Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
19-10-2020 14:39
Flitsie, ik heb geleerd om prille dates nooit te vragen wat ze vanavond gaan doen of gisteren gedaan hebben. Zelf vind ik het een erg vervelende vraag en dan heb ik iets van ‘heb je geen zaken mee’ en verzin ik iets. Want soms had ik een paar dagen na elkaar een date gepland. Vraagt mijn date van morgen dan wat ik vanavond doe dan lieg ik ook.
Ja zit ook wat in. Ik ben ook niet zo goed in appen en vul inderdaad dingen te snel in. Maar zoals ik al zei, ik leer steeds meer. Ik vraag dan meer uit interesse wat ze gaan doen, en om een gespreksonderwerp te hebben. Maar ja, als je ernaar moet zoeken is het misschien al niet zo’n goed teken...
Julus schreef:
19-10-2020 14:23
Still, erg jammer maar wel heel fijn dat jullie samen tot deze conclusie zijn gekomen . Een vriend voor het leven is msischien nog wel waardevoller!
Ja ergens is het wel jammer inderdaad. Hij heeft mij wel laten inzien dat er echt nog wel goede en oprechte mannen bestaan, die goed kunnen communiceren etc.
Nu hoop ik dat ik zo'n man tegen het lijf loop waar ik wél verliefd op word :D
Still-i-Rise schreef:
19-10-2020 11:24
Thanks! Denk wel dat ik hier een vriend voor het leven aan heb overgehouden hoor, maar de wereld ligt weer aan mijn voeten ;)
Lijkt me de beste uitkomst die er mogelijk was, en wie weet wat je nu tegen het lijf gaat lopen :-)
Vivi3338 schreef:
19-10-2020 14:50

@Attra, hoe is het met jou en de situatie in BE? Hopelijk kan je nog wel leuke dingen doen met je vriend 😊
Ik heb het net uit gemaakt. Het ding waar ik het van in het begin al moeilijk mee had heeft ons uiteindelijk genekt. Weer een les: onderbuikgevoel vertrouwen en niet denken dat het wel zal verbeteren als ik maar genoeg mijn best doe.
Wat me verwondert, ik had gedacht dat ik het erg zwaar zou krijgen want we hadden het buiten dat struikelblok heel erg leuk en ik dacht dat ik zelfs van hem begon te houden. Maar in tegendeel ben ik heel erg opgelucht. veel relaxter en heb ik geen traan gelaten. Als ik er nu over terugdenk is het te gek voor woorden hoe ik hem over mijn grens liet gaan.
Julus schreef:
19-10-2020 14:26
Julia en Redrose, hopelijk is het negatief. Aan de andere kant hebben jullie weinig klachten en dan heb je het maar gehad, indien het positief is.
Mhaw..ik dacht ergens gelezen te hebben dat je niet "nooit meer besmet zou kunnen worden" . Iemand was voor de tweede keer besmet.

Collega belde net. Ik ga morgen toch naar kantoor en krijg eigen kamer.
Ik zei ..uitslag?
We doen voorzichtig.
Attraverso schreef:
19-10-2020 15:28
Ik heb het net uit gemaakt. Het ding waar ik het van in het begin al moeilijk mee had heeft ons uiteindelijk genekt. Weer een les: onderbuikgevoel vertrouwen en niet denken dat het wel zal verbeteren als ik maar genoeg mijn best doe.
Wat me verwondert, ik had gedacht dat ik het erg zwaar zou krijgen want we hadden het buiten dat struikelblok heel erg leuk en ik dacht dat ik zelfs van hem begon te houden. Maar in tegendeel ben ik heel erg opgelucht. veel relaxter en heb ik geen traan gelaten. Als ik er nu over terugdenk is het te gek voor woorden hoe ik hem over mijn grens liet gaan.
Wat een updates hier ineens! Jammer dat het probleem zich blijkbaar nooit opgelost heeft. Maar wel super goed dat je er zo sterk in staat!
Sabbieehhhh schreef:
19-10-2020 15:37
Wat een updates hier ineens! Jammer dat het probleem zich blijkbaar nooit opgelost heeft. Maar wel super goed dat je er zo sterk in staat!
Komt omdat ik het uiteindelijk kotsbeu was. Letterlijk.
Attraverso schreef:
Ahh jammer!
Maar wel duidelijk goede keuze.
Wat sterk dat je voor jezelf en eigen gevoel hebt gekozen Attra! Dit ging volgens mij over die hechte vriendschap toch? Dan vind ik het nog knap dat je het zolang hebt kunnen volhouden, kan me voorstellen dat je op het eind wel helemaal klaar mee bent. Het is wel altijd jammer natuurlijk, maar wel fijn om te lezen dat het je nu meer rust geeft :hug:

En ook voor jou Still, fijn dat je er toch een goede vriend aan hebt overgehouden en positief op kan terugkijken. Welkom terug in de dating wereld 🙈
Julia_20 schreef:
19-10-2020 15:32
Mhaw..ik dacht ergens gelezen te hebben dat je niet "nooit meer besmet zou kunnen worden" . Iemand was voor de tweede keer besmet.

Ik zei ..uitslag?
We doen voorzichtig.
GGD gaat er nu nog maar vanuit dat je 6 weken immuun bent, dus je kunt net als griep het meerdere keren per jaar krijgen.
Attraverso schreef:
19-10-2020 15:40
Oei! Ja dat is dan wel een heel duidelijk teken.
Antoon69 schreef:
19-10-2020 16:05
GGD gaat er nu nog maar vanuit dat je 6 weken immuun bent, dus je kunt net als griep het meerdere keren per jaar krijgen.
Dus kan je 6 weken helemaal los gaan daarna?
Attraverso schreef:
Wat rot voor je! Ik vind het dan wel mooi en ook tekenend dat je opgelucht bent en niet heel verdrietig. Het knaagde dus al een tijdje? Dan snap ik die opluchting. Je hoeft nu niet meer op eieren te lopen. Niet meer pleasen om het laten lukken ten koste van jezelf.
Julia_20 schreef:
19-10-2020 15:32

Ik zei ..uitslag?
We doen voorzichtig.
Er zijn nu 5 gevallen daarvan bekend. Dat is dus erg weinig. Ze weten nog niet hoe het precies zit met immuniteit.
Attraverso schreef:
19-10-2020 15:40
Ai..te lang doorgegaan :( :hug:
Maar, welkom dan weer Attra. Zie je jezelf het daten weer oppakken, of wil je even een tijdje niks?
En is het contact helemaal over nu: kan hij het accepteren?
Jeetje Attra en Still wat rot!
Hier heb ik het ook net uitgemaakt.
Ondanks zijn enorme fijne kanten, willen we hele andere dingen van een relatie.

De klap is nog niet helemaal binnen, voel me krachtig omdat ik bij mijzelf ben gebleven en kies voor wat ik nodig heb in een relatie. Maar ga hem wel enorm missen. Wij hebben echt een heerlijke tijd gehad. Dus ook hier wel een vriendschap erbij.
Julus schreef:
19-10-2020 17:02
Maar, welkom dan weer Attra. Zie je jezelf het daten weer oppakken, of wil je even een tijdje niks?
En is het contact helemaal over nu: kan hij het accepteren?
Dankjewel.
Ja hoor, ik ga binnenkort weer daten.
We hebben helemaal geen contact, ik heb er geen behoefte aan en hij blijkbaar ook niet. Ben er zeker van dat zijn ‘vriendin’ hem met heel veel plezier (nadruk op plezier) erg goed opvangt.
anoniem_698a1dcf6b430 wijzigde dit bericht op 19-10-2020 17:36
4.64% gewijzigd
Qiyara wat is dat schrikken en rot! Maar ook van jou zo sterk dat je voor jezelf hebt gekozen. Het komt goed, heeft enkel tijd nodig, sterkte en knuff.
Verkeerd
Attraverso schreef:
19-10-2020 17:32
Dankjewel.
Ja hoor, ik ga binnenkort weer daten.
We hebben helemaal geen contact, ik heb er geen behoefte aan en hij blijkbaar ook niet. Ben er zeker van dat zijn ‘vriendin’ hem met heel veel plezier (nadruk op plezier) erg goed opvangt.
He wat klote. Is het al lang over?
Hier echt net 2uurtjes. Dus moet ook even tijd voor mijzelf nemen ipv op een forum rondhangen. Beetje 'kop in het zand' modus.
Qiyara schreef:
19-10-2020 17:30

De klap is nog niet helemaal binnen, voel me krachtig omdat ik bij mijzelf ben gebleven en kies voor wat ik nodig heb in een relatie. Maar ga hem wel enorm missen. Wij hebben echt een heerlijke tijd gehad. Dus ook hier wel een vriendschap erbij.
Dat is even schrikken zeg, maar net zoals bij Attta is het heel sterk dat je inderdaad voor je eigen behoefte hebt gekozen! Het is belangrijk dat is goed voelt, maar ook dat je samen een toekomst op kan bouwen. Dit was dus helaas niet weggelegd voor jullie. Je mag hier natuurlijk altijd wat delen, maar kan me voorstellen dat het allemaal nog even moet indalen. Ook knuffel voor jou :hug:
Meiden wat een kut nieuws allemaal. Hele dikke knuffel :smooch: voor jullie. Dat worden heel wat flessen wijn vanavond.
Knuffel voor jullie inderdaad, rot dat het het niet was, maar fijn dat je voor jezelf hebt kunnen kiezen
Qiyara schreef:
19-10-2020 17:30

Hier ben ik stil van...die zag ik totaal niet aankomen. Je klonk zo happy. En het was geweldig. Maar als de verschillen in wat je ieder nodig hebt te groot zijn doe je jezelf tekort. Bah, wat is dit een vervelende dag voor jou en Attra. Het was jullie zoo gegund!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven