Singles unite: ( deel 3)
maandag 19 oktober 2020 om 01:06
Waarom gebeurt mij dat nou nooit
Alhoewel, ik zou ook behoorlijk flabbergasted zijn en denken dat iemand een vervelend geintje aan het uithalen is.
maandag 19 oktober 2020 om 07:21
maandag 19 oktober 2020 om 07:34
Bahaha maatje 34 maar wel klein. Donker haar.tomcat schreef: ↑18-10-2020 23:42Late reactie op Antoon die uiterlijk raadt..
oh jee dat is wel grappig en eng..hoe we elkaar zien vanaf hier..ja ik doe niet meer mee intussen natuurlijk..was ik te plaatsen trouwens?
Julus, donker haar, zacht type, beetje HSP achtig
Julia - heb ik stiekem al gezien
Sabbiehh-ik denk een beetje mollig klein vrouwtje met lichtblond haar
maandag 19 oktober 2020 om 08:33
oh ja..ook zo'n vrouwen ding..maatje hutsefluts..en dan denken dat mannen daardoor snappen wat je bedoeld.. zegt me echt helemaal niks..maar niet mollig neem ik aan dan, en niet blond..en klein wist ik stiekem al natuurlijk..
definitief vastgesteld..je kan niet uit tekst inschatten hoe iemand is
maandag 19 oktober 2020 om 08:39
Hahaha maatje tenger dantomcat schreef: ↑19-10-2020 08:33oh ja..ook zo'n vrouwen ding..maatje hutsefluts..en dan denken dat mannen daardoor snappen wat je bedoeld.. zegt me echt helemaal niks..maar niet mollig neem ik aan dan, en niet blond..en klein wist ik stiekem al natuurlijk..
definitief vastgesteld..je kan niet uit tekst inschatten hoe iemand is![]()
maandag 19 oktober 2020 om 08:57
Goede smorgens,
@tom lagetha is 1,68 dus zo groot is ze niet
Ik mag vanmorgen door de teststraat.
Vrijdag last van mijn keel gekregen en af en toe stem weg. Inmiddels gewoon weer terug en klachten bijna weg.
Maar gezien mijn nieuwe collega wat onrustig in de corona situatie staat, ga ik zo maar in overleg met PZ.
Vrijdag last van mijn keel gekregen en af en toe stem weg. Inmiddels gewoon weer terug en klachten bijna weg.
Maar gezien mijn nieuwe collega wat onrustig in de corona situatie staat, ga ik zo maar in overleg met PZ.
maandag 19 oktober 2020 om 09:03
O bah, succes dan voor zometeen.Julia_20 schreef: ↑19-10-2020 08:57Goede smorgens,
Wel fijn om te weten of je het hebt.
maandag 19 oktober 2020 om 09:16
Oh bah, succes!Julia_20 schreef: ↑19-10-2020 08:57Goede smorgens,
maandag 19 oktober 2020 om 09:29
Dit heb ik vaak gehad. Achteraf voel je dan dat je eigenlijk geen zin hebt om iemand nog echt te willen zien. En als ik weer ging swipen wist ik ook genoeg.iceteapeach schreef: ↑19-10-2020 00:32Zo zie je zeker maar. Op/in het moment zelf kan het echt heel leuk en gezellig zijn, mss een tweede keer ook nog alleen niet voor meer dan dat.
maandag 19 oktober 2020 om 10:34
Goedemorgen allemaal!
Iemand bekend met de datingapp Happy Pancake? Wat een pannenkoeken daar zeg! Dacht bij mezelf, misschien zijn daar serieuze mannen te vinden, laat ik eens een profiel aanmaken. Echt vreselijk! Ik word overspoeld met berichten en de een is nog erger dan de ander... pfff... account maar weer verwijderen.
Maar nog even iets anders.
Waarschijnlijk gaan jullie nu denken dat ik een of andere psycho ben, en dat ben ik misschien ook wel.
Mijn ex is vreemdgegaan met onze buurvrouw, en ik ben toen veranderd in een of andere Sherlock Holmes. Heb alle mails etc boven water gekregen. En sindsdien heb ik dus een zeker ‘wantrouwen’. Ik wil mannen wel vertrouwen maar dan moeten ze me daar ook alle reden toe geven.
Mijn date van gister heeft onze date verplaatst naar vanavond zonder echt duidelijke reden. Ik vroeg of hij nog wat leuks ging doen gister. Hij zou op familiebezoek en op kraambezoek. Prima. Maar via de datingapp Innercircle, kun je dus zien waar iemand is. En hij was niet in de plaats waar hij zei naartoe te gaan. Hij was de hele dag thuis en ‘s avonds in een stad en vanochtend was hij nog steeds in die stad.
Mijn laatste appje die ik had gestuurd heeft geen blauwe vinkjes. En dat was in het gesprek waarbij hij de date verplaatste, enige wat ik nog gestuurd had was: tot morgen! En dat heeft hij dus. niet meer gelezen.
Dus nu denk ik bij mezelf: je hebt onze date verplaatst omdat er een andere mogelijkheid voorbij kwam? En hij is daar de hele nacht geweest.
En ik weet dat het mij op dit moment niks aangaat. Maar voelt wel een beetje raar dat hij dat blijkbaar zo belangrijk vond dat hij onze afspraak ging verzetten.
Maar ja, aan de andere kant, als ik niet had gecheckt op die datingapp waar hij was dan had ik het ook niet geweten of hij wel of niet thuis was.
Snappen jullie me nog?
Heb nu ineens veel minder zin in de date...
Iemand bekend met de datingapp Happy Pancake? Wat een pannenkoeken daar zeg! Dacht bij mezelf, misschien zijn daar serieuze mannen te vinden, laat ik eens een profiel aanmaken. Echt vreselijk! Ik word overspoeld met berichten en de een is nog erger dan de ander... pfff... account maar weer verwijderen.
Waarschijnlijk gaan jullie nu denken dat ik een of andere psycho ben, en dat ben ik misschien ook wel.
Mijn ex is vreemdgegaan met onze buurvrouw, en ik ben toen veranderd in een of andere Sherlock Holmes. Heb alle mails etc boven water gekregen. En sindsdien heb ik dus een zeker ‘wantrouwen’. Ik wil mannen wel vertrouwen maar dan moeten ze me daar ook alle reden toe geven.
Mijn date van gister heeft onze date verplaatst naar vanavond zonder echt duidelijke reden. Ik vroeg of hij nog wat leuks ging doen gister. Hij zou op familiebezoek en op kraambezoek. Prima. Maar via de datingapp Innercircle, kun je dus zien waar iemand is. En hij was niet in de plaats waar hij zei naartoe te gaan. Hij was de hele dag thuis en ‘s avonds in een stad en vanochtend was hij nog steeds in die stad.
Mijn laatste appje die ik had gestuurd heeft geen blauwe vinkjes. En dat was in het gesprek waarbij hij de date verplaatste, enige wat ik nog gestuurd had was: tot morgen! En dat heeft hij dus. niet meer gelezen.
Dus nu denk ik bij mezelf: je hebt onze date verplaatst omdat er een andere mogelijkheid voorbij kwam? En hij is daar de hele nacht geweest.
En ik weet dat het mij op dit moment niks aangaat. Maar voelt wel een beetje raar dat hij dat blijkbaar zo belangrijk vond dat hij onze afspraak ging verzetten.
Maar ja, aan de andere kant, als ik niet had gecheckt op die datingapp waar hij was dan had ik het ook niet geweten of hij wel of niet thuis was.
Snappen jullie me nog?
Heb nu ineens veel minder zin in de date...
maandag 19 oktober 2020 om 10:37
Spannend! Ik vind het soms ook wel lastig qua klachten etc. Heb soms wel eens een loopneus en niesen ‘s ochtends, maar dat gaat weer snel over. Afgelopen nacht beetje rillingen en buikpijn, maar het maandelijkse feestje staat ook weer voor de deurJulia_20 schreef: ↑19-10-2020 08:57Goede smorgens,
maandag 19 oktober 2020 om 10:42
Hmm moet zeggen dat ik het bij afzeggen al bepaald gevoel had bij hem. En volgens mij past de dating app alleen je locatie aan als je ook daadwerkelijk in actief bent toch? Dus zou betekenen dat hij ook nog andere gesprekken heeft lopen en wellicht dan een andere date. Kan me voorstellen dat je minder zin in hebt hoor! Ik vind contact net voor het afspreken belangrijk, zou ook keer gaan lunchen met iemand en die was ook vanaf de vorige avond van de radar. Hij kwam uiteindelijk wel opdagen, maar bleek gefeest te hebben met pilletjes en werd half uur voor onze date pas wakker. Hou daar niet zo vanFlitsie schreef: ↑19-10-2020 10:34Goedemorgen allemaal!
Snappen jullie me nog?
Heb nu ineens veel minder zin in de date...![]()
maandag 19 oktober 2020 om 10:49
Ik wacht maar even af hoe het gaat en of hij nog gaat komen, maar heb nu wel een onderbuikgevoel zeg maar.Vivi3338 schreef: ↑19-10-2020 10:42Hmm moet zeggen dat ik het bij afzeggen al bepaald gevoel had bij hem. En volgens mij past de dating app alleen je locatie aan als je ook daadwerkelijk in actief bent toch? Dus zou betekenen dat hij ook nog andere gesprekken heeft lopen en wellicht dan een andere date. Kan me voorstellen dat je minder zin in hebt hoor! Ik vind contact net voor het afspreken belangrijk, zou ook keer gaan lunchen met iemand en die was ook vanaf de vorige avond van de radar. Hij kwam uiteindelijk wel opdagen, maar bleek gefeest te hebben met pilletjes en werd half uur voor onze date pas wakker. Hou daar niet zo van![]()
Ohhh wat erg! Mannen die drugs gebruiken is voor mij echt een No Go!
Ik zoek gewoon een leuke burgerlijke man die er ook nog een beetje normaal uitziet, die een normaal intelligentie niveau heeft en lief is, hoe moeilijk kan het zijn? Zucht...
maandag 19 oktober 2020 om 11:03
Hoi Rise!
Snap je wel Flitsie, en is ook naar als je iemand niet "gewoon" kan vertrouwen.
Je kent hem toch al persoonlijk? Waarom bel je niet gewoon? als je opbelt nadat hij wil verplaatsen dan kan je direct vragen wat ie gaat doen..en dan hoor je sneller of ie gaat stamelen of met een rotsmoes komt of dat ie gewoon eerlijk is. Niet dat je het dan zeker weet maar het geeft hem niet de kans om te verstoppen achter whatsapp..
Wel naar als je zo nog aan een date moet beginnen...
Snap je wel Flitsie, en is ook naar als je iemand niet "gewoon" kan vertrouwen.
Je kent hem toch al persoonlijk? Waarom bel je niet gewoon? als je opbelt nadat hij wil verplaatsen dan kan je direct vragen wat ie gaat doen..en dan hoor je sneller of ie gaat stamelen of met een rotsmoes komt of dat ie gewoon eerlijk is. Niet dat je het dan zeker weet maar het geeft hem niet de kans om te verstoppen achter whatsapp..
Wel naar als je zo nog aan een date moet beginnen...