Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
ik hoop dat je de aflevering met mij mist :-D
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
28-09-2020 23:14
Ik? Ik zal hem niet missen, want ik kijk ze allemaal, maar ik ken je verder niet, dus ik heb geen idee wie je zou zijn.

Desondanks vind ik het erg stoer dat je het gewoon doet. Is er overigens iets uitgekomen?
Ik ben 46 en woon gelukkig niet in een van de steden..

Ik ben alleen maar aan het werk en oktober met de verkouden neuzen moet nog beginnen 😫
Ik ben ook niet van de ons enzo. Misschien ooit eens een man inhuren dat lijkt mij nog wel eens een keer wat.
Als ik dat durf 😄
Nu eerst douchen en lekker het bos in met mijn meissie. Hopelijk niet te veel plassen in het bos, want dan kom ik met een varkentje terug.

Vandaag hopelijk vrij!!
tomcat schreef:
28-09-2020 23:14
De aflevering van First Dates? Die heb ik gezien! Vond ik leuk! :D
Kom je nog ergens in voor?
Nou, goed nieuws hier, ben de proefperiode goed door :-)
Hey gefeliciteerd Sabbiehh!! wat goed!

Nu nog mijn proefperiode doorkomen :mrgreen:
Datertje schreef:
29-09-2020 09:03
Ik ben ook niet van de ons enzo. Misschien ooit eens een man inhuren dat lijkt mij nog wel eens een keer wat.
Als ik dat durf 😄
Kan je dat geld beter uitgeven aan een etentje met mij toch :D
Hahaha Tom, hoeveel lijntjes gooi jij uit?🤣
Ik ben een virtuele playa :mrgreen:

compensatie omdat ik dat in het echt helemaal niet ben
Nu helemaal blij omdat de pompschakelaar voor mijn vloerverwarming, die ik gisteren heb geïnstalleerd, het doet .. het kan zo simpel zijn.

(simpele uitleg - vloerverwarming heeft een pomp die standaard 24/7 aan staat, best wat herrie maakt (als een oude ijskast zeg maar) en ook uiteraard stroom gebruikt..de pompschakelaar zet de pomp alleen aan als er gestookt wordt en zet hem daarna weer uit..bespaard een hoop energie en geluid)
Ik ben even niet actief geweest, maar ik heb een tijdje terug meegedaan met First Dates en gisteren was ik te aanschouwen op tv. Mijn echte naam is Bert. :)
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." – Albert Einstein
We hadden je al gespot Ira!
Hoe is het verder afgelopen met jouw date?
Sabbieehhhh

Gefeliciteerd!
Ja, was leuk Ira, en je had een match, gefeliciteerd!

Ik ben ook geweest, erg leuk om te doen.
Sabieh gefeliciteerd!
Bedankt!
Sabie gefeliciteerd!!
tomcat schreef:
29-09-2020 09:50
Kan je dat geld beter uitgeven aan een etentje met mij toch :D
Whawhawha volgens mij is het de bedoeling dat die man dan mij opeet 😉
Datertje schreef:
29-09-2020 11:31
:rofl:
Datertje schreef:
29-09-2020 11:31
Lijkt je dat leuk dan? als je weet dat ie het doet omdat ie ervoor betaald wordt?
Dan weet ik in ieder geval dat hij goed is in zijn vak 😉😉😉

Want sorry hoor er lopen behoorlijk wat prutsers rond. Behalve tuurlijk jullie mannen hier 😀
Sabbieehhhh schreef:
29-09-2020 10:21
We hadden je al gespot Ira!
Hoe is het verder afgelopen met jouw date?
Uiteindelijk hebben we nog wat contact via de app gehad, maar mijn date zocht toch wat anders in een man en bij mij ontbrak ook de directe klik nog een beetje (dus als het wel iets was geworden, had het sowieso echt moeten groeien). Ik kijk er desalniettemin met een goed gevoel op terug. :)

Ik heb niet echt date-ervaring en het is niet helemaal mijn comfortzone (en ben ook niet echt iemand die in de aandacht (dus voor de camera) hoeft te staan). Aan het begin speelde zenuwen mij wel een beetje parten, maar tijdens de date was het vrij natuurlijk. Het blijft jammer dat ze nog geen 10% laten zien van de date (en interview vooraf), waardoor je een beetje oppervlakkig (en in mijn geval saai, ben niet zo'n uitgesproken persoonlijkheid en dus vermakelijk voor de kijkcijfers) beeld krijgt.
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." – Albert Einstein
Datertje schreef:
29-09-2020 13:30
Dan weet ik in ieder geval dat hij goed is in zijn vak 😉😉😉

Want sorry hoor er lopen behoorlijk wat prutsers rond. Behalve tuurlijk jullie mannen hier 😀
Dat hoop je dan maar..

anders vraag je je geld terug? haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven