Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine
vrijdag 17 oktober 2025 om 10:54
Eigenlijk wel mee eens.. (maar goed ik probeerde Attra in 1e instantie wat te kalmeren....MissUnderstood schreef: ↑16-10-2025 17:48Ik zag dat je je post waar ik op reageerde had aangevuld, dus had ik mijn reactie verwijderd want mosterd na de maaltijd.
Ik vind dat er nooit een goede reden is om iemand de silent treatment te geven. Als je even geen zin hebt om te praten, kun je dat gewoon aangeven, maar iemand negeren is wat mij betreft een zeer ongezonde manier van met een conflict omgaan, ongeacht wat daar dan van zijn kant achter zit.

vrijdag 17 oktober 2025 om 13:30
Jeetje....zeg...wat naar voor je maar wat een zak zeg.Attraverso schreef: ↑17-10-2025 10:39Nee dat hij me onterecht beschuldigde van boos zijn omdat ik hem op een bepaald moment niet een berichtje had gestuurd om ergens naar te vragen (in de trant van ‘hoe is het gegaan’), bleek nadat hij me silent treatment gaf… ik had geen idee dat hij dat berichtje verwachtte en ook geen reden om boos te zijn maar omdat hij dacht dat ik dat wel was, was hij boos… ging echt helemaal nergens over.
Gewoon een smoes om mij de stekker er laten uit te trekken geloof ik
vrijdag 17 oktober 2025 om 13:58
Ow, dat is erg fout zeg. Wat naar joh, als het zo goed voelt.Attraverso schreef: ↑17-10-2025 10:39Nee dat hij me onterecht beschuldigde van boos zijn omdat ik hem op een bepaald moment niet een berichtje had gestuurd om ergens naar te vragen (in de trant van ‘hoe is het gegaan’), bleek nadat hij me silent treatment gaf… ik had geen idee dat hij dat berichtje verwachtte en ook geen reden om boos te zijn maar omdat hij dacht dat ik dat wel was, was hij boos… ging echt helemaal nergens over.
Gewoon een smoes om mij de stekker er laten uit te trekken geloof ik
vrijdag 17 oktober 2025 om 14:11
Ik heb volgens mij Attraverso nooit zien schrijven dat het "zo goed voelt", hoor. Ik heb haar zien schrijven dat haar hormonen regeerden en dat ze gepast kritisch was om te zien wat er zou gebeuren als die vlinders allemaal even waren gaan liggen. Vond ik overigens een erg verstandige manier om erin te staan, want het maakt dat ze nu direct kan beslissen het daten met deze man stop te zetten; ze laat zich niet verblinden door een roze bril. Goed gedaan, vind ik.
vrijdag 17 oktober 2025 om 16:45

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in