Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Vleer, veel plezier vanavond! Misschien is na vanavond de spanning er een beetje af en slaap je wat beter!

Mooie openingspost trouwens! Ik stap op de fiets naar het station! Heb gelijk mijn functioneringsgesprek zometeen.. Fijne dag allemaal!

@PV: ik heb er achteraf ook hard om kunnen lachen Heb het nog niet tegen mijn collega's gezegd..
Goedemorgen!!

Wow een nieuw topic! Coole openeningspost Vleer! Enne vanavond heb je toch je 2de date? Veel plezier!

LM...gezellig dat je er gister was...jammer dat ik je gemist heb!

Indi....het is bijna zover!!! Wowie! Leukie!!

Ik voel me de laatste dagen een beetje futteloos. Ik let op mijn eten, maar eet echt niet te weinig. Nog steeds 3 maaltijden per dag. Maar op een of andere manier moet mijn lichaam denk ik er erg aan wennen. Daarbij veel stress en drukte op werk. Helpt denk ik ook niet mee!

Nou vanavond zal ik even wat meer online zijn!
@ Vleer je leven is een rollercoaster! Mijn woorden!! Accepteren is het beste dat je kunt doen, verzetten veroorzaakt nog meer ellende.

Oke mijn lijstje..

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd? As zondag wordt ik 32

- Hoe lang al single? Tja dat is niet zo makkelijk... ik zou zeggen 3 jaar sinds ik bij mijn ex weg ging. Tussendoor heb ik wel een lange afstandsrelatie gehad waarvan we elkaar 3 maanden IRL hebben mogen mee maken... En is het net over van weer een 3 maanden "relatie"... ik ben er niet zo goed in geloof ik.

- Langste relatie ? 6.5 jaar

- Kortste relatie? tja wanneer heet iets een relatie? 1 nacht? hehehe

- Regio? NH

- Aan het daten? Op dit moment ff rustig, wel een aantal dates op de planning maar weet niet of ze potentie hebben. Behalve binkie collega die wel heel erg leuk is en ik echt wil hebben, maar dat is ook geen relatie materiaal. (wel lekker en jong)

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 4

- Sterrenbeeld ? RRRRRRRRAM

- Kinderen of kinderwens ? Later als ik groot ben

- Hobby's ? Stappen, winkelen, borrelen of lekker eten met vrienden en vriendinnen, internet, muziek enzenzenz... Ik HOU van hobbys hehehe
Wanneer is de SNO? En wats de planning? :-)
Goedemorgen!quote:Kapara schreef op 19 maart 2009 @ 09:51:

Wanneer is de SNO? En wats de planning? :-)

Wat zij zegt.

@Erykah, ben wel geïnteresseerd, maar nog een beetje terughoudend. Moet sowieso nog even kijk naar mijn agenda
Erykah, ik denk nog even na over de SNO, lijkt me wel onwijs leuk! Maar aan de andere kant nog een beetje terughoudend, vind dit anoniem posten ook wel heel erg fijn.

En dacht dat afgesproken was,om de SNO in Utrecht te houden, begrijpend omdat dat voor iedereen het meest centraal ligt, maar Zeeland-Utrecht is toch best wel een eindje rijden, maar dat geldt natuurlijk ook voor Friesland-Utrecht, dus ik denk er nog even over na, goed?
Volgens mij is de datum van de SNO nog niet bekend. Het is een geheel vrijblijvend gebeuren overigens. Volgens mij kunnen diegenen die zich nog niet op de groep hebben gemeld, dit het beste eventjes doen. Daar staat namelijk een uitgebreide(re) uitleg van het een en ander. Volgens mij hebben Kapara, PV, LM, Scorpia en nog een aantal zich daar nog niet gemeld. Misschien is het handig dat Vleer of Erykah hier nog eventjes de link neerzet o.i.d.
Hahah Q, precies zelfde timing van post!;-)
Haaiii Skatties!

Ben deze dagen 's avonds te druk (met drukmaken ) en post dan wel s tijdens de koffiebreak. De een neemt tig maal per dag koffie ik snoep wat minuten af voor het forum.....

Vleer, chapeau!. Onwijs coole openingspost. En suc8 2night, you go gorgeous girl.

@Kapara, U R most welcome!

@Indi, als ik je niet meer zie alvast gefeliciteerd voor 2morrow. Dat het komend jaar eentje wordt met heel veel liefde, gezondheid, en financiële rijkdom

Leer uit het verleden, gericht op de toekomst, met je benen in het heden!

@PV, heb je niet meer gezien maar jammer dat je voorgevoel klopte.

@Xen, gaat goeedhhh meid, Leuk! het zingen, nieuwe mensen ontmoeten en allemaal leuke dingen op de plannig. Je klinkt zo chill/vrolijk. Ben heel erg blij dat te horen/lezen. Dikke knuf van mij speciaal voor jou.

Extra voor Xen omdat naar mijn idee ze best sterk is/overkomt hier op het topic en altijd met iedereen bezig is en dat ze dan soms zelf niet genoeg aan de beurt komt dus.... (f)

@Pop, sterkte met hooikoortssymptonen. Welk niveau salsa doe je? En waarschijnlijk LA? Ik heb Cuban gedaan.

Over SNO, had op de group vermeld hoe ik erin sta...

@ de rest

Ajuus parapluus..
Dank je wuz Gelukkig klopte het voorgevoel, dus de impact is dan een stuk kleiner!

Ik heb mijzelf al wel even op de group aangemeld, voor de rest hou ik het even in de gaten.

Ik twijfel of ik iets wil gaan doen met RP, Paiq.. heb er een nog dubbel gevoel bij..
Can anybody tell me hoe meld ik me aan op die group?
So he! Hoe verwarrend is dit? Wat jammer dat we de 2000 niet meer kunnen vieren......

Anyway; halloo allemaal hier op dit frisse en maagdelijk nieuwe forum :-)

Ik heb dus niet teruggelezen; excuus. Maar grote shocking dingen pik je er meestel toch wel uit..... toch ?

Dinsdag enorm gedanst op 2 leuke bands tijdens St. Patricksday in n'megen; blijven slapen bij homo-ex; was erg gezellig.

Woensdag hard gewerkt en vandaag mijn BHV-diploma gehaalt en brandjes mogen blussen.

Vanmiddag even in mijn as huisje gaan kijken om de maten op te meten.

Alles goed met iedereen?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
hey vleer das leuk geworden

Oh ja veel plezier vanavond!!!

Ja Indi was aant werk en had daarvoor men naailes he

Weet nog niet of ik straks online kom en morge al helemaal niet dus EEN HELE GELUKKIGE VERJAARDAG!!!! MAAK ER EEN FIJNE DAG VAN!!! Dagen eigenlijk want zaterdag feestje, leuk 40 man.

Xen hoe wast zingen en borrelen?

Ik ga schilderen bij vriendin nu tot straks of misschien morgenavond of zaterdag!

Oh ja wil me ook wel aanmelden bij de group maar waarschijnlijk ga ik nie meegaan (kwa afstand)

Over de SNO; ik meldt me niet aan.

Niet omdat ik denk dat het irl tegenvalt of iets anders, maar vind het anonieme hier wel oke. Denk ook dat ik het de komende tijd druk krijg met mijn huisje en om dan is de andere kant van het land wel ver weg...
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:winkelmandje schreef op 19 maart 2009 @ 07:48:

Goedemorgen!!

LM...gezellig dat je er gister was...jammer dat ik je gemist heb!

Ik voel me de laatste dagen een beetje futteloos. Ik let op mijn eten, maar eet echt niet te weinig. Nog steeds 3 maaltijden per dag. Maar op een of andere manier moet mijn lichaam denk ik er erg aan wennen. Daarbij veel stress en drukte op werk. Helpt denk ik ook niet mee!

Nou vanavond zal ik even wat meer online zijn!

Hi WM, wat lief van je!

Hoe is het verder met je? Beetje futloos lees ik hierboven?? Vervelend!
Ik kom vanavond wel weer even terug... ben nu aan het pakken, ga lekker op vakantie!
Koffer aan het pakken voor vakantie? Wat fijnnn!!! Waar gaat de reis heen?

Ik ben er ook echt aan toe.. Vakantie.. zon! Leuke mensen ontmoeten... Misschien ga ik in april nog wel eventjes een weekje, ik heb geen contract verlenging gekregen dus ben ik verplicht om al mijn vrije dagen op te nemen voor 1 mei... Betekent dat ik heel april vrij heb maar heb nu dus verplicht vakantie... Op zich lekker behalve dat ik niks heb gepland en nu dus buiten het seizoen vrij heb.. KANSLOOS...
Kapara,

Over dat SNO (group) gebeuren, er zijn een paar die 'bevoegd' zijn hierover...Maar dat hoor/lees je vast vanaaf wel (als ze zich melden op het topic).

Dus je weet niet zo lang dat je na 01 mei niet kan blijven....lastig...heb je al (zicht) op wat anders?

En buiten seizoen op vakantie heeft ook zijn voordelen toch? En goedkoper, en rustiger, niet volgeboekt meer keus, dus relaxter.....of zie je het anders?

Ingel, hoestie nog anderen dingen aangeschaft voor woning?

LM, lekkauhh, vakantie ga je wel naar de zon.

Zelf ben ik al een paar weken net niet rijp voor lappenmand-modus. Toen realiseerde ik me dat ik al meer dan een jaar geen vakantie heb gehad. Ben vorig jaar begin van het jaar heel lang weggeweest en toen niet meer en dit jaar wordt de vakantie waarschijnlijk in het najaar en nu lichaam en geest op tandvlees...

Vakantie (voor werkenden) is toch egt niet voor nix uitgevonden.....ondervind ik nu aan den lijve...
Fuckieduckie trek ik mijn nieuwe witte shirtje aan ... zit er gelijk een vlek in omdat ik ff wat weggooide in de vuilnisbak.. t ding snellll in de wasmachine gegooid , hopelijk is tie op tijd droog hehe

maar ff de kachel hoog zetten

Zo project gaat zo onwijs goed op mijn werk dat ik wat ik maandag klaar had moeten hebben voor gebruik , vandaag al klaar heb en we vanavond er gelijk mee starten..Ben benieuwd.. Maandag 1e evaluatie ipv startdatum.

Tevens een nieuw iets bedacht , lijkt mij leuk om met de gehele afd. incl zorgvragers op een mooie zomerse dag naar de dierentuin te gaan.. Plan ligt er , nu nog uitwerken..

Zie je als ik eenmaal op dreef ben dan lukt alles ..

Singles Group
Zo Vleer, jij kan wel samen met Xen in een PV'tje! Dierentuin.. leuk!!!!

Hopelijk is je witte shirt voor vanavond weer droog!

Ik kwam er gisteren ineens achter dat ik een verkeerd spel heb gekoct als kado voor een vriend. Gelukkig is het koopavond en kan ik m straks nog ruilen. En het is lekker zonnig, dus even naar buiten is helemaal niet erg!

WM, niet zo lekker dus.... Kop op meid!

PV, wat houd je tegen om even te spieken op RP of Paiq. Het is gratis, je hoeft niet je hele ziel en zaligheid neer te leggen. Je kan ene profiel aanmaken met zeer weinig info erin en dan eens rondkijken!
zo haartjes zitten in de plooi .. nu is t wachten op mijn witte shirtje..

kachel is vast warm
Goedemiddag.....

Kapara welcome!

Vleer nogmaals veel plezier! Ga je je outfit showen

Pop...is idd nu helemaal niet erg om er even uit te moeten! Even lekker. Alles verder ok?

LM...Ja met mij gaat het wel ok hoor. Voel me een beetje futteloos en verder heel druk en zwaar op werk momenteel! Hoe is het met jou? Jij voelt je iets beter?
haha outfit showen .. eh doe ik later wel .. wacht nog steeds tot shirtje droog is .. brrrp ..

Mouwen zijn nog niet droog .. misschien moet ik m ff strijken
ooooh spannend Vleer!

@Reiz, Wuzz en WM: bedankt voor de felicitaties!!!

Ik ga nu even eten en daarna weer vergaderen..heb ik vandaag niet genoeg gedaan
Indi, (alvast) gefeliciteerd! (maar was toch morgen?)

Valt jullie ook op dat die startpost elke keer veranderd? ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven