Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Nou vooralsnog niets.. Denk de stoelen nog een keer in de grondverf zetten en dan kan ik morgen met het roze aan de slag.

Geen geld om uit te gaan , denk dat ik dan dus lekker uiteindelijk op de bank beland met een roseetje en de tv
Niks mis mee toch. Ik ga ook lekker op de bank met laptop en tv en thee (vooral geen rosé, ik heb denk ik gister drie liter wijn op...) Ik heb zin de weekendmeneer te bellen en bij hem te gaan slapen vanavond.
Hallo ladies!

@Xen: Wat naar zeg zo'n nachtmerrie!

@MP: Leuk wezen stappen dus?? Gaaf hoor!

@Vleer; Dat balkon van jou wordt echt super! Ik heb het Blondservies..erg vrolijk!

@WM: Veel plezier vanavond!

Hier lekker allerlei klusjes gedaan en nog even geslapen. Nu ga ik zo eten en dan komen er straks 3 vriendinnen en gaan we eindelijk weer een keertje stappen!! Ik heb er erg veel zin in!!!
http://www.youtube.com/watch?v=115QuNvfQ1Y

Blijft mooi he?
Xen .. wat kut zeg zo'n droom.. Kan best zijn dat het met de afwijzing te maken heeft van het koor.. Dat je dus onbewust de afwijzing van je vader en ex naar boven komt.. Misschien moet je dat nog beter verwerken ?

Bij mij komt regelmatig RPO naar boven in dromen. Heel Irritant , in de dromen vertel ik hem precies hoe ik er over denk en wat ik voel.. Maar ook in mijn dromen negeert hij hoe ik mij voel , het doet hem niets.. Waarom ik dan steeds daar over droom is mij een raadsel.. Lijkt alsof ik t voor mijzelf nog niet goed heb afgesloten.. Alsof ik hem nog 1x moet spreken in real life om dingen uit te praten..
Zal de verf al droog zijn ? haha ik wil verder verven hehe ... wil die roze kleur op die stoelen zien hehe
Have fun Indi. Morgen vertellen he!

Vleer, misschien moet je dat ook maar eens doen? Zo is het niet 'af', en kan je niet verder. Natuurlijk is het allemaal ontzettend heftig geweest en je hebt dat in je eentje doorgemaakt. Als je hem nog een keer spreekt, je je verhaal aan hem vertelt en jullie 'goed' afscheid nemen kan je het beter achter je laten misschien.

Ik ga even repeteren! Tot later!
K*tzooi...ik ga ook een keer stappen hoor..bellen 2 van de 3 vriendinnen af en is de kans dus groot dat ik vanavond weeeeeer op de bank zit..
Indi.. je mag hier komen heur
Nou..die ene vriendin heeft toch wel zin om te gaan geloof ik..

Maar bedankt voor je aanbod, Vleer!
Avond!

Net ontwaakt van een lange winterslaap

Ben zo ontzettend moe de laatste tijd. Daarnaast ook nog eens koppijn (griepje :( ), dus heb al mijn weekend plannen afgezegd om even te rusten.

En dat had ik nodig Stond om 11.00 op, om 1400(?) weer gaan slapen en nu net 5 minuutjes wakker..heerlijk!

Xen, wat een aparte droom/ nachtmerrie! Blijkbaar had je toch iets te verwerken.

Naar de rest zwaai ik alleen even, moet weer eens tig pagina's doorlezen
quote:Indi schreef op 04 april 2009 @ 18:05:

K*tzooi...ik ga ook een keer stappen hoor..bellen 2 van de 3 vriendinnen af en is de kans dus groot dat ik vanavond weeeeeer op de bank zit..[afbeelding]

dat is zooo irritant. Om die reden alleen zorg ik dat ik niet zomaar afzeg als ik iets met vrienden afspreek ( er zijn natuurlijk uitzonderingen ).

Veel plezier vanavond!
Ja..er zijn uitzonderingen..maar het is wel een teleurstelling als je je er enorm veel zin in hebt..nu gaan we met zijn tweetjes..moet ook lukken!

Jij van harte beterschap! Met veel slaap voel je je vast snel weer beter!
ik ook alweer geslapen (zonder nare dromen gelukkkig), na het wieden van mn tuintje. Heel erg eigenlijk, maar ja heb t gewoon nodig dan denk ik.

Thanks dat jullie zo meeleven met mn issue. Afwijzing van mn vader houdt in dat ik me altijd beetje zwarte schaap van de familie gevoeld heb en dat mn vader vroeger veel closer was met mn zus, ik kreeg weinig tot geen aandacht van hem. Mn zus gebruikte hun band ook vaak tegen mij. Dat veranderde na de scheding, toen ik na een half jaartje bij mn moeder naar mn vader verhuisde en met hem jaartje of 4 alleen heb gewoond, toen werd onze band heel hecht en dat is alleen maar gegroeid. Hij maakte toen veel goed bij mij en zijn spijt dat ie er vroerger niet voor mij was heeft ie ook wel uitgesproken.

Met mn ex is lang verhaal, niet zozeer afwijzing, maar altijd kritiek, denigerende opmerkingen, altijd beter weten (ik had noooooooit gelijk) etc.

Maar ja, die diepgewortelde angst om afgewezen te worden zit er nog beetje in dus. Rode draad..voer voor de psycholoog?

PV: goed dat je even voor jezelf gekozen hebt. Je hebt t natuurlijk ook heel druk met de komende verhuizing etc.

Indi: balen van die vriendinnen zeg. Duimen dat de laatse wel meegaat! Snap dat niet hoor, dat afzeggen voor een avondje stappen.

WM, ook veel plezier!

MP: heb je jouw wm nog gebeld?

Vleer: ga je nou morgen naar KIM? en raar he dat die RPO maar niet uit je gedachten wil verdwijnen.

Ik ga nu even eten, daarna lekker douchen (en scheren, want ik wil wel sex :-), sexy setje aan en naar FV. Best wel zin om hem te zien, is toch alweer week of 3 geleden.

O ja, iedereen vindt mn nieuwe look fantastisch! Vrienden gisteren begonnen er steeds weer over. Kapper heeft ook iets veranderd in de lagen , waardoor er veel meer volume is. Kan geen fotootje plaatsen, WM, was eigen bedenksel van mn kapper :-)
Een hele fijne avond, Xen!!! Geniet er maar lekker van!
Xen .. dapper dat je dit met ons deelt over die afwijzingen/kritiek issues.

Voer voor de psycholoog, als je nu al onder behandeling zit van een psycholoog is het mooi leuk interessant om dit balletje eens op te gooien. Maar om nu speciaal hier voor naar een psycholoog te gaan ? Weet het niet eerlijk gezegd..

Maar misschien helpt het wel om dingen op een rijtje te krijgen en dat stukje angst uit je hoofd te krijgen ?

RPO zit denk ik vooral in mijn hoofd doordat hij gewoonweg niet naar mij luisterde naar wat ik te vertellen had. Hij op zijn eigen pad bleef zonder even af te wijken en naar mijn pad te kijken. Mijn pad doodweg negeerde en dat nu nog steeds doet. Zijn keuze en dat zal ik moeten accepteren. In mijn dromen ben ik denk ik bezig met die uiteindelijke acceptatie. Een gesprek aangaan met RPO zie ik niet zitten eerlijk gezegd.

Zo smalle kleine lakrollertjes bij ouders opgehaald , kan ik morgenochtend lekker met de roze verf aan de gang.

KIM is de bedoeling om hem morgen te zien , maar ik twijfel gigantisch !!
Vraagje wie is er Full member op RP ?
Ik niet Vleer..Hoezo??
Nou ik had contact met een gozer al geruime tijd geleden .. Nooit emailadressen uitgewisseld.. Nu stuurt ie mij een berichtje en ik kan niets terug sturen zelfs geen hartje (die zijn al op haha)
Ik heb nog een dag gratis volledig membership

edit: waar ik trouwens helemaal niets mee gedaan heb bedenk ik mij net
en vleer...bedenk goed wat je met je laatste hartje doet
PV wil jij dan mijn RPmeneer ff mijn emailadres sturen ?
PV zie je prive bericht via windows live
PV thanks
ik kan je helaas niet helpen, sorry..

Neem je nog een avatar bij deze naam? Je bent zo saai grijs..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven