Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 1409 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
Plasticss schreef:
15-10-2025 15:02
Mag ik nodeju zeggen? Ja dat mag ik zeggen. Ik in het verleden op en af contact gehad met een knappe man. Elke keer liep dat gesprek een beetje dood....maar hij appte want we hadden blijkbaar gematch op bumble weer maar ik krijg daar dus geen meldingen van.

Maar heb nooit zijn telefoonnummer geblokkeerd of iets dus hij appte. Wij weer aan de praat en het is echt het type man waar ik wel voor val. Heel erg verzorgd, maar ook echt ook een man-man, dus hij vraagt als ik binnenkort een drankje wil doen om kennis te maken.

Ja duh!! Dat wil ik wel.....be continued!
Jaahaaa wat leuk! :-D

Nee, ik maak nooit gebruik van AI tijdens chats en ik ben ook nog nooit gecatfished. Wel had ik een paar weken terug, toen ik nog Tinder had, een gesprek met iemand waarbij ik heel duidelijk kon zien dat de tekst door de vertaalmachine ging. Gesprek duurde ook niet lang haha
Attraverso schreef:
16-10-2025 10:44
Nee hij geeft me door een stom misverstand al sinds gisterochtend the silent treatment en dat pik ik niet.

Ah bah... in de liefde moet je geen spelletjes spelen...
The impossible only takes a little longer
In dat artikel ging het over gecHatfished hè? Dus dat je denkt heel leuk en diepgaand appcontact te hebben met iemand, maar dat er in de praktijk geen boe of bah uit komt en je dan dus ontdekt dat je in feite hebt zitten chatten met een AI-programma.
The impossible only takes a little longer
Mus* schreef:
16-10-2025 12:09
In dat artikel ging het over gecHatfished hè? Dus dat je denkt heel leuk en diepgaand appcontact te hebben met iemand, maar dat er in de praktijk geen boe of bah uit komt en je dan dus ontdekt dat je in feite hebt zitten chatten met een AI-programma.

O, hahaha, verkeerd gelezen!

Maar ook dat is me nog nooit overkomen, want ik chat nooit erg lang.
Attra ik weet natuurlijk niet precies hoe en wat maar trek je nu mogelijk niet te snel conclusies? :geek:
Attraverso schreef:
16-10-2025 10:44
Nee hij geeft me door een stom misverstand al sinds gisterochtend the silent treatment en dat pik ik niet.
Oei, dat is een hele grote rode vlag! De man met wie ik twee jaar geleden een tijd aan het daten was deed dat ook en achteraf gezien had ik toen zelf meteen de stekker eruit moeten trekken. Kwam later ook een tekstje tegen dat het wordt beschouwd als een vorm van psychische mishandeling. Nog steeds medelijden met zijn zoon bij wie hij dat ook flikt.
MissHolmes schreef:
16-10-2025 13:24
Attra ik weet natuurlijk niet precies hoe en wat maar trek je nu mogelijk niet te snel conclusies? :geek:

Want jij vindt volwassenen die elkaar de silent treatment geven geen rode vlag?
Lee3614 schreef:
16-10-2025 15:04
Oei, dat is een hele grote rode vlag! De man met wie ik twee jaar geleden een tijd aan het daten was deed dat ook en achteraf gezien had ik toen zelf meteen de stekker eruit moeten trekken. Kwam later ook een tekstje tegen dat het wordt beschouwd als een vorm van psychische mishandeling. Nog steeds medelijden met zijn zoon bij wie hij dat ook flikt.
In de psychologie wordt silent treatment inderdaad als een vorm van emotioneel/psychisch geweld genoemd. En dat is het natuurlijk ook: die ander doet dat alleen om jou kleiner te maken en om macht uit te oefenen. Als dat dan ook nog gebeurt in die prille kennismakingsfase waarin alles nog rozengeur en manenschijn zou moeten zijn, maakt dat voor mij de rode vlag nog een beetje roder, omdat het een aardig inkijkje geeft in de manier waarop deze man met conflicten zal omgaan in de toekomst.
Hij heeft me zodanig uitgedaagd dat ik de stekker er uit heb getrokken en nu is alles mijn schuld.
Dat ‘misverstand’ heeft hij volgens mij gebruikt om me zover te krijgen dat ik het daten zou stoppen.
Ik vond dat hij raar om ging met zijn telefoon, zou er niet van versteld staan mocht hij iemand anders daten.
Raar genoeg doet het me niet veel.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven