Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 817 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
Ik geloof niet zo dat er enorm veel vrouwen zijn die "stout willen chatten" met een onbekende. Ik geloof dan weer wel dat er vrouwen zijn die gewoon een FWB willen (been there, done that), maar die moet dan wel iets meer meebrengen dan een talent voor stout chatten.
Ik ken ze ook niet hoor, vrouwen die stout chatten leuk vinden.

Maar als je een fwb of relatie hebt en je stuurt “stoute” appjes, daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Al is dat ook niet zo mijn ding. Geef mij maar the real thing. Helaas komen die niet spontaan op de bank ploffen.
Attraverso :hug: Zoals anderen ook al zeggen, schamen hoeft echt niet. Ik vind het ook wel begrijpelijk dat je gevoelens heen en weer schieten, je vindt hem nou eenmaal leuk.
Attraverso, herkenbaar hoor.
En zeker ook dat ik dan denk OMG hoe oud ben ik nou..!!! Maar ik weet dat het iets is van alle leeftijden. En tegelijkertijd is het ook food for thought misschien.

Idd erg eens met de anderen dat deze man niet goed klinkt tenzij je zelf echt zoiets wil en er bewust voor kiest. Maar niet omdat je angst hebt om hem anders ‘kwijt te raken’. Omdat de leuke contacten al niet dik bezaaid zijn.
Ik zou het vooral verdrietig voor jou zelf vinden, denk nl dat zo’n man je geen goed zal doen.

Miss understood, begrijp je helemaal! Goed dat je hem loslaat. Wat zou je trouwens doen als hij zelf weer in de lucht komt?

Mus en Mimali, dacht er pas nog aan hoe het dus ook kan gaan! Jullie hebben allebei gewoon dikke verkering! En net zoals de anderen vind ik het leuk om te horen hoe het gaat en begrijp ik ook dat de drang om te schrijven minder is. Maar goede tips natuurlijk altijd welkom haha

Ik merk aan mezelf dat ik het best ook eng zou vinden als het iets wordt met een man, ben zo gewend om op de adrenaline kicks (positief en negatief) te leven van het grillige daten. Zou me ms wel geen raad weten als alles leuk en rustig is. Hmmm ook eens over nadenken..
Emmely schreef:
25-08-2025 14:54
Attraverso, herkenbaar hoor.
En zeker ook dat ik dan denk OMG hoe oud ben ik nou..!!! Maar ik weet dat het iets is van alle leeftijden. En tegelijkertijd is het ook food for thought misschien.

Idd erg eens met de anderen dat deze man niet goed klinkt tenzij je zelf echt zoiets wil en er bewust voor kiest. Maar niet omdat je angst hebt om hem anders ‘kwijt te raken’. Omdat de leuke contacten al niet dik bezaaid zijn.
Ik zou het vooral verdrietig voor jou zelf vinden, denk nl dat zo’n man je geen goed zal doen.

Miss understood, begrijp je helemaal! Goed dat je hem loslaat. Wat zou je trouwens doen als hij zelf weer in de lucht komt?

Mus en Mimali, dacht er pas nog aan hoe het dus ook kan gaan! Jullie hebben allebei gewoon dikke verkering! En net zoals de anderen vind ik het leuk om te horen hoe het gaat en begrijp ik ook dat de drang om te schrijven minder is. Maar goede tips natuurlijk altijd welkom haha

Ik merk aan mezelf dat ik het best ook eng zou vinden als het iets wordt met een man, ben zo gewend om op de adrenaline kicks (positief en negatief) te leven van het grillige daten. Zou me ms wel geen raad weten als alles leuk en rustig is. Hmmm ook eens over nadenken..
Daar zeg je wat! Ik had dat in het begin ook zeker, vooral omdat je bijna niet durft te geloven dat dit weleens echt serieus zou kunnen worden..
En ik miste, hoe gek het ook klinkt misschien, het meeschrijven hier over al die rare mannen op datingsites 😂
Was zo herkenbaar en leuk om met anderen te delen en ook steun en inzichten te krijgen.
Emmely schreef:

Hi Emmely, ik ga er eigenlijk wel vanuit dat hij weer in de lucht komt, maar ik denk dat ik dan niet inga op een nieuwe uitnodiging. Zoals gezegd: ik ben mijn interesse eigenlijk ook een beetje verloren.

Bij onze eerste date gaf hij aan dat ik zijn eerste date was na een 30-jarig huwelijk en bijna 3 jaar vrijgezel te zijn geweest. Ik vermoed dat hij gewoon eens lekker op de markt aan het rondsnuffelen is en dat is uiteraard helemaal prima, maar ik ben niet zo geschikt als reservebankmateriaal. Ik ga ervan uit dat een man die echte interesse heeft, dat ook laat merken. Dan hoeft het niet gelijk vuurwerk en sterrenhemels te zijn, maar een klein beetje moeite en interesse vind ik dan wel belangrijk. Dat is er duidelijk niet zo aan zijn kant, en dus laat ik het verder voor wat het is.
Idd_ schreef:
25-08-2025 14:17
Attraverso :hug: Zoals anderen ook al zeggen, schamen hoeft echt niet. Ik vind het ook wel begrijpelijk dat je gevoelens heen en weer schieten, je vindt hem nou eenmaal leuk.

Dit inderdaad. Die afwachtende positie is een rotpositie. Van mij ook een :hug:
The impossible only takes a little longer
Emmely schreef:

Haha ja, ik blijf wel updates geven hoor voorlopig! En de enige tip die ik heb: wijs een date niet te snel af. Mijn lief was een heel slechte apper, het kon zo 12 uur duren voordat hij reageerde. Maar het zei uiteindelijk helemaal niets over zijn enthousiasme. Hij vertelde al heel snel over een passie voor iets waar ik werkelijk helemaal niets mee heb (eerder aversie). Ik heb ook wel getwijfeld of hij humor had. En er waren wel meer dingen waar ik in het begin aan moest wennen.

Maar hij bleek de allerliefste en de allerleukste. Ik voel me zo goed bij hem, echt een betere versie van mezelf. We kunnen heel goed met elkaar praten, maar ook heel erg met elkaar lachen. Ik ben nog nooit zo mezelf geweest bij iemand, ik heb de beste seks ooit, we leren van elkaar, we stimuleren elkaar en ik vind alles een feest met hem. Zelfs schoonmaken, bedden opmaken en slapen op een leeg luchtbed in een klein tentje in de regen. :heart:
Heerlijk Mus! Geniet met volle teugen van elkaar!
Klinkt hartstikke fijn, Mus! Heerlijk als het zo makkelijk gaat allemaal!
Emmely, ja daar raak je wel een punt. Ik heb alweer een tijdje contact met hem en zou het jammer vinden als het stopt. En idd de leuke mannen zijn dun bezaaid, of ik kom ze in elk geval maar niet tegen. Maar ben ook bang dat deze mijn hartje alleen maar zal breken. Weet het nog niet. Ik probeer iig het gesprek de wat serieuzere kant op te laten gaan, kijken hoe hij reageert.

Herkenbaar wat je schrijft over het eng vinden als het wat zou worden met een man. Ik denk dat ik eerst een tijd niet zal kunnen geloven dat het gewoon goed zit. Dat is ook niet zo raar met al die ervaringen. Maar leuk en rustig is wel waar ik op zich voor ga. Het zal iig echt wennen zijn ja als het wederzijds lijkt te kloppen allemaal.

MissUnderstood, begrijpelijk dat het van jou niet meer hoeft. Toch wel jammer dat het hem niet gaat worden, maarja, next dan maar.
Ik lees dat sommige hier mannen daten die af en toe radiostilte inlassen. Daar is inmiddels toch een woord voor: broodkruimelen..

Af en toe wat sturen om interesse te behouden (warm te houden) en dan weer dagenlang niets.

Een geïnteresseerde man die écht wil investeren verdwijnt niet van de radar, ook niet als zijn kind er is. Hij moet ook meerdere keren per dag naar de wc, daar is óók tijd voor. Dus de vrouw appen die hij leuk vindt, maakt ie ook tijd voor. Niet dagenlang verdwijnen, echt niet.

Bovendien geeft ie er bepaalde signalen mee af door radiostiltes in te lassen.

Mijn vriend heeft ook kinderen en ook in het beginstadium van het daten, appte hij mij ook. Uiteraard iets minder dan normaal, maar hij bleef wél in contact.
Oh ja en de meeste wijze les die ooit te horen heb gekregen:

Zodra je in de war raakt van een man, in negatieve zin, is het gewoon niet de ware. No excuses 💔
Attraverso, je hoeft je zeker niet te schamen! Ik denk dat veel vrouwen zich er wel in herkennen.

Mooi gezegd Marathonloopster!

Ik heb niks meer van de man waar ik over schreef gehoord. Ik vind het ook wel prima nu. Ik wil een man die echt voor mij gaat, niet één die mij als één van de opties heeft.

Sinds gisteren heb ik contact met een andere man, hij komt totaal anders over, veel serieuzer en de gesprekken gaan nu al veel meer de diepte in. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
Troela schreef:
25-08-2025 19:19
Attraverso, je hoeft je zeker niet te schamen! Ik denk dat veel vrouwen zich er wel in herkennen.

Mooi gezegd Marathonloopster!

Ik heb niks meer van de man waar ik over schreef gehoord. Ik vind het ook wel prima nu. Ik wil een man die echt voor mij gaat, niet één die mij als één van de opties heeft.

Sinds gisteren heb ik contact met een andere man, hij komt totaal anders over, veel serieuzer en de gesprekken gaan nu al veel meer de diepte in. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.

Jij verdient ook een man die voor jou gaat ❤️ je bent geen optie, maar een prioriteit. Nooit voor minder gaan!

Leuk dat je met iemand anders in contact bent. Laat hem lekker zijn best doen voor je!
Troela schreef:
25-08-2025 19:19

Klinkt goed, Troela.
Naja, ik vond het al zo stil op dit TO. Open ik het blijken er gewoon allemaal berichten te zijn de afgelopen dagen.
Attraverso schreef:
25-08-2025 10:06
Dat heeft hij ook zelf gezegd enkele weken geleden. Dat alles aan mij klopt behalve zijn gevoel dat niet groeit...
en dan denk ik 'kan nog komen'...
Maar ook niet uiteraard...
Ik heb mezelf wel voorgenomen geen initiatief meer te nemen en dan denk ik... maar het initiatief voor de daguitstap kwam van hem! Pfff... Tijd zal raad geven...
Appt hij wel uit zichzelf of is dat vaker op jouw initiatief?
Peertjes schreef:
26-08-2025 06:44
Appt hij wel uit zichzelf of is dat vaker op jouw initiatief?
Meestal op mijn initiatief dus daar stop ik nu mee maar gisteren een heel foto-verslag met uitgebreide uitleg gekregen van alles waar hij mee bezig is.
Hij is buiten zijn fulltime ploegendienst heel hard aan het werk thuis én is mantelzorger voor zijn zieke moeder die ook al niet bij de deur woont.

Hoe gaat het met jou?
Tjee, wat verwarrend @Attra. Hij maakt dus tijd voor zo'n uitgebreid fotoverslag aan jou terwijl hij meer dan genoeg om handen heeft. Snap wel dat je hem niet kunt loslaten.
Nou, ik weet niet of dat zo verwarrend hoeft te zijn hoor. Het is een man die aangeeft een slechte apper te zijn en hij heeft duidelijk een heel druk leven, maar hij doet duidelijk wel moeite. Misschien denken we teveel op de vrouwen-manier? Ik merkte ook dat als ik een appje stuurde ik daar (uren later) een heel verhaal op terug kreeg. Maar ik denk dat als ik niets had gestuurd, dat hij dan ook niet zo snel iets had gestuurd in het begin. Ik denk dat zeker als mannen de vijftig zijn gepasseerd, dat dat al heel wat is. Mannen appen en bellen niet de hele dag door met elkaar. Mijn date appte echt nooit. Alleen met zijn kinderen wie er mee at en zo. Vrouwen zijn dat heel anders gewend.

In het geval van Attraverso is het lastige dat er nog geen duidelijke vonk is overgesprongen aan zijn kant, maar er is wel interesse. Hij vindt haar wel leuk. Anders zou hij echt geen moeite doen. Misschien is hij heel bang om haar te kwetsen en wil hij haar geen valse hoop geven. Maar het wel onderzoeken omdat hij een connectie voelt.

Het kan natuurlijk ook betekenen dat hij haar 'warm houdt'. Maar Attraverso kan zelf het beste inschatten wat voor een man dit is. En hoe zij hem omschrijft lijkt het mij geen type om zo met vrouwen in te gaan.
Attraverso schreef:
26-08-2025 07:24
Meestal op mijn initiatief dus daar stop ik nu mee maar gisteren een heel foto-verslag met uitgebreide uitleg gekregen van alles waar hij mee bezig is.
Hij is buiten zijn fulltime ploegendienst heel hard aan het werk thuis én is mantelzorger voor zijn zieke moeder die ook al niet bij de deur woont.

Hoe gaat het met jou?
Hier geen nieuws. Niet actief op datingsites, nog steeds geen zin in.

Werkman is terug, maar die zie/spreek ik in september.
Gevoelens zijn bij mij wel helemaal gezakt hoor na de vakantieperiode.

Verwarrend hoor met man. Ik zou toch ook wat meer in de achteroverleunstand gaan.
Hij vindt het contact duidelijk leuk en wil dat niet kwijt, maar er helemaal voor gaan doet ie ook niet blijkbaar.

Overigens herken ik het wel van mijzelf. Kan mijzelf bij de drukte van alledag en als er dingen extra spelen, ook daarin 'verliezen' en de rest er omheen wat te laten.

Maarja, daar gaan we dan weer: als je al een beetje kriebels hebt dan wil je gewoon iemand spreken en zien.
Happening schreef:
26-08-2025 09:34
Nou, ik weet niet of dat zo verwarrend hoeft te zijn hoor. Het is een man die aangeeft een slechte apper te zijn en hij heeft duidelijk een heel druk leven, maar hij doet duidelijk wel moeite. Misschien denken we teveel op de vrouwen-manier? Ik merkte ook dat als ik een appje stuurde ik daar (uren later) een heel verhaal op terug kreeg. Maar ik denk dat als ik niets had gestuurd, dat hij dan ook niet zo snel iets had gestuurd in het begin. Ik denk dat zeker als mannen de vijftig zijn gepasseerd, dat dat al heel wat is. Mannen appen en bellen niet de hele dag door met elkaar. Mijn date appte echt nooit. Alleen met zijn kinderen wie er mee at en zo. Vrouwen zijn dat heel anders gewend.

In het geval van Attraverso is het lastige dat er nog geen duidelijke vonk is overgesprongen aan zijn kant, maar er is wel interesse. Hij vindt haar wel leuk. Anders zou hij echt geen moeite doen. Misschien is hij heel bang om haar te kwetsen en wil hij haar geen valse hoop geven. Maar het wel onderzoeken omdat hij een connectie voelt.

Het kan natuurlijk ook betekenen dat hij haar 'warm houdt'. Maar Attraverso kan zelf het beste inschatten wat voor een man dit is. En hoe zij hem omschrijft lijkt het mij geen type om zo met vrouwen in te gaan.
Ik ben het met jou eens ja. En ik schreef net ook al dat ik dat ook heb met appen, dus ik herken het ook en zeker bij van alles aan je hoofd hebben.
Familie/vrienden weten dat van mij, maar ik weet ook dat mensen dit soms wel irritant kunnen vinden.
Ik neem mijzelf altijd voor trouw te appen, maar het lukt me gewoon niet.

Stel eens voor te bellen Attraverso. Op een avond ofzo als hij vrij is. Gewoon even gezellig kletsen aan de telefoon. Schept ook meer verbinding mi.
Happening schreef:
26-08-2025 09:34
Ik denk dat zeker als mannen de vijftig zijn gepasseerd, dat dat al heel wat is. Mannen appen en bellen niet de hele dag door met elkaar. Mijn date appte echt nooit. Alleen met zijn kinderen wie er mee at en zo. Vrouwen zijn dat heel anders gewend.
Dat herken ik niet, hoor. Mijn ervaring, OOK met mannen boven de 50, is dat als ze eenmaal serieuze interesse hebben, ze vaker in de app hangen dan ik. Dat doen ze inderdaad niet met hun buurman, maar wel met de vrouw waar ze een oogje op hebben, hoor.

Ik vind echt vaak dat de lat voor mannen erg laag gelegd wordt. Van een man mag je echt wel verwachten dat hij zijn eventuele interesse gewoon laat blijken.
MissUnderstood schreef:
26-08-2025 09:54
Dat herken ik niet, hoor. Mijn ervaring, OOK met mannen boven de 50, is dat als ze eenmaal serieuze interesse hebben, ze vaker in de app hangen dan ik. Dat doen ze inderdaad niet met hun buurman, maar wel met de vrouw waar ze een oogje op hebben, hoor.

Ik vind echt vaak dat de lat voor mannen erg laag gelegd wordt. Van een man mag je echt wel verwachten dat hij zijn eventuele interesse gewoon laat blijken.

Mee eens!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven