Singles Unite: deel 4!!
vrijdag 6 november 2020 om 21:49
Ik verf ze en als dat te veel vervaagd neem ik poeder, potlood wordt bij mij hoe dan ook te hard.
Ik denk dat ik de Clinique advertkalender ga halen bij Ici paris
vrijdag 6 november 2020 om 21:54
Ik hou van die adventkalenders! Wat jammer dat ze soms best prijzig zijn voor wat ze daadwerkelijk hebben....
Ik doe mijn wenkbrauwen gewoon met kwast en ABH pomade. Heb jaren lang potlood gebruikt, maar die zijn altijd te snel op. Dus maar de pomade aangeschaft, zodat ik niet om de twee weken een nieuwe potlood moet kopen...
Ik doe mijn wenkbrauwen gewoon met kwast en ABH pomade. Heb jaren lang potlood gebruikt, maar die zijn altijd te snel op. Dus maar de pomade aangeschaft, zodat ik niet om de twee weken een nieuwe potlood moet kopen...
vrijdag 6 november 2020 om 22:07
@Qiyara, wat bizar joh! Vooral dat het hem ook gewoon gelijk opviel dat je hem niet meer had geblokkeerd
Creepy..
Appartement tegenover mij is een aardige bijeenkomst aan de gang.. Zie zeker met 6/7 man in kleine keuken staan, dicht op elkaar en alcohol. Zucht, ik kan morgen niet eens met 2 vriendinnen tegelijk wandelen maar dit gebeurd wel weer. En het zijn geen studenten meer, frustreert me wel een beetje.
Appartement tegenover mij is een aardige bijeenkomst aan de gang.. Zie zeker met 6/7 man in kleine keuken staan, dicht op elkaar en alcohol. Zucht, ik kan morgen niet eens met 2 vriendinnen tegelijk wandelen maar dit gebeurd wel weer. En het zijn geen studenten meer, frustreert me wel een beetje.
vrijdag 6 november 2020 om 22:08
kun je niet gewoon politie bellen/ze ergens anoniem aangeven?Vivi3338 schreef: ↑06-11-2020 22:07@Qiyara, wat bizar joh! Vooral dat het hem ook gewoon gelijk opviel dat je hem niet meer had geblokkeerdCreepy..
vrijdag 6 november 2020 om 22:14
Pompoenschip schreef: ↑06-11-2020 22:08kun je niet gewoon politie bellen/ze ergens anoniem aangeven?
www.nsb.nl
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
vrijdag 6 november 2020 om 22:18
Beetje overdreven deze vergelijking en overbodig..
Melden is ook weer zo wat, maar is wel balen om te zien terwijl we allemaal ons best proberen te doen om gewoon met hele familie met kerst bij elkaar te komen.
vrijdag 6 november 2020 om 22:20
Hahaha wat een intriges weer
Je kunt er wel om lachen toch? Zo ontzettend leuk was ze toch ook niet?
vrijdag 6 november 2020 om 22:24
Dit klinkt niet gezond. Want het lijkt zo dat hij dus kon zien dat hij gedeblokkeerd was en zijn kans schoon zag. Alsof hij er op zat te wachten.Qiyara schreef: ↑06-11-2020 21:46Pffff sommige mannen zijn zo raar!! Ik heb 1,5 jaar geleden voor het eerst in m'n leven iemand geblokkeerd. Hij was zo verliefd op me dat ik hem ongezond heftig vond reageren toen ik niet met hem verder wilde. Dus op blokkeer.
3 weken geleden stuitte ik op m'n blokkeer lijstje in WhatsApp en had hem eruit gegooid.
Krijg ik nu toch een liefdesverklaring waar je U tegen zegt.... Echt een flinke lap tekst.
Ik kon me gewoon niet voorstellen dat hij mij überhaupt nog in z'n telefoon zou hebben. Dit zegt mij alleen maar hoe obsessief hij is zeg, jemig.
Duidelijk issues. Een normaal iemand zou dit niet doen, zeker niet na 1, 5 jaar en na blokkade.
vrijdag 6 november 2020 om 22:27
Ik heb er nul verstand van want gebruik nooit iets. Dus een nieuwe wereld voor mij. Ik wil niet teveel hoeven doen dus zo'n zacht potlood leek me wel iets.Sabbieehhhh schreef: ↑06-11-2020 21:49Ik verf ze en als dat te veel vervaagd neem ik poeder, potlood wordt bij mij hoe dan ook te hard.
Ik denk dat ik de Clinique advertkalender ga halen bij Ici paris![]()
Wat is een adventkalender ? Ik lees het nu vaker.
vrijdag 6 november 2020 om 22:30
Dat is inderdaad wat ik ook altijd jammer vind...maar dat is bijna altijd zo, een kleine groep die het voor iedereen verpest. Of in ieder geval, zo voelt het.
vrijdag 6 november 2020 om 22:31
Een adventkalender is zo'n...kalender
https://nl.wikipedia.org/wiki/Adventskalender
vrijdag 6 november 2020 om 22:34
vrijdag 6 november 2020 om 22:35
Ik heb net gegoogled en het is wel grappig. Maar ik zou daar amper iets van gebruiken vrees ik.Pompoenschip schreef: ↑06-11-2020 22:31Een adventkalender is zo'n...kalenderElke dag krijg je dan een cadeautje....het is wellicht niet zo populair hier in Nederland maar in mijn geboorteland is het echt een ding. Heeft ook afkomst in religie maar die zou ik je niet zo maar kunnen vertellen. Zou ik zelf ook moeten opzoeken hoe het echt in elkaar zat.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Adventskalender
Zo een kalender waar je vakjes open maakt en er dus een kadootje uit krijgt
Die van Clinique heeft nu een fikse korting bij Ici paris.
Poeder is ook makkelijk hoor Julus, met bijgeleverd kwastje, kind kan de was doen.
Nee echt niet ok. En zelfs nu dat ik wederom zeg geen interesse te hebben en dat ik wil dat hij me met rust laat. Is hij verontwaardigd, had die reactie niet verwacht en zegt hij alsnog dat hij open staat voor een wandeling of wat ik graag zou willen doen
Als hij me ooit nog weer wat stuurt dan gaat hij voor eeuwig op de blokkeer.
vrijdag 6 november 2020 om 22:36
Nou ja, ligt eraan wat erin zit. Daarom koop ik ze ook niet echt meer, wel leuk voor kinderen met snoepjes en zo, of als een cadeau nu aan een ander (het is net een cadeauset van cosmetica). Maar ik ben persoonlijk erg kieskeurig wat betreft cosmetica of skincare, dus ik koop die dingen liever zelf dan kopen dat ik maar iets goeds krijg in een kalender...
vrijdag 6 november 2020 om 22:43
vrijdag 6 november 2020 om 23:02
Ik ben overstag en heb net deze besteld als cadeau voor iemand die gek is op chocola
https://www.ditmagiketen.nl/lakrids-adv ... -2020.html
Die van Rituals zijn schitterend maar al uitverkocht.
https://www.ditmagiketen.nl/lakrids-adv ... -2020.html
Die van Rituals zijn schitterend maar al uitverkocht.