Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
PV, geFeliciteerd met

je sleutels! Ik heb mn toetsenbord schoonemaakt en nu kan ik niet meer typen. LeG dat dingwel in de zon oFZO!

bYEBYE
Heyla!

Prikvlieg; gefeliciteerd met de sleutels!

Heb vandaag met de woningstichting gebeld en krijg de sleutels dinsdag al! Is 2 weken eerder dan gepland, maar vooruit :-)

Beetje jammer dat ik dan aan mn nachtdiensten begin, maja we maken er wel wat van!

Fijne avond allemaal!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ingel met nachtdiensten heb je toch namiddag en avond om in je huisje te werken?

Ik ga naaien nu tot morgen!!!!
Hoi Darlings,

Ben terug! Ene, was geen vakantie heur, iets van werken in de zon maar totaal niet vervelend .

Heb in grote lijnen bijgelezen, ga niet reageren omdat de meeste mosterd is. Maar voor iedereen een big huge KNUF en een dikke Natte Smak.

Moet zeggen dat ik op het moment min of meer afgekickt ben van het forum.

Met het mooie weer ga ik liever wat anders doen dan thuis op het net en ik merk dat ik moeite heb met instellingen van sommige vrouwen op het forum. DIT GELDT NIET VOOR SINGLESTOPIC!! (anders was ik gewoon in stilte weggebleven maar daar vind ik jullie te lief voor).

Maar op de overige topics staan er teveel verhalen over vrouwen die in mijn ogen een schande zijn voor het vrouw-zijn. Vrouwen die in een relatie zitten en dingen accepteren die geen mens überhaupt zou moeten willen accepteren, adviezen liggen regelmatig in de lijn om die situatie(s) in stand te houden. En adviezen die hier tegenin gaan worden genegeerd om vervolgens wederom een topic te openen over een nader probleem in die zelfde situatie. Ik kan me hier zo niet mee identificeren.

Ik snap dat hun beleving niet de mijne is maar kan nu niet scheiden dat ik actief ben op een forum waar vrouwen -in mijn ogen- zo een verkapt beeld hebben van eigenwaarden (in relaties).

Iets anders is scheidingslijn NET & IRL. N.a.v. Mozz hebben we het eerder over gehad en echt zonder sarcasme, ik vond de uitspraken van sommigen heel gewaagd. Ik had het geïnterpreteerd als ja ze schrijft hier iets langer en wij weten dat ze niet zomaar zou wegblijven. Ben er toen niet verder op ingegaan anders werd het een welles nietes verhaal.

Maar ik vond dat knap om te beweren, ik heb een zus die zelfde opvoeding als mij heeft gehad en die heeft wat laten gebeuren/is wat overkomen dat als je het ons een jaar geleden had verteld we met heel ons lichaam door het vuur waren gegaan. Enige wat ons nu resteert is de teleurstelling/verdriet verwerken, situatie accepteren en doorgaan. Tsja.....het individu kent zichzelf al niet onder alle omstandigheden van het leven....

En nu ook dat verhaal over ban van een (ex-)lid.......

Verder gaat het goed met me, manloos, vollop aan het genieten/leuke dingen doen!

Iig hopelijk tot schrijfs....
Hai allemaal!

Allereerst: PV gefeliciteerd!!! en heel veel plezier en geluk in je huissie!

Jij moet nog heeeeeel even wachten, Ingel!

Voor de rest ook: hoi!

Met mij gaat t goed hoor, lief dat jullie naar me gevraagd hebben. Met R was en is het nog steeds een warboel en heb vandaag besloten het voorlopig te laten rusten. Hij kwam binnen maandagmiddag en begon gelijk te zoenen, zei dat ie zo verdrietig was etc. Wel goed gesprek gehad, maar eigenlijk is er nog steeds geen duidelijkheid. Hij is gewoon helemaal in de war, denk dat hij niet weet hoe er mee om te gaan sinds ie weet en voelt dat ik meer naar hem toetrek (ohoh herkende de 2e fase van bindingsangst, Miran!) en wil zich terugtrekken, maar kan het niet omdat ie zoveel om me geeft. Het was wel heel close iig qua gesprek en daarna ook.....heerlijke urenlange vrijpartij gehad. Hij nam het initiatief hoor, heb mezelf niet opgedrongen :-) Anyway, eigenlijk zijn we geen stap verder gekomen, heb jullie al verteld hoe ik er in sta en laat het nu maar even zo.

Vandaag mocht beste vriend weer naar huis, moet iig nog 2 weken thuisblijven en mag maar 15 min. per dagdeel iets actiefs doen...dus gaat nog niet goed. het is nu waarschijnlijk dus coltus ultratitis (oid..kan het niet onthouden help!). Gisteravond nog bij hem in het ziekenhuis geweest en we hadden t zo bijzonder weer samen qua herinneringen enzo. Ben zo blij met hem! (mooi als je dat hoort he TP!)

Hoe was t op t strand WM?

En Indi, voel jij je wat beter?

Wuzz: welcome back..alhoewel helemaal back kom je niet meer denk ik....Lees uit je stukje dat je alweer een hele tijd aan het meelezen bent en vind het dan nogal hoogdravend om als binnenkomer ons meteen op de vingers te tikken mbt Mozz. Snap link met je zus helemaal niet trouwens...Misschien bedoel je t allemaal niet zo hoor, maar op mij komt je post zo over!
quote:Xenia66 schreef op 15 april 2009 @ 20:19:

Wuzz: welcome back..alhoewel helemaal back kom je niet meer denk ik....Lees uit je stukje dat je alweer een hele tijd aan het meelezen bent en vind het dan nogal hoogdravend om als binnenkomer ons meteen op de vingers te tikken mbt Mozz. Snap link met je zus helemaal niet trouwens...Misschien bedoel je t allemaal niet zo hoor, maar op mij komt je post zo over!

Xen, tnx voor je hartelijke woorden! Alhoewel ik hier niemand verantwoording verschuldigd ben omdat dit een openbare vivaforum is toch mijn feiten. Ik ben niet een hele tijd aan het meelezen maar heb in een paar uur tijd alles globaal zitten doorlezen. Heb er nu accuut spijt van ja. Normaal kan ik je Xeniaase reacties waarderen alleen nu slaan je termen mbt hoogdravend/binnenkomer/vingers tikken als een tang op een varken.

Op grond waarvan denk jij mij als binnenkomer te moeten kwalificeren, sinds wanneer bestaat een ballotagecommissie met vereisten en terminologie voor singlestopic??

En hier mag je mij inderdaad arrogant noemen maar als ieder geletterde mens mijn posts terugleest zie je dat ik altijd mijn best heb gedaan om betrokken te zijn bij het topic. En lang niet alle oudlingen doen dat op die manier (hun goed recht verder maar dit is puur ter illustratie dat ik je punt niet kan plaatsen).

Het verhaal van mijn zus was om te illustreren dat je niet kunt stellen zeker te weten hoe iemand zal reageren of iets zal doen/nalaten, in IRL niet laat staan op het Net/topic (mijn visie die ik in dit vrije land mag verkondigen, gelukkig!)

Last but not least, toen ik die post plaatste was ik niet van plan niet terug te komen. Ik ben ff forummoe, maar dat mag niet van de commissie zie ik.

Nu is het besluit snel gevallen, het topic was voor mij leuke tijdsbesteding en om op een niet-vooroordelende manier geestelijk met elkaar te sparren. Maar dit soort dingen heb ik nu echt geen trek in.

Was ik maar stilletjes weggebleven hadden jullie nog een mooie herinnering aan me gehad . Nu is mijn laatste post geen leuke vind ik zelf. Ach ja.....
Jammer dat je niet meer terugkomt nu Wuzzie, ik vond je altijd leuk en vind in dit geval ook dat je gelijk hebt in je boosheid. Op mij kwam je post absoluut niet vervelend over, je gaf alleen aan hoe jij het had ervaren en wees niemand terecht.

Het ga je goed, lieve Wuzz, wellicht tot ergens anders!
Wuzz..Leuk dat je er weer bent, maar geloof dat je niet al te vaak meer hier zal zijn.. ik snap eerlijk gezegd weinig van je verhaal..

Snap t punt mbt Mozz niet , en t stuk over je zus ook niet..
Wuzz, ik had al gezegd dat ik je post misschien niet goed begreep. En sorry als ik dat in te harde bewoordingen heb gedaan. Van mij mag jij/iedereen forummoe zijn, heb ik zelf ook wel es, Snap dan alleen niet waarom je eerste post moet gaan over de mozz-kwestie. Ik heb altijd je betrokkenheid gewaardeerd, dat weet je ook, daarom verbaasde ik mij over je post. Op mij kwam het over alsof je er (even) geen zin meer in hebt. Nix mis mee, absoluut niet, maar ik vind dan het aanhalen van de mozz-kwestie niet zo van toepassing. Daarin heeft iedereen een andere mening en ik begrijp jouw mening daarover, maar heb dan ook begrip voor anderen die hier al veel langer virtueel contact hebben gehad met Mozz en er anders instaan.

En ik bedoelde binnenkomen niet zo negatief als jij t nu stelt..ik bedoelde na afwezigheid kom je weer binnen/terug. En aangezien de Q-kwestie al tijdje geleden was, dacht ik dat je al langer meelas weer...sorry voor dit vooroordeel en knap dat je in paar uur tijd zoveel gelezen hebt (niet sarcastisch bedoeld!) Op vingers tikken wilde ik tussen aanhalingstekens zetten, maar vergeten..

Ik ben niet de commissie hoor, als die er al is, ik praat nu ook bewust in de ik-vorm.

Als je door mij wegblijft spijt mij dat echt!
Wuzz. Ik geloof dat ik het begrijp.. Thanks voor je uitleg..

Als jij niet meer wil schrijven hier is dat je goed recht, wel vind ik het erg jammer..
Heerlijk de hele middag in de hangmat gelegen , mooi verkleurd ook.

Straks werken 2 nachtjes nachtdienst..

Reizen ook nachtdienst , kunnen we evt het forum gaan vervuilen komende 2 nachten
oh werkse Vleer!

Heb je nu je baan al opgezegd?
Nou wil niet nog meer schade aanrichten (nogmaals sorry Wuzz), dus ga richting bed.

Truste!
Xen nee.. wil eerst morgen t arbeidsvoorwaardengesprek af wachten , kijken wat zij mij bieden e.d.

En dan ga ik vrijdag of maandag mijn ontslag indienen.. (en hopen dat ik 1 maand opzegtermijn heb en ze mij willen laten gaan)
Hey,

wat heftig zeg!!

Wuzzie leuk je weer even te "ontmoeten" spijtig dat je weg gaat blijven!! Ik begrijp je post eigenlijk ook nie helemaal (stukje mbt mozz en je zus)

Maar in eerste stuk geef ik je volkomen gelijk, ik kom op dit forum ook enkel nog bij de singels want de andere zijn (soms) echt erg

Vleer veel sites zijn geblokkeerd opt werk zal eens proberen of ik op deze geraak
zo ben weer mijn bed uit , zo maar eens ff naar t arbeidsvoorwaarden gesprek
Jammer Wuz.... hopelijk denk je er over een tijdje anders over, maar anders wens ik je al het beste toe!

(volgens mij heb ik de moz-kwestie gemist; heeftie op de group plaatsgevonden ofzo?)

Vnvd kraamvisite en wat versterkers verhandelen :-)
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hi,

Ik zit nog op mijn werk maar heb even pauze.

TP...hoe gaat met je vlinders? Klinkt helemaal leuk zeg!! Heb je al nieuwe date gepland.

Xenia hoe gaat met je? Fijn dat je goed gesprek hebt gehad met R. Hoe nu verder dan? Gaan jullie elkaar nog wel zien...of even afstand?

Wuzz...wat een overdreven reactie van je zeg. Je waardeert de Xeniaanse uitspraken maar als het jezelf betreft is het wat minder he? Ik snapte ook werkelijk niets van je posting mbt Mozz en je zus...zoals zovelen met mij hier op het topic.

En haaaai to iedereen.....

Ik ga weer verder werken!! Tot later x
Zo ik ben ook weer in het land der levenden.. Net nog ff paar uurtjes geslapen om komende nacht door te komen.

Vanmiddag arbeidsvoorwaardengesprek gehad ging onwies goed. Daarna naar huidige werkgever om mondeling mijn ontslag in te dienen.

Last van mijn schouders
Is dat de spanning misschien Vleer? Feli met je nieuwe baan meisje! Fijn voor je hoor! Wat zei je baas?
baas vond het jammer maar wel begrijpelijk. Hij vroeg of ik ff een briefje wilde schrijven(schriftelijk ontslag) en dat het allemaal wel goed zou komen...

Verder zie op werk het topic waar ik al inschreef * 1 maand opzegtermijn*
Ha allemaal, ben ook weer hier...

Had 't een beetje druk met werk enzo, maar ben me nu lekker aan het optutten en ga zo uit met vriendinnen!

Gefeliciteerd alle nieuwe huizen-banen-date's!
Hey Elisabeth

leuk uit geweest?? Gezellig zo midden in de week

Fijne werkdag en slaapwel vleer ;)
quote:reizendestrijdster schreef op 17 april 2009 @ 06:58:

Hey Elisabeth

leuk uit geweest?? Gezellig zo midden in de week

Fijne werkdag en slaapwel vleer
Goeiemorgen!

Alles goed met iedereen??

@Wuzz: Jammer dat je je gelijk zo uit het veld laat slaan en niet meer komt..ik vond je posts altijd erg fijn!

@Elisabeth: Lekker gestapt?

@Erykah: Zo laat nog aan het werk? Pfff..lange dag hoor!

@Prik: Gefeliciteerd met de sleutel van je huis!

@Vleer: Fijn dat je arbeidsvoorwaardengesprek zo goed ging!

@Ingel: Hoe was de kraamvisite??

@Xen: Fijn dat het goed met je gaat! Misschien is laten rusten nu wel even het beste! (wat betreft R.)

Naar de rest zwaai ik even..

Deze week ben ik vrij druk geweest! Woensdagmiddag de hele middag bij een ex-collega geweest voor haar verjaardag en 's avonds naar een vriendin. Ik was gisteren zo moe dat mijn ogen gewoon dicht vielen..ben dus op tijd naar bed gegaan

Ik ben vandaag vrij.. Tussen half 9 en 12u komt er iemand voor de ketel..wachten dus.

Vanavond naar Adele!

En...de stationman was er weer! hij zat gisteren zelfs naast me..niks gezegd natuurlijk...schijterd he!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven