Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Julus via storytell kan je 2 weken gratis luisterboeken luisteren. Daar is een boek 'de drie grote liefdes' van Kate Rose die het over liefdes heeft die je zeker moet tegenkomen voordat je de ware ontmoet. Dat je als het ware klaargestoomd wordt daarvoor.

Dat is een beetje onze theorie waar we het hier weleens over gehad hebben. Ben pas 45 minuten van de 6uur bezig maar vind het wel interessant.

Wellicht een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
22-10-2020 14:59
Julus via storytell kan je 2 weken gratis luisterboeken luisteren. Daar is een boek 'de drie grote liefdes' van Kate Rose die het over liefdes heeft die je zeker moet tegenkomen voordat je de ware ontmoet. Dat je als het ware klaargestoomd wordt daarvoor.

Dat is een beetje onze theorie waar we het hier weleens over gehad hebben. Ben pas 45 minuten van de 6uur bezig maar vind het wel interessant.

Wellicht een aanrader.

Is er geen kortere routebeschrijving 😉
Alle reacties Link kopieren
Dankjullie wel allemaal voor de lieve reacties! Wie weet kom ik binnenkort weer meeschrijven als ik het daten weer aandurf. Het kwetst me op dit moment teveel al die afwijzingen en helemaal als ik het zelf niet voel aankomen. Groetjes uit Los Angeles!
Julia_20 schreef:
22-10-2020 15:28
Is er geen kortere routebeschrijving 😉
Ja dat zou fijn zijn! Of dat we gewoon bij de eerste raak schieten. Scheelt ook nogal veel gedoe. Was dat hele boek niet nodig😏
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
22-10-2020 13:27
Still, Qiyara en Attra hoe gaat het met jullie vandaag?
Fijn dat je het vraagt! Ik had het eigenlijk enkel dinsdag moeilijk maar dat had zijn redenen.
Daarna weer niet meer, nog steeds helemaal in het reine met mijn beslissing. Sta er van versteld hoeveel stress die situatie mij bezorgde de laatste week voor ik het uitmaakte. In tijden niet meer zo goed geslapen en zo rustig geweest.
Alle reacties Link kopieren
Flitsie schreef:
22-10-2020 16:38
Dankjullie wel allemaal voor de lieve reacties! Wie weet kom ik binnenkort weer meeschrijven als ik het daten weer aandurf. Het kwetst me op dit moment teveel al die afwijzingen en helemaal als ik het zelf niet voel aankomen. Groetjes uit Los Angeles!
Flitsie...wij hebben geen date voorwaarden hoor 😉
Attraverso schreef:
22-10-2020 16:40
Fijn dat je het vraagt! Ik had het eigenlijk enkel dinsdag moeilijk maar dat had zijn redenen.
Daarna weer niet meer, nog steeds helemaal in het reine met mijn beslissing. Sta er van versteld hoeveel stress die situatie mij bezorgde de laatste week voor ik het uitmaakte. In tijden niet meer zo goed geslapen en zo rustig geweest.
Wat goed zeg! En ook fijn dat je deze keuze voor jezelf hebt kunnen maken. Genoeg mensen die in een relatie blijven hangen om er maar 1 te hebben. Je mag trots zijn op jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
22-10-2020 16:39
Ja dat zou fijn zijn! Of dat we gewoon bij de eerste raak schieten. Scheelt ook nogal veel gedoe. Was dat hele boek niet nodig😏
Hahahaha ik bedoelde ipv 6 uur.

Hoeveel kan je erover vertellen.

Startte tijdje terug aan "verslaafd aan de liefde" van Jan nogwat. .😂 Jan toch?

Na een paar hoofdstukken lezen denk ik euhh...
Liever een goed gesprek of een discussie erover.
Julia_20 schreef:
22-10-2020 16:54
Hahahaha ik bedoelde ipv 6 uur.

Hoeveel kan je erover vertellen.

Startte tijdje terug aan "verslaafd aan de liefde" van Jan nogwat. .😂 Jan toch?

Na een paar hoofdstukken lezen denk ik euhh...
Liever een goed gesprek of een discussie erover.
Ooh ik hou van Jan Geurtz! En van Robert Hartzema ❤️ Beetje het psychologische gecombineerd met het spirituele en Boedistische. Helemaal mijn straatje.

Ben nog niet heel ver dat ik er al genoeg over kan vertellen wbt het luisterboek. Heb net geleerd dat een soulmate voelt als thuis komen, voornamelijk voldoet aan wat je familie en de maatschappij voor je wil. En je onderliggend altijd het gevoel hebt: 'is dit het?' maar dat je doorzet omdat de buitenwereld je zo goed vindt passen.
Heel veel mensen trouwen of krijgen kinderen met zo iemand.
Je soulmate is niet je ware liefde. Uiteindelijk is je tweelingziel dat, maar dat hoofdstuk komt nog😁
Alle reacties Link kopieren
Julia_20 schreef:
22-10-2020 15:28
Is er geen kortere routebeschrijving 😉
Het boek lezen, kun je pagina's overslaan;-)
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
22-10-2020 14:59
Julus via storytell kan je 2 weken gratis luisterboeken luisteren. Daar is een boek 'de drie grote liefdes' van Kate Rose die het over liefdes heeft die je zeker moet tegenkomen voordat je de ware ontmoet. Dat je als het ware klaargestoomd wordt daarvoor.

Dat is een beetje onze theorie waar we het hier weleens over gehad hebben. Ben pas 45 minuten van de 6uur bezig maar vind het wel interessant.

Wellicht een aanrader.
Als het er 3 zijn was ik overigens volgens mij allang klaar. Just my luck, waarschijnlijk heb ik mr right gewoon afgewezen of niet opgemerkt ofzo :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Flitsie schreef:
22-10-2020 16:38
Dankjullie wel allemaal voor de lieve reacties! Wie weet kom ik binnenkort weer meeschrijven als ik het daten weer aandurf. Het kwetst me op dit moment teveel al die afwijzingen en helemaal als ik het zelf niet voel aankomen. Groetjes uit Los Angeles!
Je mag ook gewoon zo gezellig mee of van je afschrijven he ;-)
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
22-10-2020 16:58
Ooh ik hou van Jan Geurtz! En van Robert Hartzema ❤️ Beetje het psychologische gecombineerd met het spirituele en Boedistische. Helemaal mijn straatje.

Ben nog niet heel ver dat ik er al genoeg over kan vertellen wbt het luisterboek. Heb net geleerd dat een soulmate voelt als thuis komen, voornamelijk voldoet aan wat je familie en de maatschappij voor je wil. En je onderliggend altijd het gevoel hebt: 'is dit het?' maar dat je doorzet omdat de buitenwereld je zo goed vindt passen.
Heel veel mensen trouwen of krijgen kinderen met zo iemand.
Je soulmate is niet je ware liefde. Uiteindelijk is je tweelingziel dat, maar dat hoofdstuk komt nog😁
Die Jan inderdaad.

Die zei ook dat je meestal opzoek gaat naar wat je al kent toch.
Sabbieehhhh schreef:
22-10-2020 17:09
Als het er 3 zijn was ik overigens volgens mij allang klaar. Just my luck, waarschijnlijk heb ik mr right gewoon afgewezen of niet opgemerkt ofzo :whistle:
Ja ik ook hoor. Maar ik gok zomaar dat je meerdere van die 2 liefdes die je voor je tweelingziel ontmoet kan hebben.
Anders klopt er bij mij ook niks van🤔

Maar ze zegt dat als je je tweelingziel ontmoet, deze nooit zal gaan. Dus hij is er dus nog niet geweest.
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
22-10-2020 17:11
Ja ik ook hoor. Maar ik gok zomaar dat je meerdere van die 2 liefdes die je voor je tweelingziel ontmoet kan hebben.
Anders klopt er bij mij ook niks van🤔

Maar ze zegt dat als je je tweelingziel ontmoet, deze nooit zal gaan. Dus hij is er dus nog niet geweest.
Of het is 1 van die blijvend appende exen O_O
Alle reacties Link kopieren
ik heb kattenkeuze stres :-( Ik heb een paar teleurstellingen gehad met het asiel en nu weer aan het kijken op een adoptiewebsite en het zijn er zo veel dus dan weet ik niet wie en hoe ik ze aan moet schrijven. Net daten dit haha, alleen komen ze meteen bij je in wonen. Iemand nog een goede openingszin? :-D
Sabbieehhhh schreef:
22-10-2020 17:12
Of het is 1 van die blijvend appende exen O_O
😂 Als je er zo bij kijkt, dan vast niet😁
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
22-10-2020 17:16
😂 Als je er zo bij kijkt, dan vast niet😁
🤣🤣🤣 er is er 1 wie ik het nog wel van zou geloven ;-)
RedRoseThorn schreef:
22-10-2020 17:14
ik heb kattenkeuze stres :-( Ik heb een paar teleurstellingen gehad met het asiel en nu weer aan het kijken op een adoptiewebsite en het zijn er zo veel dus dan weet ik niet wie en hoe ik ze aan moet schrijven. Net daten dit haha, alleen komen ze meteen bij je in wonen. Iemand nog een goede openingszin? :-D
Dat gaat bij mij alleen op gevoel. Dus lekker gaan kijken en voelen of er een leukerd tussen zit wat liefde op het eerste gezicht is.
Alle reacties Link kopieren
RedRoseThorn schreef:
22-10-2020 17:14
ik heb kattenkeuze stres :-( Ik heb een paar teleurstellingen gehad met het asiel en nu weer aan het kijken op een adoptiewebsite en het zijn er zo veel dus dan weet ik niet wie en hoe ik ze aan moet schrijven. Net daten dit haha, alleen komen ze meteen bij je in wonen. Iemand nog een goede openingszin? :-D
Oeh moeilijk! Ik zou de foto bekijken en daarop iets verzinnen?
RedRoseThorn schreef:
22-10-2020 17:14
ik heb kattenkeuze stres :-( Ik heb een paar teleurstellingen gehad met het asiel en nu weer aan het kijken op een adoptiewebsite en het zijn er zo veel dus dan weet ik niet wie en hoe ik ze aan moet schrijven. Net daten dit haha, alleen komen ze meteen bij je in wonen. Iemand nog een goede openingszin? :-D
Miauwwww
Qiyara schreef:
22-10-2020 14:59
Julus via storytell kan je 2 weken gratis luisterboeken luisteren. Daar is een boek 'de drie grote liefdes' van Kate Rose die het over liefdes heeft die je zeker moet tegenkomen voordat je de ware ontmoet. Dat je als het ware klaargestoomd wordt daarvoor.

Dat is een beetje onze theorie waar we het hier weleens over gehad hebben. Ben pas 45 minuten van de 6uur bezig maar vind het wel interessant.

Wellicht een aanrader.
Klinkt interessant. Maar 6 uur is een beetje veel. Ik moet ook werken en zo lang luisteren wordt me teveel.
Attraverso schreef:
22-10-2020 16:40
Fijn dat je het vraagt! Ik had het eigenlijk enkel dinsdag moeilijk maar dat had zijn redenen.
Daarna weer niet meer, nog steeds helemaal in het reine met mijn beslissing. Sta er van versteld hoeveel stress die situatie mij bezorgde de laatste week voor ik het uitmaakte. In tijden niet meer zo goed geslapen en zo rustig geweest.
Klinkt perfect, zo'n break up. En het beste wat je kon doen dus. Ook weleens fijn ipv dat je verdriet ervaart omdat de ander wil stoppen. Dit is dus winst.
Qiyara schreef:
22-10-2020 14:53
Lief dat je het vraagt. Vandaag wat beter dan de afgelopen 2 dagen. Alle emoties komen voorbij. Veel gehuild ook.
Vandaag ben ik een beetje leeg. Maar het is ok. Ik vind zo'n verdriet ook weer waardevol, omdat het mij dichter tot mijzelf brengt en mij kansen geeft om te helen wat nog te helen valt qua oud zeer.

Heb vandaag een doos spullen naar hem opgestuurd, ik was bij hem toen ik het heb uitgemaakt. Lief briefje erbij dat ik dankbaar ben voor onze tijd. En dan nu tot alles geheeld is zeker geen contact. Wellicht daarna, maar dat vind ik altijd iets om pas te bepalen als het verdriet weg is.
Mooi dat je het zo kunt zien. Het zal nog wel eventjes schuren maar je bent goed op weg. Elke liefde die eindigt brengt je weer dichter bij degene die alles heeft. Volgens mij geloof jij daar ook wel in. Deze man had veel, daar zit het hem niet in. Nu eentje met wie je ook nog dezelfde toekomstvisie deelt.
Sabbieehhhh schreef:
22-10-2020 17:09
Als het er 3 zijn was ik overigens volgens mij allang klaar. Just my luck, waarschijnlijk heb ik mr right gewoon afgewezen of niet opgemerkt ofzo :whistle:
Ik zat ook al te denken, waar het mis is gegaan. Ik zit al over die 3 heen.
De volgende wordt nr 6. Misschien moeten we de verdubbelaar inzetten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven