Singles unite: ( deel 3)
maandag 19 oktober 2020 om 22:16
Maar jij hebt wel meteen een 1,2tje met Tomcat, erg grappig!Sabbieehhhh schreef: ↑19-10-2020 21:09Volgens mij schrijven viv, flaffy en ik ook niet echt bijzonder lang mee hoor, dus jullie zijn echt van harte welkom om daar ook aan mee te doen he.
En wat fijn dat jij in zo fijne flow zit!
maandag 19 oktober 2020 om 22:26
Ik ga er vanuit dat ik het ooit nog mee ga maken. Al vind ik het best lastig dat veel mannen blijkbaar op vrouwen vallen die 'gered' moeten worden. Heb mn zaakjes voor elkaar, leuke baan, leuke vrienden, leuk huis en geen issues of rugzakken vol ellende. Ik red het prima zonder partner en dat schijnt niet aantrekkelijk te zijn.
Als sterke persoonlijkheid die zichzelf prima kan redden blijk je toch wat minder aantrekkelijk te zijn. Maar ik weiger een zielig slachtoffertje te gaan spelen
Als sterke persoonlijkheid die zichzelf prima kan redden blijk je toch wat minder aantrekkelijk te zijn. Maar ik weiger een zielig slachtoffertje te gaan spelen
maandag 19 oktober 2020 om 22:37
Nou ik ben ook sterk en zelfredzaam hoor. Het kan dus wel maar ik snap wat je bedoelt.Limo76 schreef: ↑19-10-2020 22:26Ik ga er vanuit dat ik het ooit nog mee ga maken. Al vind ik het best lastig dat veel mannen blijkbaar op vrouwen vallen die 'gered' moeten worden. Heb mn zaakjes voor elkaar, leuke baan, leuke vrienden, leuk huis en geen issues of rugzakken vol ellende. Ik red het prima zonder partner en dat schijnt niet aantrekkelijk te zijn.
Als sterke persoonlijkheid die zichzelf prima kan redden blijk je toch wat minder aantrekkelijk te zijn. Maar ik weiger een zielig slachtoffertje te gaan spelen![]()
Ze heeft een punt, deels kun je het zelf sturen. Hoe meer vertrouwen en positiviteit je hebt, des te meer positieve dingen er op je pad komen. Daarnaast zul je om succes te hebben ervoor moeten werken en jezelf er volledig voor geven.
En natuurlijk is niet alles stuurbaar en gooit het leven soms hele nare verrassingen op je pad. Maar een andere mindset wil al een hoop veranderen.
maandag 19 oktober 2020 om 22:38
Het is hard werken, maar om overal een ander de schuld van te geven gaat zorgen dat je nooit gelukkig wordt. Als je van jezelf houd en bij je principes blijft dan komt die partner vanzelf, of niet.....maar dan ben je wel gelukkig. Ik heb je vaker zien posten en je blijft erbij dat vrouwen alleen op zeer aantrekkelijke types vallen. En sorry, dat is niet zo..ik val niet op mannen die zakelijk succesvol zijn, maar wel op mannen die gelukkig zijn en zelfreflectie hebben. Wat er op hun loonstrook staat zal mij een zorg zijn.
Oke iemand die voor zichzelf zorgt vind ik persoonlijk wel belangrijk, gezond eten en fit zijn ( en dan doel ik niet op een sixpack).
maandag 19 oktober 2020 om 22:39
Ja is waar. Zo’n leuke date overkomt mij ook pas ruim een jaar na mijn scheiding, nu ik weer wat positiever in het leven sta. Dat straal je toch uit.Sabbieehhhh schreef: ↑19-10-2020 22:37Ze heeft een punt, deels kun je het zelf sturen. Hoe meer vertrouwen en positiviteit je hebt, des te meer positieve dingen er op je pad komen. Daarnaast zul je om succes te hebben ervoor moeten werken en jezelf er volledig voor geven.
En natuurlijk is niet alles stuurbaar en gooit het leven soms hele nare verrassingen op je pad. Maar een andere mindset wil al een hoop veranderen.
maandag 19 oktober 2020 om 22:40
Jij legt dit eigenlijk beter uit dan ikLimo76 schreef: ↑19-10-2020 22:38Het is hard werken, maar om overal een ander de schuld van te geven gaat zorgen dat je nooit gelukkig wordt. Als je van jezelf houd en bij je principes blijft dan komt die partner vanzelf, of niet.....maar dan ben je wel gelukkig. Ik heb je vaker zien posten en je blijft erbij dat vrouwen alleen op zeer aantrekkelijke types vallen. En sorry, dat is niet zo..ik val niet op mannen die zakelijk succesvol zijn, maar wel op mannen die gelukkig zijn en zelfreflectie hebben. Wat er op hun loonstrook staat zal mij een zorg zijn.
Oke iemand die voor zichzelf zorgt vind ik persoonlijk wel belangrijk, gezond eten en fit zijn ( en dan doel ik niet op een sixpack).
maandag 19 oktober 2020 om 22:41
maandag 19 oktober 2020 om 22:41
Leeftijdsverschil voel je niets van..............dus daten jullie
maandag 19 oktober 2020 om 22:42
maandag 19 oktober 2020 om 22:44
Het is alleen niet waar als je niet aan jezelf wil werken. Het is een keuze om gelukkig te zijn en een keuze om succes te ervaren. Daar ben je altijd zelf bij.
Ik ben 6 jaar vrijgezel geweest en was zeer gelukkig. Afgelopen jaar weer gaan daten en ongelukkig...........mijn conclusie, ik ging mij weer teveel aan anderen aanpassen en dat moet ik niet doen. Of het past of het past niet..............makkelijker dan dat is het niet.
maandag 19 oktober 2020 om 22:46
Ah bij boer zoekt vrouw hebben ze ook meerderen.................Sabbieehhhh schreef: ↑19-10-2020 22:43Hahaha Limo, ik had hem al keurig aan jou over gedragen, dus die eer laat ik bij jou liggen. Ik hou me nog even heerlijk aan mijn datestop![]()
daarom doe ik ook niet mee
Sorry Tomcat vind je echt best lief
maandag 19 oktober 2020 om 22:52
Anne Frank zou het hier niet mee eens zijn, maar aangezien dit niet de actueelpijler is zal ik al te wijsgerige bespiegelingen achterwege laten. Het probleem is niet dat je er altijd zelf bij bent, het probleem is dat er ook nog anderen bij zijn en dat er bepaalde condities meespelen.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.