Singles unite: ( deel 3)
maandag 28 september 2020 om 20:38
Anders haalt hij je vast wel op
maandag 28 september 2020 om 20:46
Wie!?
Hoi! Ik lees nog steeds mee (zo leuk), ben ook nog single en niet aan het daten en ik heb ook m'n rust erin gevonden, zoals velen hier. Is echt een fijn gevoel dat het niet meer moet, maar zeker wel mag.
De lockdown doet me ook niet veel, ik geniet van de herfst buiten. Lekker warm binnen, overdag werken (sinds maart 40u per week thuis) en lekker elke avond uitgebreid koken, onder m'n dekentje op de bank opeten, voor de televisie. Heerlijk hoor!
Mn haarbal is overal waar ik ben, dus ik voel me nooit alleen.
maandag 28 september 2020 om 20:54
Ik heb zelf geen moeite met ONS of multiple Nights, gewoon seks en dan doei, dan komen er ook minder gevoelens bij kijken. Ik denk dat ik er van hou omdat ik dan zelf de controle heb, ik kies wie/wanneer/waar etc.tomcat schreef: ↑28-09-2020 11:26kijk nog meer 30'ers..concurentie voor Sabbiehh
Sex regelen? ja ik las het eerder ook al..maar gewoon zomaar sex om de sex..tje dat is soms even leuk maar om dat nu intimiteit te noemen.. Voor sex vind ik het toch fijner om een vast iemand te hebben die veilig, vertrouwd is en waar je ook meer mee deelt..emoties..toch wel iemand die je in ieder geval af en toe graag om je heen hebt..wel een leuke dagje, avondje, ochtendje ook..niet alleen sex. En dat is nou net weer even wat lastiger te regelen..dat dat ook klopt.
Hebben jullie dat niet dan?
Verliefdheid laat zich niet zo sturen.
FWB op zicht oké alleen komen er wel is gevoelens bij een van de twee om de hoek. Maar teleurstelling hoort bij de liefde/seks denk ik.
Ik denk dat ik het liefst een lat relatie zou hebben.
maandag 28 september 2020 om 20:56
Nou, jij schreef toen ook al mee zie ik, want je hebt op de pagina geantwoord op zijn foto's.manisha-362 schreef: ↑28-09-2020 20:46Wie!?
Hoi! Ik lees nog steeds mee (zo leuk), ben ook nog single en niet aan het daten en ik heb ook m'n rust erin gevonden, zoals velen hier. Is echt een fijn gevoel dat het niet meer moet, maar zeker wel mag.
De lockdown doet me ook niet veel, ik geniet van de herfst buiten. Lekker warm binnen, overdag werken (sinds maart 40u per week thuis) en lekker elke avond uitgebreid koken, onder m'n dekentje op de bank opeten, voor de televisie. Heerlijk hoor!
Mn haarbal is overal waar ik ben, dus ik voel me nooit alleen.
relaties/single-we-kletsen-hier-verder- ... #p31312092
maandag 28 september 2020 om 20:58
Oh hij komt in het echt wel wat leuker over dan op de foto's dan.spell68 schreef: ↑28-09-2020 20:56Nou, jij schreef toen ook al mee zie ik, want je hebt op de pagina geantwoord op zijn foto's.
relaties/single-we-kletsen-hier-verder- ... #p31312092
maandag 28 september 2020 om 21:15
Ja Ira inderdaad! Heb even teruggekeken, maar inderdaad in echt komt hij leuker over ondanks de zenuwen. Zo zie je maar hoe lastig het is op de dating apps, foto’s zeggen niet altijd alles. Ook leuk dat je er weer bent Manisha!
En juist leuk dat het hier zo gemixt is qua leeftijden hoor, brengt weer wat verschillende perspectieven met zich mee
Ik woon in 1 van de 3 grote steden die als ‘gevarenzone’ gezien wordt, dadelijk moet ik nog bezoekers gaan aanmelden bij de gemeente als iemand lang wil komen
En juist leuk dat het hier zo gemixt is qua leeftijden hoor, brengt weer wat verschillende perspectieven met zich mee
maandag 28 september 2020 om 21:18
Ja, dat vind ik ook. Maar je zei destijds dat je een spontaniteit miste in zijn foto's, dat zie ik inderdaad wel terug in zijn houding en gedrag. Het is echt een beer, maar hij komt wat gereserveerd over. Dat is best jammer.Sabbieehhhh schreef: ↑28-09-2020 20:58Oh hij komt in het echt wel wat leuker over dan op de foto's dan.
maandag 28 september 2020 om 21:20
Ja, het is vrij uniek, dus dat blijft hangen.
Wie bedoel je uit lldl, toch niet de gast met de uitgesproken griet, die alleen met zijn haar bezig is?
maandag 28 september 2020 om 21:23
ja die ja..die 2 spuitbussen lak in zijn haar spoot en niet wilde dansen
het was een apart meisje, maar ik vond haar ook wel wat leuks hebben.
maandag 28 september 2020 om 21:28
maandag 28 september 2020 om 21:34
maandag 28 september 2020 om 22:51
maandag 28 september 2020 om 22:54
Ik word meteen getriggerd bij dit soort types. Ze projecteert teveel mannelijke dominantie, maar ik krijg de indruk dat het meer een houding is om zichzelf te beschermen. Desondanks ervaar ik meteen een afkeer, ik houd niet zo van mannelijke mannen, daar ben ik zelf veel te dominant voor.