Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 1434 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
MissUnderstood schreef:
16-10-2025 17:48
Ik zag dat je je post waar ik op reageerde had aangevuld, dus had ik mijn reactie verwijderd want mosterd na de maaltijd.

Ik vind dat er nooit een goede reden is om iemand de silent treatment te geven. Als je even geen zin hebt om te praten, kun je dat gewoon aangeven, maar iemand negeren is wat mij betreft een zeer ongezonde manier van met een conflict omgaan, ongeacht wat daar dan van zijn kant achter zit.
Eigenlijk wel mee eens.. (maar goed ik probeerde Attra in 1e instantie wat te kalmeren.... :$)
Attraverso schreef:
17-10-2025 10:39
Nee dat hij me onterecht beschuldigde van boos zijn omdat ik hem op een bepaald moment niet een berichtje had gestuurd om ergens naar te vragen (in de trant van ‘hoe is het gegaan’), bleek nadat hij me silent treatment gaf… ik had geen idee dat hij dat berichtje verwachtte en ook geen reden om boos te zijn maar omdat hij dacht dat ik dat wel was, was hij boos… ging echt helemaal nergens over.
Gewoon een smoes om mij de stekker er laten uit te trekken geloof ik
Jeetje....zeg...wat naar voor je maar wat een zak zeg.
Attraverso schreef:
17-10-2025 10:39
Nee dat hij me onterecht beschuldigde van boos zijn omdat ik hem op een bepaald moment niet een berichtje had gestuurd om ergens naar te vragen (in de trant van ‘hoe is het gegaan’), bleek nadat hij me silent treatment gaf… ik had geen idee dat hij dat berichtje verwachtte en ook geen reden om boos te zijn maar omdat hij dacht dat ik dat wel was, was hij boos… ging echt helemaal nergens over.
Gewoon een smoes om mij de stekker er laten uit te trekken geloof ik
Ow, dat is erg fout zeg. Wat naar joh, als het zo goed voelt.
Oei, Attra: de silent treatment EN gaslighting. Klinkt als een mentaal instabiele man. Goed dat je hier vanaf bent.
missunderstood wijzigde dit bericht op 17-10-2025 14:11
1.29% gewijzigd
Happening schreef:
17-10-2025 13:58
Ow, dat is erg fout zeg. Wat naar joh, als het zo goed voelt.
Ik heb volgens mij Attraverso nooit zien schrijven dat het "zo goed voelt", hoor. Ik heb haar zien schrijven dat haar hormonen regeerden en dat ze gepast kritisch was om te zien wat er zou gebeuren als die vlinders allemaal even waren gaan liggen. Vond ik overigens een erg verstandige manier om erin te staan, want het maakt dat ze nu direct kan beslissen het daten met deze man stop te zetten; ze laat zich niet verblinden door een roze bril. Goed gedaan, vind ik.
Ja dat vind ik ook (en heel knap om je niet mee te laten slepen), maar als je verliefd bent en het is/lijkt wederzijds, dan voelt het toch heel goed lijkt me.
O, ik had niet echt de indruk dat Attraverso verliefd was, hoor.
MissU heel duidelijk, klopt helemaal wat je schrijft. Nee ik was niet verliefd, het was eerder iets als een crush of zo? Hormonen die totaal op hol sloegen van het moment dat ik hem zag… terwijl ik gaandeweg ook al tijdens die eerste date rode vlaggetjes zag zwaaien.
Haha, Attraverso, ik noem dat altijd verlust. Dat je best weet dat die man geen relatiemateriaal is, maar hij is wel aantrekkelijk dus je kunt je er wel even mee vermaken. Niks mis mee.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven