Singles unite: ( deel 3)
maandag 28 september 2020 om 23:22
dinsdag 29 september 2020 om 09:59
Nu helemaal blij omdat de pompschakelaar voor mijn vloerverwarming, die ik gisteren heb geïnstalleerd, het doet .. het kan zo simpel zijn.
(simpele uitleg - vloerverwarming heeft een pomp die standaard 24/7 aan staat, best wat herrie maakt (als een oude ijskast zeg maar) en ook uiteraard stroom gebruikt..de pompschakelaar zet de pomp alleen aan als er gestookt wordt en zet hem daarna weer uit..bespaard een hoop energie en geluid)
(simpele uitleg - vloerverwarming heeft een pomp die standaard 24/7 aan staat, best wat herrie maakt (als een oude ijskast zeg maar) en ook uiteraard stroom gebruikt..de pompschakelaar zet de pomp alleen aan als er gestookt wordt en zet hem daarna weer uit..bespaard een hoop energie en geluid)
dinsdag 29 september 2020 om 10:12
dinsdag 29 september 2020 om 13:34
Uiteindelijk hebben we nog wat contact via de app gehad, maar mijn date zocht toch wat anders in een man en bij mij ontbrak ook de directe klik nog een beetje (dus als het wel iets was geworden, had het sowieso echt moeten groeien). Ik kijk er desalniettemin met een goed gevoel op terug.Sabbieehhhh schreef: ↑29-09-2020 10:21We hadden je al gespot Ira!
Hoe is het verder afgelopen met jouw date?
Ik heb niet echt date-ervaring en het is niet helemaal mijn comfortzone (en ben ook niet echt iemand die in de aandacht (dus voor de camera) hoeft te staan). Aan het begin speelde zenuwen mij wel een beetje parten, maar tijdens de date was het vrij natuurlijk. Het blijft jammer dat ze nog geen 10% laten zien van de date (en interview vooraf), waardoor je een beetje oppervlakkig (en in mijn geval saai, ben niet zo'n uitgesproken persoonlijkheid en dus vermakelijk voor de kijkcijfers) beeld krijgt.
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." – Albert Einstein