Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine
donderdag 16 oktober 2025 om 11:26
Jaahaaa wat leuk!Plasticss schreef: ↑15-10-2025 15:02Mag ik nodeju zeggen? Ja dat mag ik zeggen. Ik in het verleden op en af contact gehad met een knappe man. Elke keer liep dat gesprek een beetje dood....maar hij appte want we hadden blijkbaar gematch op bumble weer maar ik krijg daar dus geen meldingen van.
Maar heb nooit zijn telefoonnummer geblokkeerd of iets dus hij appte. Wij weer aan de praat en het is echt het type man waar ik wel voor val. Heel erg verzorgd, maar ook echt ook een man-man, dus hij vraagt als ik binnenkort een drankje wil doen om kennis te maken.
Ja duh!! Dat wil ik wel.....be continued!

Nee, ik maak nooit gebruik van AI tijdens chats en ik ben ook nog nooit gecatfished. Wel had ik een paar weken terug, toen ik nog Tinder had, een gesprek met iemand waarbij ik heel duidelijk kon zien dat de tekst door de vertaalmachine ging. Gesprek duurde ook niet lang haha
donderdag 16 oktober 2025 om 12:07
Attraverso schreef: ↑16-10-2025 10:44Nee hij geeft me door een stom misverstand al sinds gisterochtend the silent treatment en dat pik ik niet.
Ah bah... in de liefde moet je geen spelletjes spelen...
The impossible only takes a little longer
donderdag 16 oktober 2025 om 12:09
donderdag 16 oktober 2025 om 12:10
O, hahaha, verkeerd gelezen!
Maar ook dat is me nog nooit overkomen, want ik chat nooit erg lang.
donderdag 16 oktober 2025 om 15:04
Oei, dat is een hele grote rode vlag! De man met wie ik twee jaar geleden een tijd aan het daten was deed dat ook en achteraf gezien had ik toen zelf meteen de stekker eruit moeten trekken. Kwam later ook een tekstje tegen dat het wordt beschouwd als een vorm van psychische mishandeling. Nog steeds medelijden met zijn zoon bij wie hij dat ook flikt.Attraverso schreef: ↑16-10-2025 10:44Nee hij geeft me door een stom misverstand al sinds gisterochtend the silent treatment en dat pik ik niet.
donderdag 16 oktober 2025 om 15:55
MissHolmes schreef: ↑16-10-2025 13:24Attra ik weet natuurlijk niet precies hoe en wat maar trek je nu mogelijk niet te snel conclusies?![]()
Want jij vindt volwassenen die elkaar de silent treatment geven geen rode vlag?
donderdag 16 oktober 2025 om 16:04
In de psychologie wordt silent treatment inderdaad als een vorm van emotioneel/psychisch geweld genoemd. En dat is het natuurlijk ook: die ander doet dat alleen om jou kleiner te maken en om macht uit te oefenen. Als dat dan ook nog gebeurt in die prille kennismakingsfase waarin alles nog rozengeur en manenschijn zou moeten zijn, maakt dat voor mij de rode vlag nog een beetje roder, omdat het een aardig inkijkje geeft in de manier waarop deze man met conflicten zal omgaan in de toekomst.Lee3614 schreef: ↑16-10-2025 15:04Oei, dat is een hele grote rode vlag! De man met wie ik twee jaar geleden een tijd aan het daten was deed dat ook en achteraf gezien had ik toen zelf meteen de stekker eruit moeten trekken. Kwam later ook een tekstje tegen dat het wordt beschouwd als een vorm van psychische mishandeling. Nog steeds medelijden met zijn zoon bij wie hij dat ook flikt.
donderdag 16 oktober 2025 om 16:49
Hij heeft me zodanig uitgedaagd dat ik de stekker er uit heb getrokken en nu is alles mijn schuld.
Dat ‘misverstand’ heeft hij volgens mij gebruikt om me zover te krijgen dat ik het daten zou stoppen.
Ik vond dat hij raar om ging met zijn telefoon, zou er niet van versteld staan mocht hij iemand anders daten.
Raar genoeg doet het me niet veel.
Dat ‘misverstand’ heeft hij volgens mij gebruikt om me zover te krijgen dat ik het daten zou stoppen.
Ik vond dat hij raar om ging met zijn telefoon, zou er niet van versteld staan mocht hij iemand anders daten.
Raar genoeg doet het me niet veel.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in