Singles unite: ( deel 3)
maandag 28 september 2020 om 18:43
We zijn gewoon hartstikke cliche singles ( and I love it)Sabbieehhhh schreef: ↑28-09-2020 18:25Hahaha ik zat ook al aan een stokbroodje met soep te denken. En idd kloffie aan nu![]()
maandag 28 september 2020 om 18:44
Jij snapt hem. Ik
maandag 28 september 2020 om 18:46
Oo die houden we er in. Mooi woord, lockdownmaatje.
Kan me niet voorstellen dat we er weer maanden in zitten. Maar hey, ik zie een voordeel van dit alles; nu zoek je het wat dichter bij huis.
maandag 28 september 2020 om 18:47
Nee dat mag niet gebeuren. Dat gaan wij dan boycotten.Sabbieehhhh schreef: ↑28-09-2020 18:43Ja zou behoorlijk zuur zijn als ik bij de 2e 'lockdown' voor de 2e keer een baan verlies. Dus maar even heeel veel positiviteit instralen..
maandag 28 september 2020 om 19:20
Of jullie worden lockdownmaatjes
maandag 28 september 2020 om 20:06
Mag ik even iets ontzettend lekkers ( en gezonds) promoten, nu we toch al over eten bezig zijn?
Ik heb de taartjes van piece of Joy ontdekt. Al 2x besteld. Gruwelijk lekker en elke cent dus waard. Geen suiker, geen gluten etc. Voor als je jezelf wil trakteren.
De taartpuntjes lijken klein, maar vullen enorm. Heb ze ook al als verrassing naar een vriendin laten sturen.
Ik heb de taartjes van piece of Joy ontdekt. Al 2x besteld. Gruwelijk lekker en elke cent dus waard. Geen suiker, geen gluten etc. Voor als je jezelf wil trakteren.
De taartpuntjes lijken klein, maar vullen enorm. Heb ze ook al als verrassing naar een vriendin laten sturen.
maandag 28 september 2020 om 20:10
Ik hou van eten dus kom maar met alle tips, ga deze alvast opzoeken.Julus schreef: ↑28-09-2020 20:06Mag ik even iets ontzettend lekkers ( en gezonds) promoten, nu we toch al over eten bezig zijn?
@tom jaaa maar aan de verkeerde kant woon je
maandag 28 september 2020 om 20:12
je kan er toch omheen rijdenSabbieehhhh schreef: ↑28-09-2020 20:10Ik hou van eten dus kom maar met alle tips, ga deze alvast opzoeken.
@tom jaaa maar aan de verkeerde kant woon je![]()