Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 1666 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
MissUnderstood schreef:
16-10-2025 17:48
Ik zag dat je je post waar ik op reageerde had aangevuld, dus had ik mijn reactie verwijderd want mosterd na de maaltijd.

Ik vind dat er nooit een goede reden is om iemand de silent treatment te geven. Als je even geen zin hebt om te praten, kun je dat gewoon aangeven, maar iemand negeren is wat mij betreft een zeer ongezonde manier van met een conflict omgaan, ongeacht wat daar dan van zijn kant achter zit.
Eigenlijk wel mee eens.. (maar goed ik probeerde Attra in 1e instantie wat te kalmeren.... :$)
Attraverso schreef:
17-10-2025 10:39
Nee dat hij me onterecht beschuldigde van boos zijn omdat ik hem op een bepaald moment niet een berichtje had gestuurd om ergens naar te vragen (in de trant van ‘hoe is het gegaan’), bleek nadat hij me silent treatment gaf… ik had geen idee dat hij dat berichtje verwachtte en ook geen reden om boos te zijn maar omdat hij dacht dat ik dat wel was, was hij boos… ging echt helemaal nergens over.
Gewoon een smoes om mij de stekker er laten uit te trekken geloof ik
Jeetje....zeg...wat naar voor je maar wat een zak zeg.
Attraverso schreef:
17-10-2025 10:39
Nee dat hij me onterecht beschuldigde van boos zijn omdat ik hem op een bepaald moment niet een berichtje had gestuurd om ergens naar te vragen (in de trant van ‘hoe is het gegaan’), bleek nadat hij me silent treatment gaf… ik had geen idee dat hij dat berichtje verwachtte en ook geen reden om boos te zijn maar omdat hij dacht dat ik dat wel was, was hij boos… ging echt helemaal nergens over.
Gewoon een smoes om mij de stekker er laten uit te trekken geloof ik
Ow, dat is erg fout zeg. Wat naar joh, als het zo goed voelt.
Oei, Attra: de silent treatment EN gaslighting. Klinkt als een mentaal instabiele man. Goed dat je hier vanaf bent.
missunderstood wijzigde dit bericht op 17-10-2025 14:11
1.29% gewijzigd
Happening schreef:
17-10-2025 13:58
Ow, dat is erg fout zeg. Wat naar joh, als het zo goed voelt.
Ik heb volgens mij Attraverso nooit zien schrijven dat het "zo goed voelt", hoor. Ik heb haar zien schrijven dat haar hormonen regeerden en dat ze gepast kritisch was om te zien wat er zou gebeuren als die vlinders allemaal even waren gaan liggen. Vond ik overigens een erg verstandige manier om erin te staan, want het maakt dat ze nu direct kan beslissen het daten met deze man stop te zetten; ze laat zich niet verblinden door een roze bril. Goed gedaan, vind ik.
Ja dat vind ik ook (en heel knap om je niet mee te laten slepen), maar als je verliefd bent en het is/lijkt wederzijds, dan voelt het toch heel goed lijkt me.
O, ik had niet echt de indruk dat Attraverso verliefd was, hoor.
MissU heel duidelijk, klopt helemaal wat je schrijft. Nee ik was niet verliefd, het was eerder iets als een crush of zo? Hormonen die totaal op hol sloegen van het moment dat ik hem zag… terwijl ik gaandeweg ook al tijdens die eerste date rode vlaggetjes zag zwaaien.
Haha, Attraverso, ik noem dat altijd verlust. Dat je best weet dat die man geen relatiemateriaal is, maar hij is wel aantrekkelijk dus je kunt je er wel even mee vermaken. Niks mis mee.
MissUnderstood schreef:
17-10-2025 14:11
Ik heb volgens mij Attraverso nooit zien schrijven dat het "zo goed voelt", hoor. Ik heb haar zien schrijven dat haar hormonen regeerden en dat ze gepast kritisch was om te zien wat er zou gebeuren als die vlinders allemaal even waren gaan liggen. Vond ik overigens een erg verstandige manier om erin te staan, want het maakt dat ze nu direct kan beslissen het daten met deze man stop te zetten; ze laat zich niet verblinden door een roze bril. Goed gedaan, vind ik.
Ik vind dat ook erg knap van Attra, niet iedereen kan dat.

En vaak hoor je dat vrouwen te kritisch zijn goh waarom zou dat zijn.
Niet quoten, ik ga dit nog aanpassen

Hier valt er weer een lijk uit de kast… gisteravond kreeg ik plots een bericht van de ‘bekende’ man waar ik een half jaar of zo geleden een leuke lange date had maar die geen vervolg wou omdat hij ‘het’ niet voelde… dik 2u over alles en nog wat zitten babbelen, hij was heel openhartig. Niet over mij of ons maar over zichzelf. Geloof dat hij gewoon in een dipje zat en ik hem daar dan mocht uit halen of zo? Wat bezielt die mannen?
@Attra, tjee, de mannen laten je niet met rust. Bedoel je dat je gisteravond dik 2 uur hebt zitten babbelen? Wat was voor jou de reden om daarin mee te gaan? Toch weer iets van hoop?
The impossible only takes a little longer
Mus* schreef:
19-10-2025 11:35
Toch weer iets van hoop?
Dat is een goeie…
Hij begon zijn bericht met iets in de trant van ‘wat wil het nu zeggen dat ik je contacteer?’
Dus ja, nieuwsgierig naar het waarom denk ik? Maar het was niet enkel met momenten diep en openhartig maar uiteraard ook luchtig en leuk, vond het wel plezant hoor. De tijd vloog om. Maar het laat me toch wel achter met een gevoel van ‘wat is er nu net gebeurd?’. Terwijl we dat allemaal wel al hadden dat mannen uit het verleden plots weer opduiken (wanneer ze een eenzaam momentje hebben?) en weer verdwijnen.
Verbaast me telkens wel.
Nogal egoïstisch eigenlijk.
attraverso wijzigde dit bericht op 19-10-2025 20:12
4.72% gewijzigd
Attraverso schreef:
19-10-2025 12:01
Terwijl we dat allemaal wel al hadden dat mannen uit het verleden plots weer opduiken (wanneer ze een eenzaam momentje hebben?) en weer verdwijnen.
Verbaast me telkens wel.
Nogal egoïstisch eigenlijk.

Ja, egoïstisch inderdaad. En of je dat nou wil of niet, het schudt de boel bij jou toch weer op. Zou me denk ik een beetje gebruikt voelen. En hij weet natuurlijk dat dit bij jou iets teweeg brengt, want jij bent niet degene die het contact toen heeft afgekapt.
Mus* schreef:
19-10-2025 13:26
Ja, egoïstisch inderdaad. En of je dat nou wil of niet, het schudt de boel bij jou toch weer op. Zou me denk ik een beetje gebruikt voelen. En hij weet natuurlijk dat dit bij jou iets teweeg brengt, want jij bent niet degene die het contact toen heeft afgekapt.
Dat gevoel heb ik wel een beetje. Vandaag geen contact meer gehad, hij heeft gekregen wat hij gisteren nodig had…
Had trouwens een heel leuke namiddag op een meet5 activiteit.
attraverso wijzigde dit bericht op 20-10-2025 07:15
1.18% gewijzigd
Attraverso schreef:
19-10-2025 20:14
Dat gevoel heb ik wel een beetje. Vandaag geen contact meer gehad, ik heeft wat hij gisteren nodig had…
Had trouwens een heel leuke namiddag op een meet5 activiteit.

Veel mannen vinden het fijn om even te checken of er nog interesse is en om te kijken of ze nog goed in de markt liggen. Dit was gewoon een beetje een ego streling waarschijnlijk.
Wat is er met dit topic gebeurd? Is iedereen date moe?

Nog 3 nachtjes en dan kan ik eindelijk weer in de armen van Musman liggen. Onze voorlopige conclusie is dat elkaar 3,5 week niet zien gewoon te lang is.
Mooi vooruitzicht Mus!

Ik ben (het) idd heel erg moe en neem even een date-pauze…
Gewoon gezellig thuis tot rust komen en af en toe iets doen met een vriendin of groepje…
Kan me goed voorstellen dat jij je portie wel weer even hebt gehad, @Attra! :hug:
Hier ook date-moe.

Fijn, Mus, nog 3 nachtjes slapen :-).
Ook een beetje date moe. Maar ik heb net de datingapp weer verwijderd. Deze keer na 3 weken al, haha.

Effectief twee dates gehad. Eentje met een man die me minimaal 3 keer probeerde te zoenen. Was een gezellige date maar ik voelde niet dat ik dacht ja, we gaan zoenen. Hij bood daarna zijn excuses daarvoor aan maar al snel pushte hij op een volgende afspraak en dan thuis. Dus dat was een nee.

De andere date was ook gezellig, maar wederom voelde ik totaal geen aantrekkingskracht dus ik twijfel of ik nog een keer moet afspreken.

Verder nog een gesprek lopen, maar dat lijkt maar niet te komen tot een afspraak dus dat kap ik ook maar af.

Ben benieuwd hoe lang ik deze keer de app verwijderd hou, haha.
Mus* schreef:
25-10-2025 09:55
Wat is er met dit topic gebeurd? Is iedereen date moe?

Nog 3 nachtjes en dan kan ik eindelijk weer in de armen van Musman liggen. Onze voorlopige conclusie is dat elkaar 3,5 week niet zien gewoon te lang is.
Ik ben ook nóg steeds date moe🤣 Of nouja heb wel zin om te daten maar heb nog geen energie gevonden om de apps weer te installeren, heel veel te swipen en idem dito voor de gesprekken…

Maar echt heel fijn dat jullie weer bijna samen zijn!😁
Jahallo die eerste date lijkt me helemaal niet gezellig… tot 3 keer toe moeten afwijzen… hoe ongemakkelijk…
Attraverso schreef:
25-10-2025 17:38
Jahallo die eerste date lijkt me helemaal niet gezellig… tot 3 keer toe moeten afwijzen… hoe ongemakkelijk…
Ja, maar echt hoor. Het was tot die pogingen gezellig. Die eerste keer dacht ik nog, kan gewoon een mismatch zijn. Dat ie dat niet goed aanvoelde ofzo. Daarna ben ik op een gegeven moment dus ook echt weggegaan.
Niet date-moe maar vanalles wat momenteel speelt. Al heb ik wel met Hardloper afgesproken om vrijdag een snelle date te doen. Hij is dan in de buurt (woont niet super ver weg) en vroeg als ik tijd had.

Jawel maar minder dan 2 uurtjes kan wel zei hij. Nou zo gezegd zo gedaan, dus we zien elkaar vrijdag.

Ben erg benieuwd en kreeg ineens een vriendschap verzoek van een man waarmee ik kei lang heb geappt. 1x afgesproken maar hij kwam maar niet over de brug om verder af te spreken. Nu al zeker drie kwart jaar geen contact met hem gehad en nu stuurt hij een vriendschapverzoel via FB. Heel raar.....

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven