig uurtjes geslapen .. Brrrp ik val zo onwies slecht in slaap laatste weken.. Slaap ik eenmaal dan ben ik met geen moker wakker te krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven