Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Goedenmiddag..

twijfel een beetje of ik naar de hoofdstad zal gaan. Ene kant wil ik wel andere kant ,tuf ik daar heen voor 2 uurtjes en tuf ik weer terug..Blijven slapen kan , maar dan moet ik weer enorm veel parkeergeld betalen... Heb t al niet zo breed deze maand..

Andere kant vind ik het ook wel weer erg leuk om vrienden en bekenden te zien..
Gewoon doen

Is de trein geen optie?
Goedemiddag!

@ Indi: Gaaf Adele!!!...grrr ben jaloers Ging Stationman naast jou zitten of jij naast hem? Oogcontact gemaakt?

@ Vleer: je geld kan je idd maar één keer uitgeven. Weet je al wat je ga doen?

@ Wuzzie: Jammer dat je hier niet meer post. Moet wel zeggen dat ik je post wat stekelig over vond komen over het forum en ja...ook ik ben weleens forummoe, dan postte ik wat minder en ik ben daar nooit over aangevallen. Wat betreft Mozz...daar zijn we gewoon bezorgd over en daar is niks mee toch? We klagen in NL altijd dat we zo langs elkaar heen leven in de maatschappij, dan vind ik het goed te weten dat veel mensen eigenlijk helemaal niet zo in elkaar zitten...al is het maar virtueel.

@ Xen: Ik begrijp zowel jou als R heel goed . Heb pas dezelfde stap moeten zetten als R en dat viel niet mee moet ik je zeggen. Denk dat hij dat ook zo ervaart. En idd liefde is ook loslaten. Het ene moment lukt dat wat beter als het andere moment...ik heb zelf weer wel contact met McSteamy, maar daar heb ik nu niet meer zo'n moeite mee. Hij weet hoe ik erover denk en ik weet hoe hij erin staat...ben maar gewoon lekker met mijn eigen plannetjes bezig

@ Erykah: Je gaat vandaag toch wel een beetje op tijd naar huis hè?! ........

@ Prik: Hoe gaat het met vurreven?
Ben even mn haar in de prut zetten...druk weekendje voor de boeg en dan moet ik er toch een beetje uitzien?
Geeft Indi zondag wel persoonlijk een schop onder haar kont! Je moet hem ook aanspreken Muts!!

PV..Veel plezier met klussen dit weekend!

Appel...Wat voor leuks ga je allemaal doen???

Ik heb heerlijk vandaag om stipt 12u de deur achter me dicht getrokken en lekker naar huis gegaan. Net weer even flink gesport. Want toen ik woensdag in bikini lag....werd ik niet echt blij!

Verder ook druk weekend voor de boeg. Vanavond gezellig uitje met collega's, morgen shoppen in Rotterdam, 's avonds lekker uiteten en stappen met neef, zondag naar Indi lunchen en einde van de middag voor de 2de keer met date afgesproken!!
Goedeavond allemaal!

En hebben de dames nog leuke plannen voor het weekend? Zie dat WM een 2de date heeft! Spannend!

En PV klussen. Moet zelf eigenlijk ook nog wat schilderen maar stel het tot nu toe alleen maar uit..........
BE: hoe is het nog met je? Zo af en toe duik je hier weer op en onder. Wie gehts menke?

Appel: wat heb je allemaal te doen dit weekeind?

WM: zondag met Indi op stap?

Pv: al aant klussen?

Vleer: gefeliciteerd met je ontslag en je nieuwe baan! Goed hoor!

Indi: ketel gemaakt? Veel plezier bij Adele!

En je bent inderdaad een muts (al begrijp ik je goed hoor!)

Hoest met de rest hiero?

Heb een drukke avond voor de boeg; zijn 3 avonden in 1, haha; net vergadering gehad, nu ff privezaken regelen, straks garderobedienst en om 00.00h door naar feesje van mn broer....

Morgen spullen kopen, vergaderen en op stap << jeuij!

Gister kraamvisite was erg leuk. Spannend baarverhaal ook; verloskundige was nog onderweg toen het kind ter wereld kwam... manlief heeft het kindje gehaald (op de badkamervloer)
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Dat heeft manlief dan goed gedaan, zullen er niet veel zijn die het hem nadoen denk ik!

Met mij gaat het op en af eigenlijk. Weer een paar rot weken gehad en nergens zin in gehad. Zit ff niet lekker in mijn vel. Maar komt ook wel weer goed!
INDI muts

kun je volgende keer niet bv pen laten vallen/ voor zen voeten gooien... maar zoals hierboven gevraagd wie ging naast wie zitten??? Spannend

Ik ga werken nu

daaaaaaaaaaaag
Besloten om maar niet naar de hoofdstad te gaan. Net 2 vriendinnen afgezet bij een feestje.. Ze vroegen nog of ik mee ging , maar niet zon zin in. (beetje suf feestje)

Nu lekker thuis , geen dates , gewoon lekker rustig heeeerlijk
Vleertje gaan we 2L weer onveilig maken?
hoi meiden, ben er weer!

druk weekje gehad, ben begonnen met teruglezen ,maar t was zoooooo veel da'k er maar mee gestopt ben, binnenkort alsnog ff doen dus.

heerlijk weekend nu, ben dr wel aan toe hoor....
Halloooooooo

Adele was echt super, super en nog eens super! wat een ongelofelijk mooie stem heeft die griet!

Concert duurde niet zo heel lang..ze heeft al met al iets meer dan een uurtje gezongen..

En nu net thuis..ben best wel moe,dus ga zo lekker naar bed!

En nog even over de stationman:

Hij kwam naast mij zitten en ja ik ben een muts..

Het enige wat ik gezegd heb is : "Sorry, mag ik er even langs?" Ik moest er namelijk uit en hij niet..maar aankijken durfde ik dus niet

En nu duik ik lekker mijn bed in! Trusten allemaal!
Indiiiiiiiiiiiii

Die is voor de eerste dag terug met de trein en komt naast jou zitten...

Gooi maandag die pen voor zen voeten, doe een kruiswoordraadsel en vraag om hulp, ...

Men FB-collega is echt erg!! Klaagt nu via bericht dat ik opt werk niks zeg (heb ik nooit gedaan tegen hem, ik ben enkel een flapuit tegen mensen waarmee het "klikt", waarmee ik gemeenschappelijke interesses heb,...)

Dus heb dat ook teruggestuurd en erbij gezet dat ik geen zin in dit gedoe!! Ben benieuwd wat nu gaat volgen, in ieder geval hij zit dicht bij verwijderen!!!!

Effe slapen en weeeekend
Reiz, wat een stomme kerel is die FB-man zeg Goed dat je 'm de waarheid gezegd hebt!!!

Slaap lekker en straks genieten van de zon!

Ik wilde een beetje uitslapen, maar het is niet gelukt

Nou ja..misschien straks dan nog maar even slapen
Goeiemorgen!

Wat een heerlijk zonnetje weer!

Wens jullie allemaal een geweldig weekend!

Ik had even een beetje afstand nodig na die discussie met Wuzz, voelde me best wel schuldig en dacht echt dat t aan mij lag, maar gelukkig zijn er meer mensen die er niets van begrijpen. Natuurlijk had ik t net zo netjes kunnen zeggen als jullie (heb ik ook excuses voor aangeboden), maar als ze hier echt had willen blijven had ze de discussie afgemaakt en klaar.

Voor de rest zit ik nog wel met R in mn maag, dus t is niet bepaald een topweek voor mij geweest. Na maandag was het nog helemaal niet duidelijk hoe wij nu verder gingen, maar aangezien ik niets meer gehoord heb is het wel duidelijk denk ik. Probleem is gewoon dat hij niet goed kan praten, ik moet hem dingen voorkauwen en dan is het 'tja..'en geen duidelijk ja of nee. Voor rest begrijp ik zn beslissing om mij los te laten, maar hij heeft veel onduidelijkheid/onzekerheid gecreeerd door de vrijpartij en ook de gesprekken.

anyway, kan er wel nu wel heel dramatisch over doen, maar ik ben degene die er niet 100% voor kan gaan en heb hem dit al 2x 'aangedaan'. Alleen timing was kut, omdat we nog nooit zo close geweest zijn als in de afgelopen weken.

Ik ga vandaag beetje rommelen in huis & tuin en later met vriend iets doen.

Morgen dagje varen met collega's, only women vanwege secretaresedag. Zijn echt super verwend: een giga boeket bloemen en een 'pluim' = een voucher waarmee je zelf keuze mag maken uit allerlei uitjes, workshops, schoonheidsbehandelingen etc. en morgen dus varen (incl. lunch en borrel).
Hoi Xen! Gewoon maar even een dikke van mij..

weet anders ook even niet wat ik moet schrijven..kan me voorstellen dat je een rotweek achter de rug hebt!

Geniet lekker van het mooie weer en je uitje morgen!!
Indi: wat gaaf zeg dat je naar Adele bent geweest, lijkt me ook echt helemaal super! heb je de ringcheck al gedaan bij stationman? :-)

PV: succes met je huisje!

vleer: woehoe, gefeliciteerd met je baan! blij dat t allemaal zo goed verloopt!

Appel: wat zijn je weekendplannen? Als je haar in de prut moet...(ga ik ook zo doen trouwens). We weten allemaal wel hoe moeilijk loslaten is he (vooral 'op onze leeftijd')...

Erykah: sissie!! hoe gaat t met t duiken? nog leuke onderwatermannen gespot?

MP: ga je nu nog wel met WM op vakantie? is al bijna zover toch..heerlijk!

Miran: how ru??

Voor rest:
oh en ik baal zo dat Rev n Ros uit X-factor zijn gestemd! niet eerlijk, die jongen van 16 heeft nog een heel leven om er iets van te maken en R+R niet meer terwijl ze geweldig en uniek zijn..Waarom doen er dan nog ouderen mee he, als ze toch voor de jeugd gaan? Shame on Angela! (die ik altijd heel hoog heb zitten, maar nu even niet meer)

Trouwens, die commotie rond Susan Boyle is geweldig he! zoiets moet hier eens gebeuren!
ooooh..zijn Rev en Ros eruit??

En ik heb de ringcheck al gedaan..geen ring te zien, maar wat zegt dat?

Ik ben best lui vandaag en ga het er ook maar eens even lekker van nemen.. morgen weer een dag

Zou ik al buiten kunnen zitten in mijn t-shirttje????
Wow Adele! Ik vind haar echt zo goed! Topstem.

Dat verhaal van Susan Boyle idd echt gaaf, een vriendinnetje liet me het horen en ik zei: mooie stem, en toen mocht ik pas het filmpje erbij zien... Erg bijzonder.

Stappen was leuk, niet heel interessant manvolk maar gezellig met mijn vriendinnetjes.

Fijn weekeinde allemaal
Je kan zeker buiten zitten! Wat een heerlijk weer.

Indi: ken niet het hele verhaal van je station man, maar het makkelijkst is natuurlijk om een gesprekje aan te knopen bij vertraging ofzo, 'wat vervelend he' of iets dergerlijks. Kun je daarna door naar 'ga je naar je werk' 'wat doe je voor werk'

..... en ze leefden nog lang en gelukkig!
Hahaha..Elisabeth

Ik ga even proberen of ik lekker kan gaan lezen op mijn balkon..

Tot later!!
Hallootjes!

Heb de buit weer binnen voor vandaag; strijkplank, strijkijzer, wasmachine en diepvries! Nog een koelkast en tv te gaan :-)

Xen: dikke knuff voor jou..... geniet van de leuke dag vandaag! Wat een gulle werkgever; zoveel voor secateressedag (tjee, hoe schrijf je dat?)

Indi: Mega; Adele! Verder nog plannen dit weekeind?

Reiz: zoek een andere baan zou ik zeggen
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Zoooooo...net terug van sporten. Was wel een beetje brak hoor, lag om half 4 op bed Gezellig avondje stappen was het met een paar meiden. Er zaten twee wat oudere dames tussen en raadt eens...die waren echt niet te stoppen! De hele tijd dansen, geweldig!! Had nog wel een beetje sjans met een leuke gozer...volgens mij was ie toch wel jonger dan ik Verder niks mee gedaan.

Vanavond met Erykah op stap en haar real-life sissie, gaat echt leuk worden! Heb er zin in.

Iedereen lekker druk dit weekend? Je gaat goed met je spullen Ingel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven