Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine
vrijdag 17 oktober 2025 om 10:54
Eigenlijk wel mee eens.. (maar goed ik probeerde Attra in 1e instantie wat te kalmeren....MissUnderstood schreef: ↑16-10-2025 17:48Ik zag dat je je post waar ik op reageerde had aangevuld, dus had ik mijn reactie verwijderd want mosterd na de maaltijd.
Ik vind dat er nooit een goede reden is om iemand de silent treatment te geven. Als je even geen zin hebt om te praten, kun je dat gewoon aangeven, maar iemand negeren is wat mij betreft een zeer ongezonde manier van met een conflict omgaan, ongeacht wat daar dan van zijn kant achter zit.
vrijdag 17 oktober 2025 om 13:30
Jeetje....zeg...wat naar voor je maar wat een zak zeg.Attraverso schreef: ↑17-10-2025 10:39Nee dat hij me onterecht beschuldigde van boos zijn omdat ik hem op een bepaald moment niet een berichtje had gestuurd om ergens naar te vragen (in de trant van ‘hoe is het gegaan’), bleek nadat hij me silent treatment gaf… ik had geen idee dat hij dat berichtje verwachtte en ook geen reden om boos te zijn maar omdat hij dacht dat ik dat wel was, was hij boos… ging echt helemaal nergens over.
Gewoon een smoes om mij de stekker er laten uit te trekken geloof ik
vrijdag 17 oktober 2025 om 13:58
Ow, dat is erg fout zeg. Wat naar joh, als het zo goed voelt.Attraverso schreef: ↑17-10-2025 10:39Nee dat hij me onterecht beschuldigde van boos zijn omdat ik hem op een bepaald moment niet een berichtje had gestuurd om ergens naar te vragen (in de trant van ‘hoe is het gegaan’), bleek nadat hij me silent treatment gaf… ik had geen idee dat hij dat berichtje verwachtte en ook geen reden om boos te zijn maar omdat hij dacht dat ik dat wel was, was hij boos… ging echt helemaal nergens over.
Gewoon een smoes om mij de stekker er laten uit te trekken geloof ik
vrijdag 17 oktober 2025 om 14:11
Ik heb volgens mij Attraverso nooit zien schrijven dat het "zo goed voelt", hoor. Ik heb haar zien schrijven dat haar hormonen regeerden en dat ze gepast kritisch was om te zien wat er zou gebeuren als die vlinders allemaal even waren gaan liggen. Vond ik overigens een erg verstandige manier om erin te staan, want het maakt dat ze nu direct kan beslissen het daten met deze man stop te zetten; ze laat zich niet verblinden door een roze bril. Goed gedaan, vind ik.
vrijdag 17 oktober 2025 om 16:45
zaterdag 18 oktober 2025 om 11:40
Ik vind dat ook erg knap van Attra, niet iedereen kan dat.MissUnderstood schreef: ↑17-10-2025 14:11Ik heb volgens mij Attraverso nooit zien schrijven dat het "zo goed voelt", hoor. Ik heb haar zien schrijven dat haar hormonen regeerden en dat ze gepast kritisch was om te zien wat er zou gebeuren als die vlinders allemaal even waren gaan liggen. Vond ik overigens een erg verstandige manier om erin te staan, want het maakt dat ze nu direct kan beslissen het daten met deze man stop te zetten; ze laat zich niet verblinden door een roze bril. Goed gedaan, vind ik.
En vaak hoor je dat vrouwen te kritisch zijn goh waarom zou dat zijn.
zondag 19 oktober 2025 om 11:30
Niet quoten, ik ga dit nog aanpassen
Hier valt er weer een lijk uit de kast… gisteravond kreeg ik plots een bericht van de ‘bekende’ man waar ik een half jaar of zo geleden een leuke lange date had maar die geen vervolg wou omdat hij ‘het’ niet voelde… dik 2u over alles en nog wat zitten babbelen, hij was heel openhartig. Niet over mij of ons maar over zichzelf. Geloof dat hij gewoon in een dipje zat en ik hem daar dan mocht uit halen of zo? Wat bezielt die mannen?
Hier valt er weer een lijk uit de kast… gisteravond kreeg ik plots een bericht van de ‘bekende’ man waar ik een half jaar of zo geleden een leuke lange date had maar die geen vervolg wou omdat hij ‘het’ niet voelde… dik 2u over alles en nog wat zitten babbelen, hij was heel openhartig. Niet over mij of ons maar over zichzelf. Geloof dat hij gewoon in een dipje zat en ik hem daar dan mocht uit halen of zo? Wat bezielt die mannen?
zondag 19 oktober 2025 om 12:01
Dat is een goeie…
Hij begon zijn bericht met iets in de trant van ‘wat wil het nu zeggen dat ik je contacteer?’
Dus ja, nieuwsgierig naar het waarom denk ik? Maar het was niet enkel met momenten diep en openhartig maar uiteraard ook luchtig en leuk, vond het wel plezant hoor. De tijd vloog om. Maar het laat me toch wel achter met een gevoel van ‘wat is er nu net gebeurd?’. Terwijl we dat allemaal wel al hadden dat mannen uit het verleden plots weer opduiken (wanneer ze een eenzaam momentje hebben?) en weer verdwijnen.
Verbaast me telkens wel.
Nogal egoïstisch eigenlijk.
attraverso wijzigde dit bericht op 19-10-2025 20:12
4.72% gewijzigd
zondag 19 oktober 2025 om 13:26
Attraverso schreef: ↑19-10-2025 12:01Terwijl we dat allemaal wel al hadden dat mannen uit het verleden plots weer opduiken (wanneer ze een eenzaam momentje hebben?) en weer verdwijnen.
Verbaast me telkens wel.
Nogal egoïstisch eigenlijk.
Ja, egoïstisch inderdaad. En of je dat nou wil of niet, het schudt de boel bij jou toch weer op. Zou me denk ik een beetje gebruikt voelen. En hij weet natuurlijk dat dit bij jou iets teweeg brengt, want jij bent niet degene die het contact toen heeft afgekapt.
The impossible only takes a little longer
zondag 19 oktober 2025 om 20:14
Dat gevoel heb ik wel een beetje. Vandaag geen contact meer gehad, hij heeft gekregen wat hij gisteren nodig had…
Had trouwens een heel leuke namiddag op een meet5 activiteit.
attraverso wijzigde dit bericht op 20-10-2025 07:15
1.18% gewijzigd
maandag 20 oktober 2025 om 07:07
Attraverso schreef: ↑19-10-2025 20:14Dat gevoel heb ik wel een beetje. Vandaag geen contact meer gehad, ik heeft wat hij gisteren nodig had…
Had trouwens een heel leuke namiddag op een meet5 activiteit.
Veel mannen vinden het fijn om even te checken of er nog interesse is en om te kijken of ze nog goed in de markt liggen. Dit was gewoon een beetje een ego streling waarschijnlijk.
zaterdag 25 oktober 2025 om 09:55
zaterdag 25 oktober 2025 om 11:56
Ook een beetje date moe. Maar ik heb net de datingapp weer verwijderd. Deze keer na 3 weken al, haha.
Effectief twee dates gehad. Eentje met een man die me minimaal 3 keer probeerde te zoenen. Was een gezellige date maar ik voelde niet dat ik dacht ja, we gaan zoenen. Hij bood daarna zijn excuses daarvoor aan maar al snel pushte hij op een volgende afspraak en dan thuis. Dus dat was een nee.
De andere date was ook gezellig, maar wederom voelde ik totaal geen aantrekkingskracht dus ik twijfel of ik nog een keer moet afspreken.
Verder nog een gesprek lopen, maar dat lijkt maar niet te komen tot een afspraak dus dat kap ik ook maar af.
Ben benieuwd hoe lang ik deze keer de app verwijderd hou, haha.
Effectief twee dates gehad. Eentje met een man die me minimaal 3 keer probeerde te zoenen. Was een gezellige date maar ik voelde niet dat ik dacht ja, we gaan zoenen. Hij bood daarna zijn excuses daarvoor aan maar al snel pushte hij op een volgende afspraak en dan thuis. Dus dat was een nee.
De andere date was ook gezellig, maar wederom voelde ik totaal geen aantrekkingskracht dus ik twijfel of ik nog een keer moet afspreken.
Verder nog een gesprek lopen, maar dat lijkt maar niet te komen tot een afspraak dus dat kap ik ook maar af.
Ben benieuwd hoe lang ik deze keer de app verwijderd hou, haha.
zaterdag 25 oktober 2025 om 15:56
Ik ben ook nóg steeds date moe
Maar echt heel fijn dat jullie weer bijna samen zijn!
zaterdag 25 oktober 2025 om 18:44
Ja, maar echt hoor. Het was tot die pogingen gezellig. Die eerste keer dacht ik nog, kan gewoon een mismatch zijn. Dat ie dat niet goed aanvoelde ofzo. Daarna ben ik op een gegeven moment dus ook echt weggegaan.Attraverso schreef: ↑25-10-2025 17:38Jahallo die eerste date lijkt me helemaal niet gezellig… tot 3 keer toe moeten afwijzen… hoe ongemakkelijk…
maandag 27 oktober 2025 om 12:02
Niet date-moe maar vanalles wat momenteel speelt. Al heb ik wel met Hardloper afgesproken om vrijdag een snelle date te doen. Hij is dan in de buurt (woont niet super ver weg) en vroeg als ik tijd had.
Jawel maar minder dan 2 uurtjes kan wel zei hij. Nou zo gezegd zo gedaan, dus we zien elkaar vrijdag.
Ben erg benieuwd en kreeg ineens een vriendschap verzoek van een man waarmee ik kei lang heb geappt. 1x afgesproken maar hij kwam maar niet over de brug om verder af te spreken. Nu al zeker drie kwart jaar geen contact met hem gehad en nu stuurt hij een vriendschapverzoel via FB. Heel raar.....
Jawel maar minder dan 2 uurtjes kan wel zei hij. Nou zo gezegd zo gedaan, dus we zien elkaar vrijdag.
Ben erg benieuwd en kreeg ineens een vriendschap verzoek van een man waarmee ik kei lang heb geappt. 1x afgesproken maar hij kwam maar niet over de brug om verder af te spreken. Nu al zeker drie kwart jaar geen contact met hem gehad en nu stuurt hij een vriendschapverzoel via FB. Heel raar.....
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in