Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Mijn monsters waren ook megadruk Pop, denk dat het weer er zeker debet aan is! Er komen windstoten en regenbuien aan en daar hebben die gasten altijd zo last van, je kan er echt staat op maken wat de weersvoorspelling betreft... Maar heb ook wel erg gelachen want ze waren ook heel gezellig gelukkig. Morgen lekker vrij! Hoera!
quote:Q-Q schreef op 24 maart 2009 @ 20:12:

[...]

Uiteraard Details Q! Worden dan ook de sappige details van het vrouwelijk lichaam door verteld aan vrienden?
Bij mij waren ze ook erg druk en ik ben er van overtuigd dat het door het weer komt, MP!

@Pop: Succes met vergaderen morgen! Ik heb morgenavond algemene ouderavond..kan ik 's avonds nog eens een uur reizen voor de 20 mensen die komen
Neuh..dat nou ook weer niet. Is wel eens gebeurd overigens, maar is meer uitzondering dan regel.

Genoeg details?
Mijn moeder zei vroeger altijd als wij heel druk waren : Er zit onweer in de lucht
Ja hoor Q, genoeg details...

Hoop alleen niet dat jij ook een mini piemel hebt, anders hebben we je misschien wel beledigd met onze ongezoute uitspraken!

Tsja, vrouwen kunnen hard zijn, maar ik ben dan weer niet zo hard om het tegen die persoon zelf te zeggen, dat zou te ver gaan.
Bah Indi, dat is balen he? Vooral als het op een woensdag is, dan kan je ook niet de tijd op school overbruggen. Ik ben blij dat ik op een kwartier rijden van mn werk woon!

Vleer, dan is het niet GRP, qua leeftijd klopt het al niet en qua werk ook niet!
Haha TP ... dit doet mij denken aan de 2e keer dat ik Q zag hahahahahhahahahahhahahahahahaha
Zal ik nog een wijntje...? Iemand anders ook? Alleen is zo alleen!
Nou, ik heb even overwogen om te blijven en aan de rapporten te gaan werken..maar van 12u tot 20u overbruggen is wel erg lang..dus toch maar naar huis en daar wat doen..kan ik ook nog wat andere woensdagmiddagklusjes doen..
Mp..doe mij er maar 1..heb er ook al 1 gehad
ik wil ook wijn
ik ook ! ik ook !

TP: bij ons wordt er ook niet over gepraat trouwens, bijna nooit althans. En zeker niet over de grootte van een lichaamsdeel
MP, ik sla even over! Ik ga namelijk lekker naar bed! Trusten allemaal!
Heb t druk met 3 RP mannen op msn ..

Tja laatste dag full member dus ff alles binnehalen wat er te halen valt
Slaap lekker, Pop!

@Vleer: Je bent er maar druk mee!

@Prik: Ook wel een wijnliefhebber of niet?

@MP: Lekker..dank je wel!
[egopost]

Ben beetje verdrietig, eigenlijk is wijn nu geen goed idee. Morgen begrafenis van een vriendin met wie ik een hele intense periode heb gedeeld, een aantal jaren terug. Ik wist al dat dit moment kwam, ze was heel ziek, maar het doet me toch heel veel.

[/egopost]
Shit nu 4 mannen .. help kan t niet meer aan
MP... knuffel .. tja dan is wijn misschien niet zon goed plan..
Moek je komen helpen Vleertje? Schuif maar een lekkertje door hoor!
Sterkte MP! Dat zijn nare dingen!
Hi ik ben er weer!

MP...dikke knuffel voor jou!! Wat erg voor je....heel veel sterkte!

Vleer...jij zat toch in de sekte? Ik ben volgens mij de enige member

Indi...heb je al mail teruggestuurd naar die leuke RP-er?

WM...gaat beetje met je, zal best even raar en moeilijk moment zijn om VL te zien.
Ja, Erykah..heb net terug gemaild

En nu naar bed..mijn ogen vallen dicht!

@WM: Hoop dat het een beetje goed gegaan is met VL
Wuzzie goede reis en heel veel plezier!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven