Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
ik hou t maar even met mailen met Brugman, friemelen met R en het leuk hebben met mezelf....

Moet zo mn haar uitspoelen, maar kom nog wel ff terug
Ja ik vond hier al zo donker maar ik dacht dat het door de rose kwam

Ik kom niet meer bij zoals jij die foto beschrijft Xenia en ja dikke vette afknapper want ik zie het helemaal voor me! hahahaha

En inderdaad...helemaal fijn zo toch! Gezellige mailmeneer, leuke friemelmeneer en het leuk hebben met jezelf.
Vooral dat laatste hoor, de rest is zo vergankelijk he?
Wat ga je dit weekend doen, sissie?
Ja absoluut!!! En dat voelt al tijdje zo....bij jou ook he? Echt zo fijn!

Is je haar mooi geworden? Ik ga volgende week weer naar de kapper, de grijze haren zijn alweer zichtbaar

Ik ga morgen met Appel de kroeg in! En ik ga lekker sporten van het weekend en voor de rest geen wilde plannen.

Jij naar het theater he? Helemaal leuk....welk toneelstuk ga je?

En lekker friemelen dus?
kapper maakte compliment over mn haarverf, en dat ik t zelf verf ondanks de lengte. Hij gaf mij groot gelijk dat ik het niet bij hen doe vanwege de kosten. Nu alleen uitgroei even bijgewerkt. vind t model nu echt wel leuk, weer eens wat anders na jaren hetzelfde en heel weinig van lengte af. Gaat nu echt naar lang ipv halflang. Niet dat ik het heel lang wil hoor.

Leuk weekend heb je voor de boeg dus! goed zo! ik ga naar het eeuwige menselijke, maar geen idee waar t over gaat!

en dat friemelen heb ik in mn agenda staan, geen idee of het FV ook uitkomt (vaak wel hoor als ik m uitnodig, maar hij heeft ook wel es andere dingen te doen helaas :-)

Ik ga richting bed! Alvast veel plezier morgen. Maak die mannen gek he! en laat die hond maar thuis :-)

Liefs X
Ik ga lekker even douchen en dan ook richting bed!

JIj ook alvast fijn weekend lieve sis....veel plezier morgenavond bij het toneelstuk en met friemelen

Slaap lekker!! X
Nice Erykah. Lekker de kroeg in kan zo leuk zijn, zeker met dit weer! Friemelen trouwens ook...
Goedemorgen .. ben gister om 21uur naar bed gegaan en er vanmorgen pas weer utigekomen.. Was het nodig geloof ik na 1 nachtje 2 uur geslapen te hebben.

Lees vanmiddag wel ff bij

1 dagje werken endan 3dgn weekend.. Lekker vanmiddag op t balkon in de zon met een roseetje .. Helemaal zin in !
goedemorgen,

Vleer dat is goed geslapen!! Weer helemaal fris? Of beetje moe vant slapen, heb ik wel eens als je nachtje weinig slaapt en nacht daarna veel slaapt voel ik me soms moe vant slapen.

ik kom straks nog wel eens kijken op forum maar weeral druk weekend dus allemaal veel van het zonnetje genieten dan moet ik nie veel bijlezen
Goedemorgen!!!

Ingel is gekluisterd aan huis; ze komen voor 13.00h een pakketje brengen waar ik voor moet tekenen, maar eigenlijk wil ik nog zoveel doen.....

Naja; vanmiddag met een vriendin fietsen naar de lekkerste ijskraam van de wereld, vnvd repetitie en vanacht de nachtdienst in tot en met dinsdagochtend.

Vleer: fijn dat je zoveel geslapen hebt!

Xen: wat voor soort kapsel heb je? Toevallig een plaatje ofzo?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Goedemorgen op deze super zonnige dag!! :shining:

Indi...wat een leuke site! misschien ga ik dat ook eens doen. Wat fijn ook dat je oudergesprekken zo goed zijn gegaan. Je hebt ook een leuk weekend voor de boeg lees ik, dan is die zondag waar je nog niets hebt ook wel lekker toch? Even uitblussen.

Xen...Zoals je je haar beschrijft lijkt het me erg leuk! Heb je een rechte of een scheve pony? Veel plezier dit weekend met het theater en met her friemelen

Erykah..Alles goed? Vanavond lekker de kroeg in met appel. En dan de volgende dag al de genutigde alcohol eruit sporten! Kijk dat is nou eens een goede! Wat doe je fitness??

Ingel..Dat is balen dat je tot 13u thuis moet zitten! Is het pakketje inmiddels al eens gebracht? Enne lekker ijsje eten! Waar staat die lekkerste ijskraam dan van de wereld

Reiz...Veel plezier met je drukke weekend! Als het maar leuk is!

Mp...Hoe is het met jou vandaag? Al een andere weekend besteding gevonden?
Verder voel ik mijzelf al een stukje beter. Ben in ieder geval niet meer zo zwakjes. Helaas had ik na werk allemaal leuke afspraken staan maar die heb ik allemaal afgezegd. Welliswaar met pijn in mijn hart. Anders blijf ik denk ik kwakkelen. Jeetje ik word nog wel eens verstandig!

Ik ga even met een kopje thee in de zon zitten.....
Hello ... ik heb de baan gekregen. Werd vanmorgen gebeld , 32uur gekregen. WHOEHOOEEEEEE

Gefeliciteerd Vleer! Wanneer mag je beginnen? ;)
Hee gefeliciteerd, Vleer!!!!

Ik moet alweer weg, sorry dat ik zo weinig reageer..maar heb even heel weinig tijd
Gefeliciteerd Vleer!
gefeliciteerd vleer!!!!!!!!!!!!!!

ben er ook alweer vandoor, net even wakker geworden int zonnetje en nu men nieuwe naaimachine gaan ophalen (en lekker ijsje eten )

Straks werken en dan enkel thuiskomen om te slapen oh nie blijf bij vriendin logeren misschien tot morgenvroeg anders tot...

Per 1 juni .. Ben er echt superblij mee.. Qua salaris hogerop en ook qua werkzaamheden meer doen dan wati k nu doe en meer mogelijkheden qua opleidingen/cursussen e.d
Hé Vleer: Kei goed! Gefeliciteerd meis!

lekkerste ijssalon van de wereld

Heerlijk 3 kwartier heen en 3 kwartier terug gefiets en een mega zomercoupe gegeten !!

Mijn vriendin en ik bleven maar tegen elkaar zeggen dat het zo heerlijk was, dat de zon zo lekker scheen en dat we toch zo gelukkig waren > erg he
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Vleer, ik heb je een mailtje gestuurd
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Feli Vleertje!

Om jouw nieuwe baan te vieren ga ik zometeen lekker op stap!
Ing hahaha.. heeeeeel herkenbaar .. Vriendin en ik zaten op haar balkon , roseetje te drinken en we riepen maar tegen elkaar : Wat hebben we toch een kutleven he ? rose , zon en balkon
hi ik ben het Vleermuis.. Zwger is hier geweest om mijn laptop op te schonen.. Dat heeft ie iets te goed gedaan , ben alle wachtwoorden kwijt.. Weet toch niet meer wat t ww was voor Vleermuis28..

Tot die tijd deze naam maar ff gebruiken..
haha vleer da word ingewikkeld hoor, ik kon net volgen wie wie was enzo en nu komt er een dubbel persoon...

Maar ik zou hetzelfde voorhebben

goei weekend iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven